[ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

ODPOWIEDZ
lubaszka88
V
V
Posty: 95
Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
Imię: grzegorz
VOLVO: V70XC
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 259000
Status: Offline

[ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: lubaszka88 » 2019-06-16, 18:21

Witam Jak w temacieczy ktoś pomoże mi z rozszyfrowaniem tych korekt czy są właściwe???

-- 2019-06-16, 18:43 --

Dodam że czasem te korekty na lpg sięgają - 15.9% a na bp spada na -1.64 do 3.33% na plusie może mi to ktoś wytłumaczyć jak to ma wyglądać. Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Vanb
VO
VO
Posty: 163
Rejestracja: 2015-07-20, 23:05
Imię: Arm
VOLVO: S60
Silnik: Swap 2.4T>2.3T + LPG
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5
Przebieg: 213000
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: Vanb » 2019-06-16, 21:49

lubaszka88, ,ECU posiada korekty LTFT I STFT, znajdź w programie odczyty STFT. Ogólnie korekty powinny być w okolicach 0% (najlepiej), jeśli masz po przełączenie na LPG -15,9% to znaczy,
że ma bogatą mieszankę więć instalacja lpg do regulacji

lubaszka88
V
V
Posty: 95
Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
Imię: grzegorz
VOLVO: V70XC
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 259000
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: lubaszka88 » 2019-06-16, 21:55

Ok dzięki. Pozdrawiam

-- 2019-06-16, 21:57 --

A czy te korekty mają wpływ na rozruch jak auto jest zimne rano bo wtedy się dławi i śmierdzi benzyna z wydechu

Vanb
VO
VO
Posty: 163
Rejestracja: 2015-07-20, 23:05
Imię: Arm
VOLVO: S60
Silnik: Swap 2.4T>2.3T + LPG
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5
Przebieg: 213000
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: Vanb » 2019-06-17, 07:37

Korekty mogą mieć na to wpływ, bo jak odpalasz rano na bęzynie, to ECU korzysta z tych korekt ,które zostały ustalone na LPG, a były wadliwe (korekty LTFT powinny być takie same na PB i LPG),
choć u mnie mimo dużych różnic jakoś odpalał bez większych problemów, a sprawdzałeś instalacje LPG? czy reduktor nie przepuszcza gazu do kolektora lub może któryś wtrysk LPG jest nieszczelny?
Zakręć butle z gazem, pojeździj trochę na benzynie i sprawdz.

lubaszka88
V
V
Posty: 95
Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
Imię: grzegorz
VOLVO: V70XC
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 259000
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: lubaszka88 » 2019-06-17, 09:16

Dziś na noc tak zrobiłem wyjezdziłem gaz i przpiołem przewody lpg auto rano zapalił bajka bez dławienie i jeździło normalnie

Vanb
VO
VO
Posty: 163
Rejestracja: 2015-07-20, 23:05
Imię: Arm
VOLVO: S60
Silnik: Swap 2.4T>2.3T + LPG
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5
Przebieg: 213000
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: Vanb » 2019-06-17, 21:04

no to albo reduktor (najprawdopodobniej) albo wtryski

lubaszka88
V
V
Posty: 95
Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
Imię: grzegorz
VOLVO: V70XC
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 259000
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: lubaszka88 » 2019-07-05, 20:52

witam przyczyna znaleziona sterownik lpg jest ugotowany przez wydech trzeba wymienić sterownik i po sprawie

Vanb
VO
VO
Posty: 163
Rejestracja: 2015-07-20, 23:05
Imię: Arm
VOLVO: S60
Silnik: Swap 2.4T>2.3T + LPG
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5
Przebieg: 213000
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: Vanb » 2019-07-05, 22:41

A to ciekawe z tym ugotowaniem sterownika przez wydech, czy sterownik był za blisko wydechu ? Poza tym jeśli jeżdzi na LPG to raczej sterownik działa i problem jest gdzie indziej. Rozumiem, że
masz jakiegoś mechanika co to zdiagnozował?

lubaszka88
V
V
Posty: 95
Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
Imię: grzegorz
VOLVO: V70XC
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 259000
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: lubaszka88 » 2019-07-05, 23:25

Po przełaczeniu na lpg korekty skaczą od - 25%do+25%i to się znienia dosłownie co kilka sekund druga sprawa nie da się już połączyć z tym sterownikiem było próbowanie trzema laptopami i 3 kablami do tego beznadziejnego sterownika esgi2 black. A zaczęło się to jak dałem mu po garach i go zgasiłem poszłem do sklepu wychodzę że sklepu po 20min i nie mogłem już go odpalić ani na lpg ani na pb wyjołem bezpiecznik od LPG i po chwili zapalił a od jakiegoś czasu jeżdżę na pb i wszytko działa bez zarzutu

Vanb
VO
VO
Posty: 163
Rejestracja: 2015-07-20, 23:05
Imię: Arm
VOLVO: S60
Silnik: Swap 2.4T>2.3T + LPG
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5
Przebieg: 213000
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: [ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: Vanb » 2019-07-06, 14:12

A no to w takim razie faktycznie sterownik może być uszkodzony, nawiasem mówiąc to nawet nie słyszałem o czymś takim jak esgi2 black, jakiś niszowy produkt musi być.

lubaszka88
V
V
Posty: 95
Rejestracja: 2017-11-17, 18:30
Imię: grzegorz
VOLVO: V70XC
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 259000
Status: Offline

[ xc70, 2.4t,2001] czy te korekty są właściwe???

Post autor: lubaszka88 » 2019-07-26, 23:12

Witam zamontowałem sterownik lpgtech 326obd i wszystko działa zero błędów i super odpala rano temat rozwiązany. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”