Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Sakhar
VOL
VOL
Posty: 377
Rejestracja: 2009-06-22, 09:16
VOLVO: XC70
Silnik: B 5244 T3
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: ok. 11,5 l/100
Przebieg: 217
Lokalizacja: Gdynia-Orłowo
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Sakhar » 2009-08-21, 10:04

Witam,
posiadam instalację LANDI LSE98, zamontowaną ponad rok temu we Włoszech. Ostatnio mój gazownik stwierdził, że membrany są już zużyte i należałoby generalnie wymienić cały reduktor (koszt usługi circa 400 zł). Fakt, na gazie na niskim biegu obroty falują, czasami się krztusi (wtedy trzeba przełączyć na benzynę i po chwili znowu na gaz), żłopie dużo więcej - czyli gość nie ściemnia.
Rozmawiałem o tej sprawie z jednym z forumowiczów, który podpowiedził mi, iż można kupić tzw. zestaw naprawczy tj. membrany z uszczelkami i samemu oczyszcić reduktor z syfu oraz założyć membrany.
Jednakowoż boję się grzebać przy gazie (a ponadto moje uzdolnienia mechaniczne są dalece niewystarczające), dlatego zacząłem dzwonić po zakładach zajmujących się instalacjami z pytaniem, czy nie mogli by tego zrobić i za ile. W odpowiedzi usłyszałem, że w sumie to oni takich wymian nie robią, bo materiały są gorszej jakości, że reduktora nie da się oczyścić do końca z syfu, że taka połowiczna regeneracja daje tylko 40% trwałości (w stosunku do wymiany reduktora na nowy), że lepiej wydać 400 zł na nowy niż 200 zł na regenrację itd. ale ostatecznie mogą to zrobić za ok. 100 zł na moje ryzyko.
I teraz mam pytanie - czy gazownicy celowo ściemniają by wcisnąć mi nowy reduktor i naciagnąć na kasiorę czy też mają trochę racji?
Przeglądałem fora poświęcone regeneracji reduktora i wynikało z tego (udokumentowane fotkami), że reduktor da się wyczyścić do końca, więc nie wierzę gazownikom, że się nie da. Ale interesuje mnie kwestia trwałości wymienionych membran - ile pociągną, i czy jest to opłacalne w relacji koszt/efekt (zestaw za 100 zł + 100 robocizna) a 400 zł za nowy?
Przyznam, że jestem nieco w kropce. Chcę aby instalacja pociagnęła jeszcze około roku bo zamierzam po tym czasie sprzedać obecne volvo i kupić inne, a nie chcę już ładować kasiory, której potem już i tak nie odzyskam.
Proszę Wasze opinie w tej sprawie.

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: kwaku85 » 2009-08-21, 11:13

Reperaturka jeśli jest kompletna zawiera wszystkie zużywające się elementy/uszczelki zawarte w reduktorze, pozostaje tylko stary korpus. Pozostaje jeszcze kwestia poprawnego montażu, oraz wyczyszczenia reduktora z mazutu. Nie warto wyrzucać 200zł na odświeżenie korpusu reduktora, więc regeneracja, byle porządna. Poza tym nowe reduktory nie są wcale tak pewne, dość często przytrafiają się wady fabryczne. Nie ma sensu.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Sakhar
VOL
VOL
Posty: 377
Rejestracja: 2009-06-22, 09:16
VOLVO: XC70
Silnik: B 5244 T3
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: ok. 11,5 l/100
Przebieg: 217
Lokalizacja: Gdynia-Orłowo
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Sakhar » 2009-08-21, 11:45

Czyli olać marudzenia gazowników, kupić zestaw naprawczy tj. dwie membrany, oringi, gumki dociskowe itp., wybrać się z tym do gazownika aby w miarę możliwości oczyścił reduktor z mazutu, założył nowe membrany i wyregulował układ? I nie przejmować się czy korpus reduktora jest zregenerowany czy nie? :)
Ostatnio zmieniony 2009-08-21, 12:13 przez Sakhar, łącznie zmieniany 1 raz.

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: kwaku85 » 2009-08-21, 11:52

Skoro nie przeszkadza Ci brudny reduktor z zewnątrz, to nie ;)
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Sakhar
VOL
VOL
Posty: 377
Rejestracja: 2009-06-22, 09:16
VOLVO: XC70
Silnik: B 5244 T3
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: ok. 11,5 l/100
Przebieg: 217
Lokalizacja: Gdynia-Orłowo
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Sakhar » 2009-08-21, 12:46

Ok. to kupuję zestawik i jadę do gazownika :)
A reduktor to sam sobie wypucuję :D

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: kwaku85 » 2009-08-21, 14:16

Zawsze to 200zł mniej ;]
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Darkseeder
VOLV
VOLV
Posty: 773
Rejestracja: 2007-05-29, 20:02
Imię: Rafi
VOLVO: S40
Silnik: 2.0
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 190000
Lokalizacja: Zgierz
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Darkseeder » 2009-08-22, 06:19

Witam!

należy zaznaczyć, że nie wszystkie typy reduktorów da się poprawnie zregenerować. Mam u siebie reduktor brc genius max, który pomimo wymiany zestawem naprawczym "bebechów" wciąż działał źle (dokładnie tak samo jak przed wymianą). Dopiero po głębszym zdrążeniu tematu wśród gazowników okazało się że poprostu nie da się tego reduktora zregenerować poprawnie.Musiałem kupić nowy za ponad 900 zł. I dopiero teraz jest ok



pozdrawiam,
Endriu
jest Volvo - jest dobrze

Awatar użytkownika
maraga
VO
VO
Posty: 280
Rejestracja: 2007-10-04, 15:30
Imię: Marek
VOLVO: S80
Silnik: 5cyl
KW/KM/NM: 125/170
Rok: 2000
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ??
Przebieg: 361000
Lokalizacja: Kęty
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: maraga » 2009-08-22, 06:32

Darkseeder pisze:Dopiero po głębszym zdrążeniu tematu wśród gazowników okazało się że poprostu nie da się tego reduktora zregenerować poprawnie
idąc tokiem takiego myślenia to nic by się nie dało naprawić a po prostu tobie się nie udało a ci zacni gaziarze też tego nie umią lub nie chcą.
Przecierz ktoś to zrobił i możliwe że zregenerowany parownik wymagał przysłowiowego "dotarcia " i tyle.

Awatar użytkownika
m.c.2
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1834
Rejestracja: 2007-01-17, 00:02
Imię: Michal
VOLVO: 945
Silnik: B230FK
KW/KM/NM: 135
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12 lpg
Przebieg: 475000
Lokalizacja: Obrowo/Toruń
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: m.c.2 » 2009-08-22, 14:51

u mnie za regenerację zawołali 170 zeta
kupiłem na allegro nowy za 200 i tylko czeka na założenie
kosztorysy remontowe, budowlane, po szkodach, weryfikacje kosztorysów ubezpieczalni

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: kwaku85 » 2009-08-23, 16:25

Są różne reduktory, i różne typy reduktorów. Wszystkie da się zregenerować, zapewne genius oprócz wymiany wszystkiego w środku wymaga precyzyjniejszego czyszczenia. Nie ma możliwości żeby nie dało się zregenerować czegoś, co się całe w środku wymienia. Może to kwestia poprawienia sprężyny przy membranie bo po jakimś czasie wyrabia się i trzeba nową, czego chyba w reperaturce nie ma. A może po prostu zestawy naprawcze do tego są firmy krzak&krzak&koompany? Kto wie. Oczywiście, jeśli reduktor nowy kosztuje 200zł, a regeneracja 170 to ne ma się nad czym zastanawiać, czasami można przecież nawet reperaturkę uszkodzić przy składaniu, lub coś zepsuć i cała robota na marne i koszty duże. Jeśli jednak za reduktor trzeba dać 2/3x więcej niż za reperaturkę, to chyba lepiej wieczorkiem przy bezalkoholowym popracować nad tym?
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Darkseeder
VOLV
VOLV
Posty: 773
Rejestracja: 2007-05-29, 20:02
Imię: Rafi
VOLVO: S40
Silnik: 2.0
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 190000
Lokalizacja: Zgierz
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Darkseeder » 2009-08-23, 23:07

kwaku85 pisze:. Jeśli jednak za reduktor trzeba dać 2/3x więcej niż za reperaturkę, to chyba lepiej wieczorkiem przy bezalkoholowym popracować nad tym?
U mnie z wymianą wyszło 10x więcej za reduktor niż za reperaturkę, więc wierzcie mi że próbowałem zmniejszyć koszty.
jest Volvo - jest dobrze

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: kwaku85 » 2009-08-24, 01:46

Trudno powiedzieć. Coś widocznie było na rzeczy, chociaż pewnie dałoby się to jakoś zrobić, trzeba by mieć większe doświadczenie w Geniusach
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Awatar użytkownika
maraga
VO
VO
Posty: 280
Rejestracja: 2007-10-04, 15:30
Imię: Marek
VOLVO: S80
Silnik: 5cyl
KW/KM/NM: 125/170
Rok: 2000
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ??
Przebieg: 361000
Lokalizacja: Kęty
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: maraga » 2009-09-24, 21:13

a ja sam sobie wymieniłem i wiem ze wymieniłem co sie dało ..ale było syfuuuuuuuuuuuuuuuu!

Iwan
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 6128
Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
KW/KM/NM: 99/135
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
Przebieg: 471000
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Iwan » 2009-09-25, 12:07

Ja kupiłem na Allegro reparaturkę za około 60 zł (EMMEGAS), sam robiłem robotę.

Pomogło, ale nie chodzi tak jak to było, kiedy był nowy. Więc żywotność regenerowanego oceniłbym może na 50% nowego. Nowy chodził około 80 tys km, aż nie zaczęły byc problemy z wolnymi obrotami przy niedogrzanym silniku. Na wolnych zaczynał pracować ok dopiero jak miał 80 st C wodę.

Oczywiście nie w Volvo 2,4 tdic :) żeby była jasność...
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: kwaku85 » 2009-10-11, 19:04

Jeśli masz sekwencję to raczej szczerze wątpię żeby mogło coś szarpać na wolnych z racji reduktora.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Awatar użytkownika
Aleksiasty
+
+
Posty: 4995
Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Aleksiasty » 2009-10-12, 21:28

kwaku85 pisze:Jeśli masz sekwencję to raczej szczerze wątpię żeby mogło coś szarpać na wolnych z racji reduktora.
Będzie telepać, jeśli reduktor nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego ciśnienia w zakresie małego poboru.
Przeważnie jest za bogato, bo reduktor przepuszcza, a komputer nie nadąża z korekcjami.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Chalski » 2009-10-15, 08:18

Jesli już to reduktor najczęściej przepuszcza gaz w rurkę podcisnienia (tą która go steruje) - jesli na pracującym silniku zdejmiemy ją i słychać syczenie oraz czuć gazem to reduktor do regeneracji/wymiany
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
lewlub
VOLV
VOLV
Posty: 613
Rejestracja: 2011-11-06, 11:24
Imię: Grzegorz
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T LPG
KW/KM/NM: 200/272
Rok: 2003
Był na spocie: 45
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: lewlub » 2016-08-29, 17:36

Chalski, u mnie tak się stało po wystrzale wtrysków BRC z listwy (po naprawie w ASO). Ktoś albo celowo po złości ściągnął zegery, albo (w co wątpię) same spadły. Tak czy inaczej ich nie było. Do rzeczy. Auto ciężko się uruchamia po jeździe na lpg. Pomaga odłączenie rurki na noc, wtedy rano założyć tylko wypada i zapala z pierwszego. Gaz w podciśnieniu po uszkodzonej membranie. Redukcja Genius max BRC. Nie powiem, że fajnie jeździł, bo były niedociągnięcia. Mam problem czym tę cegłę zastąpić. KME Extreme? XC90 2,9T6 200kW.
Diagnostyka VIDA ONLINE
Badanie szczelności układów generatorem dymu
Dorabianie kluczyków smart key, crypto
Serwis automatycznych skrzyń biegów
► Pokaż Spoiler
Serwis olejowy i filtrów
Serwis VOLVO Lublin
► Pokaż Spoiler
gcCustoms Lublin NSVolvo

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Mikaell » 2016-08-29, 20:09

KME Exterme będzie bardzo dobry.
KME Gold GT też powinien dać radę.
A Chalski zaproponuje Twina :)

barbog
VOLV
VOLV
Posty: 543
Rejestracja: 2013-04-06, 22:37
Imię: b
VOLVO: 960/940
Silnik: 2,5/2,3
KW/KM/NM: 170/131
Rok: 96
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: barbog » 2016-08-31, 00:00

Sakhar pisze:posiadam instalację LANDI LSE98, zamontowaną ponad rok temu we Włoszech. Ostatnio mój gazownik stwierdził, że membrany są już zużyte i należałoby generalnie wymienić cały reduktor (koszt usługi circa 400 zł). Fakt, na gazie na niskim biegu obroty falują, czasami się krztusi (wtedy trzeba przełączyć na benzynę i po chwili znowu na gaz), żłopie dużo więcej - czyli gość nie ściemnia.
Rozwalone membrany po roku? Może na początek należało by zmienić gazownika!? A czasem nie za wcześnie auto przełącza się na LPG?

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Chalski » 2016-08-31, 22:20

Mikaell pisze:A Chalski zaproponuje Twina
Pewnie że tak, ze względu na klapkową konstrukcję i od pół roku mega syf w gazie.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
JANPALONY
V
V
Posty: 126
Rejestracja: 2012-01-05, 15:34
Imię: Michal
VOLVO: S60
Silnik: T5
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 185000
Lokalizacja: Wwa/BP
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: JANPALONY » 2016-09-04, 17:01

Darkseeder pisze:Witam!



należy zaznaczyć, że nie wszystkie typy reduktorów da się poprawnie zregenerować. Mam u siebie reduktor brc genius max, który pomimo wymiany zestawem naprawczym "bebechów" wciąż działał źle (dokładnie tak samo jak przed wymianą). Dopiero po głębszym zdrążeniu tematu wśród gazowników okazało się że poprostu nie da się tego reduktora zregenerować poprawnie.Musiałem kupić nowy za ponad 900 zł. I dopiero teraz jest ok







pozdrawiam,

Endriu
też przerabiałem problemy z tym reduktorem.
przez pewien okres produkcji zastosowane były tam słabe stopy metalu, przez co w reduktorze robią się wżery i jest tylko do wymiany
maraga pisze:
Darkseeder pisze:Dopiero po głębszym zdrążeniu tematu wśród gazowników okazało się że poprostu nie da się tego reduktora zregenerować poprawnie


idąc tokiem takiego myślenia to nic by się nie dało naprawić a po prostu tobie się nie udało a ci zacni gaziarze też tego nie umią lub nie chcą.

Przecierz ktoś to zrobił i możliwe że zregenerowany parownik wymagał przysłowiowego "dotarcia " i tyle.
ale widze że tutaj kolega wie lepiej

Awatar użytkownika
krajes
VO
VO
Posty: 316
Rejestracja: 2013-10-27, 21:03
Imię: Pawel
VOLVO: V70 II + manual + zaciski 6 tł
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 250 KM
Rok: 2000
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 277000
Lokalizacja: Toruń
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: krajes » 2016-10-10, 15:42

Chalski pisze:Jesli już to reduktor najczęściej przepuszcza gaz w rurkę podcisnienia (tą która go steruje)
A jeśli reduktor przepuszcza wężykiem podciśnienia to co jest do wymiany? Membrana ? Czy inne elementy za to odpowiadają?
Mam właśnie problem z AC R01 czerwonym, przepuszcza mi i rano słabo odpala.
Test zrobiony, po odpięciu na noc podciśnienia i ponownym podłączeniu tuż przed odpaleniem auta, motor pali od kopa.
  • Swap na Manual M56L 4,25
  • Swap zacisków 6 tłoczkowych z Porsche
  • Gauge V70R
  • Ori xenon headlights
  • Sport steering wheel
  • Lift interior
  • Lift taillights
  • Front bumper V70R
  • Rear spoiler
  • Eibach pro Kit
  • Rims 19" Japan Racing JR21 8,5j ET35
  • Front Strut Bar

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: Chalski » 2016-10-11, 10:17

krajes, trzeba kupić kompletny zestaw naprawczy, oczyścić reduktor od środka i poskładać na nowych uszczelnieniach.
No i ustawić z powrotem ciśnienie takie jak było.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
krajes
VO
VO
Posty: 316
Rejestracja: 2013-10-27, 21:03
Imię: Pawel
VOLVO: V70 II + manual + zaciski 6 tł
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 250 KM
Rok: 2000
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 277000
Lokalizacja: Toruń
Status: Offline

Re: Wymiana membran w reduktorze - kontrowersje.

Post autor: krajes » 2016-10-12, 08:51

Niestety AC nie sprzedaje zestawów naprawczych. Wczoraj dużo maili wysyłanych do nich . Tłumaczą się że trzeba specjalnych narzędzi, klucza itd. Nie chcą brać odpowiedzialność za złe złożenie przez klienta, podczas którego uszkadzają się wymienione, nowe części.

" AC S.A. nie sprzedaje zestawów naprawczych do reduktora ACR01 z uwagi na konieczność posiadania specjalistycznych kluczy do rozkręcenia zespołu zawór- membrana.
W ramach usługi serwisowej reduktory są czyszczone oraz doprowadzane do obecnej wersji produkcyjnej. Oczywiście wszystkie elementy zużywające się sa wymieniane."



Mogą naprawić, zregenerować reduktor za 100 zł plus VAT i oczywiście plus wysyłka w dwie strony.
Czyli na oko 170 zł. Chyba nie tak źle. Z tym że ja mam dwa reduktory AC R01 czyli 300 zł by wyszło, na tą chwilę dołożyłem ponad 100 zł i kupiłem właśnie KME Twina polecanego wszędzie gdzie nie spojrzę przez dr. Chalskiego.
Sprawdzimy jak on będzie podawał.

Może w końcu skończą się problemy z wyciekami gazu, jak nie Hany każda po kolei to reduktory AC R01!

Teraz zmiana na Barracuda 130 i KME Twin.
  • Swap na Manual M56L 4,25
  • Swap zacisków 6 tłoczkowych z Porsche
  • Gauge V70R
  • Ori xenon headlights
  • Sport steering wheel
  • Lift interior
  • Lift taillights
  • Front bumper V70R
  • Rear spoiler
  • Eibach pro Kit
  • Rims 19" Japan Racing JR21 8,5j ET35
  • Front Strut Bar

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”