S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Chalski » 2016-04-22, 06:20

Manuala nie kojarzę.
Wiatrak trzyma się do chłodnicy na dwa śledzie od dołu i na dwie śrubki na klucz 10mm od góry (po bokach).
Żeby go wywlec należy:
- zdjąć tunel powietrza między przednim pasem, a puszką filtra powietrza
- odłączyć i odciąć z zaczepów przewody elektryczne do wentylatora
- odkręcić 2 śrubki mocujące wentylator do chłodnicy
- wyjąc wentylator.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: vol40vo » 2016-04-22, 08:45

Chalski pisze:filtr fazy ciekłej nie jest w reduktorze ale w obudowie elektrozaworu
tak jest w każdym Koltecu:

-- 22 kwi 2016, o 08:48 --
Chalski pisze:
kfjateg82 pisze:Jak bardzo jest to złożony system? W środku z tego co widzę jest jakaś membrana i kilka oringów.
Nic trudnego, tylko rozbieraj pomału, rób zdjęcia co po kolei skąd wyłazi.
nie tak do końca, na parę szczegółów trzeba uważać, a zwłaszcza na czystość i gładkość powierzchni cylinderka w środku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bi-fuel V40

gielar
V
V
Posty: 105
Rejestracja: 2012-10-14, 23:19
VOLVO: v70 II
Silnik: 2.4 bi fuel
KW/KM/NM: 140
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: gielar » 2016-05-05, 10:07

Chalski wielkie dzięki za pomoc! Wiatrak wytargałem na wierzch, rozdzielacz gazu wyczyściłem i hula jak trzeba:) inny problem pojawil się taki, że w trakcie wyciągania wiatraka gdzieś musialem naruszyć któryś kabelek i wiatrak przestal się zalaczać gdy działa klima i gdy temperatura chłodziwa mija 90 stopni:/ skoro wiatrraka nie uruchamia ani klima, ani tez temp. chlodziwa to oznaczałoby, że padł moduł sterujący wiatrakiem? Dobrze sobie rozumuje?

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”