Możesz podać namiary na ten serwis?Mr.HollyWood pisze:jeden serwis w warszawie:)
Mam kuzyna z S40 w Pułtusku i szuka serwisu.
Możesz podać namiary na ten serwis?Mr.HollyWood pisze:jeden serwis w warszawie:)
tel (022) 787 80 69Tomasz_M pisze:serwis holendrów tylko tam http://autogascentrum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Adgaz koszmar. W moim przypadku jakaś błaha wymiana, zrobiona na "odwal się". Przyjechałem z reklamacją, bez większego badania sprawy zaproponowali mi kosztowną naprawę. Kiedy burknąłem już niezadowolony, że mają sprawdzić co spartolili to wzięli się do roboty i jakimś cudem przy użyciu klucza i odrobiny mózgu naprawili swoją lipę. 2 na 3 wizyty w tym serwisie to żenada. Dwóch znajomych szło w zaparte, że to bardzo dobry serwis, aktualnie przyznają mi rację, również mieli z nimi niezłe jaja.Wojbor pisze:Ja mam podobny problem i znalazłem ten serwis http://www.adgaz-instalacje.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w Piasecznie. Jestem umówiony na wizytę. Zobaczymy co i jak, dam znać jak poszło.
Ja bym to zrozumiał jako zachętę do zmiany biegu na wyższy, bo obrotomierz wchodzi na czerwone pole...gielar pisze:"Slow Down or shift up"
Każdy inaczej rozumie. Pół szklanki pustej, pół szklanki pełnej.Aleksiasty pisze:ażdygielar pisze:"Slow Down or shift up"
Ja bym to zrozumiał jako zachętę do zmiany biegu na wyższy, bo obrotomierz wchodzi na czerwone pole...
możesz to zrobić samodzielnie bez problemów. Zachowaj tylko ostrożność w trakcie odkręcenia nakrętki, bo wycieknie gaz. Zrób to z wyczuciem i pozwól ulotnić się LPG. Przed założeniem posmaruj uszczelkę np. olejem lnianym, by nie zawinęła się. Sporządź roztwór wody z mydłem i sprawdź szczelność mokrym pędzelkiem po złożeniu wszystkiego (brak szczelności - pojawią się bańki), albo kup specjalny preparat do kontroli szczelności instalacji LPG.Marcin Bi-Fuel pisze:Czy moge go wymienic samodzielnie, czy nie dojdxie do jakiegos rozszczelnienia?
vol40vo pisze:możesz to zrobić samodzielnie bez problemów. Zachowaj tylko ostrożność w trakcie odkręcenia nakrętki, bo wycieknie gaz. Zrób to z wyczuciem i pozwól ulotnić się LPG. Przed założeniem posmaruj uszczelkę np. olejem lnianym, by nie zawinęła się. Sporządź roztwór wody z mydłem i sprawdź szczelność mokrym pędzelkiem po złożeniu wszystkiego (brak szczelności - pojawią się bańki), albo kup specjalny preparat do kontroli szczelności instalacji LPG.Marcin Bi-Fuel pisze:Czy moge go wymienic samodzielnie, czy nie dojdxie do jakiegos rozszczelnienia?
wymieniam filtr frakcji ciekłej i lotnej.Scream_no1 pisze:Hej tez mam bi-fuel'a LPG jestem ciekaw o którym filtrze piszesz? Czy jest mowa filtrze frakcji cieklej? Zastanawiam sie czy w tej instalacjii powinno sie przeprowadzic jakis okresowy serwis? jedyne co wymienilem filtr frakcji lotnej.
tak, dotyczy to np. reduktora (wymiana membran, regulacja ciśnień) i rozdzielacza (wymiana o-ringów-membrany i czyszczenie sitka na wlocie). Sprawdzeniu podlega elektrozawór przy butli i reduktorze oraz silnik krokowy na rozdzielaczu. Wtryski i ich uszczelki też należy wymienić po pewnym czasie.Scream_no1 pisze:Zastanawiam sie czy w tej instalacjii powinno sie przeprowadzic jakis okresowy serwis?
myślisz, że popanelu-przycisku ktoś wywnioskuje, czy to CNG lub LPG?mirkoski pisze:widzieliście coś takiego ?
zastanawiam sie kupnem Bi-fuel w Szwecji.
To jest na CNG czy też LPG ?