[All] koltec/necam EGI - moge pomoc
- michalvet
- V
- Posty: 140
- Rejestracja: 2012-07-14, 15:00
- VOLVO: 850
- Silnik: 2,5L 20V
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 1992
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Jakby ktoś miał taka instalacje Koltec/Necam EGI, to służę pomocą, właśnie zakupiłem manometr, wraz z instrukcja i jestem w stanie wyregulować ciśnienia na parowniku i rozdzielaczu.
U siebie już to zrobiłem i działa. Jest bardzo istotna rzecz, jeżeli nie da sie wyregulować ciśnienia, to membrany w parowniku są do wymiany
U siebie już to zrobiłem i działa. Jest bardzo istotna rzecz, jeżeli nie da sie wyregulować ciśnienia, to membrany w parowniku są do wymiany
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
- michalvet
- V
- Posty: 140
- Rejestracja: 2012-07-14, 15:00
- VOLVO: 850
- Silnik: 2,5L 20V
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 1992
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
jak ktoś będzie zadowolony i piwko podrzuci, to nie będę miał nic przeciwko
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-10-22, 23:19
- Imię: Adrian
- VOLVO: 850
- Silnik: 2.5 benzyna+lpg
- Rok: 1993
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10l
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
ja mam spory problem z gazem firmy Necam w Volvie 850 glt 93r. mianowicie.. nie chodzi na 4 cylindrze. na rozdzielaczu gdy luzuje sie przewody to gaz wychodzi. o co tu moze chodzic ? moglbyś mi jakos poradzic ? bede bardzo wdzieczny
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Jeśli gazu leci tyle, co spod innych śrub, to zostaje tylko niedrożny przewód albo zdechły wtryskiwacz.Adrian1910 pisze: nie chodzi na 4 cylindrze. na rozdzielaczu gdy luzuje sie przewody to gaz wychodzi. o co tu moze chodzic ?
Ja bym leciał po kolei. Zdjąłbym wtryskiwacz z kolektora (jest wciśnięty) i sprawdziłbym, czy leci gaz. Jeśli nie - zdjąłbym wtryskiwacz z węża i popatrzył co się dzieje.
Można też podmieniać miejscami przewody rozdzielacz - wtryskiwacz oraz same wtryskiwacze w różnych konfiguracjach (różne przewody do różnych wtryskiwaczy, różne cylindry) i sprawdzać, jak się zachowuje silnik. To więcej pracy, ale imo metoda dokładniejsza.
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
uszkodzeniu może ulec tylko zawór:t_c pisze:zdechły wtryskiwacz
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bi-fuel V40
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
vol40vo, tak czy siak całość do wymiany, bo nierozbieralne. Znaczy rozbieralne, ale tylko raz
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-16, 23:12
- Imię: Leon
- VOLVO: v70 xc
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 193KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Ja mam z tą instalacją taki problem, że silnik gaśnie na wolnych obrotach a przy dodawaniu gazu strasznie przerywa
kody błędów jakie wyświetla to 34 oraz 45 , co oznacza sygnał z MAP sensora za niski i mieszanka gazu za bogata. I tu moje pytanie, od czego zacząć ?
Jakie parametry powinien mieć sprawny MAP ?
Czy wina może leżeć po stronie parownika ?
wydaje mi się że przewód podciśnieniowy jest prawidłowo podłączony
dodam że to instalacja fabryczna, parownik Necam MEGA
kody błędów jakie wyświetla to 34 oraz 45 , co oznacza sygnał z MAP sensora za niski i mieszanka gazu za bogata. I tu moje pytanie, od czego zacząć ?
Jakie parametry powinien mieć sprawny MAP ?
Czy wina może leżeć po stronie parownika ?
wydaje mi się że przewód podciśnieniowy jest prawidłowo podłączony
dodam że to instalacja fabryczna, parownik Necam MEGA
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
To nie jest jakoś specjalnie skomplikowana instalacja, zatem i pole manewru niewielkie.leo1959 pisze:od czego zacząć ?
Na początek czyste filtry powietrza i gazu w fazie ciekłej i lotnej i sprawdzenie szczelności wszystkich podciśnień, nie tylko tych do MAP sensora i reduktora. To mz. najbardziej prawdopodobna przyczyna.
Przegląd elektryki pod kątem styków, przetarć itp.
Pomiar ciśnienia pierwszego (1,4 - 1,5 bara) i drugiego (0,96 - 0,97 bara) stopnia na reduktorze. Na wolnych (jak się da) i pod obciążeniem, czy trzyma te 0,97.
Krokowy pewnie działa, bo nie wywala błędów. Ale czasem przycina się tłoczek w rozdzielaczu, on tam pracuje z bardzo małym luzem i jest dość czuły na brudny gaz. Sprawdzisz zdejmując krokowy z rozdzielacza i naciskając palcem. Tłoczek powinien poruszać się dość lekko, bez absolutnie żadnych zacięć.
Z ciekawości: ile przejechałeś na tym reduktorze?
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-16, 23:12
- Imię: Leon
- VOLVO: v70 xc
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 193KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Od kupna auta w zeszły piątek 150km. Na trasie (Łódź-Warszawa) wszystko było ok, a nawet miałem wrażenie że na gazie ma więcej mocy. W sobotę rano odpalam a tu takie cuda.
Filtry gazu już założone nowe, rozdzielacz rozebrany i wyczyszczony (na sitku w dyszy dolotowej było dużo syfu)
Silnik na benzynie pracuje idealnie, pali "od strzała", nie faluje, trzyma równo 900obr. , ma swoją moc
Zauważyłem że na gazie powyżej 3000obr. pracuje względnie dobrze
świeci się także kontrolka "Check engine" ale świeciła się już przed przygodami z gazem.
Filtry gazu już założone nowe, rozdzielacz rozebrany i wyczyszczony (na sitku w dyszy dolotowej było dużo syfu)
Silnik na benzynie pracuje idealnie, pali "od strzała", nie faluje, trzyma równo 900obr. , ma swoją moc
Zauważyłem że na gazie powyżej 3000obr. pracuje względnie dobrze
świeci się także kontrolka "Check engine" ale świeciła się już przed przygodami z gazem.
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Chodziło mi o przebieg reduktora, od kiedy siedzi w aucie.
Hmm, to w takim układzie przychodzi mi do głowy problem z silnikiem krokowym albo reduktorem. Krokowiec najłatwiej sprawdzić podmieniając na sprawdzony, z reduktorem gorzej, jest dwustopniowy, potrzebny manometr. Można ew. zerknąć, czy przez króciec podciśnienia nie leci gaz rurka do butelki z wodą. Nie powinno być żadnych bąbli.
I jeszcze jedno. Część wodna reduktora nie jest zapowietrzona? Nagrzewa się?
Hmm, to w takim układzie przychodzi mi do głowy problem z silnikiem krokowym albo reduktorem. Krokowiec najłatwiej sprawdzić podmieniając na sprawdzony, z reduktorem gorzej, jest dwustopniowy, potrzebny manometr. Można ew. zerknąć, czy przez króciec podciśnienia nie leci gaz rurka do butelki z wodą. Nie powinno być żadnych bąbli.
I jeszcze jedno. Część wodna reduktora nie jest zapowietrzona? Nagrzewa się?
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-16, 23:12
- Imię: Leon
- VOLVO: v70 xc
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 193KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Gaz jest fabryczny, parownik nagrzewa się. Po zresetowaniu wyświetla tylko błąd 45 . A tak dla pewności jak odpowietrzyć reduktor ?
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
W 1995 roku nie było reduktorów Necam Mega, był Koltec VG392. Zasadniczo to jest to samo, różnią się szczegółami. Czyli był już kiedyś wymieniany.
Parownik powinien odpowietrzyć się sam, o ile wszystko jest w porządku. Czyli jeśli płynu chłodzącego jest tyle, ile potrzeba i nie ma przedmuchów spod uszczelki pod głowicą.
Parownik powinien odpowietrzyć się sam, o ile wszystko jest w porządku. Czyli jeśli płynu chłodzącego jest tyle, ile potrzeba i nie ma przedmuchów spod uszczelki pod głowicą.
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-16, 23:12
- Imię: Leon
- VOLVO: v70 xc
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 193KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
W krućcu od podciśnienia na parowniku jest nadciśnienie gazu, jak odłącze wężyk i gaz leci w atmosferę to silnik pracuje prawidłowo. Czyli parownik do regeneracji
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
I dlatego było bogato...leo1959 pisze:Czyli parownik do regeneracji
Jeśli będziesz sam robił regenerację, to nie zmieniaj położenia śrub do regulacji ciśnienia. To te ampulowe na samym środku po obu stronach reduktora. Jest duża szansa, że po złożeniu obejdzie się bez regulacji ciśnień.
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-16, 23:12
- Imię: Leon
- VOLVO: v70 xc
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 193KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
W parowniku już zmienione membrany, wyczyszczony itd. Silnik trzyma 900obr na wolnych ale przy dodawaniu gazu przerywa. możliwe że śruby od regulacji ciśnień zostały ruszone, czy taki byłby właśnie objaw źle ustawionego ciśnienia ?, dodam że od 3000obr silnik pracuje ok . Jakie jest zadanie ciśnienia pierwszego stopnia a jakie drugiego ?
Tak pracuje, da się jeździć
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Tak pracuje, da się jeździć
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Przyczyn szarpania może być cała masa. Kable WN, świece, sonda, krokowy od benzyny, krokowy w rozdzielaczu gazu, zasyfiała przepustnica, jakaś nieszczelność podciśnień, regulacja ciśnień reduktora pewnie też...leo1959 pisze:przy dodawaniu gazu przerywa.
Tak czy siak ciśnienia warto sprawdzić i ew. skorygować. Pojawiają się jakieś błędy? Nie zaszkodzi odłączyć akumulator na jakiś czas, sterowniki się zresetują. Czasem warto podjechać na analizę spalin, jak operator nie będzie z łapanki, to wyciągnie z analizatora więcej informacji, niż ktokolwiek mógłby się spodziewać.
Teoretycznie reduktor dwustopniowy zapewnia wysoką stabilność ciśnienia w różnych warunkach pracy, nieosiągalną w jednostopniowych. O ile jest w dobrym stanie i wyregulowany.leo1959 pisze:Jakie jest zadanie ciśnienia pierwszego stopnia a jakie drugiego ?
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
czy czasem nie za duże obrotyleo1959 pisze: Silnik trzyma 900obr na wolnych
-- 27 mar 2014, o 23:13 --
im mniej gazu w zbiorniku, tym bardziej będą odczuwalne zmiany ciśnienia. Kotec nie ma pompy takiej, jaka występuje w Vialle.t_c pisze:Teoretycznie reduktor dwustopniowy zapewnia wysoką stabilność ciśnienia w różnych warunkach pracy
Bi-fuel V40
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
vol40vo, żadnej pompy nie ma, bo to EGI, trzecia generacja, ciągły wtrysk gazu w fazie lotnej. Czyli zbiornik reduktor rozdzielacz wtryskiwacze (a w zasadzie zaworki zwrotne).
A reduktor dwustopniowy po to właśnie, żeby tych zmian ciśnienia nie było. Albo były jak najmniejsze.
Można go zastąpić jednostopniowym i auto też będzie jeździć. Ale moim zdaniem Koltec jest bardzo dobrym reduktorem i nie warto go wywalać tylko dlatego, że gazownicy się go boją...
A reduktor dwustopniowy po to właśnie, żeby tych zmian ciśnienia nie było. Albo były jak najmniejsze.
Można go zastąpić jednostopniowym i auto też będzie jeździć. Ale moim zdaniem Koltec jest bardzo dobrym reduktorem i nie warto go wywalać tylko dlatego, że gazownicy się go boją...
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-16, 23:12
- Imię: Leon
- VOLVO: v70 xc
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 193KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Problem rozwiązany, pomogło ponowne przeczyszczenie dystrybutora a mianowicie wykąpanie go w benzynce
A zdążyłem już zamontować nowe kable świece kopułkę paluch, przynajmniej będzie z głowy na jakiś czas
bardzo dziękuję za pomoc kolego
A zdążyłem już zamontować nowe kable świece kopułkę paluch, przynajmniej będzie z głowy na jakiś czas
bardzo dziękuję za pomoc kolego
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
I super Teraz przynajmniej wiesz, co masz.
Żeby było do końca correct warto by w wolnej chwili te ciśnienia posprawdzać. Nie jest to jakoś specjalnie trudne, opisy są w sieci. Wystarczy manometr od reduktora acetylenowego albo inny, 2-2,5 bara. Do tego wężyk i końcówka M6, całość jakieś 15 zł. Teoretycznie są do tego manometry różnicowe, mierzące ciśnienie gazu w odniesieniu do podciśnienia w kolektorze, ale zwykłym też się da z nie gorszym rezultatem.
Żeby było do końca correct warto by w wolnej chwili te ciśnienia posprawdzać. Nie jest to jakoś specjalnie trudne, opisy są w sieci. Wystarczy manometr od reduktora acetylenowego albo inny, 2-2,5 bara. Do tego wężyk i końcówka M6, całość jakieś 15 zł. Teoretycznie są do tego manometry różnicowe, mierzące ciśnienie gazu w odniesieniu do podciśnienia w kolektorze, ale zwykłym też się da z nie gorszym rezultatem.
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
czytaj ze zrozumieniem mój wyżej zamieszczony post. Wyraźnie napisałem, że Kotec nie ma pampy. Ty tylko nie potrzebnie wykonałeś schemat słowny instalacji, co jest zrozumiałe i oczywiste.t_c pisze:Czyli zbiornik reduktor rozdzielacz wtryskiwacze (a w zasadzie zaworki zwrotne).
-- 1 kwi 2014, o 17:13 --
Necam jest firmą, która od lat zajmuje się instalacjami LPG. Jeżeli konstruktorzy-inżynierowie tej firmy stwierdziliby, że nie ma potrzeby dwustopniowej redukcji ciśnienia, to pewnie by stosowano reduktor 1-stopniowy.t_c pisze:Albo były jak najmniejsze
-- 1 kwi 2014, o 17:18 --
Od siebie dodam, że ciśnienie I-st. = 1,5 bar (zalecane 1,35-1,45 bar); 2-st. = 1,2 bar (zalecane 0,96-0,97 bar).
-- 1 kwi 2014, o 17:19 --
sprawdziłeś o-ringi i membranę w dystrybutorze?leo1959 pisze:pomogło ponowne przeczyszczenie dystrybutora
-- 1 kwi 2014, o 17:21 --
raczej nie znają się i nie chcą się zajmować instalacją III generacji.t_c pisze:gazownicy się go boją
Bi-fuel V40
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-16, 23:12
- Imię: Leon
- VOLVO: v70 xc
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 193KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Tak, o-ringi i membrana dokładnie przejrzane, nie można im nic zarzucić. Zapomniałem dodać w poprzednim poście że ciśnienia także ustawiłem, zdziwiła mnie tylko jedna sprawa, mianowicie ciśnienie 2 stopnia zmniejszało się gdy kręciłem śrubką w lewo, de facto ją wkręcając gdyż jest lewy gwint , gwint się skończył a ciśnienie pozostało na 1bar (z 1,5bar) . Nie wydaje mi się aby było to normalne. 1 stopnia ustawione bez problemów na 1,4bar
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
vol40vo pisze:2-st. = 1,2 bar (zalecane 0,96-0,97 bar
ja tam nie widzę problemu, ponieważ masz tylko różnice 0,03-0,04 bar. więc nie ma tragedii.leo1959 pisze:ciśnienie 2 stopnia zmniejszało się gdy kręciłem śrubką w lewo, de facto ją wkręcając gdyż jest lewy gwint , gwint się skończył a ciśnienie pozostało na 1bar (z 1,5bar)
Bi-fuel V40
-
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-03-16, 23:12
- Imię: Leon
- VOLVO: v70 xc
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 193KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: [All] koltec/necam EGI - moge pomoc
Mam kolejny problem, komputer od gazu nie reaguje na przełączanie
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
odłączenie akumulatora nie pomaga, elektrozawory gazu się nie otwierają, podłączenie kabla diagnostycznego do masy nie daje żadnego efektu.
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
odłączenie akumulatora nie pomaga, elektrozawory gazu się nie otwierają, podłączenie kabla diagnostycznego do masy nie daje żadnego efektu.