Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Awatar użytkownika
duph
V
V
Posty: 37
Rejestracja: 2014-03-25, 20:04
Imię: Damian
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4
KW/KM/NM: 315KM
Rok: 2007
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13
Przebieg: 217
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: duph » 2017-04-05, 13:24

no właśnie, a propos reduktórów. da radę zrobić to na jednym reduktorze? no i jakie wtryski polecacie?

babs7
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2017-01-25, 18:30
Imię: babs7
VOLVO: xc90
Silnik: 4,4
KW/KM/NM: 315KM
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 16 lpg
Przebieg: 180000
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: babs7 » 2017-04-05, 13:42

duph pisze:@babs7
łoo, to śietnie skoro się spisuje :)



a co sądzicie o tym?

sterownik KME Nevo, wtryskiwacze Hana niebieska, reduktor AC Twin??

-- 2017-04-05, 10:16 --
babs7 pisze:
duph pisze:
A dlaczego akurat tam? robiłeś tam instalację?

-- 2017-04-03, 11:10 --
i jak oceniasz tę instalację? długo już na niej jeździsz?
Jest bezobsługowa. Zero problemów . Przeglady robię jak przykazano.
Nie czuje straty mocy .
Gaz - koszt 100 km to 28-35 zł - trasa miasto . +10% benzyny .
Jestem bardzo zadowolony.
Może butla mogłaby byc większa .

a jaką masz pojemność butli i ile na niej przejedziesz?
40 litrów netto do 42 a rozmiar 50 brutto a jadę na niej 140 mil w mieście i 170 w trasie . Czyli Ok 28-35 zł za 100 km

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2017-04-05, 13:52

JemRekami pisze:A reduktory AC faktycznie są takie spoko?
są ok - miały z początku sporo problemów wieku dziecięcego, ale w końcu wyrosły z tego :)
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: JemRekami » 2017-04-05, 13:55

a propos reduktórów. da radę zrobić to na jednym reduktorze?
Powyżej 200 KM widuję przeważnie podwójne. Nawet nie wiem, czy jest pojedynczy reduktor, który ogarnie taką moc. :D
no i jakie wtryski polecacie?
Ja bym pchał Barracudy. W miarę łatwo dostępne i chyba nikt nie narzeka.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Mikaell » 2017-04-05, 14:56

Jeden KME Extreme wystarczy. Może być też TwinTur.
Wtryskiwacze Barracuda 130.

mondpas
V
V
Posty: 32
Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
Imię: Jan
VOLVO: V70
Silnik: D4
KW/KM/NM: 210
Rok: 2014
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: mondpas » 2017-04-05, 23:09

Przedstawiono mi konfiguracje instalacji:

Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
Ostatnio zmieniony 2017-04-22, 22:47 przez mondpas, łącznie zmieniany 1 raz.

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Mikaell » 2017-04-06, 07:44

mondpas pisze: 1/ Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
2/ Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
3/ Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
1/ Trochę muzeum, ale działa :), byleby ISy nie próbowali zostawiać włączonej!
2/ GT jest trochę stykowo - zakładałem, ale w jednej z XC70 była wymiana na Extrema. Zależy ja bardzo się ciśnie, można ustawić "nie wyłączaj przy pierwszym" i najwyżej wspomoże się benzyną.
3/ Nie mam doświadczenia, troszkę pewnie trzeba będzie podjechać z ciśnieniem do góry i powinno być OK.

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2017-04-06, 08:38

Mikaell pisze:
mondpas pisze: 1/ Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
2/ Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
3/ Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
1/ Trochę muzeum, ale działa :), byleby ISy nie próbowali zostawiać włączonej!
2/ GT jest trochę stykowo - zakładałem, ale w jednej z XC70 była wymiana na Extrema. Zależy ja bardzo się ciśnie, można ustawić "nie wyłączaj przy pierwszym" i najwyżej wspomoże się benzyną.
3/ Nie mam doświadczenia, troszkę pewnie trzeba będzie podjechać z ciśnieniem do góry i powinno być OK.
Mikaell dobrze podpowiada, ja bym zaproponował jeszcze coś innego.
1/ Zamiast Stag 300 ISA-2 (no właśnie ISA kategorycznie musi być wyłączona bo działa tylko na papierze), lepiej by chodziło na LPG Tech 326 OBD (cena podobna i bdb się spisuje, świetnie trzyma mapy, nie rozjeżdżają się) lub ewentualnie Prins (drogi i niewiem czy warto przepłacać)
2/ Zamiast Golda i podpierać się benzyną jak nie będzie dawać rady, lepiej KME TwinTur lub KME Extreme bo ich 408KM też jest mocno przesadzone ale tu będą idealne.
3/ AC W03 to nic innego jak ulepszone Valteki, niewiem czy to dobry pomysł. Proponuję Dragony, Yeti lub Baracudy.
Butla Bormech jak najbardziej tak, do tego przewody Faro zamiast miedzi i odstojnikowe filtry fazy lotnej. Nie zapomnieć też zrobić kompensację na zasilaniu listwy, chociaż jak już ktoś wkłada Extreme lub Tura to raczej kompensacja to standard.

mondpas
V
V
Posty: 32
Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
Imię: Jan
VOLVO: V70
Silnik: D4
KW/KM/NM: 210
Rok: 2014
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: mondpas » 2017-04-06, 08:48

Koledzy Mikaell i Czarny82 - wasze rady sa nieocenione ! Dziekuje :D
Ostatnio zmieniony 2017-04-22, 22:48 przez mondpas, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2017-04-06, 09:01

Poproś o taki zestaw jak Tobie podpowiadamy, jeśli się nie zgodzą lub będą się upierać że tylko Stag, to proponuję zmienić warsztat. Dobry doświadczony i mający wiedzę instalator założy Tobie to co chcesz i w taki sposób że będzie wszystko OK.

Czasami warto zrobić trochę km żeby mieć później święty spokuj.

Awatar użytkownika
duph
V
V
Posty: 37
Rejestracja: 2014-03-25, 20:04
Imię: Damian
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4
KW/KM/NM: 315KM
Rok: 2007
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13
Przebieg: 217
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: duph » 2017-04-06, 11:13

Chyba zdecyduję się na zestaw sterownik - STAG Qmax, wtryskiwacze - eko-power, reduktor - KME Extreme
Mam tylko mieszane uczucia bo nigdy nie widziałem montażu na wtryskiwaczach eko-power. co sądzicie?

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2017-04-06, 11:55

Eko-power nie znam więc się nie wypowiem.

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2017-04-06, 16:36

Czarny82 pisze:AC W03 to nic innego jak ulepszone Valteki
nic podobnego - AC-W01 owszem, ale nie W02 i W03
duph pisze:eko-power
to bardzo mało znany produkt - chyba tylko jedna firma w Polsce to sprzedaje.
Nie ma potrzeby stosować tak wydajnych wtryskiwaczy do Twojego auta
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
duph
V
V
Posty: 37
Rejestracja: 2014-03-25, 20:04
Imię: Damian
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4
KW/KM/NM: 315KM
Rok: 2007
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13
Przebieg: 217
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: duph » 2017-04-07, 10:52

a co z warsztatem? znalazłem coś w internecie INSTALACJE GAZOWE WARDAK, ENERGY GAZ POLSKA i AUTOGAZ DELTA. Co sądzicie o tych miejscach? któreś polecacie? Będę się do nich odzywać

A tutaj znalazłem filmik na YT " onclick="window.open(this.href);return false; , prawie identyczne auto, tylko na wtryskiwaczach Hana



@Struna , a co do eko-power, to z tego co widzę zalecane są do aut o dużej mocy
" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: JemRekami » 2017-04-07, 10:59

http://lpg-forum.pl/warsztaty-polecane.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2017-04-07, 11:06

Weź lepiej sprawdzone wtryski a nie jakiś wynalazek. Nie eksperymentuj na swoim aucie.

Odnośnie sterownika, Twój wybór, ja ze Stagiem mam niemiłe doświadczenia, wg mnie nie warto.
Wcześniej pisałem Tobie że TECH 326 OBD, wkradł się błąd bo to jest do max 6 cylindrów, do Twojego auta 328 OBD. To mogę Tobie polecić bo sprawdzone mam sam na swoim aucie i zresztą nie tylko na moim :D

Co do warsztatów o których piszesz, nie wypowiem się, bo poprostu nieznam tego terenu.

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2017-04-07, 12:04

duph pisze:co do eko-power, to z tego co widzę zalecane są do aut o dużej mocy
tak, dużej mocy z cylindra - to nie dotyczy Twojego silnika.
Czarny82 pisze:nie jakiś wynalazek.
żaden wynalazek
Czarny82 pisze:ze Stagiem mam niemiłe doświadczenia, wg mnie nie warto.
czy stag, czy tech - obydwa dadzą radę bez problemu.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Window3
V
V
Posty: 12
Rejestracja: 2014-07-26, 13:08
Imię: Bogdan
VOLVO: V70 200 KM
Silnik: 2.4T LPG
KW/KM/NM: 200 KM
Rok: 2002
Przebieg: 230000
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Window3 » 2017-04-07, 14:04

Ja jestem po montażu w epg i polecam, nawet pisałem w tym temacie w innym wątku: http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=63 ... 9&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2017-04-07, 14:33

Struna ja nie twierdzę że Stag nieda rady, tylko uważam że można założyć coś lepszego. Stag na dłuższy okres użytkowania ma problem z trzymaniem mapy, rozjeżdża się co zmusza użytkownika do wizyty u gazownika. Nawet Ci co są zadowoleni ze Staga się do tego przyznają że jeżdżą na regulację a tego można uniknąć.
Do tego wszystkiego dodam jeszcze, że w dwóch przypadkach zauważyłem że wymiana samego sterownika Stag na inny (mój ulubiony :D ) auto zaczęło mniej palić mimo iż wtryski i reduktor zostały bez zmian.

Ale spoko, niema co dalej ciągnąć tematu. Kolega sam wybierze co chce. Każdy ma inne wymagania i czego innego oczekuje.

mondpas
V
V
Posty: 32
Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
Imię: Jan
VOLVO: V70
Silnik: D4
KW/KM/NM: 210
Rok: 2014
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: mondpas » 2017-04-07, 15:01

Bezobslugowosc instalacji tez jest wazna wiec Twoje uwagi sa na miejscu.
Ostatnio zmieniony 2017-04-22, 22:49 przez mondpas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: JemRekami » 2017-04-07, 16:53

Jak nie boisz się dłubać komputerem, to w Techu bez problemu sobie sam wprowadzisz jakieś korekty kabelkiem.

Sadzasz kogoś z laptopem na kolanach obok albo każesz komuś jechać i stroisz.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2017-04-07, 18:01

mondpas pisze:Bezobslugowosc instalacji tez jest wazna wiec Twoje uwagi sa na miejscu. Nie dosc ze czas bedziemy marnowac na czeste tankowania bo butla w kole czy pod autem to usredniajac na ok. 300km to jeszcze konieczne jezdzenie na regulacje. Jak mozna nie jezdzic to dla mnie jest to argument aby siegnac po rozwiazanie Techa. Stag ma te przewage ze wiele warsztatow ma jego montaz jakby z definicji a Techa jest jednak mniej. Przynajmniej z tego co patrzylem w Wielkopolsce czy bezposrednio w okolicy Poznania. I tu upatruje problem dla siebie.

Kolega z okolic Warszawy ma komfort i moze wybierac jak wylegalkach.

Okolice Poznania to nie problem. Mój kolega tam się tym zajmuje. Mogę z nim pogadać czy znalazł by czas. Jeśli u niego się nie da, to na pewno wskaże warsztat który Tobie to zrobi. Gdybyś był konkretnie zdecydowany to pisz na priv.

Jeśli chodzi o sieć warsztatów Techa, to serwisować można u każdego gazownika który się tylko na to zgodzi. Tech zaczyna intensywnie wchodzić na rynek i ich serwisanci jeżdźą po wszystkich warsztatach gdzie ktoś ma problem i sobie sam nie radzi z ich sprzętem. Najlepsze jest to, że taka wizyta serwisanta w warsztacie jest bezpłatna w ramach promowania produktów.

mondpas
V
V
Posty: 32
Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
Imię: Jan
VOLVO: V70
Silnik: D4
KW/KM/NM: 210
Rok: 2014
Status: Offline

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: mondpas » 2017-04-07, 19:42

Mikaell pisze:
mondpas pisze: 1/ Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
2/ Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
3/ Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
1/ Trochę muzeum, ale działa :), byleby ISy nie próbowali zostawiać włączonej!
2/ GT jest trochę stykowo - zakładałem, ale w jednej z XC70 była wymiana na Extrema. Zależy ja bardzo się ciśnie, można ustawić "nie wyłączaj przy pierwszym" i najwyżej wspomoże się benzyną.
3/ Nie mam doświadczenia, troszkę pewnie trzeba będzie podjechać z ciśnieniem do góry i powinno być OK.
Całą konfigurację dla LPG Techa podano już wyżej ale gdyby miał jednak zostać sterownik Stag to napisz proszę jaki by miał on być jeśli nie Stag 300 ISA-2 ?

Wytłumacz mi też czy powinno dla mnie mieć jakieś znaczenie jaki zawór ma reduktor:

KME Gold GT - zawór iglicowy
KME Twin ( V1 lub V2 ) - zawór klapkowy
KME Xtreme - zawór iglicowy

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2017-04-07, 19:56

Czarny82 pisze:Stag na dłuższy okres użytkowania ma problem z trzymaniem mapy, rozjeżdża się co zmusza użytkownika do wizyty u gazownika.
skąd Ty takie bzdety czerpiesz :)
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2017-04-07, 22:26

Struna pisze:skąd Ty takie bzdety czerpiesz :)
Z aut które widziałem na Stagu a także z informacji od ich użytkowników. Najlepsze są odpowiedzi, "Ogólnie wszystko jest OK, jadę tylko na wymianę filtrów i regulację" - Jaką k... regulację, co tam regulować? Może komuś to nie przeszkadza i jest zadowolony, ja wymagam więcej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”