[s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
prezesxxll, U Ciebie jest zrobiony podstawowy błąd
"Wtryskiwacze gazowe najlepiej zamontowane dyszami skierowanymi do dołu"
http://lpg-forum.pl/podstawy-strojenia- ... 32594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Wtryskiwacze gazowe najlepiej zamontowane dyszami skierowanymi do dołu"
http://lpg-forum.pl/podstawy-strojenia- ... 32594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- prezesxxll
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
- Imię: Kuba
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
- Przebieg: 287300
- Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Do góry tez nie , jest spadek nie widać tego tak na zdjęciu.
-- 2017-08-12, 13:05 --
Reduktor jest na ścianie grodziowej , komputer hmmm dobre pytanie nigdzie go nie widze
-- 2017-08-12, 13:05 --
Reduktor jest na ścianie grodziowej , komputer hmmm dobre pytanie nigdzie go nie widze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
chodzi o to, że powinny być w pionieprezesxxll pisze:Do góry tez nie , jest spadek nie widać tego tak na zdjęciu.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Na grodzi i pod zderzakiem to jest montaż tak na szybkiego byle by tylko było i następny klient proszę.adamusss pisze:To, że wg. Ciebie, lepiej na grodzi?Czarny82 pisze:Podoba mi się że kolega w tym 2,0T niema redaktora pod zderzakiem jak to najczęściej bywa w S60 i V70.
Co złego jest w miejscu pod zderzakiem, a w zasadzie przy podłużnicy?
Wystarczy lagicznie pomyśleć, montaż pod zderzakiem to niezbyt mądre rozwiązanie, lekka kolizja i reduktor uwalony a chyba nie o to chodzi. Było by to zrozumiałe gdyby poprostu w komorze silnika nie było najzwyczajniej na to miejsca.
Jak się dobrze pomyśli to w komorze silnika w S60 wchodzi Twintur i to w taki sposób że jest nawet nie widoczny.
-- 2017-08-14, 14:52 --
Teoretycznie tak powinno być, w praktyce bywa różnie. Niektóre wtryski świetnie sobie dają radę leżąc mimo iż zaleca się montaż pionowy. Ja mam u siebie zamontowane pochylone pod kątem ok 60 st, trzy lata po montażu i wszystko jest z nimi OK. Pewnie jakiś wpływ na ich żywotność to ma ale widocznie nie aż tak wielki.tommitmx pisze:prezesxxll, U Ciebie jest zrobiony podstawowy błąd
"Wtryskiwacze gazowe najlepiej zamontowane dyszami skierowanymi do dołu"
http://lpg-forum.pl/podstawy-strojenia- ... 32594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-- 2017-08-14, 14:57 --
Widać za szybko pochwaliłem, na pierwszych zdjęciach tego nie było widać. Widać Twój gazownik się starał ale z reduktorem już mu się nie chciało.prezesxxll pisze:Do góry tez nie , jest spadek nie widać tego tak na zdjęciu.
-- 2017-08-12, 13:05 --
Reduktor jest na ścianie grodziowej , komputer hmmm dobre pytanie nigdzie go nie widze
- prezesxxll
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
- Imię: Kuba
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
- Przebieg: 287300
- Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Zgadza sie ale jednak automacie z turbo jest trochę mniej miejsca niż w manualu bez turbo a zapytam co złego jest w reduktorze na grodzi ? Konkretnie technicznie bez domysłów i teoretycznych wycieczek
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3581
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Nic - ot, fanaberia.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
ogólnie nic, ale moim zdaniem trochę za wysoki montaż.prezesxxll pisze:co złego jest w reduktorze na grodzi ?
Bi-fuel V40
- prezesxxll
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
- Imię: Kuba
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
- Przebieg: 287300
- Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Rozumiem dobrze wiedzieć:), póki co wszystko pięknie śmiga na LPG 1000 km już zrobione , z ostatniego tankowania weszło 68,5 litra , przejechałem na tym w trybie mieszanym z cały czas włączoną klimą 530 km to daje jakieś 13,3l/100 km , wydaje mi się że wynik ok jak na automat, w trasie jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, ale za miesiąc jade do Krakowa to będe miał jakiś pogląd
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
dobry wynikprezesxxll pisze:to daje jakieś 13,3l/100 km
Bi-fuel V40
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Co Ty masz tam za butle ? Tylko nie gadaj ,że wpakowałeś tam walec w poprzek ?prezesxxll pisze:z ostatniego tankowania weszło 68,5 litra ,
No to masz pole do popisu ... przeleć tą drogę tak w granicach 180-200km/h i pochwal się spalaniemprezesxxll pisze:ale za miesiąc jade do Krakowa to będe miał jakiś pogląd
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- prezesxxll
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
- Imię: Kuba
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
- Przebieg: 287300
- Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Nie No bez jaj hehe butla jest w miejscu koła zapasowego chciałem największą jaką dało się włożyć bez dużego podnoszenia podłogi , bagażnik mi się jeszcze przyda . Z taka prędkością to chyba by mi brakło na przelot w obie stronyŁysy pisze:Co Ty masz tam za butle ? Tylko nie gadaj ,że wpakowałeś tam walec w poprzek ?prezesxxll pisze:z ostatniego tankowania weszło 68,5 litra ,No to masz pole do popisu ... przeleć tą drogę tak w granicach 180-200km/h i pochwal się spalaniemprezesxxll pisze:ale za miesiąc jade do Krakowa to będe miał jakiś pogląd
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Być może ,ale dowiemy się ile to auto łyka , bo ja obstawiam ,że zakręcisz się w granicach 18-20L lub więcej .prezesxxll pisze:Z taka prędkością to chyba by mi brakło na przelot w obie strony
Chcesz się przekonać to musisz sprawdzić , zresztą wystarczy jak pociśniesz z Rzeszowa do Tarnowa i zatankujesz w Tarnowie - nie zbankrutujesz raczej .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- prezesxxll
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
- Imię: Kuba
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
- Przebieg: 287300
- Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Można spróbować w jedną stronę bo w drugą będe jechał już z 3 pasażeramiŁysy pisze:Być może ,ale dowiemy się ile to auto łyka , bo ja obstawiam ,że zakręcisz się w granicach 18-20L lub więcej .prezesxxll pisze:Z taka prędkością to chyba by mi brakło na przelot w obie strony
Chcesz się przekonać to musisz sprawdzić , zresztą wystarczy jak pociśniesz z Rzeszowa do Tarnowa i zatankujesz w Tarnowie - nie zbankrutujesz raczej .
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
prezesxxll,
No to do dzieła w Rz do pełna potem w TA do pełna i już będziesz wiedział ile ci zeżarł . Akurat na tym odcinku masz mega pusto więc można pocisnąć . Z TA do KR już się robi ciasno więc ograniczy Ciebie .
No to do dzieła w Rz do pełna potem w TA do pełna i już będziesz wiedział ile ci zeżarł . Akurat na tym odcinku masz mega pusto więc można pocisnąć . Z TA do KR już się robi ciasno więc ograniczy Ciebie .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
na A4 można gdzieś pocisnąć, nie miałem okazji przecież tą śmieszną autostradą zwłaszcza w okresie wakacji jeździć się nie da !!!Łysy pisze:Akurat na tym odcinku masz mega pusto więc można pocisnąć
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
No bez przesady !tommitmx pisze:na A4 można gdzieś pocisnąć, nie miałem okazji przecież tą śmieszną autostradą zwłaszcza w okresie wakacji jeździć się nie da !!!Łysy pisze:Akurat na tym odcinku masz mega pusto więc można pocisnąć
W stronę Tarnowa jest ciasno ,ale już do Rzeszowa można pruć po całości
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Łysy, niestety w tamtych stronach nie bywam
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Akurat te odcinki od Wrocka - Rzeszów A4 znam bardzo dobrze jak również A1 Pyrzowice - Czechy .tommitmx pisze:Łysy, niestety w tamtych stronach nie bywam
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Z Tarnowa do Rzeszowa można jechać 50km/h i nikomu to przeszkadzać nie będzie Ruch może na poziomie 25% tego co jest na odcinku targowisko-kraków. I ciężarówek prawie wcale czasem.
- pablo1987
- V
- Posty: 88
- Rejestracja: 2016-01-15, 18:48
- Imię: Pawel
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 132/180/240
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 161000
- Lokalizacja: Te La Wiw
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Duzego podnoszenia to znaczy?prezesxxll pisze: Nie No bez jaj hehe butla jest w miejscu koła zapasowego chciałem największą jaką dało się włożyć bez dużego podnoszenia podłogi , bagażnik mi się jeszcze przyda . Z taka prędkością to chyba by mi brakło na przelot w obie strony
Max butla wchodzi 680x250 o pojemności 71 litrow taka mam u siebie, podloga płaska, trzeba tylko usunać dwie podporki które opierają sie o mocowanie koła zapasowego.
Gazu tankuję i tak jakieś 55 litrów ze względu na maksymalne napełnienie 80% pojemności. Jesli wchodzi Ci około 68l to masz butle o pojemnosci 85litrow to podłoga musi być znacznie podniesiona. No chyba że nie masz miejsca w butli na poduszkę powietrzną czyli podgięty pływak .
- prezesxxll
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
- Imię: Kuba
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
- Przebieg: 287300
- Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Jest jeszcze 680x270 pojemność 83 litry
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Nie wiem jakie Ty montaże widziałeś, ale tak jak ja mam np. zamocowane reduktory - przy podłużnicy, na wysokości akumulatora - to nie jest to "pod zderzakiem" i lekka kolizja, jak to opisujesz, tego nie ruszy.... jeżeli zniszczenia dojdą do tego miejsca, to nie będzie to lekka kolizja ...bo by musiało pogiąć belkę i sanki z 1/3 długości podłużnicy...Czarny82 pisze:Wystarczy lagicznie pomyśleć, montaż pod zderzakiem to niezbyt mądre rozwiązanie, lekka kolizja i reduktor uwalony a chyba nie o to chodzi.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
Jest zasadnicza różnica pomiędzy montażem reduktora na podłóżnicy w komorze silnika a na zewnątrz pod zderzakiem. Poza tym Ty masz inne auto, w S60 lub V70 II gen niema akumulatora w komorze silnika jest cholernie ciasno ale jak się trochę postara to idzie wcisnąć.adamusss pisze:Nie wiem jakie Ty montaże widziałeś, ale tak jak ja mam np. zamocowane reduktory - przy podłużnicy, na wysokości akumulatora - to nie jest to "pod zderzakiem" i lekka kolizja, jak to opisujesz, tego nie ruszy.... jeżeli zniszczenia dojdą do tego miejsca, to nie będzie to lekka kolizja ...bo by musiało pogiąć belkę i sanki z 1/3 długości podłużnicy...Czarny82 pisze:Wystarczy lagicznie pomyśleć, montaż pod zderzakiem to niezbyt mądre rozwiązanie, lekka kolizja i reduktor uwalony a chyba nie o to chodzi.
-
- VOL
- Posty: 482
- Rejestracja: 2011-04-29, 15:28
- Imię: Piotrek
- VOLVO: S60/S40
- Silnik: 2.0T/1.9D
- KW/KM/NM: 180KM i 116KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12/6
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Zabrze
- Status: Offline
Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu
W s60 widziałem reduktor zamontowany pod filtrem powietrza na podluznicy jak i jeszcze za lampa przed filtrem. Drugi sposób ogranicza troszkę wymianę żarówki ale tragedii nie ma
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka