[960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
-
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Witam
Ktoś z Was może ma taki silniczek w gazie? Bo przeczytałem tyle różnych opinii na temat szkodliwości gazu dla tego silnika że już jestem głupi...
Ktoś z Was może ma taki silniczek w gazie? Bo przeczytałem tyle różnych opinii na temat szkodliwości gazu dla tego silnika że już jestem głupi...
- Norbi
- Przyjaciele
- Posty: 1766
- Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
- VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
- Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
- KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
- Rok: 0
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: RADOM
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
gazować sekwencyjnie - uwaga tylko fachura prawdziwy zna myk gazowania tego motoru!!!!!
złe działanie gazu - takie samo jak i w innych silnikach - bzdura - dbać o oleum i świece i bedzie tego dbania
złe działanie gazu - takie samo jak i w innych silnikach - bzdura - dbać o oleum i świece i bedzie tego dbania
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Mam dokładnie taki z sekwencją.maszynista pisze:Ktoś z Was może ma taki silniczek w gazie? Bo przeczytałem tyle różnych opinii na temat szkodliwości gazu dla tego silnika że już jestem głupi...
Tyle, że moja sekwencvja jest troszkę badziewna, i nieco wkurzająca, ale w zasadzie nie ma z nią żadnych technicznych kłopotów, a autko śmiga, jak należy.
A w KME Diego wkurzające jest gwizdanie sygnalizacji awaryjnego przełączenia na benzynę, i brak możliwości awaryjnego odpalenia na gazie.
Zużycie w stołecznych korkach oscyluje wokół 14l/100, a w trasie zdarza się nawet poniżej 10l/100, oczywiście LPG.
-
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
A możesz polecić jakiegoś konkretnego producenta i model? Coś co jest uznane na rynku i sprawdzone?Aleksiasty pisze: Mam dokładnie taki z sekwencją.
Tyle, że moja sekwencvja jest troszkę badziewna, i nieco wkurzająca, ale w zasadzie nie ma z nią żadnych technicznych kłopotów, a autko śmiga, jak należy.
- zyniu
- VIP
- Posty: 7285
- Rejestracja: 2006-03-31, 16:36
- Imię: Marcin
- VOLVO: Volvo 850
- Silnik: 2.5 20V
- Rok: 1992
- Był na spocie: 35
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Aleksiasty masz inny silnik. Kolega ma jednostke 6-cylindrowa.Aleksiasty pisze:Mam dokładnie taki z sekwencją.
A co do gazu, to tak jak Norbi napisał - instalka sekwencyjna i dobry gazownik to podstawa.
Kupię deskę rozdzielczą w kolorze beżowym bez dodatków typu drewno - sama konsola "dół" bez parapetu. Deska musi mieć komplet niepołamanych mocowań i być w stanie wizualnym przynajmniej dobrym.
<<< http://www.paradavolvo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; >>> 358 z 570 <<<
- Norbi
- Przyjaciele
- Posty: 1766
- Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
- VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
- Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
- KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
- Rok: 0
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: RADOM
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
jeszcze a propos montażu - w b6254s czyli 6-o cylindrowym 2,5 l jest pewien "myk" przez który nie chodzi żadna sekwencja
ale ten "myk" jest już rozpracowany - trwało to 2 miesiące i przetestowane były wszystkie instalki dostępne na rynku (nawet takie za 8000pln) - żadna nie chodziła tak jak powinna
myk kosztuje 20 groszy
ale trzeba widzieć o co chodzi
jak chcesz tanią instalkę sekw to zapraszam do Radomia - kumpel zrobi za 2000-2500 w zależności od opcji pełna nówka /półnówka /używka
ale ten "myk" jest już rozpracowany - trwało to 2 miesiące i przetestowane były wszystkie instalki dostępne na rynku (nawet takie za 8000pln) - żadna nie chodziła tak jak powinna
myk kosztuje 20 groszy
ale trzeba widzieć o co chodzi
jak chcesz tanią instalkę sekw to zapraszam do Radomia - kumpel zrobi za 2000-2500 w zależności od opcji pełna nówka /półnówka /używka
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
-
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Mam rozumieć Norbi że Ty jeździsz na tej "zmykowanej" instalacji, tak? Jeśli tak to czy długo i czy naprawdę możesz ją polecić? I o jakich problemach mówisz w innych instalacjach? Jakich producentów testowałeś i co z ich instalacjami było nie tak? Możesz sprzedać troszkę szczegółów?
- wisluk
- V
- Posty: 51
- Rejestracja: 2007-10-09, 14:11
- VOLVO: 960 II
- Silnik: B6254FS
- KW/KM/NM: 127/170/230
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Norbi, nie podzielisz sie tym mykiem dla dobra ogolu?
- chrzanek
- Przyjaciele
- Posty: 480
- Rejestracja: 2007-02-13, 14:06
- VOLVO: 760
- Silnik: mocny
- KW/KM/NM: na razie wystarczy
- Rok: 1989
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
ja od siebie dodam, ze ten silnik bardzo fajnie dziala na blosie.
Prezesowy Sleeper
- Norbi
- Przyjaciele
- Posty: 1766
- Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
- VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
- Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
- KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
- Rok: 0
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: RADOM
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
niestety na blosie nadal w 100% strzałów się nie unikniechrzanek pisze:ja od siebie dodam, ze ten silnik bardzo fajnie dziala na blosie.
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2008-06-08, 20:09
- VOLVO: 960
- Silnik: 2,5
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Pabianice
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Norbi,
Witaj
Mozesz podac adres Twojego kumpla. Potrzebuje wyregulowac instalacje KME w moim V960
Pozdrawiam
Witaj
Mozesz podac adres Twojego kumpla. Potrzebuje wyregulowac instalacje KME w moim V960
Pozdrawiam
-
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2008-06-20, 23:56
- VOLVO: 850
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 106/144
- Rok: 1993
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13 LPG
- Przebieg: 300
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Podjedz do NAGAZ STEFANOWSKI w lodzi lecz najpierw zadzwon i umow sie na wizyte. Kolesie sa niesamowici i powiem wiecej, myki maja rozpracowane. Jedziesz, podajesz kod silnika koles Ci mowi taka instalacja albo zadna inna bo nie bedzie chodzic to to i to. Lepiej - maja wprowadzone w system wszelkiej masci i rodzaju usterki i problemy z dzialaniem instalacji gazowych. W 90% nie spotkałem sie zeby ktos byl niezadowolony z ich uslug. WADA - 10% zostawilem na cene... sa drodzy niestety ale zakladaja sprawdzone i przetestowane przez siebie instalacje robia pomiary nawet na hamowni - dostajesz wykres benzyna-gaz... Zastanow sie masz na miejscu praktycznievmaxim pisze:Norbi,
Witaj
Mozesz podac adres Twojego kumpla. Potrzebuje wyregulowac instalacje KME w moim V960
Pozdrawiam
Volvo to nie "ałdi", nie stoi na każdym rogu...
-
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Witam miłośników VOLVO!lukasz85akp2 pisze:Podjedz do NAGAZ STEFANOWSKI w lodzi lecz najpierw zadzwon i umow sie na wizyte. Kolesie sa niesamowici i powiem wiecej, myki maja rozpracowane. Jedziesz, podajesz kod silnika koles Ci mowi taka instalacja albo zadna inna bo nie bedzie chodzic to to i to. Lepiej - maja wprowadzone w system wszelkiej masci i rodzaju usterki i problemy z dzialaniem instalacji gazowych. W 90% nie spotkałem sie zeby ktos byl niezadowolony z ich uslug. WADA - 10% zostawilem na cene... sa drodzy niestety ale zakladaja sprawdzone i przetestowane przez siebie instalacje robia pomiary nawet na hamowni - dostajesz wykres benzyna-gaz... Zastanow sie masz na miejscu praktycznievmaxim pisze:Norbi,
Witaj
Mozesz podac adres Twojego kumpla. Potrzebuje wyregulowac instalacje KME w moim V960
Pozdrawiam
Aktualnie jeżdżę/fruwam/pływam/galopuję/śmigam...95'960 z 3,0 litrową benzyną w automacie, auto jest pyszne i póki co nie zamierzam zmieniać na inny.Dawno nie jeździłem tak dobrym samochodem ( a miewałem już różne - coś około 20).Natomiast niepokoi mnie zużycie paliwa i zastanawiam się nad instalacją gazową . Proszę o wiadomości jak zachowuje się ten model zasilany gazem.
-
- VO
- Posty: 310
- Rejestracja: 2008-01-04, 14:40
- VOLVO: Saab 9000 Aero
- Silnik: 2.0 T
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 1995
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 13 LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Nagaz jest bardzo deogi do 850 2,5 20V krzyknęli 5000 za instalację, ja rozumiem, że na hamowni i w ogole ale do tego silnika to jakiś myków i cudów znać nie trzeba. Gazownik u którego ja bywam na terenie Wifamy chciał za instalację w zależności od marki od 2800 do 3500. Dane z wczoraj.
- Norbi
- Przyjaciele
- Posty: 1766
- Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
- VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
- Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
- KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
- Rok: 0
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: RADOM
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
jaaaasnegorz_EL pisze:Nagaz jest bardzo deogi do 850 2,5 20V krzyknęli 5000 za instalację, ja rozumiem, że na hamowni i w ogole ale do tego silnika to jakiś myków i cudów znać nie trzeba. Gazownik u którego ja bywam na terenie Wifamy chciał za instalację w zależności od marki od 2800 do 3500. Dane z wczoraj.
niech założy sekwencję obojętnie jaką i zobaczymy czy będzie miał wolne obroty na silniku
zwykłą na parowniku ustawi ale sekwencji nawet z kompem nie ruszy
jest pewien myk - zdradzę go wreszcie
mianowicie te 20 groszy to inwestycja w oporniki przy wtryskach - komputer sterujący silnikiem mierzy oporność wtrysków i po dołożeniu wtrysków od gazu komp głupieje - inna oporność - wolnych niema poprostu trza w wiązkę wpinać oporniki ale nie pamiętam ile ohm mają
w razie co się dowiem
cena instalki w Radomiu od 2000 - 5000 - sekwencja only (zależy jaka nowa/używka - wszystko z papierami)
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
- zzjacek
- VIP
- Posty: 8680
- Rejestracja: 2006-03-26, 09:00
- Imię: zetzet
- VOLVO: V70/S80
- Silnik: D5244T5/D5244T
- Był na spocie: 86
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Norbi, w 960 ale 3.0 też jest ten myk?
- Norbi
- Przyjaciele
- Posty: 1766
- Rejestracja: 2006-08-30, 18:39
- VOLVO: PV544 P122s 144S 242gl 245USA 244USA 480T 760 780 965
- Silnik: B18 B16B B18B B19A D24T D24 B18FT D24T B230FT B204FT
- KW/KM/NM: 75 85 100 103 109 82 120 122 140?240-280
- Rok: 0
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: ?/?/?/?/10/9/9/?/19/
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: RADOM
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
tak bo sterowniki prawie te same sązzjacek pisze:Norbi, w 960 ale 3.0 też jest ten myk?
http://www.domlosia.republika.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
POMOGŁEM ?? KLIKNIJ POMÓGŁ
pozdro N i flota V z Radomia
Naprawa Aut jedynie słusznej marki ani szybko ani tanio - dobrze
Części Volvo Mechanika blacharstwo lakiernictwo profesjonalna renowacja pojazdów starszej daty
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
Norbi, a cóż to za badziewny sterownik LPG, że nie ma wbudowanego emulatora (właśnie oporników, o których piszesz) ?
Przeca każdy szanujący się komputer LPG, w tym nawet nielubiany Diego ma taki gadzet w postaci kilkuomowych, sporych, chłodzonych rezystorów udających całkiem sprawne wtryski benzynowe.
Przeca każdy szanujący się komputer LPG, w tym nawet nielubiany Diego ma taki gadzet w postaci kilkuomowych, sporych, chłodzonych rezystorów udających całkiem sprawne wtryski benzynowe.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2008-06-28, 23:12
- VOLVO: 960
- Silnik: 3,0
- KW/KM/NM: 204
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: londyn
- Status: Offline
Re: [960] 2,5l 170KM gazować czy nie?
zalozona w toruniu 3100pln elpigaz zbiornik 60l. auto jezdzi bez zauwazalnej roznicy. na trasie torun - londyn (juz 3 razy w ciagu 2 m-cy) pali dokladnie 12l gazu przy 120 na godz (sedan) dodaje , ze mam ciagly klopot z nierowno pracujacym silnikiem a bez tego powinien palic kolo 10. w miescie okolo 16. niestety cos za cos a przy gazie to cena za km prawie jak w peugeot 206 . jesli ktos jest zainteresowany jutro wyjme z auta namiary na zaklad. do fachowca jeszcze bardziej przekonuje mnie fakt , ze sam ma volvo s80 z tym samym silnikiem tylko z turbo i ma ta sama sekwencje zalozona u siebie. sprawe zalatwia w ciagu dnia.
[ Dodano: 2008-06-29, 16:06 ]
Elpigaz-Totu
tel. 0 56 664 47 20
adres
87-100, Toruń, Bolesława Chrobrego 62
woj. kujawsko-pomorskie
naprawde polecam
[ Dodano: 2008-06-29, 16:06 ]
Elpigaz-Totu
tel. 0 56 664 47 20
adres
87-100, Toruń, Bolesława Chrobrego 62
woj. kujawsko-pomorskie
naprawde polecam