[V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

ODPOWIEDZ
klax
VO
VO
Posty: 230
Rejestracja: 2015-05-25, 10:41
Imię: Marek
VOLVO: V70 T5
Silnik: B5234T3
KW/KM/NM: 184/250/329
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12 PB / 15 LPG
Przebieg: 420
Lokalizacja: Wołomin
Status: Offline

[V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: klax » 2018-04-29, 21:00

Pytanie do posiadaczy aut z R5,webasto i ASB, gdzie macie zamontowany reduktor LPG i jaki ? Muszę upakować KME R2 Twin zamiast IG1 i zastanawiam się czy KME wejdzie mi w miejsce IG1, tj. mocowany do podłużnicy od strony komory silnika, naprzeciw webasto.
co pięć garków to nie cztery :mrgreen:

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Struna » 2018-04-30, 23:11

może zamiast twina weź Magic Power - spokojnie wejdzie w miejsce po IG1, z twinem jest o tyle trudno, że trzeba go ustawić tak aby był dostęp do regulatorów z obu stron
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

klax
VO
VO
Posty: 230
Rejestracja: 2015-05-25, 10:41
Imię: Marek
VOLVO: V70 T5
Silnik: B5234T3
KW/KM/NM: 184/250/329
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12 PB / 15 LPG
Przebieg: 420
Lokalizacja: Wołomin
Status: Offline

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: klax » 2018-05-01, 09:48

Już za późno.
Twin zamontowany, auto wstępnie wystrojone. Teraz pozostaje jeździć i obserwować czy jest dobrze.
co pięć garków to nie cztery :mrgreen:

Łukasz1983
V
V
Posty: 114
Rejestracja: 2017-11-26, 12:13
Imię: lukasz
VOLVO: V50
Silnik: T5
KW/KM/NM: 260/400
Rok: 2004
Średnie spalanie: lpg
Przebieg: 356000
Lokalizacja: Stalowa Wola
Status: Offline

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Łukasz1983 » 2018-05-04, 08:07

hej,
jak to jest teraz z tymi Magicami, poprawione na 100%, nie puszczają "bąka"? rozważam go do mojego V50 T5 zamiast KME TWINa ,w przyszłości po sofcie na na 250-260 KM, czy Twin nie będzie miał problemów z termiką przy takiej mocy? obecnie jeszcze na Pb.
I jeszcze jedno pytanko, mam koło dojazdówkę i podłogę z podnoszonym uchwytem na siatki z zakupami, da się tam jakoś wpakować bytlę o średnicy 650 cm? chciałbym włożyć 650x180 tak aby podłoga nie podniosła się

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Struna » 2018-05-04, 10:01

Magic jest już ok, zmienili konstrukcję.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Łukasz1983
V
V
Posty: 114
Rejestracja: 2017-11-26, 12:13
Imię: lukasz
VOLVO: V50
Silnik: T5
KW/KM/NM: 260/400
Rok: 2004
Średnie spalanie: lpg
Przebieg: 356000
Lokalizacja: Stalowa Wola
Status: Offline

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Łukasz1983 » 2018-05-04, 11:48

a po czym poznać tego poprawionego, od kiedy jest dostępny? Co będzie lepsze do mojej T5ki po sofcie, Twin czy Magic?
Poza tym myślałem nad Stagiem qumax6 plus, czy może Tech 326, Barracuda 130. Z góry wielkie dzięki za odpowiedź

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Struna » 2018-05-04, 11:53

Już chyba z rok czasu ( a może i więcej ) od poprawy, więc raczej już nie trafisz tych starszych wersji.
Magic jest całkiem fajny bo gabarytowo niewielki a grzeje gaz konkretnie i całkiem wydajny.
Do tego auta by trzeba wersję POWER ( czy też BIG ) i na dwóch wyjściach gazu.

Sterownik - to w zasadzie już co gazownik bardziej lubi, obydwa wymienione są ok.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

bm11
V
V
Posty: 73
Rejestracja: 2015-10-16, 19:59
Imię: Bartosz
VOLVO: XC70, XC90
Silnik: 2.5T, V8
KW/KM/NM: 210, 315
Rok: 2005
Przebieg: 440000
Status: Offline

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: bm11 » 2018-05-08, 23:35

A do 2,5T 210KM KME Twin to za duży reduktor czy w sam raz. Podobno KME Gold można zamrozić na autostradzie?

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Struna » 2018-05-09, 09:13

Może być Twin, a może być Gold ale GT.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Łukasz1983
V
V
Posty: 114
Rejestracja: 2017-11-26, 12:13
Imię: lukasz
VOLVO: V50
Silnik: T5
KW/KM/NM: 260/400
Rok: 2004
Średnie spalanie: lpg
Przebieg: 356000
Lokalizacja: Stalowa Wola
Status: Offline

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Łukasz1983 » 2018-05-09, 09:48

a czy KME TWIN wyrobi termicznie po sofcie na około 260 KM? bo ciśnieniowo pewnie tak ?

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Struna » 2018-05-09, 10:03

wyrobi
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

bm11
V
V
Posty: 73
Rejestracja: 2015-10-16, 19:59
Imię: Bartosz
VOLVO: XC70, XC90
Silnik: 2.5T, V8
KW/KM/NM: 210, 315
Rok: 2005
Przebieg: 440000
Status: Offline

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: bm11 » 2018-05-17, 23:56

Próbowałem dzisiaj umieścić KME TWIN i Magic Power III pod maską. KME TWIN budzi większe zaufanie, ale rozmieszczenie króćców (każdy w inną stronę), spowoduje tam niezły bałagan.. Natomiast Magic Power III pod względem gabarytów i umieszczenia króćców, wydaje się idealny. Podobno zmienioną ma uszczelkę z gumowej na metalową. Pytanie czy to na pewno zapewni mu szczelność i na jak długo? Jakie są efekty jeśli jednak zdarzy mu się nieszczelność i pójdzie gaz do układu chłodzącego? I czym to grozi, poza utratą gazu?

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Mikaell » 2018-05-18, 08:46

Podobno poprawiony Magic nie robi już takich problemów.
Sam sie zastanawiam nad wprowadzeniem Magica "do oferty".

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?

Post autor: Struna » 2018-05-18, 11:04

Nie że zmienili uszczelkę, tylko jest to zaprasowane.
Puszczenie ciekłej fazy gazowej w układ chłodzenia zazwyczaj kończy się uszkodzeniem najsłabszego elementu. Nagrzewnica, węże, chłodnica - zależy co słabsze.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”