Manuala nie kojarzę.
Wiatrak trzyma się do chłodnicy na dwa śledzie od dołu i na dwie śrubki na klucz 10mm od góry (po bokach).
Żeby go wywlec należy:
- zdjąć tunel powietrza między przednim pasem, a puszką filtra powietrza
- odłączyć i odciąć z zaczepów przewody elektryczne do wentylatora
- odkręcić 2 śrubki mocujące wentylator do chłodnicy
- wyjąc wentylator.
S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
tak jest w każdym Koltecu:Chalski pisze:filtr fazy ciekłej nie jest w reduktorze ale w obudowie elektrozaworu
-- 22 kwi 2016, o 08:48 --
nie tak do końca, na parę szczegółów trzeba uważać, a zwłaszcza na czystość i gładkość powierzchni cylinderka w środku.Chalski pisze:Nic trudnego, tylko rozbieraj pomału, rób zdjęcia co po kolei skąd wyłazi.kfjateg82 pisze:Jak bardzo jest to złożony system? W środku z tego co widzę jest jakaś membrana i kilka oringów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bi-fuel V40
-
- V
- Posty: 105
- Rejestracja: 2012-10-14, 23:19
- VOLVO: v70 II
- Silnik: 2.4 bi fuel
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Chalski wielkie dzięki za pomoc! Wiatrak wytargałem na wierzch, rozdzielacz gazu wyczyściłem i hula jak trzeba:) inny problem pojawil się taki, że w trakcie wyciągania wiatraka gdzieś musialem naruszyć któryś kabelek i wiatrak przestal się zalaczać gdy działa klima i gdy temperatura chłodziwa mija 90 stopni:/ skoro wiatrraka nie uruchamia ani klima, ani tez temp. chlodziwa to oznaczałoby, że padł moduł sterujący wiatrakiem? Dobrze sobie rozumuje?