[960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

ODPOWIEDZ
maszynista
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: maszynista » 2008-05-29, 11:35

Witam
Ktoś z Was może ma taki silniczek w gazie? Bo przeczytałem tyle różnych opinii na temat szkodliwości gazu dla tego silnika że już jestem głupi...

Awatar użytkownika
Norbi
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1766
Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
Rok: 0
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
Przebieg: 0
Lokalizacja: RADOM
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: Norbi » 2008-05-29, 21:01

gazować sekwencyjnie - uwaga tylko fachura prawdziwy zna myk gazowania tego motoru!!!!!
złe działanie gazu - takie samo jak i w innych silnikach - bzdura - dbać o oleum i świece i bedzie tego dbania
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty

Awatar użytkownika
Aleksiasty
+
+
Posty: 4995
Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: Aleksiasty » 2008-05-29, 21:32

maszynista pisze:Ktoś z Was może ma taki silniczek w gazie? Bo przeczytałem tyle różnych opinii na temat szkodliwości gazu dla tego silnika że już jestem głupi...
Mam dokładnie taki z sekwencją.
Tyle, że moja sekwencvja jest troszkę badziewna, i nieco wkurzająca, ale w zasadzie nie ma z nią żadnych technicznych kłopotów, a autko śmiga, jak należy.

A w KME Diego wkurzające jest gwizdanie sygnalizacji awaryjnego przełączenia na benzynę, i brak możliwości awaryjnego odpalenia na gazie.

Zużycie w stołecznych korkach oscyluje wokół 14l/100, a w trasie zdarza się nawet poniżej 10l/100, oczywiście LPG.

maszynista
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: maszynista » 2008-05-29, 23:04

Aleksiasty pisze: Mam dokładnie taki z sekwencją.
Tyle, że moja sekwencvja jest troszkę badziewna, i nieco wkurzająca, ale w zasadzie nie ma z nią żadnych technicznych kłopotów, a autko śmiga, jak należy.
A możesz polecić jakiegoś konkretnego producenta i model? Coś co jest uznane na rynku i sprawdzone?

Awatar użytkownika
zyniu
VIP
VIP
Posty: 7285
Rejestracja: 2006-03-31, 16:36
Imię: Marcin
VOLVO: Volvo 850
Silnik: 2.5 20V
Rok: 1992
Był na spocie: 35
Przebieg: 0
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: zyniu » 2008-05-30, 08:51

Aleksiasty pisze:Mam dokładnie taki z sekwencją.
Aleksiasty masz inny silnik. Kolega ma jednostke 6-cylindrowa.
A co do gazu, to tak jak Norbi napisał - instalka sekwencyjna i dobry gazownik to podstawa.
Kupię deskę rozdzielczą w kolorze beżowym bez dodatków typu drewno - sama konsola "dół" bez parapetu. Deska musi mieć komplet niepołamanych mocowań i być w stanie wizualnym przynajmniej dobrym.

<<< http://www.paradavolvo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; >>> 358 z 570 <<<

Awatar użytkownika
Norbi
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1766
Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
Rok: 0
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
Przebieg: 0
Lokalizacja: RADOM
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: Norbi » 2008-05-30, 18:32

jeszcze a propos montażu - w b6254s czyli 6-o cylindrowym 2,5 l jest pewien "myk" przez który nie chodzi żadna sekwencja
ale ten "myk" jest już rozpracowany - trwało to 2 miesiące i przetestowane były wszystkie instalki dostępne na rynku (nawet takie za 8000pln) - żadna nie chodziła tak jak powinna
myk kosztuje 20 groszy :)
ale trzeba widzieć o co chodzi
jak chcesz tanią instalkę sekw to zapraszam do Radomia - kumpel zrobi za 2000-2500 w zależności od opcji pełna nówka /półnówka /używka
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty

maszynista
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: maszynista » 2008-05-30, 18:44

Mam rozumieć Norbi że Ty jeździsz na tej "zmykowanej" instalacji, tak? Jeśli tak to czy długo i czy naprawdę możesz ją polecić? I o jakich problemach mówisz w innych instalacjach? Jakich producentów testowałeś i co z ich instalacjami było nie tak? Możesz sprzedać troszkę szczegółów?

Awatar użytkownika
wisluk
V
V
Posty: 51
Rejestracja: 2007-10-09, 14:11
VOLVO: 960 II
Silnik: B6254FS
KW/KM/NM: 127/170/230
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: wisluk » 2008-05-30, 19:21

Norbi, nie podzielisz sie tym mykiem dla dobra ogolu?

Awatar użytkownika
chrzanek
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 480
Rejestracja: 2007-02-13, 14:06
VOLVO: 760
Silnik: mocny
KW/KM/NM: na razie wystarczy
Rok: 1989
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: chrzanek » 2008-06-01, 11:28

ja od siebie dodam, ze ten silnik bardzo fajnie dziala na blosie.
Prezesowy Sleeper

Awatar użytkownika
Norbi
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1766
Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
Rok: 0
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
Przebieg: 0
Lokalizacja: RADOM
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: Norbi » 2008-06-01, 11:39

chrzanek pisze:ja od siebie dodam, ze ten silnik bardzo fajnie dziala na blosie.
niestety na blosie nadal w 100% strzałów się nie uniknie
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty

vmaxim
V
V
Posty: 21
Rejestracja: 2008-06-08, 20:09
VOLVO: 960
Silnik: 2,5
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Pabianice
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: vmaxim » 2008-06-08, 20:23

Norbi,
Witaj
Mozesz podac adres Twojego kumpla. Potrzebuje wyregulowac instalacje KME w moim V960
Pozdrawiam

lukasz85akp2
V
V
Posty: 36
Rejestracja: 2008-06-20, 23:56
VOLVO: 850
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 106/144
Rok: 1993
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13 LPG
Przebieg: 300
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: lukasz85akp2 » 2008-06-23, 00:20

vmaxim pisze:Norbi,
Witaj
Mozesz podac adres Twojego kumpla. Potrzebuje wyregulowac instalacje KME w moim V960
Pozdrawiam
Podjedz do NAGAZ STEFANOWSKI w lodzi lecz najpierw zadzwon i umow sie na wizyte. Kolesie sa niesamowici i powiem wiecej, myki maja rozpracowane. Jedziesz, podajesz kod silnika koles Ci mowi taka instalacja albo zadna inna bo nie bedzie chodzic to to i to. Lepiej - maja wprowadzone w system wszelkiej masci i rodzaju usterki i problemy z dzialaniem instalacji gazowych. W 90% nie spotkałem sie zeby ktos byl niezadowolony z ich uslug. WADA - 10% zostawilem na cene... sa drodzy niestety ale zakladaja sprawdzone i przetestowane przez siebie instalacje robia pomiary nawet na hamowni - dostajesz wykres benzyna-gaz... Zastanow sie masz na miejscu praktycznie
Volvo to nie "ałdi", nie stoi na każdym rogu...

Wojtek Bazylak
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: Wojtek Bazylak » 2008-06-25, 12:31

lukasz85akp2 pisze:
vmaxim pisze:Norbi,
Witaj
Mozesz podac adres Twojego kumpla. Potrzebuje wyregulowac instalacje KME w moim V960
Pozdrawiam
Podjedz do NAGAZ STEFANOWSKI w lodzi lecz najpierw zadzwon i umow sie na wizyte. Kolesie sa niesamowici i powiem wiecej, myki maja rozpracowane. Jedziesz, podajesz kod silnika koles Ci mowi taka instalacja albo zadna inna bo nie bedzie chodzic to to i to. Lepiej - maja wprowadzone w system wszelkiej masci i rodzaju usterki i problemy z dzialaniem instalacji gazowych. W 90% nie spotkałem sie zeby ktos byl niezadowolony z ich uslug. WADA - 10% zostawilem na cene... sa drodzy niestety ale zakladaja sprawdzone i przetestowane przez siebie instalacje robia pomiary nawet na hamowni - dostajesz wykres benzyna-gaz... Zastanow sie masz na miejscu praktycznie
Witam miłośników VOLVO!

Aktualnie jeżdżę/fruwam/pływam/galopuję/śmigam...95'960 z 3,0 litrową benzyną w automacie, auto jest pyszne i póki co nie zamierzam zmieniać na inny.Dawno nie jeździłem tak dobrym samochodem ( a miewałem już różne - coś około 20).Natomiast niepokoi mnie zużycie paliwa i zastanawiam się nad instalacją gazową . Proszę o wiadomości jak zachowuje się ten model zasilany gazem.

gorz_EL
VO
VO
Posty: 310
Rejestracja: 2008-01-04, 14:40
VOLVO: Saab 9000 Aero
Silnik: 2.0 T
KW/KM/NM: 185
Rok: 1995
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 13 LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: gorz_EL » 2008-06-25, 15:02

Nagaz jest bardzo deogi do 850 2,5 20V krzyknęli 5000 za instalację, ja rozumiem, że na hamowni i w ogole ale do tego silnika to jakiś myków i cudów znać nie trzeba. Gazownik u którego ja bywam na terenie Wifamy chciał za instalację w zależności od marki od 2800 do 3500. Dane z wczoraj.
Obrazek

Awatar użytkownika
Norbi
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1766
Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
Rok: 0
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
Przebieg: 0
Lokalizacja: RADOM
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: Norbi » 2008-06-26, 06:58

gorz_EL pisze:Nagaz jest bardzo deogi do 850 2,5 20V krzyknęli 5000 za instalację, ja rozumiem, że na hamowni i w ogole ale do tego silnika to jakiś myków i cudów znać nie trzeba. Gazownik u którego ja bywam na terenie Wifamy chciał za instalację w zależności od marki od 2800 do 3500. Dane z wczoraj.
jaaaasne
niech założy sekwencję obojętnie jaką i zobaczymy czy będzie miał wolne obroty na silniku
zwykłą na parowniku ustawi ale sekwencji nawet z kompem nie ruszy
jest pewien myk - zdradzę go wreszcie
mianowicie te 20 groszy to inwestycja w oporniki przy wtryskach - komputer sterujący silnikiem mierzy oporność wtrysków i po dołożeniu wtrysków od gazu komp głupieje - inna oporność - wolnych niema poprostu trza w wiązkę wpinać oporniki ale nie pamiętam ile ohm mają
w razie co się dowiem
cena instalki w Radomiu od 2000 - 5000 - sekwencja only (zależy jaka nowa/używka - wszystko z papierami)
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty

Awatar użytkownika
zzjacek
VIP
VIP
Posty: 8680
Rejestracja: 2006-03-26, 09:00
Imię: zetzet
VOLVO: V70/S80
Silnik: D5244T5/D5244T
Był na spocie: 86
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: zzjacek » 2008-06-26, 07:06

Norbi, w 960 ale 3.0 też jest ten myk?
Obrazek V70 2008 D5244T5
Obrazek S80 Executive 2004 D5244T
ex V40 2.0LPT / 945 2.4TD / V70 I 2.5TDI / 764 2.4TD / V70 III 2.0D / 945 2.3Ti

Awatar użytkownika
Norbi
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1766
Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
Rok: 0
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
Przebieg: 0
Lokalizacja: RADOM
Status: Offline
Kontakt:

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: Norbi » 2008-06-26, 17:58

zzjacek pisze:Norbi, w 960 ale 3.0 też jest ten myk?
tak bo sterowniki prawie te same są
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty

Awatar użytkownika
Aleksiasty
+
+
Posty: 4995
Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: Aleksiasty » 2008-06-26, 21:47

Norbi, a cóż to za badziewny sterownik LPG, że nie ma wbudowanego emulatora (właśnie oporników, o których piszesz) ?

Przeca każdy szanujący się komputer LPG, w tym nawet nielubiany Diego ma taki gadzet w postaci kilkuomowych, sporych, chłodzonych rezystorów udających całkiem sprawne wtryski benzynowe.

jmichlicki
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2008-06-28, 23:12
VOLVO: 960
Silnik: 3,0
KW/KM/NM: 204
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: londyn
Status: Offline

Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?

Post autor: jmichlicki » 2008-06-29, 00:58

zalozona w toruniu 3100pln elpigaz zbiornik 60l. auto jezdzi bez zauwazalnej roznicy. na trasie torun - londyn (juz 3 razy w ciagu 2 m-cy) pali dokladnie 12l gazu przy 120 na godz (sedan) dodaje , ze mam ciagly klopot z nierowno pracujacym silnikiem a bez tego powinien palic kolo 10. w miescie okolo 16. niestety cos za cos a przy gazie to cena za km prawie jak w peugeot 206 . jesli ktos jest zainteresowany jutro wyjme z auta namiary na zaklad. do fachowca jeszcze bardziej przekonuje mnie fakt , ze sam ma volvo s80 z tym samym silnikiem tylko z turbo i ma ta sama sekwencje zalozona u siebie. sprawe zalatwia w ciagu dnia.

[ Dodano: 2008-06-29, 16:06 ]
Elpigaz-Totu
tel. 0 56 664 47 20
adres
87-100, Toruń, Bolesława Chrobrego 62
woj. kujawsko-pomorskie

naprawde polecam

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”