Spalanie gazu

ODPOWIEDZ
snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2643
Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 355000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: snow » 2017-05-04, 09:09

Czarny82 pisze:Ale w STAGU mają fachowców, a ich najnowsze instalacje to już całkiem szczyt szczytów :lol:
W jednym z aut z instalacją LPGTech miałem 80% gazu a podawało że nic nie ma -nie ma co, super sterownik ;) Zresztą z tym LPGTech'em tam są ciągłe problemy. U mnie na Stagu nie ma :)

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Spalanie gazu

Post autor: Czarny82 » 2017-05-04, 09:20

snow pisze:
Czarny82 pisze:Ale w STAGU mają fachowców, a ich najnowsze instalacje to już całkiem szczyt szczytów :lol:
W jednym z aut z instalacją LPGTech miałem 80% gazu a podawało że nic nie ma -nie ma co, super sterownik ;) Zresztą z tym LPGTech'em tam są ciągłe problemy. U mnie na Stagu nie ma :)
Widocznie był źle zamontowany halotron lub go poprostu nie ogarniasz, czujnik poziomu gazu ma możliwość regulacji i kalibracji. Fakt faktem, zwykły halotronowy pokazuje tak samo niedokładnie jak inne ale Level 2 jest już dużo lepszy. Po prawidłowym montażu. kalibracji jest bardzo dokładny.

Widziałeś najnowszy wynalazek ciekłego wtrysku ze Staga? Ten co ostatnio wystawili na targach? Przecież to mieszanka fazy lotnej z ciekłą, kupa gratów które trzeba gdzieś upakować w aucie. Dlaczego nie poszli w stronę fazy ciekłej na takiej zasadzie jak Prins lub Viale? Oni to już stosują od lat i działa, przydałoby się tylko poprostu to rozwinąć i usprawnić.

snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2643
Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 355000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: snow » 2017-05-04, 09:25

Czarny82 pisze:Widocznie był źle zamontowany
Widocznie coś było źle montowane, kalibrowane było i nadal bywa źle. Ciągle są problemy m.in. z tym że nie zawsze lubi się na gaz przełączyć.

Ja nie twierdze że Stag jest idealny, wszystko zależy od tego kto i jak montował. Niemniej takie gloryfikowanie na każdym kroku przez Ciebie jaki to LPGTech jest świetny a Stag szajs jest śmieszne ;)

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Spalanie gazu

Post autor: Czarny82 » 2017-05-04, 09:50

snow pisze:Nie mniej takie gloryfikowanie na każdym kroku przez Ciebie jaki to LPGTech jest świetny a Stag szajs jest śmieszne ;)
Nie gloryfikuję Techa, poprostu doceniam jego zalety i tyle. Jak widzisz nie jadę po innych firmach, niemam nic do Prinsa, Viale, Tomasetto czy nawet do Agisa. Denerwuje mnie jednak fakt, że wszędzie wszystko jest zalecane przez Stag. A kim oni są? Tacy z nich eksperci że lepszych niema na rynku?
Fakt, mają kilka udanych produktów, które bardzo dobrze się spisują ale to nie znaczy że są najlepsi na rynku. Zwróć uwagę że jest dużo warsztatów które zakładają tylko Staga i wszystko ze Staga, bo tak im powiedzieli na szkoleniu. Jest pełno druciarzy którzy nie patrzą na wydajność wtrysków tylko zakładają wszędzie "sportowe czerwone Valteki" :lol: i reduktor byle jaki a sam montaż daje wiele do życzenia. Zobacz na YouTube jak wygląda lutowanie kabli na filnie instruktażowym Staga, czy to wg Ciebie jest fachowe? Oceń sam.
Ile miałeś aut z którymi ciężko było cokolwiek zrobić bo jakiś druciarz to zakładał. Dlaczego więc promować kogoś, kto od podstaw uczy źle i promuje coś słabego?
Jeśli masz problem z Techem, to zadzwoń do nich, podeślą swojego doradcę który przyjedzie i Ci pomoże, naprawdę ma wiedzę i potrafi dobrze wytłumaczyć. Poproś o Radka. Ciebie to nie będzie nic kosztować, taką mają politykę i jeśli jest ich sterownik to chetnie pomagają.

snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2643
Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 355000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: snow » 2017-05-04, 10:05

Czarny82 pisze:A kim oni są? Tacy z nich eksperci że lepszych niema na rynku?
Pewnie lepsi są na rynku choć nowatorskość też nie zawsze ma tylko zalety, niemniej STAG ma jedna zaletę - duża siec instalatorów, lepszych - gorszych ale są. To się liczy dla przeciętnego Kowalskiego a nie rzeczy techniczne. Trochę też wszystko mieszasz i wrzucasz do jednego worka. Dobór elementów leży po stronie gazownika więc jaki wtryskiwacz czy reduktor to nie ma nic wspólnego z producentem sterownika.

Gdybym miał wybierać pod względem problemów z instalacjami to właśnie tej na LPGTech bym nie wybrał bo tam ciągle są problemy, Ty byś nie założył STAG'a bo ci się nie podoba że mapa nie jest 3D. To ja wolę nie mieć mapy 3D niż ciągłe problemy i zagadki czy włączy się na gaz czy nie.

Co do LPGTech'a to ostatnio wyrzuca mi błąd że uszkodzone bezpieczniki wtrysków a bezpieczniki dobre w efekcie czego nie dało się jechać na gazie.

Ile aut tyle przypadków dlatego śmieszy mnie to że wyśmiewasz jakaś firmę bo Ci się ich filozofia podejścia do tematu nie podoba. Ja po swoich doświadczeniach mogę wyśmiać Tech'a że taki nowoczesny a ciągle są problemy ;)

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: JemRekami » 2017-05-04, 10:33

To ja wolę nie mieć mapy 3D niż ciągłe problemy i zagadki czy włączy się na gaz czy nie.
Że co? :shock:

Mam 326 i brak jakichkolwiek problemów, PEBKAC?
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Spalanie gazu

Post autor: Czarny82 » 2017-05-04, 12:08

Do snow, jeśli masz ciągle problemy z Techem to widocznie gdzieś tkwi błąd. Albo w sterowniku albo w osobie która próbuje coś z nim zrobić. Dlaczego nie zadzwonisz po technika z Techa, który pomoże a i Ty sie czegoś nauczysz? Zobacz sam na siebie, nie radzisz sobie a sam narzekasz na Techa. Każdy ma coś co lubi i promuje i coś czego nie cierpi.
Jeśli ktoś uczy druciarstwa i pokazuje je w instrukcji to pewnie i takoe coś popiera.
Wyżej piszesz że co mają wtryski jak sterownik sobie nie radzi. A no mają bardzo dużo, sterownik sobie radzi wtedy, kiedy wtryskiwacze są dobrze dobrane. Niedociągnięć i błędów montażowych nie naprawi się żadnym sterownikiem.

Mapa 3D niema nic wspólnego z tym czy auto się przełącza na gaz czy nie.

snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2643
Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 355000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: snow » 2017-05-04, 13:47

Wszystko możliwe, w każdym razie jako zwykły użytkownik mam do niej zastrzeżenia ale nie trąbie na prawo i lewo jaki to zły sterownik ;) A ty odnoszę wrażenie przekonujesz każdego że ten sterownik nie ma słabych stron i złożenie instalacji na tym sterowniku to zero problemów w porównaniu do innych - a tak nie jest zawsze i wszędzie ;)
Czarny82 pisze:Wyżej piszesz że co mają wtryski jak sterownik sobie nie radzi. A no mają bardzo dużo, sterownik sobie radzi wtedy, kiedy wtryskiwacze są dobrze dobrane. Niedociągnięć i błędów montażowych nie naprawi się żadnym sterownikiem.
Pisałem to w kontekście tego że to nie producent narzuca stosowanie Valteków, Hany czy Barracuy a gazownik który to instaluje.

A tak w ogóle to luz... wszystkie są OK :564:

andrzej850
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1723
Rejestracja: 2011-08-07, 14:03
Imię: ANDRZEJ
VOLVO: V 70 / S80 I
Silnik: 2.5 / 2.4
KW/KM/NM: 144 / 170
Rok: 2001
Był na spocie: 24
Średnie spalanie: 10.5 /13 LPG
Przebieg: 1000000
Lokalizacja: NL KERKRADE
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: andrzej850 » 2017-05-04, 19:36

Czarny82, wszystko zależy od umiejętności zakładu który montuje instalacje gazowe ja w kilku autach miałem instalacje zakładane -składane z różnych części nawet takich co dopiero wchodziły na rynek i zawsze wszystko grało :D :564:
DOBRZE MIEĆ 1.5 METRA STALI PRZED SOBĄ :lol:

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Spalanie gazu

Post autor: Czarny82 » 2017-05-04, 22:21

andrzej850 pisze:Czarny82, wszystko zależy od umiejętności zakładu który montuje instalacje gazowe ja w kilku autach miałem instalacje zakładane -składane z różnych części nawet takich co dopiero wchodziły na rynek i zawsze wszystko grało :D :564:
To jest sprawa oczywista i nie podlega wątpliwości. Nie mam nic przeciwko dobieraniu części od różnych producentów. Sam tak mam u siebie, ważne żeby było wszystko zgodnie ze sztuką a nie na sztukę.

-- 2017-05-04, 22:26 --
snow pisze: Pisałem to w kontekście tego że to nie producent narzuca stosowanie Valteków, Hany czy Barracuy a gazownik który to instaluje.
A szkoda że tak nie jest. Gdyby było tak, jak jest np w przypadku homologacji na niemcy, to nikt by nie wkładał byle czego. Było by jasno i wyraźnie napisane, co do jakiego auta można włożyć przy wykorzystaniu danego sterownika.


PS. Jeśli chodzi o Techa, to owszem dla mnie jest najlepszy na rynku za tą cenę. Zastanawiałem się kiedyś czego w nim brakuje i co mogło by być lepiej zrobione. Doszedłem do wniosku że mógłby obsługiwać dwa banki (np w BMW 8 cylindrów i jeszcze kilka aut w układzie V) a niestety mimo że działa, tego nie posiada. Co jeszcze? Idealnie by było gdyby dało się tylko montować instalację i podać do sterownika jakie wtryski gazowe posiadamy i jaką dyszę a resztę niech sobie sam przeliczy po kalibracji. Tak żeby nie trzeba było stroić tylko żeby sam sobie pobrał odpowiednie dane przez OBD i przeliczył. Ot takie czysto prywatne przemyślenia :D

tizzue
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2017-04-17, 10:25
Imię: Patryk
VOLVO: S40
Silnik: 2.4i
Rok: 2004
Przebieg: 197
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: tizzue » 2017-05-28, 15:57

Szybkie pytanie, silnik B5244S4, ASB, instalacja stag 300 qmax plus, spalanie w mieście (spokojna jazda bez szaleństw) najmniej 14,7 LPG ostatnio nawet 16,4. Tak ma być czy zacząć się martwić? Miasto umiarkowane, bez większych korków, przeważnie płynna jazda.

Awatar użytkownika
kreciq
VOLVO
VOLVO
Posty: 1809
Rejestracja: 2013-08-10, 21:40
Imię: kreciq
VOLVO: S40 II
Silnik: 2.4i Automat B5244S4 +LPG
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2008
Lokalizacja: Mazowieckie
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: kreciq » 2017-05-28, 16:26

14,7 litra by się zgadzało (z krótkimi odcinkami). 16,4 litra to już dużo. Ja tyle wyciągnąłem raz, ale pałowałem auto na krótkich odcinkach (agresywna jazda).

tizzue
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2017-04-17, 10:25
Imię: Patryk
VOLVO: S40
Silnik: 2.4i
Rok: 2004
Przebieg: 197
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: tizzue » 2017-05-28, 16:33

Do pracy mam spokojna jazde ok 13 km. Raptem 2 skrzyżowania ze światłami i kilka rond. Reszta bez przeszkód, mało stoję. W ciągu dnia jeszcze robię ze 2 odcinki po 6-8 km i to wszystko. Liczyłem raczej na okolice 13 przy normalnej jeździe. Samochód kupiłem już z założoną instalacją. I tak w porównaniu z poprzednikiem gdzie wydawałem ponad 50zł/100km to jazda jest oszczędniejsza.

Adiim
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2017-02-02, 22:39
Imię: Adrian
VOLVO: 850 960 v40
Silnik: T5 t5 t4
KW/KM/NM: 259
Rok: 1996
Przebieg: 198
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: Adiim » 2017-05-28, 16:55

witam czy spalanie benzyny 1.9 t4 powyżej 25 litrów jest normalne? Gazu podobnie, a i jeszcze jedno pytanie czy turbina może się rozgrzewać do białości?

Awatar użytkownika
Łysy
VOLVO
VOLVO
Posty: 3755
Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
Imię: Lucyfer
VOLVO: S60
Silnik: D5 ASB
KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
Rok: 2006
Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: Łysy » 2017-05-28, 17:22

Adiim pisze:witam czy spalanie benzyny 1.9 t4 powyżej 25 litrów jest normalne? Gazu podobnie, a i jeszcze jedno pytanie czy turbina może się rozgrzewać do białości?
Jak latasz po 200km/h to jak najbardziej możliwe i to i to ;)
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3578
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: Spalanie gazu

Post autor: Struna » 2017-05-28, 17:41

Łysy pisze:Jak latasz po 200km/h to jak najbardziej możliwe
bez przesady
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Łysy
VOLVO
VOLVO
Posty: 3755
Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
Imię: Lucyfer
VOLVO: S60
Silnik: D5 ASB
KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
Rok: 2006
Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: Łysy » 2017-05-28, 18:17

Struna pisze:
Łysy pisze:Jak latasz po 200km/h to jak najbardziej możliwe
bez przesady
Struna,
No niech Ci będzie - faktycznie 25 to coś bardzo nie halooooo ,ale przy pożądnym katowaniu to 20L łyknie jak nic .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3578
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: Spalanie gazu

Post autor: Struna » 2017-05-28, 18:31

20 to się zgodzę, przy butowaniu non-stop.
Rozgrzanie do bialosci też normalne nie jest.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Łysy
VOLVO
VOLVO
Posty: 3755
Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
Imię: Lucyfer
VOLVO: S60
Silnik: D5 ASB
KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
Rok: 2006
Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: Łysy » 2017-05-28, 18:35

Struna pisze:20 to się zgodzę, przy butowaniu non-stop.
Rozgrzanie do bialosci też normalne nie jest.
Normalne nie ,ale wykonalne przy dobrym upalaniu . Ja już widziałem Turba które w nocy świeciły ;)
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3578
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: Spalanie gazu

Post autor: Struna » 2017-05-28, 18:48

W nocy to pikuś, w dzień jak świeci to jest coś :)
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

zerard74
VOLVO
VOLVO
Posty: 1243
Rejestracja: 2009-06-03, 22:22
Imię: xxx
VOLVO: v
Silnik: 2.0 T
KW/KM/NM: 163
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 342106
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: zerard74 » 2017-05-28, 20:22

Zarypiaste te forum co niektórzy walą niezłe teorie, 1.9T przy butowaniu powinien palić nie więcej jak 16 naprawdę górna granica to 17 litrów gazu...bmw 540 4 Litrowe V8 przy butowaniu paleniu gumy spaliło paliło 20 litrów, sorry chłopaki ale od pewnego czasu stałem się szczery do bólu więc tak to określę wasze teorię...widać jesteście snafcy od wszystkiego :lol: :564: aha turbina nie świeci na biało ale na czerwono jeśli jest biały nalot to coś jest nie dobrego

Adiim
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2017-02-02, 22:39
Imię: Adrian
VOLVO: 850 960 v40
Silnik: T5 t5 t4
KW/KM/NM: 259
Rok: 1996
Przebieg: 198
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: Adiim » 2017-05-28, 20:54

generalnie na obwodnicy jakiejś czy autostradzie licznik zamyka, po mieście raczej ciężko raczej nie schodzę z obrotów poniżej 3 tys i po kilku kilometrach tłoczenia koło 1.2 bara w dolot potrafi zaświecic ślimak na biało, a z tym spalanie to chyba normalne t5 też nie ma problemu wyskoczyć z 25litrow.

zerard74
VOLVO
VOLVO
Posty: 1243
Rejestracja: 2009-06-03, 22:22
Imię: xxx
VOLVO: v
Silnik: 2.0 T
KW/KM/NM: 163
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 342106
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: zerard74 » 2017-05-28, 21:39

Adiim pisze:generalnie na obwodnicy jakiejś czy autostradzie licznik zamyka, po mieście raczej ciężko raczej nie schodzę z obrotów poniżej 3 tys i po kilku kilometrach tłoczenia koło 1.2 bara w dolot potrafi zaświecic ślimak na biało, a z tym spalanie to chyba normalne t5 też nie ma problemu wyskoczyć z 25litrow.
Adiim masz pod maską motorek 1.9 co z tego że turbo spalanie gazu w teorii ma wynieść do 2 % więcej ale to teoria (tak było kiedyś teraz jest inaczej) jak benzyny nie wiem ale jedynie mogę się domyślać że twoje auto katalogowo spala do....strzelam 8L benzyny w trasie w mieście nich będzie 10L przy bucie 13L, niech gazu spali przy ostrej jeździe 16L to jest górna granica moje c70 najsłabszy silnik 2.0 T 163 konie z czego 3 uciekły...pala przy ostrej jeździe 15L gazu przy spokojnej spala 13,5 litra gazu, wątpię żeby w twoim przypadku było inaczej być może masz coś nie tak z instalacją..po czym to stwierdzasz że tyle ci pali patrzysz na wskazania komputera czy obliczasz po tankowaniu może ci ucieka z reduktora może test szczelności by się przydał, takie spalanie dla takiego silnika to nie jest normalną rzeczą ile ma koni pod machą

Adiim
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2017-02-02, 22:39
Imię: Adrian
VOLVO: 850 960 v40
Silnik: T5 t5 t4
KW/KM/NM: 259
Rok: 1996
Przebieg: 198
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: Adiim » 2017-05-28, 22:00

Sytuacja wygląda tak że jak pożyczyłem ojcu ten samochód to na zbiorniku gazu 45l wchodzi robił 400 km więc da się zejść że spalanie ale nie można wtedy kręcić do 5800 na drugim trzecim biegu tylko schodzić w mieście z obrotów i używać 4 i 5 biegu przez pierwszy miesiąc jak nabyłem ten samochód 6 lat temu poniżej 25litrow benzyny nie schodzilem, wtedy panowała na każdym forum teoria że t4 się nie gazuje ja zagazowalem i to był dobry pomysł, spalanie spada przynajmniej o połowę jak jest ślisko i zima bo trakcji zero więc gazem trzeba operować jak emeryt.

andrzej850
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1723
Rejestracja: 2011-08-07, 14:03
Imię: ANDRZEJ
VOLVO: V 70 / S80 I
Silnik: 2.5 / 2.4
KW/KM/NM: 144 / 170
Rok: 2001
Był na spocie: 24
Średnie spalanie: 10.5 /13 LPG
Przebieg: 1000000
Lokalizacja: NL KERKRADE
Status: Offline

Re: Spalanie gazu

Post autor: andrzej850 » 2017-05-28, 22:12

moja t5 spalanie benzyny
-jazda spokojna do 120km trasa 10 l PB i 12 LPG
- miasto 13-14 PB i 16 LPG ,
- ,,butowanie" ponad 160 km 25 PB i 30 LPG :? i jak tu nie kochać tego auta :lol: :564:
DOBRZE MIEĆ 1.5 METRA STALI PRZED SOBĄ :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”