Jeszcze raz wielkie dzięki koledzy
Ten rysunek bardzo ułatwi mi działanie z tą instalacją.
Znalazłem również serwis z częściami do Bi-Fuela u mnie w UK. Cena krokowego porównywalna z polską i ceny ogólnie podobne. Wiem że ten warsztat robi bi-fuele i jest chwalony na forach Volvo w UK.
http://www.autogasshop.co.uk/necam-kolt ... s-35-c.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
W Poniedziałek zobaczymy jak auto zachowuje się po wymianie świec. Nie łudzę się że to pomoże ale od czegoś trzeba zacząć.
Jeśli wymiana filtrów gazu też nic nie da, zabiorę się za czyszczenie silnika krokowego. Kolejnym krokiem będzie wymontowanie rozdzielacza i oczyszczenie go w środku. Jeśli to też nic nie da wybiorę się do tego warsztatu z linka powyżej. Z tego co wiem nie będzie tanio ale goście ponoć są naprawdę kumaci.
Pan Józef z Kielc do którego dostałem od Was namiar zasugerował zapchany wtrysk lub uszkodzony rozdzielacz. Nie jestem pewien czy dam sobie radę z samodzielną odbudową rozdzielacza. Jak bardzo jest to złożony system? W środku z tego co widzę jest jakaś membrana i kilka oringów.
http://www.kuk.otwarte24.pl/14,Koltec-N ... a-gazu-LPG" onclick="window.open(this.href);return false;
A tutaj link do wtrysków (chociaż w sumie ciężko to nazwać wtryskiem)
http://www.kuk.otwarte24.pl/16,Koltec-N ... nowy-oring" onclick="window.open(this.href);return false;
-- 2016-01-30, 15:27 --
Kolego Wojbor czy w razie czego gdybym potrzebował tego silniczka mogę liczyć na namiary tego miejsca w Holandii gdzie można go tak tanio zakupić?