chancevought pisze:1. Miałeś przypadek, że faktycznie byłeś w plecy i producent się na Ciebie wypiął nie uznając gwarancji?
Trudno powiedzieć, nie mam czasu na prowadzenie statystyk i rachunkowości zarządczej
i lepiej nie pamiętać rzeczy niemiłych... ale owszem przejechałem się na reduktorach Romano.
Ogólnie rzecz biorąc staram się oferować graty, co do którch można mieć nadzieję podpartą silnymi przesłankami, że jednak co najmniej gwarancję przetrzymają
.
W sumie wtopy to kilka sztuk Romano, których reklamacji nie uznano, trochę Han...
chancevought pisze:
2. Co sądzisz o nowości KME Nevo Sky Direct dedykowanej ponoć do wszystkich benzyn z bezpośrednim wtryskiem paliwa?
Za małe jeszcze mam doświadczenie, aby sądzić
. "Dedykowane do wszystkich" to stwierdzenie trochę jakby sprzeczne samo w sobie. Nevo Sky Direct wygląda bardzo obiecująco, a nowa platforma, która ma być dostępna komercyjnie za jakies dwa miesiące, jeszcze bardziej. Będzie tyle opcji konfiguracji, emulacji, że możliwości dostosowania do rozmaitych strategii producentów sterowników/softów benzynowych będą ogromne. Pytanie, ile będzie udostępniane ciemnemu ludowi gazowniczemu:) - bo wersje inżynierskie to trochę jakby dać małpie brzytwę. (Inna rzecz, że dla mnóstwa montazystów opcje zwykłego sterownika IV gen to za dużo i nie zagladają tam). Może producent uzna, że bezpiecniej będzie sprzedawać gotowe ustawienia pod konkretne silniki? zobaczymy.
Jak na razie zdaje się być znacznie ciekawsze od Staga 400DPI, ale pamiętać trzeba ile lat różnicy dzieli te sterowniki.
Zobaczymy co i kiedy pokaże Alex, producent Optimy - system DI ma nazywac sie Idea i chwalą się bardzo niskim zużyciem benzyny. Tego nie widziałem jeszcze w działaniu, ale również sporo sobie obiecuję.
Osobiście jestem raczej wyleczony z zachwytu nad wtryskiem ciekłego gazu (DLM), a także dość ostrożnie podchodzę do rewolucyjnej koncepsji Stagowego 500DIS.
Tech od dawna pracuje nad ciekłym i jak na razie mało z tego wyniknęło dla rynku, a nie wiadomo kiedy wprowadzi IV gen z dotryskiem.