Gaz w XC90 3,2
-
- V
- Posty: 35
- Rejestracja: 2015-03-09, 20:05
- Imię: Grzesiek
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3.2
- Rok: 2007
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
Witam,
Jako że też planuję zakup XC90 z 3.2 i prawdopodobnie go zagazować, podbijam temat.
Może w międzyczasie pojawiło się więcej użytkowników tego silnika na gazie, czy też speców zakładających instalacje i mogą podzielić się doświadczeniami.
Jak ten silnik sprawuje się na gazie? Czy w ogóle nadaje się do zagazowania? Czy są metody na wyeliminowanie 'check engine' (np. jak założenie listwy powrotnej paliwa w 4.4)?
Pozdrawiam
Grzechoo
Jako że też planuję zakup XC90 z 3.2 i prawdopodobnie go zagazować, podbijam temat.
Może w międzyczasie pojawiło się więcej użytkowników tego silnika na gazie, czy też speców zakładających instalacje i mogą podzielić się doświadczeniami.
Jak ten silnik sprawuje się na gazie? Czy w ogóle nadaje się do zagazowania? Czy są metody na wyeliminowanie 'check engine' (np. jak założenie listwy powrotnej paliwa w 4.4)?
Pozdrawiam
Grzechoo
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Do gazowania się nadaje, jeśli chodzi o check engine są już działające emulatory ciśnienia paliwa (podobno działające jeszcze nie testowaliśmy - mamy jeden na półce)
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- jaganer
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2011-08-19, 13:47
- Imię: Andrzej
- VOLVO: 360GLT850GLTV850C70XC90/740
- Silnik: 2,0/2,4/2,4/ 2,3T5/4,4V8/2,3
- KW/KM/NM: 128/170/140/260/315/
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 15/20
- Przebieg: 323
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Od 20kkm jeżdżę V8 na BRC instalacja 2 reduktory po 300KM , wtryski BRC, a w zamian osiągi takie jak na benzynie
i spalanie do 20 l miasto /15 l trasa co przy obecnej cenie gazu daje ca 38 /30 zł/100km.
działające emulatory sprawiły , że check engine nigdy się nie zaświecił
i spalanie do 20 l miasto /15 l trasa co przy obecnej cenie gazu daje ca 38 /30 zł/100km.
działające emulatory sprawiły , że check engine nigdy się nie zaświecił
Pozdrawiam
Andrzej
Moja pasja i przygoda z Volvo
https://www.fotosik.pl/u/jaganer/albumy" onclick="window.open(this.href);return false;
Andrzej
Moja pasja i przygoda z Volvo
https://www.fotosik.pl/u/jaganer/albumy" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Bardzo ładnie sprawuje się na gazie. Dokładnie takie XC90 z 3.2 robiliśmy, zaś silnik 3.2 również w V70 i jakieś poprawki po "nie do końca udanym" montażu w S80.grzechoo1 pisze:Witam,
Jako że też planuję zakup XC90 z 3.2 i prawdopodobnie go zagazować, podbijam temat.
Jak ten silnik sprawuje się na gazie? Czy w ogóle nadaje się do zagazowania? Czy są metody na wyeliminowanie 'check engine' (np. jak założenie listwy powrotnej paliwa w 4.4)?
Pomimo braku "kasatora" checka:) "Check engine" nie pali się. Nam działają emulatory.
Przyznam, że chyba jednak wolałbym T6 (że nie wspomnę, że najfajniej jeździ V8 ). Motor 3.2 wydaje się prostszy brak turbiny mniej potencjalnych źródeł awarii, ale uważany jest też za mający najmniej korzystną relację spalanie/osiągi.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 35
- Rejestracja: 2015-03-09, 20:05
- Imię: Grzesiek
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3.2
- Rok: 2007
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
T6 czyli 2.9?
Nie brałem ich pod uwagę, bo gdzieś wyczytałem, że są dość awaryjne i do tego chyba nie są dostępne już po lifcie.
Nie brałem ich pod uwagę, bo gdzieś wyczytałem, że są dość awaryjne i do tego chyba nie są dostępne już po lifcie.
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
Silnik awaryjny nie jest. Tam skrzynia nie wyrabia
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
A faktycznie w XC90 to B6294T występowało chyba do 2006.grzechoo1 pisze:T6 czyli 2.9?
Nie brałem ich pod uwagę, bo gdzieś wyczytałem, że są dość awaryjne i do tego chyba nie są dostępne już po lifcie.
A B6304Tx nie dawali w XC90.
Pomargało mi się.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 35
- Rejestracja: 2015-03-09, 20:05
- Imię: Grzesiek
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3.2
- Rok: 2007
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
No więc już jestem posiadaczem tego cacka i zastanawiam się nad rodzajem instalacji.
Doradzilibyście coś?
Generacja to chyba tylko 4, a z tego co poczytałem to BRC i Lovato są najpopularniejsze.
Którą polecacie? Czym one w ogóle się różnią?
Doradzilibyście coś?
Generacja to chyba tylko 4, a z tego co poczytałem to BRC i Lovato są najpopularniejsze.
Którą polecacie? Czym one w ogóle się różnią?
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Ja polecił bym dobrego składaka zamiast gotowej instalacji.
Np.
TECH 326
KME TWIN
BARRACUDA
Np.
TECH 326
KME TWIN
BARRACUDA
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Słuszna propozycja Chalskiego.
BRC to bdb instalacja zwykle bardzo kiepsko montowana.
Lovato to niziutka półka. Wspomaganie benzyną. Do uznania czy to wada czy zaleta
BRC to bdb instalacja zwykle bardzo kiepsko montowana.
Lovato to niziutka półka. Wspomaganie benzyną. Do uznania czy to wada czy zaleta
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Kuteluk, Płacą Ci coś za tą agitacje na rzecz AGC?
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 29
- Rejestracja: 2015-04-12, 14:48
- Imię: arek
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.5
- Rok: 2005
- Przebieg: 200000
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
Ale wystarczy poszukać i można znaleźć dobrego montażystę, np spośród tych którzy mają dobre opinie wśród użytkowników albo korzystając z polecanych warsztatów przez Czakram, które należą do sieci Assistance (czyli muszą się dobrze znać na tych instalacjach). Tutaj pełna lista http://www.lpg-brc.pl/index3.html" onclick="window.open(this.href);return false;. PozdrawiamMikaell pisze:BRC to bdb instalacja zwykle bardzo kiepsko montowana.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Dobrze się znać na instalacji a dobrze ją montować to dwie różne sprawy.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-07-14, 11:53
- Imię: Antoniusz
- VOLVO: XC 90
- Silnik: 4,4
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 320
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
Lovato jest wspomagane benzyną ?! Sądziłem, że działa w 100% na gazie.Mikaell pisze:Słuszna propozycja Chalskiego.
BRC to bdb instalacja zwykle bardzo kiepsko montowana.
Lovato to niziutka półka. Wspomaganie benzyną. Do uznania czy to wada czy zaleta
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Chiba (a raczej napewno) już zamieszczałem. Ale powtórzę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-07-14, 11:53
- Imię: Antoniusz
- VOLVO: XC 90
- Silnik: 4,4
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 320
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
No to kicha, instalacja która działa też na benzynie to nie jest 100% instalacja.
To jak masło które od Niemca kiedyś dostawaliśmy, a z masłem to wspólnego dużo nie miało.
Raczej nie warto tego montować.
Ale mam pytanie, tak z ciekawości. Jaki jest stosunek zużycia benzyny na pracującej instalacji ?
Chodzi mi o 100% - liczba paliwa (mieszanki) zasilającej silnik.
A w jakich proporcjach można tutaj umieścić benzynę i gaz.
To jak masło które od Niemca kiedyś dostawaliśmy, a z masłem to wspólnego dużo nie miało.
Raczej nie warto tego montować.
Ale mam pytanie, tak z ciekawości. Jaki jest stosunek zużycia benzyny na pracującej instalacji ?
Chodzi mi o 100% - liczba paliwa (mieszanki) zasilającej silnik.
A w jakich proporcjach można tutaj umieścić benzynę i gaz.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-07-25, 14:59
- Imię: Kacper
- VOLVO: s40
- Silnik: 2.0 + lpg BRC sq 24
- Rok: 2005
- Przebieg: 180
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
Ja bym doradził brc, maja części jednego producenta, a nie są żadną skłądanką. Ja na tym już przejechałem 60tys km. i jestem zadowolony. Pozdro.grzechoo1 pisze:No więc już jestem posiadaczem tego cacka i zastanawiam się nad rodzajem instalacji.
Doradzilibyście coś?
Generacja to chyba tylko 4, a z tego co poczytałem to BRC i Lovato są najpopularniejsze.
Którą polecacie? Czym one w ogóle się różnią?
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
No to co?Kacperro pisze:Ja bym doradził brc, maja części jednego producenta, a nie są żadną skłądanką
Jeździsz samochodem składakiem części od różnych producentów i co - czy z tego powodu to złe auto?
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-07-14, 11:53
- Imię: Antoniusz
- VOLVO: XC 90
- Silnik: 4,4
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 320
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
Zgadzam się, że wszystko robione przez jednego producenta będzie bardziej ze sobą kompatybilne.
Ale w jednym się nie zgodzę, bo widziałem ofertę w energy gaz i można było dobrać do instalacji inne wtryski Więc nie mogę się zgodzić do końca, że z brc nie można zrobić składaka. Co do rożnych podzespołów od różnych producentów, to w tym widzę jedną zasadnicza wadę. Jak nie ma dobrego montera to wszystko leży, bo to trzeba jednak umiejętnie podłączyć i tam może być kłopot z regulacją. W seryjnych to leci się po modelach i zakłada taką jaką proponuje firma od instalacji. Prawda ?
Ale w jednym się nie zgodzę, bo widziałem ofertę w energy gaz i można było dobrać do instalacji inne wtryski Więc nie mogę się zgodzić do końca, że z brc nie można zrobić składaka. Co do rożnych podzespołów od różnych producentów, to w tym widzę jedną zasadnicza wadę. Jak nie ma dobrego montera to wszystko leży, bo to trzeba jednak umiejętnie podłączyć i tam może być kłopot z regulacją. W seryjnych to leci się po modelach i zakłada taką jaką proponuje firma od instalacji. Prawda ?
- Kony87
- V
- Posty: 110
- Rejestracja: 2015-02-06, 21:27
- Imię: Konrad
- VOLVO: Było V70 / Jest służbowy łOpel
- Silnik: B5252S+LPG
- KW/KM/NM: 106/144/206
- Rok: 1998
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
Zsuinot, nieprawda. A przynajmniej ja się nie zgodzę. Komponenty różnych sprzętów to zlepek wielu fabryk i podwykonawców. Już dawno skończyły się czasy, kiedy wszystko robił jeden producent. Twój samochód to zlepek części z różnych stron świata. Instalacja LPG nie ma zbyt wielu komponentów i nie muszą one mieć jednego znaczka. Ważne są odpowiednie parametry, dobry montaż i odpowiednia regulacja.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
No nie do końca, bo jak monter du** to i najlepszy zestaw (składak czy "komplet") spierniczy niepoprawnym montażem lub jeszcze gorszym strojeniem - autokalibracją.Zsuinot pisze:Jak nie ma dobrego montera to wszystko leży, bo to trzeba jednak umiejętnie podłączyć i tam może być kłopot z regulacją. W seryjnych to leci się po modelach i zakłada taką jaką proponuje firma od instalacji. Prawda ?
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-07-14, 11:53
- Imię: Antoniusz
- VOLVO: XC 90
- Silnik: 4,4
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 320
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
A sądziłem, że czegoś co jednak jest proponowane do tego modelu przez producenta nie da się spiep***. A tu jak zawsze świat sprowadza mnie z nieba, prosto twarzą w kamień.
-- 2015-08-12, 16:28 --
No ale w moim przypadku chyba był to wyjątek
-- 2015-08-12, 16:28 --
No ale w moim przypadku chyba był to wyjątek
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-07-25, 14:59
- Imię: Kacper
- VOLVO: s40
- Silnik: 2.0 + lpg BRC sq 24
- Rok: 2005
- Przebieg: 180
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
Ze swojego auta jestem zadowolony. Doradzam koledze brc, bo sam na tym jeżdżę i bardzo ładnie mi to pracuje. Co do mojej poprzedniej wypowiedzi, to to że mają części jednego producenta pozwala ładnie zestroić i wyregulować całą instalację. Dzięki temu ładnie pracuje silnik, równo. Oczywiście to moja opinia, a kolega zrobi i założy to, co będzie chciał. Pozdrawiam.Chalski pisze:No to co?Kacperro pisze:Ja bym doradził brc, maja części jednego producenta, a nie są żadną skłądanką
Jeździsz samochodem składakiem części od różnych producentów i co - czy z tego powodu to złe auto?
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: Gaz w XC90 3,2
To już wiem czemu mi szarpie... mam składaka...Kacperro pisze:części jednego producenta pozwala ładnie zestroić i wyregulować całą instalację. Dzięki temu ładnie pracuje silnik, równo.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Gaz w XC90 3,2
Nie ma to żadnego związku - te niby części od jednego producenta i praca silnika.Kacperro pisze:to że mają części jednego producenta pozwala ładnie zestroić i wyregulować całą instalację. Dzięki temu ładnie pracuje silnik, równo.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898