[All] Redukcja (przejściówka)
- cezariusz66
- V
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-01-19, 13:29
- VOLVO: XC 90
- Silnik: B6294T + Lpg BRC "Plug & Drive"
- KW/KM/NM: 200/272/380[1800obr/min]
- Rok: 2004
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: [All] Redukcja (przejściówka)
Czy na Słowacji potrzebna jest redukcja podczas tankowania LPG? Jeśli tak, to jaka?
Czym się różni Jeleń od Łosia?.........................
Ano tym, że Jeleń płaci a Łoś pije
Ano tym, że Jeleń płaci a Łoś pije
- StanleY
- Moderatorzy
- Posty: 9244
- Rejestracja: 2007-12-05, 19:06
- Imię: Staszek
- VOLVO: V70 (I)
- Silnik: 2,5TDI
- KW/KM/NM: 103/140/290
- Rok: 2000
- Był na spocie: 200
- Średnie spalanie: 7,0
- Przebieg: 524000
- Lokalizacja: Szczecin/Police
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [All] Redukcja (przejściówka)
Holenderska. Tam mają ten system. Jednak mają przejściówki na miejscu. W końcu są w Unii. Muszą spełniać standarty.(przynajmniej "markowe stacje")cezariusz66 pisze:Jeśli tak, to jaka?
Niedostępny do odwołania
Pozdrawiam. Staszek.
Pozdrawiam. Staszek.
- cezariusz66
- V
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-01-19, 13:29
- VOLVO: XC 90
- Silnik: B6294T + Lpg BRC "Plug & Drive"
- KW/KM/NM: 200/272/380[1800obr/min]
- Rok: 2004
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: [All] Redukcja (przejściówka)
Wielkie dzięki StanleY. Myślę jednak, że warto mieć redukcje przy sobie, żeby nie było rozczarowania w Słowacji
Czym się różni Jeleń od Łosia?.........................
Ano tym, że Jeleń płaci a Łoś pije
Ano tym, że Jeleń płaci a Łoś pije
- StanleY
- Moderatorzy
- Posty: 9244
- Rejestracja: 2007-12-05, 19:06
- Imię: Staszek
- VOLVO: V70 (I)
- Silnik: 2,5TDI
- KW/KM/NM: 103/140/290
- Rok: 2000
- Był na spocie: 200
- Średnie spalanie: 7,0
- Przebieg: 524000
- Lokalizacja: Szczecin/Police
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [All] Redukcja (przejściówka)
Dobrze kombinujesz. Jak już są redukcje, to przeważnie "jakiejś uszczelki, albo O-ringu brakuje" To nie Holandia (((((cezariusz66 pisze:Myślę jednak, że warto mieć redukcje przy sobie,
Niedostępny do odwołania
Pozdrawiam. Staszek.
Pozdrawiam. Staszek.
- bzw11
- Przyjaciele
- Posty: 3087
- Rejestracja: 2007-12-13, 12:40
- VOLVO: XC70 / 855 T-5R / 855R / 765
- Silnik: 2.3 T-5 / 2.3 / 2.3 /2.3
- KW/KM/NM: 260KM | 270KM/470Nm | 250KM |190KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: ~15 LPG / ~12 E98 / ??? /niema³o
- Przebieg: 266
- Lokalizacja: Wadowice
- Status: Offline
- Kontakt:
- alkesaltzer
- Przyjaciele
- Posty: 1326
- Rejestracja: 2009-10-19, 11:05
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70/ex s60
- Silnik: B5254T2/ex B5244S2
- KW/KM/NM: 250/415
- Rok: 2006
- Był na spocie: 100
- Średnie spalanie: 12/15
- Przebieg: 165
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: [All] Redukcja (przejściówka)
tak dla odświeżenia tematu - rok temu jechałem przez
niemcy - przejściówki mieli na stacjach choć nie na wszystkich no i mało LPG bynajmniej na północy
holandia - na żadnej której byłem nie mieli przejściówki
belgia - w ogóle nie znalazłem LPG
francja - jak już znalazłem lpg to była dobra końcówka
włochy - problem z LPG ale przejściówki mieli choć nie wszędzie.
austria - na szczęście przejechałem na pełnym baku
słowacja przelotem też z gazem nie było problemu - pistolet taki jak nasz
wnioski nakładają się same -lepiej przejściówkę mieć przy sobie. - ja nie miałem i teraz już wiem że za rok bez niej nie wyjeżdżam za granicę.
niemcy co mnie rozśmieszyło mają 10 (a ponoś istnieją 3) przejściówek a żadna nie pasowała do nas
niemcy - przejściówki mieli na stacjach choć nie na wszystkich no i mało LPG bynajmniej na północy
holandia - na żadnej której byłem nie mieli przejściówki
belgia - w ogóle nie znalazłem LPG
francja - jak już znalazłem lpg to była dobra końcówka
włochy - problem z LPG ale przejściówki mieli choć nie wszędzie.
austria - na szczęście przejechałem na pełnym baku
słowacja przelotem też z gazem nie było problemu - pistolet taki jak nasz
wnioski nakładają się same -lepiej przejściówkę mieć przy sobie. - ja nie miałem i teraz już wiem że za rok bez niej nie wyjeżdżam za granicę.
niemcy co mnie rozśmieszyło mają 10 (a ponoś istnieją 3) przejściówek a żadna nie pasowała do nas
......................................................
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
nie 4 nie 6 a 5 garów mnie napędza
Obecny Łosiek
ex Łosiek
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: [All] Redukcja (przejściówka)
Witam,
gdy jechałem v460 przez Słowację, Węgry, Rumunię i Bułgarię, to na żadnej stacji nie było przejściówki, dlatego polecam wozić swoją...Nawet w Polsce nie wszędzie dysponują tym "cudem techniki"
Pozdrawiam
gdy jechałem v460 przez Słowację, Węgry, Rumunię i Bułgarię, to na żadnej stacji nie było przejściówki, dlatego polecam wozić swoją...Nawet w Polsce nie wszędzie dysponują tym "cudem techniki"
Pozdrawiam
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- colln
- Przyjaciele
- Posty: 1054
- Rejestracja: 2009-01-12, 02:03
- VOLVO: Superlekki czołg
- Silnik: 6garów i 2 Turbiny
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16 LPG OBD Premium
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska/Piotrków/Kiedyś Italia
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [All] Redukcja (przejściówka)
Włochy identyko jak nasze, w niemczech w miastach holenderskie 20 € kaucji trza w kasie zostawić i dają przejściówkę jaką chcesz, po zatankowaniu zwrot kaucji, na autostradach dystrybutory są podwójne, tzn np z lewej jest holenderska z prawej włoska (znaczy taka jak unas)