Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Vendo
PostNapisane: 2017-09-05, 23:12 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.11.2014, 22:45
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: S60 I
Silnik: B5234T3
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Przebieg: 209
Stanąłem przed wyborem elektroniki. W drugim aucie mam już omegasa i jestem z niego zadowolony. Przyszła kolej na Volvo. Wkładać omegasa czy iść w stronę techa/staga? Reszta to: wtryski Keihin żółte, reduktor Prins Turbo, filtr Alex 360, a butla to raczej nie ma znaczenia.
Czekam na konkretne "za" i "przeciw".
Pozdr.!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2017-09-05, 23:31 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2363
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
ja bym nie szedł w omegasa - nie ma w nim nic nadzwyczajnego
reduktor prins - też wg mnie słaby pomysł, koszt zupełnie nie adekwatny do możliwości i jakości.
wtryski - ok

ja bym wziął barracudy, kme twin i techa, staga czy optimę

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Vendo
PostNapisane: 2017-09-05, 23:51 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.11.2014, 22:45
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: S60 I
Silnik: B5234T3
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Przebieg: 209
Mam 3 reduktory Prinsa w garażu, więc mogę je mieć praktycznie za koszt zestawu naprawczego. Omegas też jest razem z wiązką, a do staga mam komputer więc musiałbym dokupić wiązkę. Ktoś wspominał na "zaprzyjaźnionym" forum lpg, że wkładanie reduktorów klapkowych do turbo to słaby pomysł. Co o tym myślisz?
Mam też 8szt. wtrysków hana zielona ale to raczej w ramach porównania keihin - hana.
Czyli kupić wiązkę do staga i iść w tą stronę? Ewentualnie później podmienić samego kompa na techa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2017-09-06, 02:25 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2363
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
a, to sam z używek montujesz - no to nieco inna sprawa.
Prins-y mają problem z zacinaniem się trzpienia w regulatorze, aczkolwiek jak wyczyścisz porządnie to dłuższy czas masz spokój.
Omegas - no skoro masz, to można użyć, po prostu nie ma tam dostępu do wielu opcji.

Hana zielona - jeśli nie zużyta i jest ze starszej serii ( wtyk typu denso ) to spoko, jak te nowsze z wtykiem typu "valtek" ( seuperseal ) to już tak sobie.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Vendo
PostNapisane: 2017-09-06, 20:59 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.11.2014, 22:45
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: S60 I
Silnik: B5234T3
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Przebieg: 209
Słabe punkty tego reduktora już wyłapałem. Jeden zamontuje, drugi też zregeneruje i będę miał na podmianę w razie czego.
Hana niestety z supersealem więc odpuszczam temat.
Do staga mam sterownik (300-6-Plus) i czujnik ciśnienia. Jeśli auto ma być lepiej/precyzyjniej/bezpieczniej pracować na stagu/techu to kupię nową wiązkę i pójdę w tą stronę. No i trochę mnie kusi podgląd parametrów z gazowni na telefonie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2017-09-06, 21:09 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2363
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Pod kątem podglądu parametrów na telefonie to lpg-tech będzie ok. Stag 300 nie ma takiej opcji, dopiero te z serii Q mają.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Vendo
PostNapisane: 2017-09-06, 21:22 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.11.2014, 22:45
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: S60 I
Silnik: B5234T3
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Przebieg: 209
Stag Mobile + coś takiego http://allegro.pl/interfejs-lpg-bluetoo ... ml#thumb/2
nie będzie działać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-09-06, 21:41 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
Średnie spalanie: 18 zł/100km
Od roku mam zamontowaną instalację na podzespołach STAG`a ze sterownikiem STAG 4Qbox - bez najmniejszych problemów

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2017-09-06, 22:33 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2363
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Vendo napisał(a):
Stag Mobile + coś takiego http://allegro.pl/interfejs-lpg-bluetoo ... ml#thumb/2
nie będzie działać?
ze stagiem 300 nie będzie, z q-box'em lub q-max'em - tak

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL