W jednym z aut z instalacją LPGTech miałem 80% gazu a podawało że nic nie ma -nie ma co, super sterownik Zresztą z tym LPGTech'em tam są ciągłe problemy. U mnie na Stagu nie maCzarny82 pisze:Ale w STAGU mają fachowców, a ich najnowsze instalacje to już całkiem szczyt szczytów
Spalanie gazu
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Spalanie gazu
Widocznie był źle zamontowany halotron lub go poprostu nie ogarniasz, czujnik poziomu gazu ma możliwość regulacji i kalibracji. Fakt faktem, zwykły halotronowy pokazuje tak samo niedokładnie jak inne ale Level 2 jest już dużo lepszy. Po prawidłowym montażu. kalibracji jest bardzo dokładny.snow pisze:W jednym z aut z instalacją LPGTech miałem 80% gazu a podawało że nic nie ma -nie ma co, super sterownik Zresztą z tym LPGTech'em tam są ciągłe problemy. U mnie na Stagu nie maCzarny82 pisze:Ale w STAGU mają fachowców, a ich najnowsze instalacje to już całkiem szczyt szczytów
Widziałeś najnowszy wynalazek ciekłego wtrysku ze Staga? Ten co ostatnio wystawili na targach? Przecież to mieszanka fazy lotnej z ciekłą, kupa gratów które trzeba gdzieś upakować w aucie. Dlaczego nie poszli w stronę fazy ciekłej na takiej zasadzie jak Prins lub Viale? Oni to już stosują od lat i działa, przydałoby się tylko poprostu to rozwinąć i usprawnić.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Widocznie coś było źle montowane, kalibrowane było i nadal bywa źle. Ciągle są problemy m.in. z tym że nie zawsze lubi się na gaz przełączyć.Czarny82 pisze:Widocznie był źle zamontowany
Ja nie twierdze że Stag jest idealny, wszystko zależy od tego kto i jak montował. Niemniej takie gloryfikowanie na każdym kroku przez Ciebie jaki to LPGTech jest świetny a Stag szajs jest śmieszne
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Spalanie gazu
Nie gloryfikuję Techa, poprostu doceniam jego zalety i tyle. Jak widzisz nie jadę po innych firmach, niemam nic do Prinsa, Viale, Tomasetto czy nawet do Agisa. Denerwuje mnie jednak fakt, że wszędzie wszystko jest zalecane przez Stag. A kim oni są? Tacy z nich eksperci że lepszych niema na rynku?snow pisze:Nie mniej takie gloryfikowanie na każdym kroku przez Ciebie jaki to LPGTech jest świetny a Stag szajs jest śmieszne
Fakt, mają kilka udanych produktów, które bardzo dobrze się spisują ale to nie znaczy że są najlepsi na rynku. Zwróć uwagę że jest dużo warsztatów które zakładają tylko Staga i wszystko ze Staga, bo tak im powiedzieli na szkoleniu. Jest pełno druciarzy którzy nie patrzą na wydajność wtrysków tylko zakładają wszędzie "sportowe czerwone Valteki" i reduktor byle jaki a sam montaż daje wiele do życzenia. Zobacz na YouTube jak wygląda lutowanie kabli na filnie instruktażowym Staga, czy to wg Ciebie jest fachowe? Oceń sam.
Ile miałeś aut z którymi ciężko było cokolwiek zrobić bo jakiś druciarz to zakładał. Dlaczego więc promować kogoś, kto od podstaw uczy źle i promuje coś słabego?
Jeśli masz problem z Techem, to zadzwoń do nich, podeślą swojego doradcę który przyjedzie i Ci pomoże, naprawdę ma wiedzę i potrafi dobrze wytłumaczyć. Poproś o Radka. Ciebie to nie będzie nic kosztować, taką mają politykę i jeśli jest ich sterownik to chetnie pomagają.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Pewnie lepsi są na rynku choć nowatorskość też nie zawsze ma tylko zalety, niemniej STAG ma jedna zaletę - duża siec instalatorów, lepszych - gorszych ale są. To się liczy dla przeciętnego Kowalskiego a nie rzeczy techniczne. Trochę też wszystko mieszasz i wrzucasz do jednego worka. Dobór elementów leży po stronie gazownika więc jaki wtryskiwacz czy reduktor to nie ma nic wspólnego z producentem sterownika.Czarny82 pisze:A kim oni są? Tacy z nich eksperci że lepszych niema na rynku?
Gdybym miał wybierać pod względem problemów z instalacjami to właśnie tej na LPGTech bym nie wybrał bo tam ciągle są problemy, Ty byś nie założył STAG'a bo ci się nie podoba że mapa nie jest 3D. To ja wolę nie mieć mapy 3D niż ciągłe problemy i zagadki czy włączy się na gaz czy nie.
Co do LPGTech'a to ostatnio wyrzuca mi błąd że uszkodzone bezpieczniki wtrysków a bezpieczniki dobre w efekcie czego nie dało się jechać na gazie.
Ile aut tyle przypadków dlatego śmieszy mnie to że wyśmiewasz jakaś firmę bo Ci się ich filozofia podejścia do tematu nie podoba. Ja po swoich doświadczeniach mogę wyśmiać Tech'a że taki nowoczesny a ciągle są problemy
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Że co?To ja wolę nie mieć mapy 3D niż ciągłe problemy i zagadki czy włączy się na gaz czy nie.
Mam 326 i brak jakichkolwiek problemów, PEBKAC?
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Spalanie gazu
Do snow, jeśli masz ciągle problemy z Techem to widocznie gdzieś tkwi błąd. Albo w sterowniku albo w osobie która próbuje coś z nim zrobić. Dlaczego nie zadzwonisz po technika z Techa, który pomoże a i Ty sie czegoś nauczysz? Zobacz sam na siebie, nie radzisz sobie a sam narzekasz na Techa. Każdy ma coś co lubi i promuje i coś czego nie cierpi.
Jeśli ktoś uczy druciarstwa i pokazuje je w instrukcji to pewnie i takoe coś popiera.
Wyżej piszesz że co mają wtryski jak sterownik sobie nie radzi. A no mają bardzo dużo, sterownik sobie radzi wtedy, kiedy wtryskiwacze są dobrze dobrane. Niedociągnięć i błędów montażowych nie naprawi się żadnym sterownikiem.
Mapa 3D niema nic wspólnego z tym czy auto się przełącza na gaz czy nie.
Jeśli ktoś uczy druciarstwa i pokazuje je w instrukcji to pewnie i takoe coś popiera.
Wyżej piszesz że co mają wtryski jak sterownik sobie nie radzi. A no mają bardzo dużo, sterownik sobie radzi wtedy, kiedy wtryskiwacze są dobrze dobrane. Niedociągnięć i błędów montażowych nie naprawi się żadnym sterownikiem.
Mapa 3D niema nic wspólnego z tym czy auto się przełącza na gaz czy nie.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Wszystko możliwe, w każdym razie jako zwykły użytkownik mam do niej zastrzeżenia ale nie trąbie na prawo i lewo jaki to zły sterownik A ty odnoszę wrażenie przekonujesz każdego że ten sterownik nie ma słabych stron i złożenie instalacji na tym sterowniku to zero problemów w porównaniu do innych - a tak nie jest zawsze i wszędzie
A tak w ogóle to luz... wszystkie są OK
Pisałem to w kontekście tego że to nie producent narzuca stosowanie Valteków, Hany czy Barracuy a gazownik który to instaluje.Czarny82 pisze:Wyżej piszesz że co mają wtryski jak sterownik sobie nie radzi. A no mają bardzo dużo, sterownik sobie radzi wtedy, kiedy wtryskiwacze są dobrze dobrane. Niedociągnięć i błędów montażowych nie naprawi się żadnym sterownikiem.
A tak w ogóle to luz... wszystkie są OK
-
- Przyjaciele
- Posty: 1723
- Rejestracja: 2011-08-07, 14:03
- Imię: ANDRZEJ
- VOLVO: V 70 / S80 I
- Silnik: 2.5 / 2.4
- KW/KM/NM: 144 / 170
- Rok: 2001
- Był na spocie: 24
- Średnie spalanie: 10.5 /13 LPG
- Przebieg: 1000000
- Lokalizacja: NL KERKRADE
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Czarny82, wszystko zależy od umiejętności zakładu który montuje instalacje gazowe ja w kilku autach miałem instalacje zakładane -składane z różnych części nawet takich co dopiero wchodziły na rynek i zawsze wszystko grało
DOBRZE MIEĆ 1.5 METRA STALI PRZED SOBĄ
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Spalanie gazu
To jest sprawa oczywista i nie podlega wątpliwości. Nie mam nic przeciwko dobieraniu części od różnych producentów. Sam tak mam u siebie, ważne żeby było wszystko zgodnie ze sztuką a nie na sztukę.andrzej850 pisze:Czarny82, wszystko zależy od umiejętności zakładu który montuje instalacje gazowe ja w kilku autach miałem instalacje zakładane -składane z różnych części nawet takich co dopiero wchodziły na rynek i zawsze wszystko grało
-- 2017-05-04, 22:26 --
A szkoda że tak nie jest. Gdyby było tak, jak jest np w przypadku homologacji na niemcy, to nikt by nie wkładał byle czego. Było by jasno i wyraźnie napisane, co do jakiego auta można włożyć przy wykorzystaniu danego sterownika.snow pisze: Pisałem to w kontekście tego że to nie producent narzuca stosowanie Valteków, Hany czy Barracuy a gazownik który to instaluje.
PS. Jeśli chodzi o Techa, to owszem dla mnie jest najlepszy na rynku za tą cenę. Zastanawiałem się kiedyś czego w nim brakuje i co mogło by być lepiej zrobione. Doszedłem do wniosku że mógłby obsługiwać dwa banki (np w BMW 8 cylindrów i jeszcze kilka aut w układzie V) a niestety mimo że działa, tego nie posiada. Co jeszcze? Idealnie by było gdyby dało się tylko montować instalację i podać do sterownika jakie wtryski gazowe posiadamy i jaką dyszę a resztę niech sobie sam przeliczy po kalibracji. Tak żeby nie trzeba było stroić tylko żeby sam sobie pobrał odpowiednie dane przez OBD i przeliczył. Ot takie czysto prywatne przemyślenia
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2017-04-17, 10:25
- Imię: Patryk
- VOLVO: S40
- Silnik: 2.4i
- Rok: 2004
- Przebieg: 197
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Szybkie pytanie, silnik B5244S4, ASB, instalacja stag 300 qmax plus, spalanie w mieście (spokojna jazda bez szaleństw) najmniej 14,7 LPG ostatnio nawet 16,4. Tak ma być czy zacząć się martwić? Miasto umiarkowane, bez większych korków, przeważnie płynna jazda.
- kreciq
- VOLVO
- Posty: 1809
- Rejestracja: 2013-08-10, 21:40
- Imię: kreciq
- VOLVO: S40 II
- Silnik: 2.4i Automat B5244S4 +LPG
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
14,7 litra by się zgadzało (z krótkimi odcinkami). 16,4 litra to już dużo. Ja tyle wyciągnąłem raz, ale pałowałem auto na krótkich odcinkach (agresywna jazda).
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2017-04-17, 10:25
- Imię: Patryk
- VOLVO: S40
- Silnik: 2.4i
- Rok: 2004
- Przebieg: 197
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Do pracy mam spokojna jazde ok 13 km. Raptem 2 skrzyżowania ze światłami i kilka rond. Reszta bez przeszkód, mało stoję. W ciągu dnia jeszcze robię ze 2 odcinki po 6-8 km i to wszystko. Liczyłem raczej na okolice 13 przy normalnej jeździe. Samochód kupiłem już z założoną instalacją. I tak w porównaniu z poprzednikiem gdzie wydawałem ponad 50zł/100km to jazda jest oszczędniejsza.
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2017-02-02, 22:39
- Imię: Adrian
- VOLVO: 850 960 v40
- Silnik: T5 t5 t4
- KW/KM/NM: 259
- Rok: 1996
- Przebieg: 198
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
witam czy spalanie benzyny 1.9 t4 powyżej 25 litrów jest normalne? Gazu podobnie, a i jeszcze jedno pytanie czy turbina może się rozgrzewać do białości?
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Jak latasz po 200km/h to jak najbardziej możliwe i to i toAdiim pisze:witam czy spalanie benzyny 1.9 t4 powyżej 25 litrów jest normalne? Gazu podobnie, a i jeszcze jedno pytanie czy turbina może się rozgrzewać do białości?
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Spalanie gazu
bez przesadyŁysy pisze:Jak latasz po 200km/h to jak najbardziej możliwe
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Struna,Struna pisze:bez przesadyŁysy pisze:Jak latasz po 200km/h to jak najbardziej możliwe
No niech Ci będzie - faktycznie 25 to coś bardzo nie halooooo ,ale przy pożądnym katowaniu to 20L łyknie jak nic .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Spalanie gazu
20 to się zgodzę, przy butowaniu non-stop.
Rozgrzanie do bialosci też normalne nie jest.
Rozgrzanie do bialosci też normalne nie jest.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Normalne nie ,ale wykonalne przy dobrym upalaniu . Ja już widziałem Turba które w nocy świeciłyStruna pisze:20 to się zgodzę, przy butowaniu non-stop.
Rozgrzanie do bialosci też normalne nie jest.
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Spalanie gazu
W nocy to pikuś, w dzień jak świeci to jest coś
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLVO
- Posty: 1243
- Rejestracja: 2009-06-03, 22:22
- Imię: xxx
- VOLVO: v
- Silnik: 2.0 T
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 342106
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Zarypiaste te forum co niektórzy walą niezłe teorie, 1.9T przy butowaniu powinien palić nie więcej jak 16 naprawdę górna granica to 17 litrów gazu...bmw 540 4 Litrowe V8 przy butowaniu paleniu gumy spaliło paliło 20 litrów, sorry chłopaki ale od pewnego czasu stałem się szczery do bólu więc tak to określę wasze teorię...widać jesteście snafcy od wszystkiego aha turbina nie świeci na biało ale na czerwono jeśli jest biały nalot to coś jest nie dobrego
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2017-02-02, 22:39
- Imię: Adrian
- VOLVO: 850 960 v40
- Silnik: T5 t5 t4
- KW/KM/NM: 259
- Rok: 1996
- Przebieg: 198
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
generalnie na obwodnicy jakiejś czy autostradzie licznik zamyka, po mieście raczej ciężko raczej nie schodzę z obrotów poniżej 3 tys i po kilku kilometrach tłoczenia koło 1.2 bara w dolot potrafi zaświecic ślimak na biało, a z tym spalanie to chyba normalne t5 też nie ma problemu wyskoczyć z 25litrow.
-
- VOLVO
- Posty: 1243
- Rejestracja: 2009-06-03, 22:22
- Imię: xxx
- VOLVO: v
- Silnik: 2.0 T
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 342106
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Adiim masz pod maską motorek 1.9 co z tego że turbo spalanie gazu w teorii ma wynieść do 2 % więcej ale to teoria (tak było kiedyś teraz jest inaczej) jak benzyny nie wiem ale jedynie mogę się domyślać że twoje auto katalogowo spala do....strzelam 8L benzyny w trasie w mieście nich będzie 10L przy bucie 13L, niech gazu spali przy ostrej jeździe 16L to jest górna granica moje c70 najsłabszy silnik 2.0 T 163 konie z czego 3 uciekły...pala przy ostrej jeździe 15L gazu przy spokojnej spala 13,5 litra gazu, wątpię żeby w twoim przypadku było inaczej być może masz coś nie tak z instalacją..po czym to stwierdzasz że tyle ci pali patrzysz na wskazania komputera czy obliczasz po tankowaniu może ci ucieka z reduktora może test szczelności by się przydał, takie spalanie dla takiego silnika to nie jest normalną rzeczą ile ma koni pod machąAdiim pisze:generalnie na obwodnicy jakiejś czy autostradzie licznik zamyka, po mieście raczej ciężko raczej nie schodzę z obrotów poniżej 3 tys i po kilku kilometrach tłoczenia koło 1.2 bara w dolot potrafi zaświecic ślimak na biało, a z tym spalanie to chyba normalne t5 też nie ma problemu wyskoczyć z 25litrow.
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2017-02-02, 22:39
- Imię: Adrian
- VOLVO: 850 960 v40
- Silnik: T5 t5 t4
- KW/KM/NM: 259
- Rok: 1996
- Przebieg: 198
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
Sytuacja wygląda tak że jak pożyczyłem ojcu ten samochód to na zbiorniku gazu 45l wchodzi robił 400 km więc da się zejść że spalanie ale nie można wtedy kręcić do 5800 na drugim trzecim biegu tylko schodzić w mieście z obrotów i używać 4 i 5 biegu przez pierwszy miesiąc jak nabyłem ten samochód 6 lat temu poniżej 25litrow benzyny nie schodzilem, wtedy panowała na każdym forum teoria że t4 się nie gazuje ja zagazowalem i to był dobry pomysł, spalanie spada przynajmniej o połowę jak jest ślisko i zima bo trakcji zero więc gazem trzeba operować jak emeryt.
-
- Przyjaciele
- Posty: 1723
- Rejestracja: 2011-08-07, 14:03
- Imię: ANDRZEJ
- VOLVO: V 70 / S80 I
- Silnik: 2.5 / 2.4
- KW/KM/NM: 144 / 170
- Rok: 2001
- Był na spocie: 24
- Średnie spalanie: 10.5 /13 LPG
- Przebieg: 1000000
- Lokalizacja: NL KERKRADE
- Status: Offline
Re: Spalanie gazu
moja t5 spalanie benzyny
-jazda spokojna do 120km trasa 10 l PB i 12 LPG
- miasto 13-14 PB i 16 LPG ,
- ,,butowanie" ponad 160 km 25 PB i 30 LPG i jak tu nie kochać tego auta
-jazda spokojna do 120km trasa 10 l PB i 12 LPG
- miasto 13-14 PB i 16 LPG ,
- ,,butowanie" ponad 160 km 25 PB i 30 LPG i jak tu nie kochać tego auta
DOBRZE MIEĆ 1.5 METRA STALI PRZED SOBĄ