jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
-
- V
- Posty: 144
- Rejestracja: 2016-05-29, 22:24
- Imię: Piotrek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4 T
- KW/KM/NM: 147
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 204
- Status: Offline
jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
Witam, prawdopodobnie mam złe dobrany reduktor gazowy w moim s60 2.4t. Mam jakiś reduktor tomasetto niby 300 km..
Jakie reduktory polecacie do tego silnika?
Jakie reduktory polecacie do tego silnika?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
KME Gold GT.
Ale najpierw sprawdziłbym jakie spadki ciśnienia generuje ten Twój reduktor.
Ale najpierw sprawdziłbym jakie spadki ciśnienia generuje ten Twój reduktor.
Ostatnio zmieniony 2017-09-17, 16:53 przez Mikaell, łącznie zmieniany 1 raz.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VO
- Posty: 244
- Rejestracja: 2015-09-24, 21:53
- Imię: Adrian
- VOLVO: V70 II
- Silnik: b5244s2 automat denso
- KW/KM/NM: 103/140
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 16,6
- Przebieg: 195000
- Status: Offline
Re: jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
Tak jak kolega napisał KME GOLD GT albo KME Twin Tur z tym, że przy wymianie na Twina więcej grzebaniny.
-
- V
- Posty: 144
- Rejestracja: 2016-05-29, 22:24
- Imię: Piotrek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4 T
- KW/KM/NM: 147
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 204
- Status: Offline
Re: jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
Trochę przez swoją niewiedzę o LPG dałem się w ciula zrobić.
Na początku miałem zamontowany przez gazownika większy reduktor ale miał jakiś defekt fabryczny i strasznie gwizdał jak trąbka).
Gazownik zmienił reduktor na tomasetto 67R-016031 tak przejeździłem z 7 tys km.
Od niedawna zorientowałem się że miałem usterkę w elektronice i turbina dmuchała mi tylko 0.2 bara.
Teraz samochód odżył i jeżdząc na PB turbina dmucha 0,5 bara. Podczas jazdy a na lpg po ok 20-30 km wyskakuje check engine long term fuel trim i samochód traci sporo na mocy...
Na początku miałem zamontowany przez gazownika większy reduktor ale miał jakiś defekt fabryczny i strasznie gwizdał jak trąbka).
Gazownik zmienił reduktor na tomasetto 67R-016031 tak przejeździłem z 7 tys km.
Od niedawna zorientowałem się że miałem usterkę w elektronice i turbina dmuchała mi tylko 0.2 bara.
Teraz samochód odżył i jeżdząc na PB turbina dmucha 0,5 bara. Podczas jazdy a na lpg po ok 20-30 km wyskakuje check engine long term fuel trim i samochód traci sporo na mocy...
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
Strojenie do poprawy. Tylko STROJENIE a nie autokalibracja i wyjazd z warsztatu. Jak redek nie będzie miał drastycznych spadków to niech zostanie.A nie powinien mieć przy LPT.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- V
- Posty: 144
- Rejestracja: 2016-05-29, 22:24
- Imię: Piotrek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4 T
- KW/KM/NM: 147
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 204
- Status: Offline
Re: jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
Jakie ciśnienie powinien mieć ustawione reduktor? Czy dobre strojenie dużo czasu zajmuje gaziarzowi?
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
Optymalne ciśnienie to 1,1-1,3 bar ale to zależy jakie wtryski itp. Strojenie to nawet kilkadziesiąt przejechanych kilometrów. Oczywiście strojenie z AFR+korekty itd.
Zmień gazownika bo widać ,że nie ogarnia.
Zmień gazownika bo widać ,że nie ogarnia.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- V
- Posty: 144
- Rejestracja: 2016-05-29, 22:24
- Imię: Piotrek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4 T
- KW/KM/NM: 147
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 204
- Status: Offline
Re: jaki reduktor gazu do b5244t3 2.4t
Dzieki bardzo za rady. Możesz polecić kogoś sprawdzonego do strojenia gazu w volvo ? Czy konieczna jest pomoc vidy do poprawnego zestrojenia instalacji gazowej ?