[s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: tommitmx » 2017-08-12, 11:38

prezesxxll, U Ciebie jest zrobiony podstawowy błąd

"Wtryskiwacze gazowe najlepiej zamontowane dyszami skierowanymi do dołu"

http://lpg-forum.pl/podstawy-strojenia- ... 32594.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
prezesxxll
V
V
Posty: 42
Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
Imię: Kuba
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2001
Był na spocie: 9
Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
Przebieg: 287300
Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: prezesxxll » 2017-08-12, 12:56

Do góry tez nie , jest spadek nie widać tego tak na zdjęciu.

-- 2017-08-12, 13:05 --

Reduktor jest na ścianie grodziowej , komputer hmmm dobre pytanie nigdzie go nie :? :? widze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: tommitmx » 2017-08-12, 15:51

prezesxxll pisze:Do góry tez nie , jest spadek nie widać tego tak na zdjęciu.
chodzi o to, że powinny być w pionie

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Czarny82 » 2017-08-14, 14:43

adamusss pisze:
Czarny82 pisze:Podoba mi się że kolega w tym 2,0T niema redaktora pod zderzakiem jak to najczęściej bywa w S60 i V70.
To, że wg. Ciebie, lepiej na grodzi? :> :?
Co złego jest w miejscu pod zderzakiem, a w zasadzie przy podłużnicy?
Na grodzi i pod zderzakiem to jest montaż tak na szybkiego byle by tylko było i następny klient proszę.
Wystarczy lagicznie pomyśleć, montaż pod zderzakiem to niezbyt mądre rozwiązanie, lekka kolizja i reduktor uwalony a chyba nie o to chodzi. Było by to zrozumiałe gdyby poprostu w komorze silnika nie było najzwyczajniej na to miejsca.
Jak się dobrze pomyśli to w komorze silnika w S60 wchodzi Twintur i to w taki sposób że jest nawet nie widoczny.

-- 2017-08-14, 14:52 --
tommitmx pisze:prezesxxll, U Ciebie jest zrobiony podstawowy błąd

"Wtryskiwacze gazowe najlepiej zamontowane dyszami skierowanymi do dołu"

http://lpg-forum.pl/podstawy-strojenia- ... 32594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Teoretycznie tak powinno być, w praktyce bywa różnie. Niektóre wtryski świetnie sobie dają radę leżąc mimo iż zaleca się montaż pionowy. Ja mam u siebie zamontowane pochylone pod kątem ok 60 st, trzy lata po montażu i wszystko jest z nimi OK. Pewnie jakiś wpływ na ich żywotność to ma ale widocznie nie aż tak wielki.

-- 2017-08-14, 14:57 --
prezesxxll pisze:Do góry tez nie , jest spadek nie widać tego tak na zdjęciu.

-- 2017-08-12, 13:05 --

Reduktor jest na ścianie grodziowej , komputer hmmm dobre pytanie nigdzie go nie :? :? widze
Widać za szybko pochwaliłem, na pierwszych zdjęciach tego nie było widać. Widać Twój gazownik się starał ale z reduktorem już mu się nie chciało.

Awatar użytkownika
prezesxxll
V
V
Posty: 42
Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
Imię: Kuba
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2001
Był na spocie: 9
Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
Przebieg: 287300
Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: prezesxxll » 2017-08-15, 08:32

Zgadza sie ale jednak automacie z turbo jest trochę mniej miejsca niż w manualu bez turbo a zapytam co złego jest w reduktorze na grodzi ? Konkretnie technicznie bez domysłów i teoretycznych wycieczek

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3581
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Struna » 2017-08-15, 11:07

Nic - ot, fanaberia.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: vol40vo » 2017-08-15, 11:32

prezesxxll pisze:co złego jest w reduktorze na grodzi ?
ogólnie nic, ale moim zdaniem trochę za wysoki montaż.
Bi-fuel V40

Awatar użytkownika
prezesxxll
V
V
Posty: 42
Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
Imię: Kuba
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2001
Był na spocie: 9
Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
Przebieg: 287300
Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: prezesxxll » 2017-08-15, 14:24

Rozumiem dobrze wiedzieć:), póki co wszystko pięknie śmiga na LPG 1000 km już zrobione , z ostatniego tankowania weszło 68,5 litra , przejechałem na tym w trybie mieszanym z cały czas włączoną klimą 530 km to daje jakieś 13,3l/100 km , wydaje mi się że wynik ok jak na automat, w trasie jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, ale za miesiąc jade do Krakowa to będe miał jakiś pogląd

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: vol40vo » 2017-08-15, 16:00

prezesxxll pisze:to daje jakieś 13,3l/100 km
dobry wynik
Bi-fuel V40

Awatar użytkownika
Łysy
VOLVO
VOLVO
Posty: 3755
Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
Imię: Lucyfer
VOLVO: S60
Silnik: D5 ASB
KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
Rok: 2006
Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Łysy » 2017-08-15, 16:23

prezesxxll pisze:z ostatniego tankowania weszło 68,5 litra ,
Co Ty masz tam za butle ? Tylko nie gadaj ,że wpakowałeś tam walec w poprzek ? :/
prezesxxll pisze:ale za miesiąc jade do Krakowa to będe miał jakiś pogląd
No to masz pole do popisu ... przeleć tą drogę tak w granicach 180-200km/h i pochwal się spalaniem ;)
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...

Awatar użytkownika
prezesxxll
V
V
Posty: 42
Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
Imię: Kuba
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2001
Był na spocie: 9
Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
Przebieg: 287300
Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: prezesxxll » 2017-08-15, 19:46

Łysy pisze:
prezesxxll pisze:z ostatniego tankowania weszło 68,5 litra ,
Co Ty masz tam za butle ? Tylko nie gadaj ,że wpakowałeś tam walec w poprzek ? :/
prezesxxll pisze:ale za miesiąc jade do Krakowa to będe miał jakiś pogląd
No to masz pole do popisu ... przeleć tą drogę tak w granicach 180-200km/h i pochwal się spalaniem ;)
Nie No bez jaj hehe butla jest w miejscu koła zapasowego chciałem największą jaką dało się włożyć bez dużego podnoszenia podłogi , bagażnik mi się jeszcze przyda . Z taka prędkością to chyba by mi brakło na przelot w obie strony :mrgreen:

Awatar użytkownika
Łysy
VOLVO
VOLVO
Posty: 3755
Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
Imię: Lucyfer
VOLVO: S60
Silnik: D5 ASB
KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
Rok: 2006
Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Łysy » 2017-08-15, 20:10

prezesxxll pisze:Z taka prędkością to chyba by mi brakło na przelot w obie strony
Być może ,ale dowiemy się ile to auto łyka , bo ja obstawiam ,że zakręcisz się w granicach 18-20L lub więcej .
Chcesz się przekonać to musisz sprawdzić , zresztą wystarczy jak pociśniesz z Rzeszowa do Tarnowa i zatankujesz w Tarnowie - nie zbankrutujesz raczej .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...

Awatar użytkownika
prezesxxll
V
V
Posty: 42
Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
Imię: Kuba
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2001
Był na spocie: 9
Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
Przebieg: 287300
Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: prezesxxll » 2017-08-15, 20:21

Łysy pisze:
prezesxxll pisze:Z taka prędkością to chyba by mi brakło na przelot w obie strony
Być może ,ale dowiemy się ile to auto łyka , bo ja obstawiam ,że zakręcisz się w granicach 18-20L lub więcej .
Chcesz się przekonać to musisz sprawdzić , zresztą wystarczy jak pociśniesz z Rzeszowa do Tarnowa i zatankujesz w Tarnowie - nie zbankrutujesz raczej .
Można spróbować w jedną stronę bo w drugą będe jechał już z 3 pasażerami

Awatar użytkownika
Łysy
VOLVO
VOLVO
Posty: 3755
Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
Imię: Lucyfer
VOLVO: S60
Silnik: D5 ASB
KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
Rok: 2006
Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Łysy » 2017-08-15, 20:52

prezesxxll,
No to do dzieła w Rz do pełna potem w TA do pełna i już będziesz wiedział ile ci zeżarł . Akurat na tym odcinku masz mega pusto więc można pocisnąć . Z TA do KR już się robi ciasno więc ograniczy Ciebie .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: tommitmx » 2017-08-15, 20:58

Łysy pisze:Akurat na tym odcinku masz mega pusto więc można pocisnąć
na A4 można gdzieś pocisnąć, nie miałem okazji :lol: przecież tą śmieszną autostradą zwłaszcza w okresie wakacji jeździć się nie da !!!

Awatar użytkownika
Łysy
VOLVO
VOLVO
Posty: 3755
Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
Imię: Lucyfer
VOLVO: S60
Silnik: D5 ASB
KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
Rok: 2006
Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Łysy » 2017-08-15, 21:05

tommitmx pisze:
Łysy pisze:Akurat na tym odcinku masz mega pusto więc można pocisnąć
na A4 można gdzieś pocisnąć, nie miałem okazji :lol: przecież tą śmieszną autostradą zwłaszcza w okresie wakacji jeździć się nie da !!!
No bez przesady !
W stronę Tarnowa jest ciasno ,ale już do Rzeszowa można pruć po całości ;)
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: tommitmx » 2017-08-15, 21:09

Łysy, niestety w tamtych stronach nie bywam

Awatar użytkownika
Łysy
VOLVO
VOLVO
Posty: 3755
Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
Imię: Lucyfer
VOLVO: S60
Silnik: D5 ASB
KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
Rok: 2006
Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Łysy » 2017-08-15, 21:17

tommitmx pisze:Łysy, niestety w tamtych stronach nie bywam
Akurat te odcinki od Wrocka - Rzeszów A4 znam bardzo dobrze jak również A1 Pyrzowice - Czechy .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: pysi » 2017-08-15, 21:33

Z Tarnowa do Rzeszowa można jechać 50km/h i nikomu to przeszkadzać nie będzie :) Ruch może na poziomie 25% tego co jest na odcinku targowisko-kraków. I ciężarówek prawie wcale czasem.

Awatar użytkownika
pablo1987
V
V
Posty: 88
Rejestracja: 2016-01-15, 18:48
Imię: Pawel
VOLVO: s60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 132/180/240
Rok: 2006
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 161000
Lokalizacja: Te La Wiw
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: pablo1987 » 2017-08-15, 21:37

prezesxxll pisze: Nie No bez jaj hehe butla jest w miejscu koła zapasowego chciałem największą jaką dało się włożyć bez dużego podnoszenia podłogi , bagażnik mi się jeszcze przyda . Z taka prędkością to chyba by mi brakło na przelot w obie strony :mrgreen:
Duzego podnoszenia to znaczy?
Max butla wchodzi 680x250 o pojemności 71 litrow taka mam u siebie, podloga płaska, trzeba tylko usunać dwie podporki które opierają sie o mocowanie koła zapasowego.
Gazu tankuję i tak jakieś 55 litrów ze względu na maksymalne napełnienie 80% pojemności. Jesli wchodzi Ci około 68l to masz butle o pojemnosci 85litrow to podłoga musi być znacznie podniesiona. No chyba że nie masz miejsca w butli na poduszkę powietrzną czyli podgięty pływak :? .

Awatar użytkownika
prezesxxll
V
V
Posty: 42
Rejestracja: 2013-05-13, 19:07
Imię: Kuba
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2001
Był na spocie: 9
Średnie spalanie: 10.4PB/12.5 LPG
Przebieg: 287300
Lokalizacja: Kraczkowa/Rzeszów
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: prezesxxll » 2017-08-17, 07:37

Jest jeszcze 680x270 pojemność 83 litry

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: adamusss » 2017-08-17, 09:37

Czarny82 pisze:Wystarczy lagicznie pomyśleć, montaż pod zderzakiem to niezbyt mądre rozwiązanie, lekka kolizja i reduktor uwalony a chyba nie o to chodzi.
Nie wiem jakie Ty montaże widziałeś, ale tak jak ja mam np. zamocowane reduktory - przy podłużnicy, na wysokości akumulatora - to nie jest to "pod zderzakiem" i lekka kolizja, jak to opisujesz, tego nie ruszy.... jeżeli zniszczenia dojdą do tego miejsca, to nie będzie to lekka kolizja :roll: ...bo by musiało pogiąć belkę i sanki z 1/3 długości podłużnicy... :P
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Czarny82 » 2017-08-17, 11:30

adamusss pisze:
Czarny82 pisze:Wystarczy lagicznie pomyśleć, montaż pod zderzakiem to niezbyt mądre rozwiązanie, lekka kolizja i reduktor uwalony a chyba nie o to chodzi.
Nie wiem jakie Ty montaże widziałeś, ale tak jak ja mam np. zamocowane reduktory - przy podłużnicy, na wysokości akumulatora - to nie jest to "pod zderzakiem" i lekka kolizja, jak to opisujesz, tego nie ruszy.... jeżeli zniszczenia dojdą do tego miejsca, to nie będzie to lekka kolizja :roll: ...bo by musiało pogiąć belkę i sanki z 1/3 długości podłużnicy... :P
Jest zasadnicza różnica pomiędzy montażem reduktora na podłóżnicy w komorze silnika a na zewnątrz pod zderzakiem. Poza tym Ty masz inne auto, w S60 lub V70 II gen niema akumulatora w komorze silnika jest cholernie ciasno ale jak się trochę postara to idzie wcisnąć.

Piter-18
VOL
VOL
Posty: 482
Rejestracja: 2011-04-29, 15:28
Imię: Piotrek
VOLVO: S60/S40
Silnik: 2.0T/1.9D
KW/KM/NM: 180KM i 116KM
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12/6
Przebieg: 0
Lokalizacja: Zabrze
Status: Offline

Re: [s60 2001 2.0T] Prezentacja montażu

Post autor: Piter-18 » 2017-08-17, 15:08

W s60 widziałem reduktor zamontowany pod filtrem powietrza na podluznicy jak i jeszcze za lampa przed filtrem. Drugi sposób ogranicza troszkę wymianę żarówki ale tragedii nie ma

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”