850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Awatar użytkownika
karolasbmx
VOLV
VOLV
Posty: 674
Rejestracja: 2008-10-07, 18:07
VOLVO: V70 D5 Czarny karawan!
Silnik: D5244T
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2004
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Się okażę :D
Przebieg: 156000
Lokalizacja: Bydgoszcz/Basingstoke UK
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: karolasbmx » 2009-10-24, 11:03

Witam wszystkich miłośników volviaków :D
Chcę założyć sekwencję do mojego Łosia i potrzebuję rady bądź waszych opinii na temat sekwencji. Jeśli ktoś ma ten sam silnik co ja z gazem, niech się wypowie jaka instalacja jest najlepsza. Będę bardzo wdzięczny! Fajnie by było jakąś BRC włożyć, ale to duże koszta heh ;)
Tu macie link do jednej gazowni u mnie w mieście i przedstawioną ofertę, może ktoś ma jakąś z tych instalacji.
http://www.instalgaz.bydgoszcz.pl/insta ... _just.html
Ostatnio zmieniony 2009-11-18, 17:47 przez karolasbmx, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Merciu
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1224
Rejestracja: 2008-07-14, 00:12
Imię: Marcin
VOLVO: S60
Silnik: 2.5 T5
KW/KM/NM: 250
Rok: 2013
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 12++
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sanok
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Merciu » 2009-10-24, 16:07

Na forum już jest kilka tematów podobnych i za chwile na pewno ktoś cię do nich podeśle. A póki co warto było by użyć opcji szukaj i na pewno znajdziesz informacje na ten temat. Tak poza konkursem Stag300 to dobre i stosunkowo nie drogie rozwiązanie.
Straight Sveed Flavour


Historia Volvo: 850 2.0 20V/440 1.8 B/850 T-5R Italia/850 T-5/V70R/740 2,3 Turbo/S60R/S60 T5 AWD

Awatar użytkownika
Swedol
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 4650
Rejestracja: 2006-06-18, 10:46
Imię: Jacek
VOLVO: V70 '97 TDI Automat
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1997
Był na spocie: 44
Przebieg: 400000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Swedol » 2009-10-24, 17:26

_SZUKAJ
Swedol Swedolowicz Swedolski
Водка - не женщина, должна быть холодной
Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura.
Stara ludowa prawda - wyślij głupka po flaszkę to przyniesie jedną.

hipcio
V
V
Posty: 123
Rejestracja: 2009-01-23, 13:56
VOLVO: s70
Silnik: 2.3T
KW/KM/NM: 184/250/350
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ryki(lubelskie)
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: hipcio » 2009-10-26, 06:56

Zestaw tani i dobry to
elektronika STAG 300+ ,STAG 4
reduktor SCORPION ST lub GT
wtryski Magic Jet lub Matrix
Zestaw polecany ale drogi
LANDI RENZO OMEGAS
Jesli dużo jezdzisz to wybrał bym Landi
Niezakładaj BRC, KME czy innych podobnych.

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: kwaku85 » 2009-10-26, 10:44

Jak wyżej, tylko wtryski Nie Magic, a Matrix, a reduktor to najmocniejszy ze scorpionów jeśli już.

Najlepiej jednak Omegas, tylko to droga impreza i nie każdy zakłada. BRC jeszcze możesz założyć, troszkę lepsze niż STAG, ale z korekcjami po temperaturze coś tam jest nie tak. Zaczyna dobrze pracować od 50ciu stopni dopiero.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Awatar użytkownika
karolasbmx
VOLV
VOLV
Posty: 674
Rejestracja: 2008-10-07, 18:07
VOLVO: V70 D5 Czarny karawan!
Silnik: D5244T
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2004
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Się okażę :D
Przebieg: 156000
Lokalizacja: Bydgoszcz/Basingstoke UK
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: karolasbmx » 2009-10-26, 14:30

a dlaczego nie mam zakładać brc ani kme?w jednej gazowni mają elpigaz firme wtryski stella i coś tam nie ma mowy o omegas,tam gdzie brc też tego nie mają ,poszukam dalej,ile kosztuje miejwiecej instalacja staga a ile landi renzo omegas?

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Chalski » 2009-10-26, 22:28

Zakłady gdzie "nie mają" "nie moga" i "nie da się" omijaj szerokim łukiem - lepiej pojedź 50 czy 100 km założyć gdzieś indaziej.
Co do STAG - cena powinna oscylować w pobliżu 3000pln
Omegas to wydatek ok 4300 - 4500 pln

Jeśli jeździsz dużo i masz zamiar pojeździć łosiem to warto dołożyć do Omegasa - mniej problemów, dłużej bez regulacji, wymiany parownika czy wtrysków.

O wtryskach innych niż MAGIC JET, MATRIX HD, KEIHIN lub MED zapomnij.
Jedno co ieszcze może być - jakoś kilka osób nawet z forum jeździ z tym to BRC sequent (kompletny zestaw)
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
karolasbmx
VOLV
VOLV
Posty: 674
Rejestracja: 2008-10-07, 18:07
VOLVO: V70 D5 Czarny karawan!
Silnik: D5244T
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2004
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Się okażę :D
Przebieg: 156000
Lokalizacja: Bydgoszcz/Basingstoke UK
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: karolasbmx » 2009-10-26, 23:17

hipcio piszę żeby nie zakładać BRC a Ty że tak,to się zdecydujcię heh,a wie ktoś gdzie w kujawsko-pomorskim zakładają omegas?mówisz o brc 56 tak?

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Chalski » 2009-10-26, 23:40

Co do punktów montarzowych LR - wystarczyło wejść na stronę LR do działu Lista warsztatów:

Autoryzowana Stacja Landi RenzoAutoryzowana Stacja Landi Renzo Auto-Gaz, Zofia Żochowska
Karabinierów 4
86-300 Grudziądz
zofia.zochowska@wp.pl
Tel. 056 462 87 77

Elektromechanika pojazdowaElektromechanika Pojazdowa Mariola Kruszewska
Wybickiego 31
86-300 Grudziądz
landirenzo@interia.pl
Tel. 056 643 90 60
Tel. 507 041 659

PW Wilmot S.C.PW Wilmot s.c. H. Pater, J. Mazur, W.Małecki
Wilcze, Szosa Gdańska 24
86-031 Osielsko
henryk.pater@wp.pl
Godziny pracy: 8 - 17 Poniedziałek - Piątek, Sobota - Nieczynne
Tel. 052 381 35 79
Tel. 0 602 361 505

Systemy AlarmoweSystemy Alarmowe, Piotr Wilgosiewicz
Kubusia Puchatka 2
85-218 Bydgoszcz
kubusgaz@vp.pl
Tel. 052 370 15 90
Tel. 0 507 195 257

AmigazP.H.U. AMIGAZ Stanisław Lipiński
Szpitalna 1A
88-400 Żnin
amigaz@wp.pl
Godziny pracy: 8 - 17 Poniedziałek - Piątek, 8 - 13 Sobota
Te052 302 04 21

ARMOTP.H.U. "ARMOT" Alicja Woźniak
ul. Grunwaldzka 183
85-429 Bydgoszcz
armot.auto.gaz@interia.pl
Tel. 052 379 89 37

AutoserwisAUTOSERWIS Krzysztof Młynarczyk
Dębowo, ul. Śmielińska 2a
89-110 Sadki
k.mlynarczyk@liderserwis.pl
Tel. 0 609 141 525

KRYSGAZFHU "KRYSGAZ" Tomasz Kędzierski
ul. Wieniecka 35
87-816 Włocławek
kryss@wp.pl
Tel. 054 413 21 10

Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi sp. z o.o.
ul. Świecka 68
89-500 Tuchola
kgraszk@poczta.fm
Tel. 052 334 80 59


Co do zwolenników lub nie BRC czy STAG czy LRO - tak na prawdę wieeeele zależy od tego jak ktoś to zamontuje - czy zdejmie kolektor, jak zrobi nawierty w kolektorze, jak dobierze komponenty do STAGA i jak zestroi
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
karolasbmx
VOLV
VOLV
Posty: 674
Rejestracja: 2008-10-07, 18:07
VOLVO: V70 D5 Czarny karawan!
Silnik: D5244T
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2004
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Się okażę :D
Przebieg: 156000
Lokalizacja: Bydgoszcz/Basingstoke UK
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: karolasbmx » 2009-10-27, 17:34

a co waszym zdaniem jest lepsze LR czy BRC? no i mam pytanko czy aż tak duża jest pomiędzy nimi a stagiem?

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: kwaku85 » 2009-10-27, 18:55

LR w poprawności działania i nikłej awaryjności jest na dzień dzisiejszy bezkonkurencyjny. W zasadzie po odpowiednim montażu i ustawieniu bezobsługowy. Pomiędzy STAGiem a BRC ciężko wskazać lepszego, ale bydwa sporo gorsze od Omegasa.Podobnie zachowują się podczas pracy, chociaż STAG jest fajniejszy pod względem programowym, daje sporo możliwości ustawień i kombinacji. BRC ma na pewno lepszy oryginalny osprzęt, STAGa trzeba kompletować z innymi podzespołami. BRC wydaje mi się być troszkę... solidniejszy, choć jest chyba bardziej ograniczony.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Awatar użytkownika
karolasbmx
VOLV
VOLV
Posty: 674
Rejestracja: 2008-10-07, 18:07
VOLVO: V70 D5 Czarny karawan!
Silnik: D5244T
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2004
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Się okażę :D
Przebieg: 156000
Lokalizacja: Bydgoszcz/Basingstoke UK
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: karolasbmx » 2009-10-27, 19:26

rozumiem,a jakie wtryski są najlepsze do staga?

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Chalski » 2009-10-27, 19:29

med, keihin, matrix, magic jet - chyba w tej kolejności (od najlepszych)
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
Merciu
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1224
Rejestracja: 2008-07-14, 00:12
Imię: Marcin
VOLVO: S60
Silnik: 2.5 T5
KW/KM/NM: 250
Rok: 2013
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 12++
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sanok
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Merciu » 2009-10-27, 21:33

Ja osobiscie mam staga 300 i wtryskiwacze magic jet. Chodzi to elegancko póki co. przejechałem dopiero 1600 km na tym zestawie ale nie zanosi się na to bym zaczął narzekać. :) Koszt zestawu z butlą 53 litry w kole to 2700 pln.
Straight Sveed Flavour


Historia Volvo: 850 2.0 20V/440 1.8 B/850 T-5R Italia/850 T-5/V70R/740 2,3 Turbo/S60R/S60 T5 AWD

Awatar użytkownika
karolasbmx
VOLV
VOLV
Posty: 674
Rejestracja: 2008-10-07, 18:07
VOLVO: V70 D5 Czarny karawan!
Silnik: D5244T
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2004
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Się okażę :D
Przebieg: 156000
Lokalizacja: Bydgoszcz/Basingstoke UK
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: karolasbmx » 2009-10-27, 22:14

u mnie wyjdzie taniej bo ja już mam drugą generację wiec butla i itp zostaje

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Chalski » 2009-10-27, 23:52

Zostanie butla ew miedź pod autem i zawór do tankowania.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
Aleksiasty
+
+
Posty: 4995
Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Aleksiasty » 2009-10-28, 00:21

I jeszcze jeden mały myk...
Do naszych silników wystarczy sterownik do czterocylindrowego silnika, bo to MPI, a nie pełna sekwencja.
Jak znajdziesz speca, który ci taką zainstaluje, to znaczy, że przynajmniej wie, na czym polega montaż instalacji gazowej, i ma odrobinę pojęcia o elektronice.

Co do Matrix, to na pewno wtryski serii 3xx będą za małe, a "piątki" są znacznie droższe.
No, i szeroka oferta nietanich, a często kupowanych części zamiennych raczej nie świadczy o ich trwałości.

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: kwaku85 » 2009-10-28, 12:27

Matrixy po MEDach i Keihinach są najbardziej wytrzymałymi i precyzyjnymi wtryskiwaczami. A sterownik do sekwencji nie może być do zestawu 4ro cylindrowego, bo nie masz wyjścia na 5ty wtryskiwacz, a dwóch do jednego wyjścia nie podepniesz. Poza tym jeśli założysz sekwencję i zachowasz kolejność wtryskiwaczy, to w razie problemów z instalacją możesz skorzystać z opcji diagnostycznych. Jak założysz jakkolwiek to będziesz szukał po omacku, wypinając wszystko po kolei i sprawdzając. Załóż to jak Pan Bóg przykazał.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Awatar użytkownika
karolasbmx
VOLV
VOLV
Posty: 674
Rejestracja: 2008-10-07, 18:07
VOLVO: V70 D5 Czarny karawan!
Silnik: D5244T
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2004
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Się okażę :D
Przebieg: 156000
Lokalizacja: Bydgoszcz/Basingstoke UK
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: karolasbmx » 2009-10-28, 12:58

OMEGAS bez zbiornika 3200,wole trochę poczekać i dołożyć na OMEGAS

Awatar użytkownika
Aleksiasty
+
+
Posty: 4995
Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Aleksiasty » 2009-10-28, 20:25

kwaku85, gdybyś miał troszkę pojęcia o elektronice, to wiedziałbyś, że w MPI dodatkowy wtryskiwacz można wysterować tranzystorkiem za 2 złote (dowolny N-kanałowy MOSFET min.20A, 50V), zamiast dopłacać 300 złotych do na nic nikomu nie potrzebnych wejść, i wyjść sterownika.
I co z tego, że ten dodatkowy wtryskiwacz nie będzie objęty diagnostyką, jeśli i tak mało który gazer wie, jak zinterpretować informacje uzyskane z programu...

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: kwaku85 » 2009-10-30, 10:51

Pojęcie generalnie mam, tylko nie lubię druciarstwa. Owszem, można wykorzystać dodatkowy tranzystor, tylko po co. Jaka jest różnica w cenie pomiędzy STAGiem na 4 a 8 wyjść? Bez sensu zupełnie. Poza tym inne instalacje dostępne są tylko w wersjach na 8 garów :)
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Awatar użytkownika
Aleksiasty
+
+
Posty: 4995
Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Aleksiasty » 2009-10-30, 23:08

kwaku85 pisze:Jaka jest różnica w cenie pomiędzy STAGiem na 4 a 8 wyjść?
http://www.allegro.pl/search.php?string ... &country=1

No... u tego sprzedawcy tak ze cztery stówki.
U innych bardzo podobnie

Może jednak rozejrzyj się po rynku, zanim napiszesz, co Ci się wydaje, zamiast skomentować dostępną ofertę.

Poza oczywistą oszczędnością na cenie zakupu, dochodzi brak potrzeby obcinania niepotrzebnych kabelków (co najmniej jednego), bo nie ma wersji dla pięciu cylindrów

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Chalski » 2009-10-30, 23:49

Z tą skromną różnicą że obcięcie kabelków w przeciwieństwie do dolutowania nawet małego opornika nie jest zmianą w urządzeniu która pozbawia z miejsca gwarancji :(
Dodatkowe kable można albo obciąć albo zostawić i nie podłaczać, albo wypleść z badziewnych fabrycznych wiązek.
Ja więc jestem przeciwko tego typu druciarstwu (dolutowywanie czegoś). Są rzeczy na których mozna oszczędzać i są takie na których wg mnie nie powinno się.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: kwaku85 » 2009-10-31, 12:58

A ja Ci powiem że za Omegasa zapłaciłem mniej niż Ty kupisz STAGa na allegro, to nie jest dla mnie żaden wyznacznik cen. Różnica jest żadna przy montażu, żaden gazownik nie będzie montował tranzystorów do STAGa, a większość z użytkowników LPG nie wie do czego służy lutownica. O gwarancji nawet nie pomyślałem. Ucinanie kabli w zastępstwie za lutowanie tranzystorów to rzeczywiście straszna kara, a ja nawet wolałbym nie ryzykować zabawy w łączenie tranzystorów, ustawiania ich punktów pracy (jeśli o elektronice i tranzystorku z rezystorkiem mówimy), sprawdzania czy jeden nie opóźnia drugiego itp itd. Czas wtrysku na wolnych obrotach dla fullgrupy to 2ms, wolałbym żeby nie było potem problemów z wydalaniem wtryskiwacza, bo tranzystor się jakoś tak nie wyrabia. Pytam się jeszcze raz, po co.

[ Dodano: 2009-10-31, 12:59 ]
I piwo dla Chalskiego ;)
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 jaka sekwencja do silnika B5254S?

Post autor: Chalski » 2009-10-31, 18:33

Co do róznicy cen za sterowniki LPG w zalezności od liczby cylindrów - bardzo często hardware jest ten sam dla 4 i 8 cylindrów a różnica jest w kablach i programie w sterowniku.
A to że róznica jest nie 100 a 500 pln wynika z polityki cenowej producenta sterownika - która ma troche wspólnego z filozofią że jeśli kogoś stać na auto z v8-ką to będzie miał pare pln na sterownik LPG do tego silnika.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”