[S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2014-11-21, 21:45
- Imię: Michal
- VOLVO: S60 I
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 184/250/330
- Rok: 2002
- Przebieg: 216
- Status: Offline
[S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
Stanąłem przed wyborem elektroniki. W drugim aucie mam już omegasa i jestem z niego zadowolony. Przyszła kolej na Volvo. Wkładać omegasa czy iść w stronę techa/staga? Reszta to: wtryski Keihin żółte, reduktor Prins Turbo, filtr Alex 360, a butla to raczej nie ma znaczenia.
Czekam na konkretne "za" i "przeciw".
Pozdr.!
Czekam na konkretne "za" i "przeciw".
Pozdr.!
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
ja bym nie szedł w omegasa - nie ma w nim nic nadzwyczajnego
reduktor prins - też wg mnie słaby pomysł, koszt zupełnie nie adekwatny do możliwości i jakości.
wtryski - ok
ja bym wziął barracudy, kme twin i techa, staga czy optimę
reduktor prins - też wg mnie słaby pomysł, koszt zupełnie nie adekwatny do możliwości i jakości.
wtryski - ok
ja bym wziął barracudy, kme twin i techa, staga czy optimę
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2014-11-21, 21:45
- Imię: Michal
- VOLVO: S60 I
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 184/250/330
- Rok: 2002
- Przebieg: 216
- Status: Offline
Re: [S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
Mam 3 reduktory Prinsa w garażu, więc mogę je mieć praktycznie za koszt zestawu naprawczego. Omegas też jest razem z wiązką, a do staga mam komputer więc musiałbym dokupić wiązkę. Ktoś wspominał na "zaprzyjaźnionym" forum lpg, że wkładanie reduktorów klapkowych do turbo to słaby pomysł. Co o tym myślisz?
Mam też 8szt. wtrysków hana zielona ale to raczej w ramach porównania keihin - hana.
Czyli kupić wiązkę do staga i iść w tą stronę? Ewentualnie później podmienić samego kompa na techa?
Mam też 8szt. wtrysków hana zielona ale to raczej w ramach porównania keihin - hana.
Czyli kupić wiązkę do staga i iść w tą stronę? Ewentualnie później podmienić samego kompa na techa?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
a, to sam z używek montujesz - no to nieco inna sprawa.
Prins-y mają problem z zacinaniem się trzpienia w regulatorze, aczkolwiek jak wyczyścisz porządnie to dłuższy czas masz spokój.
Omegas - no skoro masz, to można użyć, po prostu nie ma tam dostępu do wielu opcji.
Hana zielona - jeśli nie zużyta i jest ze starszej serii ( wtyk typu denso ) to spoko, jak te nowsze z wtykiem typu "valtek" ( seuperseal ) to już tak sobie.
Prins-y mają problem z zacinaniem się trzpienia w regulatorze, aczkolwiek jak wyczyścisz porządnie to dłuższy czas masz spokój.
Omegas - no skoro masz, to można użyć, po prostu nie ma tam dostępu do wielu opcji.
Hana zielona - jeśli nie zużyta i jest ze starszej serii ( wtyk typu denso ) to spoko, jak te nowsze z wtykiem typu "valtek" ( seuperseal ) to już tak sobie.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2014-11-21, 21:45
- Imię: Michal
- VOLVO: S60 I
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 184/250/330
- Rok: 2002
- Przebieg: 216
- Status: Offline
Re: [S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
Słabe punkty tego reduktora już wyłapałem. Jeden zamontuje, drugi też zregeneruje i będę miał na podmianę w razie czego.
Hana niestety z supersealem więc odpuszczam temat.
Do staga mam sterownik (300-6-Plus) i czujnik ciśnienia. Jeśli auto ma być lepiej/precyzyjniej/bezpieczniej pracować na stagu/techu to kupię nową wiązkę i pójdę w tą stronę. No i trochę mnie kusi podgląd parametrów z gazowni na telefonie.
Hana niestety z supersealem więc odpuszczam temat.
Do staga mam sterownik (300-6-Plus) i czujnik ciśnienia. Jeśli auto ma być lepiej/precyzyjniej/bezpieczniej pracować na stagu/techu to kupię nową wiązkę i pójdę w tą stronę. No i trochę mnie kusi podgląd parametrów z gazowni na telefonie.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
Pod kątem podglądu parametrów na telefonie to lpg-tech będzie ok. Stag 300 nie ma takiej opcji, dopiero te z serii Q mają.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2014-11-21, 21:45
- Imię: Michal
- VOLVO: S60 I
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 184/250/330
- Rok: 2002
- Przebieg: 216
- Status: Offline
Re: [S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
Stag Mobile + coś takiego http://allegro.pl/interfejs-lpg-bluetoo ... ml#thumb/2" onclick="window.open(this.href);return false;
nie będzie działać?
nie będzie działać?
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: [S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
Od roku mam zamontowaną instalację na podzespołach STAG`a ze sterownikiem STAG 4Qbox - bez najmniejszych problemów
Ada$
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60 2.3 T5 2002r.] Omegas, Stag czy Tech?
ze stagiem 300 nie będzie, z q-box'em lub q-max'em - takVendo pisze:Stag Mobile + coś takiego http://allegro.pl/interfejs-lpg-bluetoo ... ml#thumb/2" onclick="window.open(this.href);return false;
nie będzie działać?
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;