Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

ODPOWIEDZ
volly3
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 462
Rejestracja: 2007-03-02, 23:40
Imię: Michal
VOLVO: V70 960 S90
Silnik: 2.0d5, 3.03.0
KW/KM/NM: 163 204 204
Rok: 2012
Był na spocie: 35
Średnie spalanie: 7, 11,11
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: volly3 » 2008-03-15, 18:56

Witajce
Mam pytanie do znawców tematu jak i użytkowników Volvo z silnikiem 2.3t 240km i instalacją gazową

Jaka instalacja będzie najlepsza i jakie są jej przyblizone koszty?
Na co trzeba zwrócić uwagę?

Posiadacze
Jak wam się sprawóue Volvo z tym silnikiem i gazem?

Jeszcze proszę o namiary zaufanych i niedrogich gazowników w Lubelskim lub Mazowiedzkim
Okolice Radomia,Puław i Lublina

Dzięki
VOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmania

volly3
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 462
Rejestracja: 2007-03-02, 23:40
Imię: Michal
VOLVO: V70 960 S90
Silnik: 2.0d5, 3.03.0
KW/KM/NM: 163 204 204
Rok: 2012
Był na spocie: 35
Średnie spalanie: 7, 11,11
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: volly3 » 2008-03-16, 21:08

I co nikt nie ma pojęcia jaki typ instalacji wybrać
nikt nie ma T5 2,3 w gazie?
VOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmania

Awatar użytkownika
zyniu
VIP
VIP
Posty: 7285
Rejestracja: 2006-03-31, 16:36
Imię: Marcin
VOLVO: Volvo 850
Silnik: 2.5 20V
Rok: 1992
Był na spocie: 35
Przebieg: 0
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: zyniu » 2008-03-16, 21:40

Instalka sekwencyjna, z dobrze dobranym parownikiem i wtryskami. Koszt ok. 4000. Gazownika mogę Ci polecić ale w Łodzi.
Kupię deskę rozdzielczą w kolorze beżowym bez dodatków typu drewno - sama konsola "dół" bez parapetu. Deska musi mieć komplet niepołamanych mocowań i być w stanie wizualnym przynajmniej dobrym.

<<< http://www.paradavolvo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; >>> 358 z 570 <<<

volly3
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 462
Rejestracja: 2007-03-02, 23:40
Imię: Michal
VOLVO: V70 960 S90
Silnik: 2.0d5, 3.03.0
KW/KM/NM: 163 204 204
Rok: 2012
Był na spocie: 35
Średnie spalanie: 7, 11,11
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: volly3 » 2008-03-17, 15:52

Jeżdżę czasami do Łodzi, więc poproszę o kontakt do tego gazownika
VOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmania

Amaros30
V
V
Posty: 26
Rejestracja: 2008-11-30, 22:56
VOLVO: było T5R, T5 i 850 R
Silnik: B5234T4
KW/KM/NM: 250
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 225000
Lokalizacja: Rybnik
Status: Offline

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: Amaros30 » 2009-02-18, 23:10

Witam, podepnę się pod temat.

Zastanawiam się nad instalacją do mojego T5-R
Landi Renzo czy też Prins byłyby pewnie najlepsze lecz koszta ich sa zbyt wysokie.
Czy taki zestaw: STAG 300, reduktor EG200, miedź 8, wtryskiwacze Magic Jet, będzie odpowiedni do tego silnika ?
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
Był T5-R , 460 Turbo, T5 jest 850 R
parada Volvo nr. 457

Awatar użytkownika
rafal 480
VIP
VIP
Posty: 3874
Rejestracja: 2008-06-04, 22:58
VOLVO: 480 Collection + 855 USA + V40 T4
Silnik: B20F || B5234FT || B4194T
KW/KM/NM: 80/109/165 || 166/225/300 || 147/200/300
Rok: 0
Był na spocie: 82
Średnie spalanie: 7,0 Pb 95 || 14,0 LPG || 12,0 LPG
Przebieg: 280
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: rafal 480 » 2009-02-18, 23:30

volly3 pisze:I co nikt nie ma pojęcia jaki typ instalacji wybrać
nikt nie ma T5 2,3 w gazie?
Nie znam się na typach instalacji/prodecentach i modelach. Lecz z własnego doświadczenia mogę polecić zakład w którym zakładałem instalację do swojego T4. Minęło 100.000 i jest dobrze. Nadmienię, że „gazowali” także Subara. Gdy moja T4 stała na warsztacie, właśnie skończyli montaż w Subaru Legacy 2.0 turbo (200 KM) i w testach na trasie wygrało oczywiście Volvo.
Zakład ten znajduje się pod Lublinem, w miejscości Łucka.
Pozdrowienia.
Volvo 480 - jedyne "cięte w taki kant"

dookoła Skandynawii w 18 dni

misiekk
Status: Offline

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: misiekk » 2009-02-19, 08:39

Amaros30 pisze:Czy taki zestaw: STAG 300, reduktor EG200, miedź 8, wtryskiwacze Magic Jet, będzie odpowiedni do tego silnika ?
Witam ja mam właśnie taki zestaw i dziala co prawda nie t5 ale chipowane 2,5 turbo, moce podobne,

gorz_EL
VO
VO
Posty: 310
Rejestracja: 2008-01-04, 14:40
VOLVO: Saab 9000 Aero
Silnik: 2.0 T
KW/KM/NM: 185
Rok: 1995
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 13 LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: gorz_EL » 2009-02-19, 12:52

Gazownik z Łodzi, którego zapewne chciał polecić zyniu obecnie pracuje na POmorskiej 252 , tel kom podam później,
Obrazek

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: kwaku85 » 2009-02-19, 23:30

Amaros30 pisze:Landi Renzo czy też Prins byłyby pewnie najlepsze lecz koszta ich sa zbyt wysokie
Wszystko zależy od tego, co nazywasz wysokimi kosztami. Gwarantuje Ci że generalka głowicy, czy wymiana silnika jest droższa niż róznicą pomiędzy wymienioną konfiguracją, a Landi. Prins to syf, delikatne komponenty i podobno kiepskie możliwości programowe. Jedynym plusem Prinsa jest bardzo dobra korekcja po temperaturze i ciśnieniu.

STAG jest raczej ok, choć Landu jest dużo lepsze. Reduktor za słaby, wtryski padają na naszym gazie. Mało precyzyjne. Najniższy szczebel wyższej półki. Oryginalne MEDy Landi to obecnie najlepsze wtryskiwacze. Nie warto kombinować z tańszymi. Reduktor Landi IG1 Turbo też by się przydał. Instalacja nie dostanie zawału przy CUT-offie, nie będziesz miał spadków ciśnienia przy bucie i wysokich obrotach. Zainwestuj w Landi, jeśli nie chcesz mieć problemów z LPG i chcesz utrzymać sportowy charakter auta, przy zbliżonym spalaniu do PB i niewzrastającym zużyciu silnika. Na gazowników uważaj, bo to mega śliski temat. Jeśli nie możesz założyć sam, patrz im na ręce, bo odstawią fuszerkę przy tym silniku. Poczytaj na temat montażu gazu i patrz co robią. Powodzenia
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Amaros30
V
V
Posty: 26
Rejestracja: 2008-11-30, 22:56
VOLVO: było T5R, T5 i 850 R
Silnik: B5234T4
KW/KM/NM: 250
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 225000
Lokalizacja: Rybnik
Status: Offline

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: Amaros30 » 2009-02-20, 10:09

Nie kwestionuje że landi to wyższa półka lecz za landi trzeba dać od 4,5 a za staga od 3,5 .. różnica jest.
850 to nie S60 żeby w nia pakować zbyt wiele kasy a montaż instalacji prawie podwaja wartość tego auta
Trochę się obawiam czy ten stag da radę , kolega misiekk pisze ze u niego daje radę... zaryzykuje i sam sie przekonam.

Może ktoś zna sprawdzonego gazownika na Śląsku nie chciałbym oddawać auto w łapy partacza.
Ostatnio zmieniony 2009-02-20, 17:06 przez Amaros30, łącznie zmieniany 1 raz.
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
Był T5-R , 460 Turbo, T5 jest 850 R
parada Volvo nr. 457

Awatar użytkownika
mnich63
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1313
Rejestracja: 2008-02-28, 11:41
VOLVO: V70 XC ..ale to ju¿ byyy³ooo... ;)
Silnik: sokó³ millenium to on nie by³, ale dawa³ radê
KW/KM/NM: syækie kunie spitoli³y
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: z komisu ;)
Status: Offline

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: mnich63 » 2009-02-20, 13:09

kwaku85 pisze: Prins to syf, delikatne komponenty i podobno kiepskie możliwości programowe. Jedynym plusem Prinsa jest bardzo dobra korekcja po temperaturze i ciśnieniu.
Nie żebym bronił jakoś zażarcie Prinsa, ale syf to chyba nie jest. W m60 (V8 BMW z lat 90-ych wkładane do 5 i 7-ki)nieźle sobie poczyna i to zarówno w 3 jak i 4 litrowej. Ani problemów z mocą, ani ustawieniem - jak tylko gość wie jak założyć hula długo i bezproblemowo.
to ja przepraszam
... i znikł!




a potem wrócił!
... i du**!

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: kwaku85 » 2009-02-20, 17:37

No, może przesadziłem. Kiepski w porównaniu z Omegasem Landi. Wolałbym STAGa, tylko nie wiem jakie by tu wtryskiwacze założyć. Generalnie MEDy to jedyne wtryski, które bym założył, nie wiem tylko czy zaśpiewają ze STAGiem. Reduktor musi być stabilny. Poza tym IG1 turbo działa dobrze przy doładowanych silnikach. Tamten reduktor zabije całą instalację. Mnie omegas używany wyszedł 1200 sam przód. Jak się poszuka to nie trzeba tyle aż płacić.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

hipcio
V
V
Posty: 123
Rejestracja: 2009-01-23, 13:56
VOLVO: s70
Silnik: 2.3T
KW/KM/NM: 184/250/350
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ryki(lubelskie)
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: hipcio » 2009-02-24, 19:14

Ja mam u siebie sekwencje i mieszkam 5km od ciebie, odezwij sie na GG lub PW to się stykniemy czesto jestem w Dęblinie.

Awatar użytkownika
Aleksiasty
+
+
Posty: 4995
Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: Aleksiasty » 2009-02-24, 23:15

mnich63, Przychylam się do Twojego zdania, bo z popularnych instalacji jedynie Prins oferuje odpowiedni zapas ciśnienia gazu, jakże ważny w silnikach z doładowaniem.

Pozostałe reduktory dają około 1Bar (2Bar bezwzględnego), co przy doładowaniu rzędu 1,6Bar pozostawia ciśnienie paliwa na poziomie 12% przewidywanego przez ECU, czyli kompletny kotlet, kicha z wodą, marnota i dyndas.

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997

Post autor: kwaku85 » 2009-03-05, 13:12

Wystarczy spokojnie zwykła instalacja, nie potrzeba wysokociśnieniowej. Reduktor IG1Turbo i nie będzie żadnych komplikacji. Poza tym żeby założyć Prinsa, trzeba dać Keihiny. Jeśli dać keihiny z Prinsem- to już lepiej trochę dołożyć i założyć o niebo lepszego Omegasa na MEDach., szczególnie że keihiny co 30-50tys trzeba czyścić, bo od syfu zaczynają się rozłazić. Nie warto.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”