Klient zdjął głowice bo mechanik stwierdzil brak luzòw zaworowych po przejechaniu 30tkm na gazie(twierdzi ze w volvo sie z tym jeszcze nie spotkal). Ja po pomiarach I ogledzinach stwierdzilem ze nic takiego nie mialo miejsca. Luzy byly fabryczne, nie pamietam czy zawory szczelne. Co więc moge stwierdzic. Cos bylo na 6 cylindrze ale nie byla to.awaria glowicy Dla spokojnosci klienta przeszlifowalem zawory, obrobilem gniazda robiac przylgnie zaworowe nieco szersze dla lepszego odprowadzania ciepła oraz wyregulowalem zawory robiac luzy tez nieco wieksze na ssacych o 0.05mm na wydechach 0.1mm. Silnik bedzie nieco glosniejszy ale na gazie dluzej pochodzi. Ogladajac glowice moge tez stwierdzic ze materialy tam uzyte pozwalaja na jazde na gazie I to na dlugich dystansach. Szklanki sa azotowne czyli powierzchnowo utwardzone(tak mi sie wydaje). Zawory I gniazda nie sa z gownolitu a naprawde twarde. Sa poròwnywalne lub lepsze z starym b5244s gdzie sam na gazie jezdze juz 100tkm. Ogilnie jesli chodzi o glowice to fabrycznie wg mnie niema przeciwskazan do zakladania gazu. Wystarczy poprawna regulacja aby nie bylo zbyt biedna mieszanka. Lepiej zeby byla ciut bogatsza a wtedy auto pojezdzi. Dla zainteresowanych moge wstawic zdjeciaMikaell pisze:Napisz coś więcej ! Z jakiego powodu głowica została zdemontowana i co będzie robione ?
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;