Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
vol40vo
PostNapisane: 2014-04-05, 16:09 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.04.2010, 01:49
Posty: 1351
Lokalizacja: Poland
Płeć: Mężczyzna
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
KULAEXECUTIVE napisał(a):
gdzie zamontują mi 2 generacje z blosem
dlaczego drugą, a nie trzecią?

_________________
Bi-fuel V40


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
KULAEXECUTIVE
PostNapisane: 2014-04-06, 01:03 
Offline
V
V

Dołączył(a): 7.03.2014, 16:07
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 960 EXECUTIVE
Silnik: 3.0 R6
Średnie spalanie: 14
Bo 3 g nikt nie używa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
vol40vo
PostNapisane: 2014-04-06, 12:48 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.04.2010, 01:49
Posty: 1351
Lokalizacja: Poland
Płeć: Mężczyzna
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
KULAEXECUTIVE napisał(a):
Bo 3 g nikt nie używa
używają, ja jestem tego przykładem i pewnie by się jeszcze spora gromadka znalazła na tym forum.

-- 6 kwi 2014, o 13:36 --

Zbiornik Koltec Necam

_________________
Bi-fuel V40


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
KULAEXECUTIVE
PostNapisane: 2014-04-11, 14:38 
Offline
V
V

Dołączył(a): 7.03.2014, 16:07
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 960 EXECUTIVE
Silnik: 3.0 R6
Średnie spalanie: 14
a gdzie 3 montują i za ile ? w wawie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Boa1982
PostNapisane: 2015-01-09, 15:17 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.07.2014, 20:24
Posty: 110
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Moje B200FT, od samego początku po zakupie sporo palił, przy normalnej jeździe ~20-21l/100km (oczywiście LPG), w trasie (na autostradzie i drogach szybkiego ruchu) było znośnie, ~13l/100km (przy średniej 120-140km/h). Po ogarnięciu podstawowych spraw z mechaniką stwierdziłem, że trzeba podpiąć pod kompa.

Wczoraj znalazłem u siebie w mieście gościa od instalacji, podjechałem, podpiął i pierwsze co stwierdził, to że ma zbyt bogatą mieszankę, delikatnie zubożył. Niestety byłem pierwszy raz przy takiej "operacji" i nie wiem, w jakich jednostkach były wyświetlone w tabelce, ale były tam 4 linijki, bodajże:
1. Postój
2. Małe obciążenie.
3. Średnie obciążenie.
4. Max obciążenie.

Każda z nich miała po dwa okienka.

Wartości wpisane były pomiędzy 25-30, niestety nie pamiętam w którym oknie jakie.


Przy okazji okazało się, że czujnik temp przy reduktorze jest do wymiany. Standardowo zalecił też wymianę filtrów, bo nie wiadomo kiedy były wymieniane. Jesteśmy umówieni na wizytę po weekendzie, tymczasem ja mam zbadać jak wygląda temat spalania.

Zdziwiło gościa to, że przy reduktorze występują u mnie dwa filtry, powiedział, że takie rozwiązanie nie ma wg niego uzasadnienia i jeden zdemontujemy.
Być może będzie też trzeba wymienić wtryski gazu.

Teraz pytania.
1. Czy ktoś wie coś w temacie tych wartości dawki gazu :?:
2. Czy faktycznie wystarczy 1 filtr przy reduktorze :?:
3. Jakie wtryski polecacie :?:

Rozpiska instalki w załączniku.

Dzięki i pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ Obrazek

Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mataj
PostNapisane: 2015-01-09, 15:31 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.10.2013, 15:22
Posty: 276
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: s70/v70/ex.945
Silnik: 10v/TDI
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Boa1982 napisał(a):
Moje B200FT,
3. Jakie wtryski polecacie :?:



Moje B200FT rzyga Hanami. Za pierwszym razem Sikor zmieniał na gwarancji wtryskiwacz, później mi się posypał jeden, a jak się sypnęły kolejny raz, zmieniliśmy na Barracudy i chodzą póki co zaj...efajnie!

_________________
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI

Ex. 945, 1995, B200FT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Boa1982
PostNapisane: 2015-01-09, 15:33 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.07.2014, 20:24
Posty: 110
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
A z ciekawości jakie to koszty :?:
I ile Tobie średnio pali B200FT :?:

_________________
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ Obrazek

Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mataj
PostNapisane: 2015-01-09, 16:17 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.10.2013, 15:22
Posty: 276
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: s70/v70/ex.945
Silnik: 10v/TDI
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Koszty? Nie chcę skłamać, a nie pamiętam na 100%, więc nie bierz tego zbyt poważnie co piszę, ale o ile dobrze pamiętam to 70pln/szt? Wymiana to moment, więc łba nie urywa.

Mi pali 13 - 14 litrów lpg. Mogę pisać, że cykl miejski, bo samochodem telepię się głównie do roboty i z powrotem, ale w praktyce wygląda to tak: 30% miasto w korkach (pracuję w biurowej dzielnicy Warszawy z trudnym dojazdem), 70% teren podmiejski. Każdorazowo 30km, czyli w obie strony 60km. No i zwykle staram się nie mulić otoczenia, więc pedał w podłogę do prędkości przelotowej i później się telepię (inna sprawa, że to ekonomiczny styl jazdy wbrew pozorom).

Na trasie Warszawa - Świnoujście (głównie autostrada + ekspresówka) w lato (ja, żonka + 2 dzieci w wieku 7msc i 3 lat, więc samochód zapakowany pod dach) spalił mi 10-11l lpg, przy powrocie 12-13l lpg (samochód był jeszcze bardziej dociążony i miał wyższą prędkość przelotową, zbliżoną do tego co Ty piszesz 120-140), ale to było dawno temu i na starych wtryskiwaczach.

_________________
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI

Ex. 945, 1995, B200FT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zbij
PostNapisane: 2015-01-09, 16:27 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.12.2009, 23:45
Posty: 2176
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 940 GL LPG
Silnik: 2316 FB + M 47
KW/KM/NM: 131 KM
Rok: 91
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11/16 LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
LPG to nieograniczone pole do nadużyć przez wszelkiej maści fachowców.
Trzeba być wyjątkowo czujnym.

_________________
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
grzesiekosmos
PostNapisane: 2015-01-09, 18:04 
Mi b200ft pali też koło 20l lpg w mieście to duzo czy tak normalnie ? nigdy wczesniej gazu nie miałem słabo to ogarniam :/


Góra
  
Cytuj  
Boa1982
PostNapisane: 2015-01-09, 18:31 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.07.2014, 20:24
Posty: 110
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Z tego co piszą koledzy na forum, to dużo.
Wiadomo, że wiele zależy od stylu jazdy, ale przy tym samym stylu w 850 z silnikiem 2.0 126KM miałem max 13l/100km, więc różnica znaczna.

_________________
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ Obrazek

Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mataj
PostNapisane: 2015-01-09, 18:34 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.10.2013, 15:22
Posty: 276
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: s70/v70/ex.945
Silnik: 10v/TDI
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Ale to nie był redblock ;) poprzedni właściciel mojego palił 15. Ja rzadko tyle spalam, a samochód ten sam. Noga inna i trochę inna trasa.
Starannie wydziergane na Tapatalku.

_________________
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI

Ex. 945, 1995, B200FT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Boa1982
PostNapisane: 2015-01-09, 20:33 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.07.2014, 20:24
Posty: 110
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Mataj napisał(a):
Ale to nie był redblock ;) poprzedni właściciel mojego palił 15. Ja rzadko tyle spalam, a samochód ten sam. Noga inna i trochę inna trasa.

Starannie wydziergane na Tapatalku.

No nie był redblock, ale 13-14, to on mi palił jak do prawdy ostro goniłem te ~120 kucyów, tymczasem tutaj mam ~20l gdy ledwo je bacikiem smagam :?

_________________
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ Obrazek

Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mataj
PostNapisane: 2015-01-09, 21:08 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.10.2013, 15:22
Posty: 276
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: s70/v70/ex.945
Silnik: 10v/TDI
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Pytanie ile pali benzyny. Przy sensownie ustawionej instalacji różnica pewnie powinna wynieść ze 20-25% i w stosunku do zużycia benzyny bym się odnosił, a tak? Każdy ma inną nogę, ile warunki eksploatacji samochodu, więc zużycie będzie inne. 20l gazu to moim zdaniem jest dużo, za dużo zwłaszcza, jeśli jeździsz oszczędnie, ale to tylko moja subiektywna ocena.

_________________
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI

Ex. 945, 1995, B200FT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Boa1982
PostNapisane: 2015-01-09, 23:05 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.07.2014, 20:24
Posty: 110
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Tak, moim zdaniem to też za dużo. 16 bym zniósł, ale 20 NIE ZNIESE!!! :lol:

_________________
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ Obrazek

Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
alienek
PostNapisane: 2015-01-10, 00:52 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.08.2007, 16:22
Posty: 1361
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 1999
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 334000
Nr z parady volvo: 0
Onegdaj (2005 oidp) miałem b204ft w swoim autku, w wersji 200 KM, z instalacją IV generacji. W mieście nie paliło więcej jak 15l gazu, na trasie 11-12 przy odpowiednim traktowaniu autka z turbiną:)

_________________
Poznań/Gniezno, Wielkopolska - Volvo Diagnostyka, wgrywanie polskiego języka, usuwanie DPF, EGR, kopiowanie modułów, chiptuning - VOLVO-DIAG.pl
Drewniane zegarki - EaglesTree.pl
Telefon: 600-926-096


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Boa1982
PostNapisane: 2015-01-10, 11:54 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.07.2014, 20:24
Posty: 110
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
alienek napisał(a):
Onegdaj (2005 oidp) miałem b204ft w swoim autku, w wersji 200 KM, z instalacją IV generacji. W mieście nie paliło więcej jak 15l gazu, na trasie 11-12 przy odpowiednim traktowaniu autka z turbiną:)


Piękny wynik, szczególnie patrząc na to, że miałeś 16v :one:

Zastanawia mnie, że w trasie wcale najgorzej nie miałem, bo owszem te 13l/100km (przy stałej 120-140km/h na dystansie 360km) to tak na moje oko max 1-2 litry za dużo, natomiast na mieście aż 21 i to przy na prawdę dziadkowym jeżdżeniu to już dobre 6l za dużo.

_________________
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ Obrazek

Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
herbu
PostNapisane: 2015-01-10, 12:07 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6.12.2011, 13:46
Posty: 113
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Imię: Bartek
VOLVO: Na razie nie Volvo
Silnik: 1.6 TDic
KW/KM/NM: 80
Rok: 1991
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5
Przebieg: 350000
Nr z parady volvo: 0
Boa1982 napisał(a):
Zastanawia mnie, że w trasie wcale najgorzej nie miałem, bo owszem te 13l/100km (przy stałej 120-140km/h na dystansie 360km) to tak na moje oko max 1-2 litry za dużo, natomiast na mieście aż 21 i to przy na prawdę dziadkowym jeżdżeniu to już dobre 6l za dużo.

Sam się zastanawiam jak to jest.
Miałem jakiś czas temu V70 2.5T, FWD, 193KM, manual. Oczywiście z LPG. Na trasie przy spokojnej jeździe schodziło minimalnie poniżej 10 - udało mi się uzyskać spalanie 9.8. W mieście za to przy normalniej jeździe, nie emeryckiej, ale i bez szaleństw, spalał dwa razy więcej 19-21l.
Teraz mam 960 2.5 24V, 170KM, również z sekwencyjną LPG i automatem. W trasie przy spokojnej jeździe minimalnie udało mi się uzyskać około 12,5, natomiast w mieście jest niewiele więcej, bo jak na razie zamykam się w 15. A to przecież automat, więc powinno być sporo więcej. I gdzie tu logika?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Boa1982
PostNapisane: 2015-01-10, 15:24 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.07.2014, 20:24
Posty: 110
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Też bym tak chciał jak Ty masz w 960 ;)

_________________
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ Obrazek

Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mataj
PostNapisane: 2015-01-10, 16:04 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.10.2013, 15:22
Posty: 276
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: s70/v70/ex.945
Silnik: 10v/TDI
Rok: 1999
Był na spocie: 3
U mnie jak było ciut za bogato to po regulacji spalanie zeszło w mieście o litr w dół. U Ciebie też powinno. Teraz co jakiś czas sam sobie reguluję w obu samochodach (poza Volvo mamy Corollę E11).
Te wszystkie "średnie spalania" są bardzo, ale to BARDZO subiektywne... Czasem przy miejskiej jeździe starczy jeden przejazd kolejowy, na którym spędzasz po 5-10 minut w obie strony i już wynik jest niemiarodajny w porównaniu do innych miejskich. Nawet jak jeżdżę tą samą drogą do pracy to czasy przejazdów potrafią się różnić diametralnie i być powtarzalne kilka dni z rzędu, a później inaczej ustawią światła i jak jeździłem 40-50 minut, tak jadę 1h15min...

_________________
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI

Ex. 945, 1995, B200FT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mariusz_1986
PostNapisane: 2015-01-24, 00:40 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.02.2014, 23:54
Posty: 29
Płeć: Nie określono
Imię: Mariusz
VOLVO: S60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140KM
Rok: 2003
Przebieg: 246000
Jak dla mnie to padl Ci ktorys z wtryskiwaczy, lub nawet 2 i leja gazem, ewentualnie masz gdzies spora nieszczelnosc jak instalacja ma kilka latek a nie bylo do niej zagladane, moze tez sonda swirowac, sprawdz tez spalanie na Benzynie tak jak koledzy doradzali, co do wtryskow zakladaj albo Baracudy, albo LpgTechy, ja mam u Siebie w S60 od 20 tys km i sobie chwale (mam cala instalke LPG Techa), a spalanie trasa, glownie autostrada, espresowki 150-160km/h momentami 180 11,6L/100km, miasto (30% Warszawa, 70% reszta cykl podmiejski) 12L/100km, wiec jestem mega zadowolony ze spalania :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Aleksiasty
PostNapisane: 2015-01-24, 04:30 
Offline
+
+
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.01.2007, 21:36
Posty: 4995
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Nr z parady volvo: 0
Tak naprawdę, to oprócz wskazania l/100km przydałby się wskaźnik l/motogodzinę, a jeszcze lepiej l/kWh bo jak dystans z Poleczki na Arbuzową czyli 6 kilometrów zajmuje 50 minut i silnik cały czas napędza wszystkie miłe akcelbanty to nie dziw, że na 100 kilometrów w superpozycji wychodzi nawet 35 litrów.
Na szczęście w drugą stronę jest lepiej, bo tylko 27 minut, to i na wskaźniku średnia nieco poniżej 19...
Niby piechotą byłoby szybciej, ale bez podgrzewanego fotela. :???:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
V70 Mike
PostNapisane: 2015-02-08, 18:48 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.06.2010, 20:16
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mike
VOLVO: v40 v70I i v70II i v70 III
Silnik: 1.9 tdi & D5 2,4T
KW/KM/NM: 115KM, ~200KM
Rok: 2003
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 7 i 13
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
-z mojego doświadczenia bezproblemowa instalacja dla tego auta. (mam sekwencje STAG-butla w koło, reduktor na 300KM - zapas mocy, wymiana filtrów gazu razem z olejem silnikowym co 10 tys).
-Volvo świetnie się spisuje na LPG.
-dbam o olej co 10 tys KM. - pełny syntetyk.
-Najważniejsza jest dobra kalibracja instalacji - na terenie śląska mogę polecić dla kogoś kto odwiedził już wielu... i ciągle ma check engine.(kontrolne włączoną).
jeśli ktoś ma 2.4T 193KM to mogę dokładnie przekazać wszystkie informacje na ten temat, jeśli może to być pomocne.
-wlew ukryty w klapce nie nizszy wyglądu auta.

Minusy:
-wymieniałem wydech szybciej niż w aucie bez gazu.
-jest presja z garażami podziemnymi.(ale uważam ze auto sprawne, które nie śmierdzi oparami -nie stanowi zagrożenia).
(brak kontrolek błędu przy tak czułym aucie jak volvo dodaje pewności).
-bagażnik mniejszy o koło zapasowe... (dzielnie je mam mimo ze mógłbym użyć zestawu naprawczego).

_________________
wszystkie auta daja radoche ale volvo najwieksza


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Boa1982
PostNapisane: 2015-02-08, 20:16 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.07.2014, 20:24
Posty: 110
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Ostatnio przy mroźnych dniach są momenty, że czuję gaz w kabinie. Co to może być :?:
Ktoś mi mówił, że przy dużych mrozach, jeśli mamy stary reduktor może któraś z uszczelek puszczać.
Czy to dobry trop :?:

_________________
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ Obrazek

Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
herbu
PostNapisane: 2015-02-08, 20:39 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6.12.2011, 13:46
Posty: 113
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Imię: Bartek
VOLVO: Na razie nie Volvo
Silnik: 1.6 TDic
KW/KM/NM: 80
Rok: 1991
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5
Przebieg: 350000
Nr z parady volvo: 0
Boa1982 napisał(a):
Ktoś mi mówił, że przy dużych mrozach, jeśli mamy stary reduktor może któraś z uszczelek puszczać.
Czy to dobry trop :?:

Może być - na mrozie guma traci swoją sprężystość i mogą wychodzić takie kwiatki. I nawet nie musi chodzić o sam reduktor, a o wszelakie węże gumowe powiązane z LPG.
Na włączonym silniku maska do góry i może usłyszysz, lub poczujesz wyciek. Jeśli nic nie znajdziesz, to do jakiegoś speca od LPG, albo nawet na SKP - czujnikiem pomogą Ci zlokalizować przeciek, o ile jest :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL