Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
-
- Przyjaciele
- Posty: 462
- Rejestracja: 2007-03-02, 23:40
- Imię: Michal
- VOLVO: V70 960 S90
- Silnik: 2.0d5, 3.03.0
- KW/KM/NM: 163 204 204
- Rok: 2012
- Był na spocie: 35
- Średnie spalanie: 7, 11,11
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Witajce
Mam pytanie do znawców tematu jak i użytkowników Volvo z silnikiem 2.3t 240km i instalacją gazową
Jaka instalacja będzie najlepsza i jakie są jej przyblizone koszty?
Na co trzeba zwrócić uwagę?
Posiadacze
Jak wam się sprawóue Volvo z tym silnikiem i gazem?
Jeszcze proszę o namiary zaufanych i niedrogich gazowników w Lubelskim lub Mazowiedzkim
Okolice Radomia,Puław i Lublina
Dzięki
Mam pytanie do znawców tematu jak i użytkowników Volvo z silnikiem 2.3t 240km i instalacją gazową
Jaka instalacja będzie najlepsza i jakie są jej przyblizone koszty?
Na co trzeba zwrócić uwagę?
Posiadacze
Jak wam się sprawóue Volvo z tym silnikiem i gazem?
Jeszcze proszę o namiary zaufanych i niedrogich gazowników w Lubelskim lub Mazowiedzkim
Okolice Radomia,Puław i Lublina
Dzięki
VOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmania
-
- Przyjaciele
- Posty: 462
- Rejestracja: 2007-03-02, 23:40
- Imię: Michal
- VOLVO: V70 960 S90
- Silnik: 2.0d5, 3.03.0
- KW/KM/NM: 163 204 204
- Rok: 2012
- Był na spocie: 35
- Średnie spalanie: 7, 11,11
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
I co nikt nie ma pojęcia jaki typ instalacji wybrać
nikt nie ma T5 2,3 w gazie?
nikt nie ma T5 2,3 w gazie?
VOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmania
- zyniu
- VIP
- Posty: 7285
- Rejestracja: 2006-03-31, 16:36
- Imię: Marcin
- VOLVO: Volvo 850
- Silnik: 2.5 20V
- Rok: 1992
- Był na spocie: 35
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Instalka sekwencyjna, z dobrze dobranym parownikiem i wtryskami. Koszt ok. 4000. Gazownika mogę Ci polecić ale w Łodzi.
Kupię deskę rozdzielczą w kolorze beżowym bez dodatków typu drewno - sama konsola "dół" bez parapetu. Deska musi mieć komplet niepołamanych mocowań i być w stanie wizualnym przynajmniej dobrym.
<<< http://www.paradavolvo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; >>> 358 z 570 <<<
-
- Przyjaciele
- Posty: 462
- Rejestracja: 2007-03-02, 23:40
- Imię: Michal
- VOLVO: V70 960 S90
- Silnik: 2.0d5, 3.03.0
- KW/KM/NM: 163 204 204
- Rok: 2012
- Był na spocie: 35
- Średnie spalanie: 7, 11,11
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Jeżdżę czasami do Łodzi, więc poproszę o kontakt do tego gazownika
VOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmaniaVOLVOmania
-
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-11-30, 22:56
- VOLVO: było T5R, T5 i 850 R
- Silnik: B5234T4
- KW/KM/NM: 250
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 225000
- Lokalizacja: Rybnik
- Status: Offline
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Witam, podepnę się pod temat.
Zastanawiam się nad instalacją do mojego T5-R
Landi Renzo czy też Prins byłyby pewnie najlepsze lecz koszta ich sa zbyt wysokie.
Czy taki zestaw: STAG 300, reduktor EG200, miedź 8, wtryskiwacze Magic Jet, będzie odpowiedni do tego silnika ?
Zastanawiam się nad instalacją do mojego T5-R
Landi Renzo czy też Prins byłyby pewnie najlepsze lecz koszta ich sa zbyt wysokie.
Czy taki zestaw: STAG 300, reduktor EG200, miedź 8, wtryskiwacze Magic Jet, będzie odpowiedni do tego silnika ?
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
Był T5-R , 460 Turbo, T5 jest 850 R
parada Volvo nr. 457
Był T5-R , 460 Turbo, T5 jest 850 R
parada Volvo nr. 457
- rafal 480
- VIP
- Posty: 3874
- Rejestracja: 2008-06-04, 22:58
- VOLVO: 480 Collection + 855 USA + V40 T4
- Silnik: B20F || B5234FT || B4194T
- KW/KM/NM: 80/109/165 || 166/225/300 || 147/200/300
- Rok: 0
- Był na spocie: 82
- Średnie spalanie: 7,0 Pb 95 || 14,0 LPG || 12,0 LPG
- Przebieg: 280
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Nie znam się na typach instalacji/prodecentach i modelach. Lecz z własnego doświadczenia mogę polecić zakład w którym zakładałem instalację do swojego T4. Minęło 100.000 i jest dobrze. Nadmienię, że „gazowali” także Subara. Gdy moja T4 stała na warsztacie, właśnie skończyli montaż w Subaru Legacy 2.0 turbo (200 KM) i w testach na trasie wygrało oczywiście Volvo.volly3 pisze:I co nikt nie ma pojęcia jaki typ instalacji wybrać
nikt nie ma T5 2,3 w gazie?
Zakład ten znajduje się pod Lublinem, w miejscości Łucka.
Pozdrowienia.
-
- Status: Offline
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Witam ja mam właśnie taki zestaw i dziala co prawda nie t5 ale chipowane 2,5 turbo, moce podobne,Amaros30 pisze:Czy taki zestaw: STAG 300, reduktor EG200, miedź 8, wtryskiwacze Magic Jet, będzie odpowiedni do tego silnika ?
-
- VO
- Posty: 310
- Rejestracja: 2008-01-04, 14:40
- VOLVO: Saab 9000 Aero
- Silnik: 2.0 T
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 1995
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 13 LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Gazownik z Łodzi, którego zapewne chciał polecić zyniu obecnie pracuje na POmorskiej 252 , tel kom podam później,
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Wszystko zależy od tego, co nazywasz wysokimi kosztami. Gwarantuje Ci że generalka głowicy, czy wymiana silnika jest droższa niż róznicą pomiędzy wymienioną konfiguracją, a Landi. Prins to syf, delikatne komponenty i podobno kiepskie możliwości programowe. Jedynym plusem Prinsa jest bardzo dobra korekcja po temperaturze i ciśnieniu.Amaros30 pisze:Landi Renzo czy też Prins byłyby pewnie najlepsze lecz koszta ich sa zbyt wysokie
STAG jest raczej ok, choć Landu jest dużo lepsze. Reduktor za słaby, wtryski padają na naszym gazie. Mało precyzyjne. Najniższy szczebel wyższej półki. Oryginalne MEDy Landi to obecnie najlepsze wtryskiwacze. Nie warto kombinować z tańszymi. Reduktor Landi IG1 Turbo też by się przydał. Instalacja nie dostanie zawału przy CUT-offie, nie będziesz miał spadków ciśnienia przy bucie i wysokich obrotach. Zainwestuj w Landi, jeśli nie chcesz mieć problemów z LPG i chcesz utrzymać sportowy charakter auta, przy zbliżonym spalaniu do PB i niewzrastającym zużyciu silnika. Na gazowników uważaj, bo to mega śliski temat. Jeśli nie możesz założyć sam, patrz im na ręce, bo odstawią fuszerkę przy tym silniku. Poczytaj na temat montażu gazu i patrz co robią. Powodzenia
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
-
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-11-30, 22:56
- VOLVO: było T5R, T5 i 850 R
- Silnik: B5234T4
- KW/KM/NM: 250
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 225000
- Lokalizacja: Rybnik
- Status: Offline
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Nie kwestionuje że landi to wyższa półka lecz za landi trzeba dać od 4,5 a za staga od 3,5 .. różnica jest.
850 to nie S60 żeby w nia pakować zbyt wiele kasy a montaż instalacji prawie podwaja wartość tego auta
Trochę się obawiam czy ten stag da radę , kolega misiekk pisze ze u niego daje radę... zaryzykuje i sam sie przekonam.
Może ktoś zna sprawdzonego gazownika na Śląsku nie chciałbym oddawać auto w łapy partacza.
850 to nie S60 żeby w nia pakować zbyt wiele kasy a montaż instalacji prawie podwaja wartość tego auta
Trochę się obawiam czy ten stag da radę , kolega misiekk pisze ze u niego daje radę... zaryzykuje i sam sie przekonam.
Może ktoś zna sprawdzonego gazownika na Śląsku nie chciałbym oddawać auto w łapy partacza.
Ostatnio zmieniony 2009-02-20, 17:06 przez Amaros30, łącznie zmieniany 1 raz.
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
Był T5-R , 460 Turbo, T5 jest 850 R
parada Volvo nr. 457
Był T5-R , 460 Turbo, T5 jest 850 R
parada Volvo nr. 457
- mnich63
- Przyjaciele
- Posty: 1313
- Rejestracja: 2008-02-28, 11:41
- VOLVO: V70 XC ..ale to ju¿ byyy³ooo... ;)
- Silnik: sokó³ millenium to on nie by³, ale dawa³ radê
- KW/KM/NM: syækie kunie spitoli³y
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: z komisu ;)
- Status: Offline
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Nie żebym bronił jakoś zażarcie Prinsa, ale syf to chyba nie jest. W m60 (V8 BMW z lat 90-ych wkładane do 5 i 7-ki)nieźle sobie poczyna i to zarówno w 3 jak i 4 litrowej. Ani problemów z mocą, ani ustawieniem - jak tylko gość wie jak założyć hula długo i bezproblemowo.kwaku85 pisze: Prins to syf, delikatne komponenty i podobno kiepskie możliwości programowe. Jedynym plusem Prinsa jest bardzo dobra korekcja po temperaturze i ciśnieniu.
to ja przepraszam
... i znikł!
a potem wrócił!
... i du**!
... i znikł!
a potem wrócił!
... i du**!
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
No, może przesadziłem. Kiepski w porównaniu z Omegasem Landi. Wolałbym STAGa, tylko nie wiem jakie by tu wtryskiwacze założyć. Generalnie MEDy to jedyne wtryski, które bym założył, nie wiem tylko czy zaśpiewają ze STAGiem. Reduktor musi być stabilny. Poza tym IG1 turbo działa dobrze przy doładowanych silnikach. Tamten reduktor zabije całą instalację. Mnie omegas używany wyszedł 1200 sam przód. Jak się poszuka to nie trzeba tyle aż płacić.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2009-01-23, 13:56
- VOLVO: s70
- Silnik: 2.3T
- KW/KM/NM: 184/250/350
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ryki(lubelskie)
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Ja mam u siebie sekwencje i mieszkam 5km od ciebie, odezwij sie na GG lub PW to się stykniemy czesto jestem w Dęblinie.
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
mnich63, Przychylam się do Twojego zdania, bo z popularnych instalacji jedynie Prins oferuje odpowiedni zapas ciśnienia gazu, jakże ważny w silnikach z doładowaniem.
Pozostałe reduktory dają około 1Bar (2Bar bezwzględnego), co przy doładowaniu rzędu 1,6Bar pozostawia ciśnienie paliwa na poziomie 12% przewidywanego przez ECU, czyli kompletny kotlet, kicha z wodą, marnota i dyndas.
Pozostałe reduktory dają około 1Bar (2Bar bezwzględnego), co przy doładowaniu rzędu 1,6Bar pozostawia ciśnienie paliwa na poziomie 12% przewidywanego przez ECU, czyli kompletny kotlet, kicha z wodą, marnota i dyndas.
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja do V70 2.3 T5 1997
Wystarczy spokojnie zwykła instalacja, nie potrzeba wysokociśnieniowej. Reduktor IG1Turbo i nie będzie żadnych komplikacji. Poza tym żeby założyć Prinsa, trzeba dać Keihiny. Jeśli dać keihiny z Prinsem- to już lepiej trochę dołożyć i założyć o niebo lepszego Omegasa na MEDach., szczególnie że keihiny co 30-50tys trzeba czyścić, bo od syfu zaczynają się rozłazić. Nie warto.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY