Jacoos, W moim aucie na fabrycznych króćcach fi 12mm były zaciśnięte węże sygnowane jako fi 16mm, i w dodatku "engine cooling".
Te 10mm to troszkę za mało na uturbione 5 cylindrów, i sugeruję Ci dorobienie króćca reduktora na wężyk tak ze szesnastkę, i, przy najbliższej okazji, wymianę filterków na takie, co by pasowały do tych węży. Listwy wtryskiwaczy można zasilać z dwóch stron, co umożliwia zastosowanie filtrów gazu z dwoma wyjściami.
Dlaczego gazerzy chcą nas pozabijać?
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Jacoos
- VIP
- Posty: 4578
- Rejestracja: 2006-05-03, 18:06
- VOLVO: 855 T-5
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 155/210/300
- Rok: 1994
- Był na spocie: 23
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Dlaczego gazerzy chcą nas pozabijać?
Problem w tym, że kupiłem sobie 6 takich filtrów na zapas.Aleksiasty pisze:i, przy najbliższej okazji, wymianę filterków na takie, co by pasowały do tych węży.