Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
psuj
PostNapisane: 2015-10-14, 08:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 27.07.2015, 09:51
Posty: 57
Płeć: Mężczyzna
Imię: Wojtek
VOLVO: S70
Silnik: 2.3 T5 + LPG
KW/KM/NM: 239KM
Rok: 1997
Przebieg: 263000
Rozmawiałem z mechanikem, którego mam za dobrego fachowca i mi powiedział, że dopóki spalanie oraz moc będa w normie to nie ma co się przejmować lambda. Moze dzis po południu podjadę na stację to wiele się wyjaśni.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zbij
PostNapisane: 2015-10-14, 22:25 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.12.2009, 23:45
Posty: 2176
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 940 GL LPG
Silnik: 2316 FB + M 47
KW/KM/NM: 131 KM
Rok: 91
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11/16 LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Na jaką stację ? :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
psuj
PostNapisane: 2015-10-15, 19:05 
Offline
V
V

Dołączył(a): 27.07.2015, 09:51
Posty: 57
Płeć: Mężczyzna
Imię: Wojtek
VOLVO: S70
Silnik: 2.3 T5 + LPG
KW/KM/NM: 239KM
Rok: 1997
Przebieg: 263000
Stację paliw :>
Wyszło 18 litrów na 90km co mnie trochę zaniepokoiło, jeśli ktoś chce poczytać więcej/pomóc to założyłem temat:
viewtopic.php?f=181&t=97753


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
OLDTIMER2000
PostNapisane: 2016-01-27, 12:08 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.07.2011, 20:40
Posty: 77
Lokalizacja: Iława/Helsingborg(SE)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Voitec
VOLVO: V70 2.5 TDI/940 2.3 T/XC70 D5
Silnik: D5252T/B230FT/
KW/KM/NM: 140/?/99/163
Rok: 98
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8/12/7.5
Nr z parady volvo: 0
Odkopie temat.Muszę ogarnąć LPG do trochę mocniejszego FT
Wtryski Magic Jet FX , AC R01 150 KM 2 sztuki ,Stag 200

Kombinuje z różnymi średnicami dysz i albo mnożnik jakiś wysoki i zapętlanie ,albo przelany aż się dusi. ciśnienie na reduktorach 1.1 BAR-a

Przy jakim ciśnieniu i średnicy dysz redblocki dobrze chodzą ?

Mam szerokopasmówkę na pokładzie więc może pomoże przy tej zabawie .

_________________
Projekt 940 Turbo 412 KM/495 Nm Powered by EMU ecumaster
http://www.volvoforum.pl/viewtopic.php? ... f09#unread
0-200 https://www.youtube.com/watch?v=2JS--Q_OTV4
https://www.youtube.com/watch?v=tIOjWAvoh5A


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
drum24
PostNapisane: 2016-01-27, 16:22 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.06.2014, 23:11
Posty: 81
Lokalizacja: Iława
Płeć: Mężczyzna
Imię: Luka
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 B5244S
KW/KM/NM: 125/170/230
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Wszystko co wleję!
Przebieg: 231000
:569: Albo niedowidzę albo nie poruszono tu zbytnio tematu świec zapłonowych, a ponieważ noszę się z zamiarem ich wymiany trochę poczytałem, popytałem i oto konkluzja. Moim V70 2.4 170 km przejechałem na gazie i na tych świecach ok 50 k km, są to zapewne świece wieloelektrodowe, bóg wie kiedy zmieniane przez poprzedniego właściciela.
:? I tak wiem, że powinienem zmienić na jednoelektrodowe z przerwą ok 0,7 mm, mam na celowniku :
1. BOSCH http://allegro.pl/swiece-bosch-platin-i ... 65230.html
2. NGK http://allegro.pl/swiece-irydowe-ngk-bk ... 09203.html
Ale, ale, żeby nie było tak pięknie i jasno wracając z pracy zajechałem do gazownika, który zakładał mi gaz i ma naprawdę dobrą opinię. I tu kubeł zimnej wody - mówię mu, że chce kupić świece, że jednoelektrodowe, specjalne do gazu - a on mi na to - BZDURA :shock: - mówi - kupuj takie jak zaleca producent!! Koniec kropka. Samochód skonstruowany pod te świece - z nimi będzie chodził najlepiej. Wszystkie do gazu robione pod publiczkę, najpierw produkt, potem sztucznie wygenerowana potrzeba......a i zmieniać trzeba częściej. I jestem w punkcie wyjścia :oops: Nadal nie wiem co kupić.....
Może jednak trzeba kupić oryginalne : http://allegro.pl/volvo-v70n-s60-s80-sw ... 38917.html

_________________
Moje v70


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
marasoo
PostNapisane: 2016-02-12, 18:56 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.11.2015, 20:28
Posty: 2
Płeć: Nie określono
Imię: Marek
VOLVO: v70
Silnik: 2,5t
KW/KM/NM: 210
Rok: 2004
Przebieg: 208
Mój gazownik i ludzie w serwisie VolCar w Markach mówili to samo - tylko świece dedykowane volvo. Zmieniłem na takie i jestem zadowolony. V40 '01 2.0t


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zbij
PostNapisane: 2016-02-12, 19:13 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.12.2009, 23:45
Posty: 2176
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 940 GL LPG
Silnik: 2316 FB + M 47
KW/KM/NM: 131 KM
Rok: 91
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11/16 LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Nie ma specjalnych świec czy przewodów WN do LPG. To zwykła ściema producentów/sprzedawców.

_________________
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
vol40vo
PostNapisane: 2016-02-20, 18:43 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.04.2010, 01:49
Posty: 1347
Lokalizacja: Poland
Płeć: Mężczyzna
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
zbij napisał(a):
Nie ma specjalnych świec czy przewodów WN do LPG. To zwykła ściema producentów/sprzedawców.
dokładnie. Używam marki Volvo (czytaj: wykonane przez podwykonawcę) i jest wszystko OK.

_________________
Bi-fuel V40


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2016-03-24, 17:10 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 200
OK, to trochę z innej beczki: w instrukcji sterownika STAG z mojego poprzedniego auta była porada, żeby co jakiś czas, dystans, pojeździć trochę na benzynie. Jeśli mnie pamięć nie myli była tam mowa o takiej jeździe co 5000km i żeby zrobić kilkaset km w każdych warunkach. Obecnie mam sterownik Techa ale szczerze to nie pamiętam czy w jego instrukcji też jest taka porada. Jaki jest cel takiej okresowej jazdy na benzynie? Ewentualne wyrównanie korekt czasu wtrysku? Sprawdzenie, czy ustawienia LPG nie maskują jakiś problemów z autem? Przeczyszczenie zaworów z nagaru pochodzącego z odmy? Żeby nie było, mogę tak robić, nie przeszkadza mi tankowanie benzyny co jakiś czas, chciałbym tylko wiedzieć czy ma to jakiś "wyższy" cel :P

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17 ew 8x18, ET nie mniejsze niż 42.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
herbu
PostNapisane: 2016-03-25, 07:51 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6.12.2011, 13:46
Posty: 113
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Imię: Bartek
VOLVO: Na razie nie Volvo
Silnik: 1.6 TDic
KW/KM/NM: 80
Rok: 1991
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5
Przebieg: 350000
Nr z parady volvo: 0
wod2u napisał(a):
OK, to trochę z innej beczki: w instrukcji sterownika STAG z mojego poprzedniego auta była porada, żeby co jakiś czas, dystans, pojeździć trochę na benzynie. Jeśli mnie pamięć nie myli była tam mowa o takiej jeździe co 5000km i żeby zrobić kilkaset km w każdych warunkach. Obecnie mam sterownik Techa ale szczerze to nie pamiętam czy w jego instrukcji też jest taka porada. Jaki jest cel takiej okresowej jazdy na benzynie? Ewentualne wyrównanie korekt czasu wtrysku? Sprawdzenie, czy ustawienia LPG nie maskują jakiś problemów z autem? Przeczyszczenie zaworów z nagaru pochodzącego z odmy? Żeby nie było, mogę tak robić, nie przeszkadza mi tankowanie benzyny co jakiś czas, chciałbym tylko wiedzieć czy ma to jakiś "wyższy" cel



Wg. mnie nie ma to sensu. Sprawdzone w praktyce. Już samo odpalanie na benzynie powoduje, że przy każdym zimnym starcie pokonujesz 1-3 km na benzynie (mowa oczywiście o sekwencji, ustawionej na nie mniej niż 30 stopni). Więc jeśli używasz auta codziennie, to siłą rzeczy nawet 100 km w miesiącu przejedziesz na benzynie. Wystarczająco by układ był utrzymywany w należytej kondycji.
Co do samej instrukcji, która każe jeździć na benzynie te 5000 km co jakiś czas. Pamiętam, że kiedyś miałem służbowe Seicento z LPG - tam była też taka informacja w instrukcji. Nigdy nie stosowałem się do tego zapisu, ba auto odpalałem i (z racji, że nie była to sekwencja), od razu zazwyczaj przegazówka, przełączenie na LPG i jazda. Silnik na LPG wyzionął ducha po przejechaniu ponad 600 tys. km. Oczywiście ze 3 razy był parownik wymieniany, ale to i tak nic. Poza tym nic się nie działo. Dlatego mogę powiedzieć, że w praktyce zapis ten nie ma zastosowania :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Hantek
PostNapisane: 2017-01-13, 10:49 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.12.2016, 02:05
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Arek
VOLVO: V60
Silnik: 2.0 benzyna
Rok: 1999
Przebieg: 100000
Jeżeli instalacja gazowa sekwencyjna jest dobrze dobrana i zamontowana nie ma potrzeby odbywania pokuty na benzynie.
Takie zalecenia były kiedyś zwłaszcza kiedy byłą w samochodzie instalacja 2 generacji zalecane po to żeby korekty długo i krótkoterminowe czasu wtrysku doprowadzić do porządku.

Współczesne instalacje gazowe nie wymagają takich zabiegów. Póki nie ma problemów ciesz się, jeździj i nie drąż tematu :).

_________________
Instalacje gazowe Warszawa, http://lpgmasters.pl , Serwis LPG Warszawa, strojenie instalacji lpg Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
iphone6s
PostNapisane: 2017-01-21, 01:10 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.09.2016, 10:59
Posty: 87
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adrian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4 T5
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2000
Średnie spalanie: who cares
Przebieg: 300000
Panowie, mam instalacje ktora dziala i wszystko jest ok, ale jest nieladna. Ktos kto ja robil nie przylozyl sie i chcialbym ja poprawic. Jaki moze byc koszt zeby to uporzadkowac ? Wtryski i reduktor zmieniony we wrzesniu (zrobil moze 15-20 tysiecy wiec prawie nowy). Chce to robic w pomorskim lub zachodniopomorskim lub lubuskim w ostatecznosci.

_________________
If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling.

Cześć jestem Adrian - a mój nick to kwestia pomyłki a nie chwalenie się telefonem ;(

VIDA - Gorzów Wielkopolski, Barlinek etc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
marcintalarczyk
PostNapisane: 2017-03-30, 11:18 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.07.2008, 08:45
Posty: 3
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: XC90;S80
Silnik: 2.5T;2.5TDi
KW/KM/NM: 210KM;140KM
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12L;6,8L
Nr z parady volvo: 0
Witam. Mam instalację Vialle LPi i od jakiegoś czasu mam problem z poprawnym wyświetlaniem poziomu gazu w zbiorniku - ciągle palą się wszystkie diody - tak jakbym miał ciągle pełny zbiornik.
Możecie polecić serwis który jest w stanie ogarnąć temat bez naciągania??

_________________
Jest: XC90 oraz S80
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
szrapnel
PostNapisane: 2017-04-12, 17:59 
Offline
V
V

Dołączył(a): 29.02.2016, 15:32
Posty: 43
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jerzy
VOLVO: V70
Silnik: 2,5
KW/KM/NM: 106/144/206
Rok: 1998
Przebieg: 329000
marcintalarczyk napisał(a):
Witam. Mam instalację Vialle LPi i od jakiegoś czasu mam problem z poprawnym wyświetlaniem poziomu gazu w zbiorniku - ciągle palą się wszystkie diody - tak jakbym miał ciągle pełny zbiornik.
Możecie polecić serwis który jest w stanie ogarnąć temat bez naciągania??

Podjedź w Lublinie na ul. Rowerową . Ja tam robiłem Vialle w moim v70. Znają się na rzeczy a do tego bardzo mili. Polecam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-04-30, 08:25 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 86
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
Średnie spalanie: 18 zł/100km
Do marcintalarczyk~ wskaźnik poziomu pokazuje że zbiornik jest pełny czy w związku z tym możesz tankować? Pytam bo jeśli nie to może okazać się że pływak w zbiorniku podwiesił się. Odblokowanie może być proste wystarczy uderzyć, najlepiej plastikową butelką 1,5l z wodą -nie musi być pełna, w zbiornik kilka razy - powinno pomóc. Spróbuj zatankować jeśli się sytuacja powtórzy jedź do majstra co instalację w aucie Twym montował co by usterkę zgrabnie usunął.

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wojtekT6
PostNapisane: 2017-07-18, 19:44 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 29.08.2014, 21:34
Posty: 299
Lokalizacja: Chełm
Płeć: Mężczyzna
Imię: Wojtek
VOLVO: S80
Silnik: T6
Rok: 2000
Średnie spalanie: 14 LPG
Przebieg: 200000
tomahawk5000, tak ...... właśnie napisałeś w tym dziale posta :/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adamusss
PostNapisane: 2017-07-19, 22:07 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1791
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
KME Tur + wtryski Barracuda + komputer Staga lub LPG Techa - no i najważniejsze to montaż i poprawne strojenie, czyli dobry zakład i ogarnięty gazownik... ;)

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pavlickk
PostNapisane: 2017-07-20, 14:03 
Offline
VOL
VOL
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.05.2015, 23:04
Posty: 482
Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: C70 mk1
Silnik: b5204t4
KW/KM/NM: 120/163
Rok: 2002
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 195
Ostatnio przy tankowaniu lpg na bp widziałem naklejkę, że na tej stacji oferują czyszczenie instalacji (pominę ilustrację szopa, ale była tam taka ampułka, którą się "wstrzykuje" do zbiornika)

Ktoś coś słyszał na ten temat?

_________________
Obrazek

VIDA i LPG ECU - polecam się: Zamość/Lubelskie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2017-07-21, 12:52 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 271
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 200
pavlickk, słyszałem o przypadkach zaklejenia wtryskiwaczy tym specyfikiem.

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17 ew 8x18, ET nie mniejsze niż 42.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL