[V70 2.0 1997] Problemy z gazem
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2008-08-30, 16:13
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.0 DOHC
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Mam Volvo V70 z 1997, instalację gazową drugiej generacji od 2 lat. Na jednych świecach przejechałem 40 tys kilometrów. Wczoraj wkręciłem nowe NGK o trzech elektrodach masowych.
Przy zimnym silniku jego praca była normalna, po przejechaniu 50 kilometrów na autostradzie i powrocie do miasta samochód gasł, dusił się i wydawał dziwne dźwięki. W czym tkwi problem?
Dodatkowo kiedyś świeciła się kontrolka od sondy lambda. Jak padł akumulator to kontrolka zniknęła. Po wsadzeniu nowego akumulatora, kontrolki nie ma. Co warto zrobić?
_TYTUŁ
Przy zimnym silniku jego praca była normalna, po przejechaniu 50 kilometrów na autostradzie i powrocie do miasta samochód gasł, dusił się i wydawał dziwne dźwięki. W czym tkwi problem?
Dodatkowo kiedyś świeciła się kontrolka od sondy lambda. Jak padł akumulator to kontrolka zniknęła. Po wsadzeniu nowego akumulatora, kontrolki nie ma. Co warto zrobić?
_TYTUŁ
Ostatnio zmieniony 2008-08-30, 20:34 przez glowa1985, łącznie zmieniany 1 raz.
- Artur78
- VIP
- Posty: 10068
- Rejestracja: 2007-07-05, 20:25
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: B5202S
- KW/KM/NM: 126
- Rok: 1997
- Był na spocie: 101
- Średnie spalanie: ile wleję
- Przebieg: 433000
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
glowa1985, sprawdź, czy założyłeś dobre świece (o odpowiednich parametrach). Ja jeżdżę na "zwykłych" jednoelektrodowych NGK i nie ma żadnych problemów. Po 25.000 km świece wyglądają katalogowo.
Skoro problem zaczął się po wymianie świec to tu szukałbym przyczyny. Ewentualnie przewody wysokiego napięcia, kopułka i palec rozdzielacza.
Pozdrawiam,
Artur.
Skoro problem zaczął się po wymianie świec to tu szukałbym przyczyny. Ewentualnie przewody wysokiego napięcia, kopułka i palec rozdzielacza.
Pozdrawiam,
Artur.
Mój czarnuch - V70
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
- Waldiego
- Przyjaciele
- Posty: 283
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:02
- VOLVO: 240
- Silnik: 2300
- KW/KM/NM: 115KM
- Rok: 1992
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Bieszczady
- Status: Offline
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
glowa1985, kontrolka zniknęła bo się zresetował komputer, jeżeli jest błąd niedługo się pojawi się z powrotem
a co do świec; może z trzema elektrodami są bardziej żywotne, ale z jedną
'lepiej palą'' sprawdziłem na swoim volvo
a co do świec; może z trzema elektrodami są bardziej żywotne, ale z jedną
'lepiej palą'' sprawdziłem na swoim volvo
http://v026689.home.net.pl/---volvo/galeria_waldek.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Przyjaciele
- Posty: 861
- Rejestracja: 2007-02-27, 15:20
- Imię: Przemek
- VOLVO: XC70
- Silnik: B5252T2
- KW/KM/NM: 209/320
- Rok: 2002
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 13,5-14
- Przebieg: 283000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Jesteś pewny, że założyłeś dobre świece?
Ja niedawno wymieniałem świece w swoim, też na NGK, wertowałem katalogi i nie znalazłem czegoś takiego jak świece o 3 elektrodach do Volvo. Do VW/Audi owszem, ale nie do Volvo.
Ja niedawno wymieniałem świece w swoim, też na NGK, wertowałem katalogi i nie znalazłem czegoś takiego jak świece o 3 elektrodach do Volvo. Do VW/Audi owszem, ale nie do Volvo.
"Opinions are like assholes - everybody's got one" Harry Callahan
Moje obecne S80 (Zielone Zło in progress)
Ex 960 Mk II B6304F
Ex V70 Mk I B5234T3
Ex 850 B5252S
Moje obecne S80 (Zielone Zło in progress)
Ex 960 Mk II B6304F
Ex V70 Mk I B5234T3
Ex 850 B5252S
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
A kto Ci kazał w ogóle zakładać jakiekolwiek 3-elektrodowe wynalazki?? Gdyby lepsze były, to Volvo stosowałoby je fabrycznie. Świece dobierasz wg wartości cieplnej, katalogowo, takie jak mają być. Wymiana do 15tys na gazie, nie więcej, bo zacznie Ci się przestawiać mapa benzyny żeby auto dobrze chodziło. Kabli od świec i całej reszty nie ruszaj. Zmień świece i niekoniecznie potrzebne są NGK. W silnikach o nienajlepszych parametrach spalania nie dają sobie w ogóle rady te świece, mówię np o wysokoobrotowych 2-suwach. Lepiej radzi sobie Bosh, czy czasami nawet Brisk, są to wytrzymalsze świece w tym przedziale cenowym. Później napiszę nazwę firmy, której świece bardzo dobrze współpracują z naszymi silnikami, nie mogę sobie przypomnieć teraz ich nazwy
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
-
- VOLVO
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2008-03-16, 22:37
- VOLVO: 855 T5
- Silnik: B5204T
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 1995
- Był na spocie: 21
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Dokładnie. Proste tanie jednoelektrodówki.kwaku85 pisze:A kto Ci kazał w ogóle zakładać jakiekolwiek 3-elektrodowe wynalazki??
U mnie są NGK w wersji do gazu.
Polecam też Beru.
Do świec Bosh'a straciłem zaufanie kilka lat temu.Lepiej radzi sobie Bosh
Pozdrawiam,,
TomQ
TomQ
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Ja nie ufam wszystkiemu, co niemieckie. Zresztą- cokolwiek pada w 850tkach, ma gdzieś wyryte: made in germany, jak babcię kocham. NGK mamy najprawdopodobniej podrabiane w europie, oryginalny Japończyk ma chora cenę. Ja zauważyłem ile NGK wytrzymują w ciężkich warunkach, nie wkładam ich, jak nie muszę. Dla ludziuff mających jeszcze ochotę zakładać 3- elektrodowe świece- podstawową ich wada jest to, że rozkładają one moc iskry na 3 elektrody. Nie macie przystosowanych cewek do tego, a ponad to miejsce między elektrodą zewnętrzną, a wewnętrzną nie jest niczym osłonięte!! Jakikolwiek syf poleci od strony tłoka na świecę, zewrze którąkolwiek z elektrod i nie macie iskry na żadnej!! Polecam takę w oryginalnych świecach minimalnie zmniejszyć przerwę. Tak dla aromatu gazu, autko będzie się lepiej zachowywać. Delikatnie stuknąć w celu nagięcia elektrody, niech odległość zmniejszy się do grubości kilku żyletek.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
-
- Przyjaciele
- Posty: 861
- Rejestracja: 2007-02-27, 15:20
- Imię: Przemek
- VOLVO: XC70
- Silnik: B5252T2
- KW/KM/NM: 209/320
- Rok: 2002
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 13,5-14
- Przebieg: 283000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Hmmm, w serwisie Volvo, oraz na przykład w Scandicarze można kupić świece do 850, fabryczne z logo Volvo, właśnie 3-elektrodowe...kwaku85 pisze:A kto Ci kazał w ogóle zakładać jakiekolwiek 3-elektrodowe wynalazki?? Gdyby lepsze były, to Volvo stosowałoby je fabrycznie.
[ Dodano: 2008-09-29, 09:31 ]
A skąd założenie, że silniki w 850 mają nie najlepsze parametry spalania? Dlaczego uwaga o 2-suwach?kwaku85 pisze:Zmień świece i niekoniecznie potrzebne są NGK. W silnikach o nienajlepszych parametrach spalania nie dają sobie w ogóle rady te świece, mówię np o wysokoobrotowych 2-suwach.
"Opinions are like assholes - everybody's got one" Harry Callahan
Moje obecne S80 (Zielone Zło in progress)
Ex 960 Mk II B6304F
Ex V70 Mk I B5234T3
Ex 850 B5252S
Moje obecne S80 (Zielone Zło in progress)
Ex 960 Mk II B6304F
Ex V70 Mk I B5234T3
Ex 850 B5252S
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Primo, to nie powiedziałem że volvo nie korzysta z 3-elektrodówek, tylko 850tka nigdy na 3-elektrodowych nie jeździła. Te silniki nie są pod nie przystosowane (poza tym coraz rzadziej są stosowane z racji awaryjności). Uwaga o 2-suwach była po to, żeby pokazać, że świece NGK nie są wcale takie dobre. Przy sprzyjających warunkach spalania trudno to zauważyć. Silniki 2-SUWOWE MAJĄ NIENAJLEPSZE PARAMETRY SPALANIA i tam właśnie świece dostają w d... Po takim teście można powiedzieć które są dobre, a które nie. Silniki volvo należą do kategorii silników o najlepszych parametrach spalania.W końcu ekologia to drugi po bezpieczeństwie konik naszej ukochanej marki. Niech mnie ktoś poprawi, jak się mylę?
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
- Puhcio
- Przyjaciele
- Posty: 4396
- Rejestracja: 2007-04-28, 10:12
- Imię: Pawel
- VOLVO: Skoda Superb III
- Silnik: 2.0 TDI
- KW/KM/NM: 140/190/400
- Rok: 2016
- Był na spocie: 35
- Przebieg: 48000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Ja się podłączę do tematu, żeby nie zakładać nowego.
Dzisiaj rano jak jechałem do miasta miałem dziwne objawy. Odpaliłem na benzynie, przejechałem aż podniosła się wskazówka temperatury - przełączyłem na gaz. Samochód zaczął jakoś nierówno pracować, przy przyspieszaniu dławił się - miał takie "dziury" podczas przyspieszania. Przełączyłem na benzynę - poczekałem, aż silnik całkiem się rozgrzeje. Znowu te same objawy. Postałem chwilę w korkach, aż dojechałem do mechanika. Zgasiłem samochód - poszedłem do niego, odpaliłem znowu - i jak ręką odjął. Nic, zero objawów.
Świece są nowe, kable nie. Ale nigdy nie było takich problemów, nawet w bardzo wilgotny, deszczowy dzień. Dodam, że samochód dzisiaj rano był 20 km po tankowaniu - niestety na jakieś garażowej stacji (musiałem, bo gaz mi się skończył).
Dzisiaj rano jak jechałem do miasta miałem dziwne objawy. Odpaliłem na benzynie, przejechałem aż podniosła się wskazówka temperatury - przełączyłem na gaz. Samochód zaczął jakoś nierówno pracować, przy przyspieszaniu dławił się - miał takie "dziury" podczas przyspieszania. Przełączyłem na benzynę - poczekałem, aż silnik całkiem się rozgrzeje. Znowu te same objawy. Postałem chwilę w korkach, aż dojechałem do mechanika. Zgasiłem samochód - poszedłem do niego, odpaliłem znowu - i jak ręką odjął. Nic, zero objawów.
Świece są nowe, kable nie. Ale nigdy nie było takich problemów, nawet w bardzo wilgotny, deszczowy dzień. Dodam, że samochód dzisiaj rano był 20 km po tankowaniu - niestety na jakieś garażowej stacji (musiałem, bo gaz mi się skończył).
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Artur78
- VIP
- Posty: 10068
- Rejestracja: 2007-07-05, 20:25
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: B5202S
- KW/KM/NM: 126
- Rok: 1997
- Był na spocie: 101
- Średnie spalanie: ile wleję
- Przebieg: 433000
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
To masz dowód na jedno z Praw Murphy'ego :Puhcio pisze:Zgasiłem samochód - poszedłem do niego, odpaliłem znowu - i jak ręką odjął. Nic, zero objawów.
"Każde zepsute urządzenie techniczne działa poprawnie w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego."
Ja bym właśnie tu szukał przyczyny.Puhcio pisze:Dodam, że samochód dzisiaj rano był 20 km po tankowaniu - niestety na jakieś garażowej stacji
Pozdrawiam,
Artur,
Mój czarnuch - V70
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
-
- Przyjaciele
- Posty: 861
- Rejestracja: 2007-02-27, 15:20
- Imię: Przemek
- VOLVO: XC70
- Silnik: B5252T2
- KW/KM/NM: 209/320
- Rok: 2002
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 13,5-14
- Przebieg: 283000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Ewidentnie myślałeś co innego a co innego napisałeśkwaku85 pisze:Primo, to nie powiedziałem że volvo nie korzysta z 3-elektrodówek, tylko 850tka nigdy na 3-elektrodowych nie jeździła. Te silniki nie są pod nie przystosowane (poza tym coraz rzadziej są stosowane z racji awaryjności). Uwaga o 2-suwach była po to, żeby pokazać, że świece NGK nie są wcale takie dobre. Przy sprzyjających warunkach spalania trudno to zauważyć. Silniki 2-SUWOWE MAJĄ NIENAJLEPSZE PARAMETRY SPALANIA i tam właśnie świece dostają w d... Po takim teście można powiedzieć które są dobre, a które nie. Silniki volvo należą do kategorii silników o najlepszych parametrach spalania.W końcu ekologia to drugi po bezpieczeństwie konik naszej ukochanej marki. Niech mnie ktoś poprawi, jak się mylę?
To teraz bez szydery - jakie mam sobie świece kupić? Od 10 000 km latam na NGK, wcześniej były Bosch ale na NGK jest znacznie lepiej.
3 elektrodowe Volvo jakoś do mnie nie mówią, tym bardziej, że gaz mam włożony.
"Opinions are like assholes - everybody's got one" Harry Callahan
Moje obecne S80 (Zielone Zło in progress)
Ex 960 Mk II B6304F
Ex V70 Mk I B5234T3
Ex 850 B5252S
Moje obecne S80 (Zielone Zło in progress)
Ex 960 Mk II B6304F
Ex V70 Mk I B5234T3
Ex 850 B5252S
- Artur78
- VIP
- Posty: 10068
- Rejestracja: 2007-07-05, 20:25
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: B5202S
- KW/KM/NM: 126
- Rok: 1997
- Był na spocie: 101
- Średnie spalanie: ile wleję
- Przebieg: 433000
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
spacelord, posłuchaj praktyków. Ja od zawsze jeżdżę na NGK, choć w każdym z trzech moich aut jak je kupiłem w głowicy wkręcone były BOSCH to wymieniałem je na NGK. Nigdy ze świecami nie miałem problemu (a jeżdżę na LPG).
Tak jak TomQ polecam jedno elektrodowe NGK.
Pozdrawiam,
Artur.
Tak jak TomQ polecam jedno elektrodowe NGK.
Pozdrawiam,
Artur.
Mój czarnuch - V70
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2010-03-03, 11:17
- VOLVO: V70 XC
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 142 KW
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Witam.
Niedawno kupiłem V70 XC z 1999 roku 2435 cm3 z turbiną. Komputer pokazywał błąd przepływomierza powietrza. W serwisie powiedzieli mi, że to wcale nie oznacza jego usterki. Moim zdaniem auto nie ma tych 193 Km a silnik trochę nierówno pracuje. Ostatnio rano musiałem chwilę go "chechłać" nim zapali. Potem w ciągu dnia odpalał już normalnie. W/g fachowców wszystko jest OK. A kontrolka się zapala W ubiegłym tygodniu zapodałem autku instalację LPG. Kiedy "gazownik" podłączył komputer aby sprawdzić czy wszystko OK okazało się, że trzeci wtryskiwacz pokazuje błąd i brak z nim komunikacji. Chodzi o wtrysk paliwa, wtrysk gazu pokazuje, że działą. Komputer w serwisie nadal nie widzi żadnego błędu poza przepływomierzem. I tak od Anasza do Kajfasza. Pytanie brzmi więc: Czy jest możliwe, że uszkodzony przepływomierz jest przyczyną tego zamieszania ? Może ktoś miał podobne problemy.
Dodam jeszcze, że świece zostały wymienione a cewki zamieniane miejscami. Komputer od gazu nadal się czepia środkowego wtryskiwacza.
Z góry dzięki za pomoc.
Niedawno kupiłem V70 XC z 1999 roku 2435 cm3 z turbiną. Komputer pokazywał błąd przepływomierza powietrza. W serwisie powiedzieli mi, że to wcale nie oznacza jego usterki. Moim zdaniem auto nie ma tych 193 Km a silnik trochę nierówno pracuje. Ostatnio rano musiałem chwilę go "chechłać" nim zapali. Potem w ciągu dnia odpalał już normalnie. W/g fachowców wszystko jest OK. A kontrolka się zapala W ubiegłym tygodniu zapodałem autku instalację LPG. Kiedy "gazownik" podłączył komputer aby sprawdzić czy wszystko OK okazało się, że trzeci wtryskiwacz pokazuje błąd i brak z nim komunikacji. Chodzi o wtrysk paliwa, wtrysk gazu pokazuje, że działą. Komputer w serwisie nadal nie widzi żadnego błędu poza przepływomierzem. I tak od Anasza do Kajfasza. Pytanie brzmi więc: Czy jest możliwe, że uszkodzony przepływomierz jest przyczyną tego zamieszania ? Może ktoś miał podobne problemy.
Dodam jeszcze, że świece zostały wymienione a cewki zamieniane miejscami. Komputer od gazu nadal się czepia środkowego wtryskiwacza.
Z góry dzięki za pomoc.
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
Na początek gazownika za tyłek, niech poprawi podłączenie emulatora wtryskiwaczy benzynowych, bo pewnie coś mu nie kontaktuje...apapcio pisze:Kiedy "gazownik" podłączył komputer aby sprawdzić czy wszystko OK okazało się, że trzeci wtryskiwacz pokazuje błąd i brak z nim komunikacji.
A potem powrót do źródła, czyli niesprawnego przepływomierza. Akurat w tym punkcie autodiagnostyka jest dosyć liberalna, i przepływka, albo coś w jej obwodzie musi być faktycznie uwalone, żeby komputer zasygnalizował jej usterkę.
- colln
- Przyjaciele
- Posty: 1054
- Rejestracja: 2009-01-12, 02:03
- VOLVO: Superlekki czołg
- Silnik: 6garów i 2 Turbiny
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16 LPG OBD Premium
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska/Piotrków/Kiedyś Italia
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
solenoid
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 2.0 1997] Problemy z gazem
co do świec to mogę wszystkim polecić właśnie NGK, albo zwykłe 1 elektrodowe albo w wersji droższej irydowe.
Ja na LPG (BLOS) w corolli na zwykłych NGK miałem nalatane nawet 40kkm i nic się nie działo - brak strzelania itd. Wymieniłem nie wiem sam dlaczego. Do łosia założyłem irydówki - ponoć mają wytrzymać ok 70kkm (ok 40kkm już mają na liczniku).
Ja na LPG (BLOS) w corolli na zwykłych NGK miałem nalatane nawet 40kkm i nic się nie działo - brak strzelania itd. Wymieniłem nie wiem sam dlaczego. Do łosia założyłem irydówki - ponoć mają wytrzymać ok 70kkm (ok 40kkm już mają na liczniku).
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898