[S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-08-09, 15:26
- Imię: Traktorek
- VOLVO: Jest
- Silnik: Benzynowy
- Status: Offline
[S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
no i stało się
Dnia 17.10.2017 auto odstawione do Auto Gaz Serwis Dariusz Tomczyk (Gdansk ul. Piekarnicza) we wtorek a odebrane w czwatek o 22.00 bardzo słowny warsztat wywiązujący się z terminów (!)
zestaw składa się z:
Reduktor KME EXTREME
Zbiornik POLMOCON 52,5L
Sterownik Stag Qmax Plus
Wtryski Barracuda
Wlew gazu pod klapeczką.
cena 4500zl
świece NGK Laser Iridium
poniżej pare informacji i spostrzeżeń.
na chwile obecną auto wyraźnie słabsze, turbo wstaje od ok 4 tys ( ), aktywna lampka check engine wynikająca z błędów pochodzących od czujnika cisnienia paliwa na listwie. Przy hamowaniu silnikiem wali marchewami. Obecenie przejchane ok 150km na gazie. Po przejechaniu pierwszego tysiąca na LPG udam się na pierwszy przegląd. Nastepnie ponownie na hamownie. Auto hamowane (przed oddaniem do gazownika) w poniedziałek 16.10.2017 legitymowało sie mocą 275KM/380Nm.
W poniedziałek przed wjazdem na hamownię sprawdzałem stan oleju- był max. Do tej pory nawet jednej kropelki nie ubyło a przejechałem ponad 1000km na PB98- stan oleju sprawdzam często, z rana, na zimnym, minimum raz w tygodniu. Wczoraj jadąc kawałek za Gdańsk wyswietlił się komunikat o niskim stanie oleju. Sprawdziłem bagnet- faktycznie minimum. Olej uzupełniono do stanu max. Stylu jazdy nie zmieniłem.
Co do spalania, ciężko mi cokolwiek powiedzieć bo zbiornik nie jest skalibrowany ze wskaznikiem, więcej bede wiedział gdy zaleje go od pustego i wyzeruje licznik. Jak już wspomniałem przejechane ok 150km a wskaznik pokazuje 1/4 zbiornika- wcześniej dotankowane było 38litrów LPG.
pozdrawiam
Dnia 17.10.2017 auto odstawione do Auto Gaz Serwis Dariusz Tomczyk (Gdansk ul. Piekarnicza) we wtorek a odebrane w czwatek o 22.00 bardzo słowny warsztat wywiązujący się z terminów (!)
zestaw składa się z:
Reduktor KME EXTREME
Zbiornik POLMOCON 52,5L
Sterownik Stag Qmax Plus
Wtryski Barracuda
Wlew gazu pod klapeczką.
cena 4500zl
świece NGK Laser Iridium
poniżej pare informacji i spostrzeżeń.
na chwile obecną auto wyraźnie słabsze, turbo wstaje od ok 4 tys ( ), aktywna lampka check engine wynikająca z błędów pochodzących od czujnika cisnienia paliwa na listwie. Przy hamowaniu silnikiem wali marchewami. Obecenie przejchane ok 150km na gazie. Po przejechaniu pierwszego tysiąca na LPG udam się na pierwszy przegląd. Nastepnie ponownie na hamownie. Auto hamowane (przed oddaniem do gazownika) w poniedziałek 16.10.2017 legitymowało sie mocą 275KM/380Nm.
W poniedziałek przed wjazdem na hamownię sprawdzałem stan oleju- był max. Do tej pory nawet jednej kropelki nie ubyło a przejechałem ponad 1000km na PB98- stan oleju sprawdzam często, z rana, na zimnym, minimum raz w tygodniu. Wczoraj jadąc kawałek za Gdańsk wyswietlił się komunikat o niskim stanie oleju. Sprawdziłem bagnet- faktycznie minimum. Olej uzupełniono do stanu max. Stylu jazdy nie zmieniłem.
Co do spalania, ciężko mi cokolwiek powiedzieć bo zbiornik nie jest skalibrowany ze wskaznikiem, więcej bede wiedział gdy zaleje go od pustego i wyzeruje licznik. Jak już wspomniałem przejechane ok 150km a wskaznik pokazuje 1/4 zbiornika- wcześniej dotankowane było 38litrów LPG.
pozdrawiam
-
- V
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-04-27, 18:10
- Imię: Przemo
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Bardzo za bogata mieszanka. No i oczywiście także przez to za gorąco.
Do tego check od cisnienia paliwa QMAX Plus ma wbudowany emulator który doskonale sobie z nim radzi.
Czym prędzej do poprawki bo skutki będą paskudne.
Partaczy trafiłeś, jedź do kogoś z autoryzacją STAGa.
Do tego check od cisnienia paliwa QMAX Plus ma wbudowany emulator który doskonale sobie z nim radzi.
Czym prędzej do poprawki bo skutki będą paskudne.
Partaczy trafiłeś, jedź do kogoś z autoryzacją STAGa.
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
A to ciekawe??PrzemoTomczak pisze:Bardzo za bogata mieszanka. No i oczywiście także przez to za gorąco.
A to gwarantuje,że silnik zostanie wystrojony na AFR i korekty?PrzemoTomczak pisze:Czym prędzej do poprawki bo skutki będą paskudne.
Partaczy trafiłeś, jedź do kogoś z autoryzacją STAGa.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Auto Gaz Serwis Dariusz Tomczyk to jest - (kopiuję ze strony ACPrzemoTomczak pisze:Partaczy trafiłeś, jedź do kogoś z autoryzacją STAGa.
"Rekomendowany Warsztat Serwisowy:
Serwisy świadczące dobry poziom usług, polecane klientom poszukującym fachowego montażu instalacji autogaz specjalizującego się w marce STAG. W grupie tej znajdują się warsztaty, których usługi są na dobrym – akceptowanym przez producenta poziomie montażu instalacji."
Nie czekałbym do przejechania tego 1k km do przeglądu "0" tylko jechał od razu z prośbą o poprawienie.
W R jest zmienne ciśnienie ale emulator Stagowy powinien sobie poradzić.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 14
- Rejestracja: 2017-01-29, 14:04
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: S40
- Silnik: B4164S2
- KW/KM/NM: 80kW
- Rok: 2001
- Przebieg: 265000
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Na ubogiej mieszance jest za gorąco. Uważaj bo głowica ci się rozpłynie. Auto nie może być wyraźnie słabsze, jeśli jest to jakiś element jest za słaby.
Wysłane z mojego ZUK Z1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ZUK Z1 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-08-09, 15:26
- Imię: Traktorek
- VOLVO: Jest
- Silnik: Benzynowy
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Auto podstrojone. Zaemulowany czujnik cisnienia paliwa. Auto zywsze. Spalanie znacznie nizsze. Check sie nie uaktywnia. Patrząc przez ramię widzialem, ze dodane mial kilkanascie bledow DTC tak jak by z pamieci bledow i je wywalił. Czy aby to jest mozliwe, zeby usunąć same "biblioteki błędow" aby komunikaty o tych bledach sie zwyczajnie nie aktywowaly wywalając checka?
Tak, za pareset km bedzie strojenie po AFR.
Na chwile obecna po butowaniu silnika i zaraz po puszczeniu pedału gazu i hamowaniu sinikiem na biegu na ktorym sie jedzie wali w wydech i strzlela jak szalony. Ma to niby na celu podtrzymanie cisnienia w instalacji aby turbo nie spompowalo membran w reduktorze??.
Interesująca teoria przyznam.
Tak, za pareset km bedzie strojenie po AFR.
Na chwile obecna po butowaniu silnika i zaraz po puszczeniu pedału gazu i hamowaniu sinikiem na biegu na ktorym sie jedzie wali w wydech i strzlela jak szalony. Ma to niby na celu podtrzymanie cisnienia w instalacji aby turbo nie spompowalo membran w reduktorze??.
Interesująca teoria przyznam.
-
- VOLV
- Posty: 773
- Rejestracja: 2007-05-29, 20:02
- Imię: Rafi
- VOLVO: S40
- Silnik: 2.0
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 190000
- Lokalizacja: Zgierz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Teoria ciekawa, ale może na scenariusz Star Treka jeśli rozpatrywać jakiś gwiezdny napęd.jogin211 pisze:
Na chwile obecna po butowaniu silnika i zaraz po puszczeniu pedału gazu i hamowaniu sinikiem na biegu na ktorym sie jedzie wali w wydech i strzlela jak szalony. Ma to niby na celu podtrzymanie cisnienia w instalacji aby turbo nie spompowalo membran w reduktorze??.
Interesująca teoria przyznam.
Jak wali w wydech znaczy za dużo gazu podaje albo w złym momencie.
Sam mam (jeszcze) zagazowane v70R i nic takiego nie ma miejsca, a jeździ na gazie jak szalony. Coś jest nie tak
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
jest Volvo - jest dobrze
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Niech Ci sprawdzą czy któryś wtryskiwacz jest otwarty cały czas. Wątpię żeby nowa Barracuda była walnięta ale ... wszystko może się zdarzyć.
Przerosty po cut off'ie to normalne przy turbo. Kwestia jakie są duże.
Nie ma prawa się dziać coś takiego chyba ,że patrz wyżej.jogin211 pisze:Na chwile obecna po butowaniu silnika i zaraz po puszczeniu pedału gazu i hamowaniu sinikiem na biegu na ktorym sie jedzie wali w wydech i strzlela jak szalony. Ma to niby na celu podtrzymanie cisnienia w instalacji aby turbo nie spompowalo membran w reduktorze??.
Przerosty po cut off'ie to normalne przy turbo. Kwestia jakie są duże.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Co masz na myśli pisząc o pamięci błędów i bibliotekach? We współczesnych sterownikach LPG korzystających z połączenia z OBD jest możliwość kasowania błędów sterownika benzynowego przez sterownik gazowy. Wykorzystanie tej opcji do celów innych niż kasowanie błędów niewydolności katalizatora uważam za druciarstwo. Proponuję ściągnięci instrukcji do programu ze strony AC - rozdział "2.8.3 Błędy sterowania silnika" - tam jest to objaśnione.jogin211 pisze:Auto podstrojone. Zaemulowany czujnik cisnienia paliwa. Auto zywsze. Spalanie znacznie nizsze. Check sie nie uaktywnia. Patrząc przez ramię widzialem, ze dodane mial kilkanascie bledow DTC tak jak by z pamieci bledow i je wywalił. Czy aby to jest mozliwe, zeby usunąć same "biblioteki błędow" aby komunikaty o tych bledach sie zwyczajnie nie aktywowaly wywalając checka?
Akurat oddałem wczoraj klientowi S60R (podobno jakieś 350KM) i w trakcie jazdy odbiorczej wykorzystując odczyty sondy szerokopasmowej samochodu wystroiłem auto. Nie sądzę aby wymagało później jakiś poprawekjogin211 pisze:Tak, za pareset km bedzie strojenie po AFR.
Najprawdopodobniej gazownik skorzystał z opcji upuszczania ciśnienia na cut-offie. Moim zdaniem chyba niekonieczne. Barracuda otwiera się bez problemu i przy 4 barach .jogin211 pisze:Na chwile obecna po butowaniu silnika i zaraz po puszczeniu pedału gazu i hamowaniu sinikiem na biegu na ktorym sie jedzie wali w wydech i strzlela jak szalony. Ma to niby na celu podtrzymanie cisnienia w instalacji aby turbo nie spompowalo membran w reduktorze??.
Interesująca teoria przyznam.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- bodzioklb
- VOLV
- Posty: 520
- Rejestracja: 2017-01-15, 11:02
- Imię: Boguslaw
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 210/460
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kluczbork
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
to nie gazownik tylko druciarz...
Czeck engine + zamulone auto - tak to odebrałeś? Gdyby to było moje auto to bym nie zapłacił grosza do momentu aż będzie bez błedów i normalnego przyśpieszania...
Swoje odebrałem od gazownika - żadnych błędów, nie czuć różnicy na LPG vs. Pb...
-- 2017-11-09, 14:35 --
-- 2017-11-09, 14:38 --
i jeszcze jedna kwestia - wiesz że sterownik Stag ma możliwość kasowania błędów silnika - teraz pytanie czy nie masz błędów czy po prostu masz je kasowane na bieżąco przez sterownik
Czeck engine + zamulone auto - tak to odebrałeś? Gdyby to było moje auto to bym nie zapłacił grosza do momentu aż będzie bez błedów i normalnego przyśpieszania...
Swoje odebrałem od gazownika - żadnych błędów, nie czuć różnicy na LPG vs. Pb...
-- 2017-11-09, 14:35 --
No brawo za takie myślenie - niech od razu sprawdzą czy gniazd zaworowych nie wypaliłojogin211 pisze: Po przejechaniu pierwszego tysiąca na LPG udam się na pierwszy przegląd.
-- 2017-11-09, 14:38 --
i jeszcze jedna kwestia - wiesz że sterownik Stag ma możliwość kasowania błędów silnika - teraz pytanie czy nie masz błędów czy po prostu masz je kasowane na bieżąco przez sterownik
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-08-09, 15:26
- Imię: Traktorek
- VOLVO: Jest
- Silnik: Benzynowy
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Dzisiaj jade na strojenie afr, jesli gazownik bedzie udawal greka to wysle moje uwagi na.pismie
Edit:
Po probach ogarniecia tego balaganu podjeta zostaoa decyzja o wymianie reduktora na KME Gold Turbo i rozwierceniu dysz. Z dobrych rzeczy to auto nie wali w wydech jak szalone- zdarzy sie po dluzszym pałowaniu ze strzeli ale na szczescie juz nie na.taką skale. Jestem umowiony na wymiane jak tylko czesci dotrą na miejsce. Na koniec mam obiecaną hamownie
Edit:
Po probach ogarniecia tego balaganu podjeta zostaoa decyzja o wymianie reduktora na KME Gold Turbo i rozwierceniu dysz. Z dobrych rzeczy to auto nie wali w wydech jak szalone- zdarzy sie po dluzszym pałowaniu ze strzeli ale na szczescie juz nie na.taką skale. Jestem umowiony na wymiane jak tylko czesci dotrą na miejsce. Na koniec mam obiecaną hamownie
- bodzioklb
- VOLV
- Posty: 520
- Rejestracja: 2017-01-15, 11:02
- Imię: Boguslaw
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 210/460
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kluczbork
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Czyli druciarstwa ciąg dalszy...jogin211 pisze:rozwierceniu dysz.
- ayrsen
- Przyjaciele
- Posty: 1747
- Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
- Imię: ayrsen
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD GT
- KW/KM/NM: 188/255/405
- Rok: 0
- Był na spocie: 12
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
LPG to zupełnie nie mój świat, więc pytam jako totalny laik: czy eksploatacja na LPG, nie wspominając o "pałowaniu", gdy masz wcześniej opisane problemy i nieznane AFR (domniemanie mocno niewłaściwego) jest aby na pewno dobrym pomysłem? Czy tam będzie jeszcze co stroić/mierzyć/eksploatować, gdy już części będą prawidłowe?jogin211 pisze:Z dobrych rzeczy to auto nie wali w wydech jak szalone- zdarzy sie po dluzszym pałowaniu ze strzeli ale na szczescie juz nie na.taką skale.
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
a/ może się mniej pompować ewentualnie, ale raczej nie wyrobi termicznejogin211 pisze:Po probach ogarniecia tego balaganu podjeta zostaoa decyzja o wymianie reduktora na KME Gold Turbo i rozwierceniu dysz.
b/ dysze należało wykręcić.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- bodzioklb
- VOLV
- Posty: 520
- Rejestracja: 2017-01-15, 11:02
- Imię: Boguslaw
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 210/460
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kluczbork
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Dlaczego miałby nie wyrobić termicznie ?Mikaell pisze:jogin211 pisze: a/ może się mniej pompować ewentualnie, ale raczej nie wyrobi termiczne
Ja mam Twin'a który też miałby rzekomo się nie wyrabiać a jednak się wyrabia - podstawa to sprawny termostat i drożna nagrzewnica
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Możesz rozwinąć tą tezę?bodzioklb pisze:Czyli druciarstwa ciąg dalszy...jogin211 pisze:rozwierceniu dysz.
Też tak sądzę.Mikaell pisze:a/ może się mniej pompować ewentualnie, ale raczej nie wyrobi termiczne
Twin jak sama nazwa wskazuje to dwa reduktory w jednej kanapce więc nie porównuj termiki do singla.bodzioklb pisze:Ja mam Twin'a który też miałby rzekomo się nie wyrabiać a jednak się wyrabia - podstawa to sprawny termostat i drożna nagrzewnica
-- 27 lis 2017, o 17:33 --
Możesz rozwinąć tą tezę?bodzioklb pisze:Czyli druciarstwa ciąg dalszy...jogin211 pisze:rozwierceniu dysz.
Też tak sądzę.Mikaell pisze:a/ może się mniej pompować ewentualnie, ale raczej nie wyrobi termiczne
Twin jak sama nazwa wskazuje to dwa reduktory w jednej kanapce więc nie porównuj termiki do singla.bodzioklb pisze:Ja mam Twin'a który też miałby rzekomo się nie wyrabiać a jednak się wyrabia - podstawa to sprawny termostat i drożna nagrzewnica
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
- bodzioklb
- VOLV
- Posty: 520
- Rejestracja: 2017-01-15, 11:02
- Imię: Boguslaw
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 210/460
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kluczbork
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Nie rozwiercać tylko wymienić na właściwe tzn. większe
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Acha, czyli rozwiercanie dysz to jest zabieg według Ciebie niezgodny ze sztuką.OK. Ciekawe,nawet rzekłbym,bardzo ciekawe.
I myślisz,że do każdych wtrysków leżą na półkach w sklepie wszystkie rozmiary zrobione fabrycznie począwszy od 1,5mm do 3mm co 0,2mm?
I myślisz,że do każdych wtrysków leżą na półkach w sklepie wszystkie rozmiary zrobione fabrycznie począwszy od 1,5mm do 3mm co 0,2mm?
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
- mac-pro
- Moderatorzy
- Posty: 3632
- Rejestracja: 2015-03-12, 17:14
- Imię: Adam
- VOLVO: C30
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 257/350/550
- Rok: 2009
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: taniutko to już było
- Przebieg: 666000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
jogin211, polskie znaki są obowiązkowe, również w dziale o gazie.
- bodzioklb
- VOLV
- Posty: 520
- Rejestracja: 2017-01-15, 11:02
- Imię: Boguslaw
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 210/460
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kluczbork
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Może tak może nie... Przy dyszach nie ważny rodzaj wtrysku i one nie sa do nich dedykowanekogutos pisze:Acha, czyli rozwiercanie dysz to jest zabieg według Ciebie niezgodny ze sztuką.OK. Ciekawe,nawet rzekłbym,bardzo ciekawe.
I myślisz,że do każdych wtrysków leżą na półkach w sklepie wszystkie rozmiary zrobione fabrycznie począwszy od 1,5mm do 3mm co 0,2mm?
Ważna średnica i dobór jej. A średnic do wyboru do koloru wiec rozwiercanie to ostateczność lub oszczędność druciarzy
Zapewne te są wklejone i będą rozwiercane na kolektorze...
Ciekaw jestem czy choć zdejmie kolektor
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Spróbuj może trochę się zorientować w przedmiocie wypowiedzi.bodzioklb pisze:Może tak może nie... Przy dyszach nie ważny rodzaj wtrysku i one nie sa do nich dedykowane
Ważna średnica i dobór jej. A średnic do wyboru do koloru wiec rozwiercanie to ostateczność lub oszczędność druciarzy
Zapewne te są wklejone i będą rozwiercane na kolektorze...
Ciekaw jestem czy choć zdejmie kolektor
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
On kompletnie nie wie o czym jest dyskusja.
Myli dwie różne rzeczy. Ale to już zostawmy jemu,niech próbuje to rozszyfrować
Myli dwie różne rzeczy. Ale to już zostawmy jemu,niech próbuje to rozszyfrować
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-08-09, 15:26
- Imię: Traktorek
- VOLVO: Jest
- Silnik: Benzynowy
- Status: Offline
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Panowie nie straszcie mnie tymi zabiegami. Jest to moja pierwsza "zakładana" instalacja, poprzednia auta miały już założone i (chyba) wystrojone prawidłowo bo nigdy żadnych kłopotów z eksploatacją nie było.
@ayrsen dużo jeździłem i jeżdżę różnymi samochodami z LPG i poza ogromną różnicą na stacji nic innego (niekorzystnego) nie zauważam. Co do eksploatacji mojej R'ki (którą zgwałciłem instalacją) szczerze powiem, że nie odczuwam żadnej różnicy w pracy silnika, stan oleju jest kontrolowany bardzo często (prawie codziennie- po poprzedniej przygodzie) gdzie przy normalnej jeździe w ogóle go nie ubywa stan płynu chłodzącego również nie budzi zastrzeżeń. Trochę mnie kusi aby przy nadciągającym wielkimi krokami małym serwisie obejrzeć wał oraz panewki.
Chodzi mi po głowie jakiś prosty interfejs OBD/Bluetooth, w którym będę miał podgląd interesujących mnie parametrów; w tym właśnie wspomniane AFR, EGT, boost, ciśnienie i temp oleju- coś możecie polecić?
@ayrsen dużo jeździłem i jeżdżę różnymi samochodami z LPG i poza ogromną różnicą na stacji nic innego (niekorzystnego) nie zauważam. Co do eksploatacji mojej R'ki (którą zgwałciłem instalacją) szczerze powiem, że nie odczuwam żadnej różnicy w pracy silnika, stan oleju jest kontrolowany bardzo często (prawie codziennie- po poprzedniej przygodzie) gdzie przy normalnej jeździe w ogóle go nie ubywa stan płynu chłodzącego również nie budzi zastrzeżeń. Trochę mnie kusi aby przy nadciągającym wielkimi krokami małym serwisie obejrzeć wał oraz panewki.
Chodzi mi po głowie jakiś prosty interfejs OBD/Bluetooth, w którym będę miał podgląd interesujących mnie parametrów; w tym właśnie wspomniane AFR, EGT, boost, ciśnienie i temp oleju- coś możecie polecić?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S60R] B5254T4 2.5T AWD 300KM/400Nm KME Extreme, Stag Qmax Plus, Barracuda
Zacznij od najtańszego ELM 327 na Bluetootha i powinno wystarczyć.
Twoje auto nie ma kontroli EGT, musiałbyś doinstalować czujnik i domontować wskaźnik.
Twoje auto nie ma kontroli EGT, musiałbyś doinstalować czujnik i domontować wskaźnik.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl