Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
adamusss
PostNapisane: 2016-04-08, 13:42 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1784
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Emiliano85 napisał(a):
Volvo s40 silnik 2,4 170 KM. 2004rok
Emiliano85 napisał(a):
To 12 letnie auto czy Waszym zdaniem jest sens zakładać BRC o ok 1000 zł droższy , czy STAG. Da sobie radę ?

Nie ma sensu dokładać do BRC, można złożyć na prawdę fajny zestaw na sprawdzonych podzespołach producentów takich jak Stag/KME/Lpg-tech i będzie działać co najmniej tak dobrze, a nawet i lepiej ;)

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Emiliano85
PostNapisane: 2016-04-09, 11:17 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.04.2016, 12:58
Posty: 15
Płeć: Nie określono
Imię: EMIL
VOLVO: S40
Silnik: 2,4 BENZYNA +GAZ
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2004
Przebieg: 162
Witam. [ODŚWIEŻAM]Mam volvo s40 2,4 benzyna 2004 rok i przymierzam sie do założenia instalacji LPG, chcieliśmy instalację STAGale okazało się, że mamy czujnik ciśnienia na listwie benzynowej i m3chanik zaproponował nam w tej sytuacji LPG TECH z tego względu, że przy tej instalacji łatwiej jest ustawić kasowanie błędu od czujnika ciśnienia na listwie benzynowej, jak bedzie pracował na gazie. Nie umiem inaczej tego wytłumaczyć żeby było to w miarę zrozumiałe, bo jestem laikiem. Powiedzcie jakie opinie macie o LPG TECH i jak to jest z tym czujnikiem ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2016-04-09, 14:17 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 262
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 200
Zamiast stale kasować błąd chyba lepiej założyć sterownik z emulatorem ciśnienia paliwa żeby błąd w ogóle nie wyskakiwał. Albo ew dodatkowy, zewnętrzny emulator.

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17 ew 8x18, ET nie mniejsze niż 42.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Emiliano85
PostNapisane: 2016-04-09, 19:50 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.04.2016, 12:58
Posty: 15
Płeć: Nie określono
Imię: EMIL
VOLVO: S40
Silnik: 2,4 BENZYNA +GAZ
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2004
Przebieg: 162
wod2u napisał(a):
Zamiast stale kasować błąd chyba lepiej założyć sterownik z emulatorem ciśnienia paliwa żeby błąd w ogóle nie wyskakiwał. Albo ew dodatkowy, zewnętrzny emulator.

A czy mógłbyś mi po krótce wyjaśnić o co chodzi z tym emulatorem ? Co on ma tam zdziałać ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2016-04-09, 21:05 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 262
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 200
Opis producenta:
Cytuj:
Emulator typu FPE emuluje sygnał ciśnienia benzyny w samochodach zasilanych gazem LPG/CNG. Przy zasilaniu silnika gazem, z powodu braku odbioru paliwa z listwy paliwowej, ciśnienie benzyny wzrasta ponad wartość znamionową. Na skutek tego komputer benzynowy skraca czasy wtrysku (lub / i zgłasza usterkę). Aby uniknąć tego problemu należy zastosować emulator typu FPE. Jest on wymagany w szczególności w samochodach marki: Ford: Escape 3.0 V6, Explorer 2007r., F150 od 2004 r., Jaguar X-Type 2.5i V6 24v Multipoint '02 XB (OBD), Jaguar, silniki 2.5l, 3.0l, Mustang 4.0, Volvo, silnik 2.4l 5 cyl. Emulator Ciśnienia Paliwa FPE może współpracować także z innymi, niewymienionymi powyżej samochodami z czujnikiem ciśnienia paliwa na listwie paliwowej (głównie silniki grupy FORD'a).

http://www.ac.com.pl/pl/produkt/295/fpe

To jest akurat zewnętrzny, niektóre sterowniki mają takie coś wbudowane (Stag albo Tech, może nawet oba, nie pamiętam).

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17 ew 8x18, ET nie mniejsze niż 42.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PiotrekGC
PostNapisane: 2016-04-10, 16:48 
Offline
V
V

Dołączył(a): 3.02.2016, 19:48
Posty: 31
Płeć: Nie określono
Imię: Piotrek
VOLVO: S60 (Pb + LPG)
Silnik: 2,5
KW/KM/NM: 210
Rok: 2006
Przebieg: 173000
Nie ma sensu dopłacać 1000 zł moim zdaniem. wbudowany emulator ma też zenit pro, jeśli mnie pamięć nie myli. naprawdę są alternatywy do BRC, kilka ci zaproponowaliśmy.

_________________
Pb + LPG = Zenit Pro
jeżdżę na lpg i się nie wstydzę!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2016-04-10, 22:26 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 554
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
Emiliano85 napisał(a):
i m3chanik zaproponował nam w tej sytuacji LPG TECH z tego względu, że przy tej instalacji łatwiej jest ustawić kasowanie błędu od czujnika ciśnienia na listwie benzynowej, jak bedzie pracował na gazie. Nie umiem inaczej tego wytłumaczyć żeby było to w miarę zrozumiałe, bo jestem laikiem. Powiedzcie jakie opinie macie o LPG TECH i jak to jest z tym czujnikiem ciśnienia.

Mamy bardzo złą opinię o mechanikach, proponujących kasowanie błędów, których powstawaniu można zapobiec.
Ale oczywiście szanuję to, że otwarcie mówi klientowi co będzie robił.
I być może wie, że sa duże szanse, że nie będzie musiał korzystać z tej opcji ponieważ te silniki zwykle działają prawidłowo bez emulatorów.
Generalnie najistotniejsze jest KTO będzie montował a nie co.
Dobrzy KTOSIE na tej mapie
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... IC2L-6Xbks

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Emiliano85
PostNapisane: 2016-04-10, 23:08 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.04.2016, 12:58
Posty: 15
Płeć: Nie określono
Imię: EMIL
VOLVO: S40
Silnik: 2,4 BENZYNA +GAZ
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2004
Przebieg: 162
Wielkie dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2016-04-10, 23:47 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 834
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 250
Cytuj:
Dobrzy KTOSIE na tej mapie

Potwierdzam. Sam szukałem kogoś, kto się zajmie moim łosiem, jak trzeba (nie Wa-wa) i jestem usatysfakcjonowany.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PiotrekGC
PostNapisane: 2016-04-11, 19:19 
Offline
V
V

Dołączył(a): 3.02.2016, 19:48
Posty: 31
Płeć: Nie określono
Imię: Piotrek
VOLVO: S60 (Pb + LPG)
Silnik: 2,5
KW/KM/NM: 210
Rok: 2006
Przebieg: 173000
Prawda jest taka, że na tej mapie powstałej przez zależne forum, są wybrane zakłady, nie ze względu na wysoki poziom montażu, a ze względu na to, jakie marki montują. Także nie przejmowałbym się, gdybyś nie znalazł tu warsztatu, który poleca ci z czystym sumieniem np. twój kolega. Popytaj wśród znajomych również. Jak są zadowoleni, to pewnie ich monter zrobi robotę na równi z tymi.


Ostatnio edytowano 2016-04-11, 19:24 przez PiotrekGC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2016-04-11, 19:22 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 834
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 250
Wiesz, akurat w moich rejonach znajomi polecali tych, u których bym nawet nie zaparkował...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PiotrekGC
PostNapisane: 2016-04-11, 19:27 
Offline
V
V

Dołączył(a): 3.02.2016, 19:48
Posty: 31
Płeć: Nie określono
Imię: Piotrek
VOLVO: S60 (Pb + LPG)
Silnik: 2,5
KW/KM/NM: 210
Rok: 2006
Przebieg: 173000
Wiem :D Widziałem i takie warsztaty. Twarda logika mówi, żeby je omijać szerokim łukiem. Ale jest i druga strona medalu - nie wszystko złoto, co się świeci. I takie doświadczenie pewnie też masz. Także ważniejsze jest doświadczenie, polecenie. Dla mnie oczywiście, dla Ciebie może być to coś innego. Po prostu uważam, że w życiu są też odcienie szarości, a nie tylko biele i czernie.

_________________
Pb + LPG = Zenit Pro
jeżdżę na lpg i się nie wstydzę!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adamusss
PostNapisane: 2016-04-12, 01:49 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1784
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
PiotrekGC napisał(a):
Także nie przejmowałbym się, gdybyś nie znalazł tu warsztatu, który poleca ci z czystym sumieniem np. twój kolega.

Ja dziękuję, byłem już w takim - kolega gazował 2 fury i był zadowolony, więc pojechałem, założyłem...
Tak się składa, że instalacja wrzucona łopatą pod maskę, kolektor nie zdejmowany do wiercenia, reduktor na grodzi nad turbo, zielone Valteki i Silver do prawie 200 konnego 2,5T :roll: jedyne co było OK, to umiejscowienie wlewu pod klapką i zamocowanie przycisku tam gdzie chciałem ;)

A że na mapce polecane zakłady z innego "zależnego" forum , no cóż... instalacje prezentowane na nim i problemy "zadowolonych", świeżo upieczonych użytkowników LPG, skłoniły "znawców tematu" do umieszczania (bądź nie) na niej tylko niektórych zakładów ;)

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2016-04-12, 08:00 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7605
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
PiotrekGC napisał(a):
Prawda jest taka, że na tej mapie powstałej przez zależne forum, są wybrane zakłady, nie ze względu na wysoki poziom montażu, a ze względu na to, jakie marki montują.

A niby od czego / kogo jest zależne LPG-FORUM?
Tak się składa że jestem też na tamtym forum i nie zauważyłem "nacisków z góry" a ludzie montują to co im pasuje - stąd mało "włoszczyzny" która świeci się tylko w pudełkach producenta. We własnym aucie sam mam założoną instalację Landi Renzo, ale to było 8 czy 9 lat temu i obecnie zakładał bym polskiego składaka bo jest lepszy.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2016-04-12, 08:44 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 834
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 250
Ja miałem o tyle łatwiejszą sytuację, że mój magik bardzo dużo udziela się na tym forum i stosunkowo łatwo było zweryfikować jego obycie w temacie.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2016-04-12, 15:44 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 554
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
JemRekami napisał(a):
Wiesz, akurat w moich rejonach znajomi polecali tych, u których bym nawet nie zaparkował...

Nasza poprzednia lokalizacja tak właśnie wyglądała :P.
A zdarza się, że nas polecają :D

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2016-04-12, 18:37 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7605
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
Mikaell napisał(a):
Nasza poprzednia lokalizacja tak właśnie wyglądała

Ja o swojej poprzedniej wolał bym zapomnieć bo było Michał gorzej niż u was.
Z obecnej też jeden umówiony klient odjechał bez powitania ani pożegnania :D

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PiotrekGC
PostNapisane: 2016-04-12, 20:41 
Offline
V
V

Dołączył(a): 3.02.2016, 19:48
Posty: 31
Płeć: Nie określono
Imię: Piotrek
VOLVO: S60 (Pb + LPG)
Silnik: 2,5
KW/KM/NM: 210
Rok: 2006
Przebieg: 173000
Mikaell napisał(a):
Nasza poprzednia lokalizacja tak właśnie wyglądała .
A zdarza się, że nas polecają

I o tym mówię, bo każdy musi przejść drogę choćby do estetyki. Ona się też nie weźmie znikąd. Piękny warsztat to inwestycja, na którą trzeba zarobić ciężką pracą.

-- 2016-04-13, 17:58 --

Jesteśmy bardzo dobrze rozwinięci pod względem instalacji LPG - wielu producentów mamy. Mamy się czym chwalić. Czytałem przed wyborem to forum i miałem takie wrażenie, że widzę 2 marki (z przewagą jednej). O innych wypowiedzi były szczodre i nieprzychylne (bez uzasadnienia merytorycznego). Montowałem w warsztacie, którego nie ma tym forum, a to warsztat jakiegoś innego producenta. I szczerze? Nie wiem czemu go tam nie ma, bo przecież to forum ma wysoką pozycję wyszukiwania. Dlatego uważam, że nie wszystkie dobre warsztaty się tam znajdują.

_________________
Pb + LPG = Zenit Pro
jeżdżę na lpg i się nie wstydzę!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Nikodem
PostNapisane: 2016-04-24, 04:00 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 18.05.2011, 22:11
Posty: 155
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Nikos
VOLVO: nie ma było S60R
Silnik: był B 5254 T4
Rok: 0
Był na spocie: 7
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
co do błędu pompy / czujnika ciśnienia / układu regulacji ciśnienia paliwa to i tak będzie z emulatorem czy bez
w błędach starych po dłuższym czasie jeżdżenia ale pod obd2 nie widoczne, widoczne tylko VIDA
tak jak błąd pływka również widoczne tylko VIDA bo przecież benzyna na lpg nie ubywa

natomiast w zależności jaki sterownik się trafi a z Denso nie ma to powiązania z rocznikiem itp
mamy kilka opcji
- Zero problemu nie potrzebna emulacja itp pompa zwolni na min i tyle
- na dzień dobry Check engine na deskę
- brak możliwości ustawiania lpg adaptacje lecą w kosmos nie wiadomo czy ustawiać na korekty czy na mapki kropki kreski i tu przydaje się emulator stało-ciśnieniowy i brak innych problemów
- błędu brak wszystko oki tylko po jeździe na lpg by jeździć na benzynie trzeba odłączyć akumulator lub skasować adaptacje vidą pompa zjedzą adaptacja tak nisko iż fizycznie brakuje benzyny nim go się nauczy to zdarzy wywalić błędy ubogich mieszanek wypadających zapłonów jak i odciąć któryś cylinder o pracy silnika innej niż na postoju nie ma szans
- błąd nie świeci wszystko działa emulatora brak tylko po około 3 tygodniach jazdy na lpg w szczególności po jakieś trasie auto rano niechętnie zapala i kuleje dopóki się nie przełączy na lpg lub nagrzeje na benzynie i nauczy się pompy
- co byś nie robił to i tak rano fura słabo odpala , z drugiego kręcenia odpala od strzałą i to jedyny problem tu skutecznie pomaga gaszenie na benzynie lub rano upuszczenie ciśnienia paliwa z listwy

znajomy próbował w c30 2.4 170 emulatora wbudowanego (zmienne ciśnienie) w sterownik q-max o ile adaptacje pompy przypominały parametry jak na benzynie to niestety pompa paliwa podczas jazdy na LPG dosłownie wyła mocno słyszalnie z fotela kierowcy , natomiast w międzyczasie wyszła aktualizacja softu do sterownika lpg i w instrukcji jest podane jedno z najwredniejszych aut pod względem sterowania pompa czyli jaguar x type v6 a tam również siedzi sterownik denso

niestety temat emulacji lub jej braku to jedna kwestia natomiast sprawność auta to drugie
jakiś czas temu gazowaliśmy v50 2.4 170 2004 rok i krotko po założeniu lpg auto miało różne dziwne problemy z jedzeniem na benzynie , przypadkiem robiąc coś innego przy tym samochodzie w obecności jego właściciela dotykam czujnik ciśnienia (nie wtyczkę) i fura przygasła na moment , podłączam vidę okazuję , że w zależności jak dotknę czujnik lub się o niego oprę palcem pokazuje różne skrajne różne wartości. ja już myślałem iż zawsze ten najbardziej uciążliwy sterownik denso trafiałem a jak się okazało po wymianie czujnika ciśnienia paliwa na nowy wszystkie problemy z benzyna przeszły jak gdzieś znalazłem info to do któregoś rocznika chyba do 2007 cześć z tych czujników była fabrycznie wadliwa



jedynym mi znanym volvo w którym w sposób akceptowalny nie da się rozwiązać problemu check engine lub adaptacji pompy to volvo 3.2 w wersji USA z modułem przy zbiorniku ale to nie o nim mowa

_________________
Sprzedam Nową Tarcza Sprzęgła 240MM S40 V40 S60 S70 V70 C70 S80 T4 T5 2.4T 2.0T 2.9


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
seez
PostNapisane: 2017-08-01, 17:40 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.11.2011, 14:32
Posty: 16
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Bartek
VOLVO: V50
Silnik: 2.4i
KW/KM/NM: 170KM
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13 lpg
Przebieg: 275000
Nr z parady volvo: 0
Skoro założyłem wątek to odkopię :) Tako było jak pisze Nikodem z tym czujnikim. Auto śmiga bezproblemowo po dziś dzień.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2017-08-21, 15:35 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 262
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 200
Nikodem napisał(a):
- co byś nie robił to i tak rano fura słabo odpala , z drugiego kręcenia odpala od strzałą i to jedyny problem tu skutecznie pomaga gaszenie na benzynie lub rano upuszczenie ciśnienia paliwa z listwy

Czyli co, taki problem jest nie do rozwiązania? Innym emulatorem np nie da rady? Widziałem, że tech też sprzedaje EmuTECH Pb-Pressure-02. Mam w tej chwili założony emulator STAG FPE, a sterownik to Tech 326 ODB, niestety problemy z odpalaniem występują, jak jest zły tydzień, to jest 50:50, że odpali za pierwszym razem. Jak jest dobry, to pod 80% szans na odpalenie za 1szym razem (tak, liczyłem odpalenia). Auto to S60 T5 260KM 2006r, jest czujnik ciśnienia na listwie oczywiście. Pierwsze podejrzenia były takie, że puszcza paliwo z wtrysków gazowych przy gaszeniu silnika ale żadne poprawki ustawień nie pomogły, co najwyżej trochę rzadziej występuje problem z odpalaniem. Problem nasila się w lecie, w zimie pali zauważalnie lepiej.

Edit: to chyba sobie sam odpowiem:
Cytuj:
EmuTECH Pb-Pressure-02 Urządzenie nie tylko emuluje wskazanie czujnika ciśnienia benzyny w odpowiedzi na żądanie sterownika benzyny, ale również steruje pompą, aby utrzymać właściwe ciśnienie benzyny w listwie paliwowej

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17 ew 8x18, ET nie mniejsze niż 42.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL