[Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marco182
V
V
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-21, 09:19
Imię: Marek
VOLVO: XC70
Silnik: 4
KW/KM/NM: 200/440
Rok: 2016
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: min. 9l
Przebieg: 120000
Lokalizacja: Słupsk
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: marco182 » 2013-03-29, 13:49

Witam,

szukami instalacji lpg do S80 V8. Skupiam sie na dwóch BRC lub Prins. Czy ktos może poradzić co lepsze. Gazownik od BRC poleca swoją ponieważ ponoć wtryskiwacze BRC lepiej znoszą polski gaz.
Ponadto wcześniej ponoć był problem z pompa paliwa w tym silniku ale teraz jak napisła mi jeden z gazownikó, który ju zprzerabiał takie silniki: "Przede wszystkim pojawił się emulator współpracujący z modułem sterującym pompą paliwa, więc raczej problemów z regulatorem ciśnienia paliwa nie powinno być. Instalacja na Prinsie w tym silniku to koszt 7tys. zł. na instalacji opartej o sterownik Stag lub Tech, wtryskiwacze Hana i reduktory ACR01 to koszt 5700zł."
Czy ktoś może mi cos sensownego podpowiedzieć bo im dalej w las tym więcej drzew.

arsenal
V
V
Posty: 38
Rejestracja: 2013-02-08, 19:57
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4 v8
KW/KM/NM: 315
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 17
Przebieg: 145000
Lokalizacja: szczecin
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: arsenal » 2013-03-29, 14:55

Czesc,
Ja zalorzylem BRC zaplacilem 6 tys i autko sprawuje sie idealnie,nie mam problemu z wyskakujacymi bledami.i szczerze ci powiem ze nie interesuje mnie czy mam jakiegos staga czy hana.ma chodzic dobrze i chodzi pieknie,mam dwie V8 w garazu i obydwa auta maja BRC i sa to dwa rozne auta,mercedes cl 500 i xc90 4,4 v8 i obydwa chodza tak samo.ale z tego co wiem Prins tez jest b.dobry bo kolega ma tez w xc 90 4,4 v8 i tez chodzi pieknie tylko ze on ma jakis zbiorniczek i musi dolewac jakiegos plynu co jakis czas.

Awatar użytkownika
marco182
V
V
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-21, 09:19
Imię: Marek
VOLVO: XC70
Silnik: 4
KW/KM/NM: 200/440
Rok: 2016
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: min. 9l
Przebieg: 120000
Lokalizacja: Słupsk
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: marco182 » 2013-03-29, 15:16

Dzieki za podpowiedź. Ja też skłaniam sie w stronę BRC tym bardziej, że mam ją w V70 w wersji plug&drive. Chodzi od 3 lat bez jakichkolwiek problemów. Zdarzyło mi sie jedynie parę razy przy ostrym nagłym przyspieszeniu, że przełączyła sie sama na benzynę. Jak była zupełnie nowa tego nie było.
Jakie masz wtryskiwacze żółte czy pomarańczowe. Mój gazownik radzi pomarańczowe, mówi że wystarczą w zupełności a na żółtych będzie więcej palił.

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Pyroli » 2013-03-29, 16:07

Zdecydowanie dobry gaziarz ci jest potrzebny a niestety BRC dobrego gaziarza to ze świecą szukać.

Stag i Tech ogarną bez problemu a emulator paliwa stagowski tutaj zdaje się działa.

BRC nie polecam bo ich listwy będą kilometr od zaworów. Chyba, że weźmiesz BRC z wtryskami Keihina. Bo te ich listwy sie nie nadaja.

Z technicznych rzeczy:
1. Żaden pojedynczy reduktor ci tego nie obrobi.
2. V8 jest tak skontruowane, że listwa to proszenie się o problemy:
http://lpg-forum.pl/post26597.html?hili ... 0V8#p26597
Tutaj jest tragedia na załączonym obrazku:
Obrazek

I nawet prins nie wypada w tej kwestii lepiej:
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17& ... ead#unread

Oczywiście da się to zrobić na listwach ale do tego ci jest potrzebny na prawdę kumaty gazownik, żeby ci takiego druta nie odwalił jak to BRC wyżej.

Poczytaj sobie tutaj:
http://lpg-forum.pl/volvo-s80-4-4-v8-31 ... Volvo%20V8

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Chalski » 2013-03-29, 19:39

Pyroli pisze:Tutaj jest tragedia na załączonym obrazku:
Gdzie żeś toto wykopał - normalnie fail roku i wg mnie auto powinno mieć z miejsca zabrany dowód rejestracyjny - za miedź idącą na wierzchu niczym nie zamocowaną do budy.

Ja zakładał bym albo Prince - ale jak już koledzy zauważyli kupa kasy, albo składaka opartego o sterownik Stag lub LPG-TECH, do tego 2 reduktory AC R01 150 i wtryski Hana lub Barracuda lub Keihin (to te co są w Prince)
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Pyroli » 2013-03-29, 21:34

Gdzie żeś toto wykopał
Przecież masz linka wyżej ;) W magicznym temacie MEGA DRUT TEAM na lpg forum.

Awatar użytkownika
Mateusz LKR
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 13018
Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
Imię: Mateusz
VOLVO: S60 I / S80 II
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 240+
Rok: 2009
Był na spocie: 17
Lokalizacja: Kraśnik
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Mateusz LKR » 2013-03-29, 21:34

Trzeba się logować
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Pyroli » 2013-03-29, 21:37

No niestety. Dział galeria tylko dla zalogowanych ale warto tam mieć konto jak ktoś montuje LPG. W wielkim skrócie - totalna katastrofa w volvo V8 na BRC.

Awatar użytkownika
marco182
V
V
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-21, 09:19
Imię: Marek
VOLVO: XC70
Silnik: 4
KW/KM/NM: 200/440
Rok: 2016
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: min. 9l
Przebieg: 120000
Lokalizacja: Słupsk
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: marco182 » 2013-03-30, 10:20

Panowie,

tak odpowiedział mi Prins w Polsce:
"Instalacja Prins VSI - zalety w porównaniu do innych systemów:
- jest to system Master Slave - instalacja Prins VSI jest niewolnikiem
komputera benzynowego. Komputer benzynowy zarządza systemem gazowym.
- japońskie wtryskiwacze Keihin (najwyższa jakość wtryskiwaczy)
współpracujących z reduktorem Prins moc do 400 KM - spora zapas mocy
(ciśnienie robocze systemu ok. 2 bary) - inne systemy ok. 1 bar. Skutkuje to
wiekszą precyzją dawkowania gazu LPG, niezauważalną utratą mocy w stosunku
do benzyny (rządu ok. 3%).

Wszelka diagnostyka i cykliczna wymiana filtrów itp może być wykonywana w
woj. pomorskim. Jednak dobry montaż to połowa sukcesu - dlatego polecamy
niektóre serwisy, które montują dużo instalacji Prins VSI i mają
wystarczające doświadczenie.

Decyzję pozostawiam Panu."


Może zatem nie będzie wcale tragedii z załozeniem tej instalacji.

arsenal
V
V
Posty: 38
Rejestracja: 2013-02-08, 19:57
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4 v8
KW/KM/NM: 315
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 17
Przebieg: 145000
Lokalizacja: szczecin
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: arsenal » 2013-03-30, 10:50

Jakos mam BRC w 4.4 v8 i nigdy nie bylo problemu i zawsze ladnie chodzil,i jestem ciekaw skad taka twoja opinia ze nie jest dobra do tego silnika,moze zalorzyl ci jakis super fachowiec i dlatego teraz tak piszesz,to jest juz druga moja instalacja BRC.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Chalski » 2013-03-30, 10:51

marco182 pisze:- jest to system Master Slave - instalacja Prins VSI jest niewolnikiem
komputera benzynowego. Komputer benzynowy zarządza systemem gazowym.
Każda instalacja LPG tak działa - odczyt czasów wtrysku benzyny + korekty = czas wtrysku na wtryski lpg.
marco182 pisze:japońskie wtryskiwacze Keihin (najwyższa jakość wtryskiwaczy)
Tu pełna zgoda - Keihin to najwyższa pólka, ale można wykorzystać wtryski Keihin do sterownika Stag czy LPG-TECH
marco182 pisze:reduktorem Prins moc do 400 KM - spora zapas mocy
Prinsowy reduktor rzeczywiście wydajny i teoretycznie powinien samodzielnie ogarnąć ten silnik - można go stosować z każdą elektroniką
marco182 pisze:(ciśnienie robocze systemu ok. 2 bary) - inne systemy ok. 1 bar. Skutkuje to
wiekszą precyzją dawkowania gazu LPG, niezauważalną utratą mocy w stosunku
do benzyny (rządu ok. 3%).
Co do ciśnienia pracy nie wypowiem się bo nie wiem. Precyzja dawkowania to wtryskiwacze, inna instalacja dobrze wyregulowana też nie daje spadku moce, wręcz w niektórych autach można mieć bonus w postaci kilku KM i kilkunastu Nm.

No i jak pan napisał w cytacie - wymiana filtrów w pomorskim, ale gdzie montaż? Speców od polskich instalacji jest o wiele więcej niż monterów Prins-a
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Uapa
VIP
VIP
Posty: 4072
Rejestracja: 2010-06-15, 23:13
VOLVO: 440/760/V70/C70/S80
Silnik: 2.0/2.4TIC/2.5/2.0T/D5
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Szczecin/Odense, DK
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Uapa » 2013-03-30, 10:54

arsenal,
W dziale technicznym piszemy używając polskich znaków ą, ę, ż itp. Popraw swój post.
:pisz:

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Chalski » 2013-03-30, 11:31

arsenal, zrób kilka zdjęć silnika i komponentów instalacji LPG to zobaczymy jak to ktoś założył.
Fakt jest taki że instalacje BRC są dość mocno "drutoodporne" i nawet założone mega nie poprawnie jako tako działają.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
marco182
V
V
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-21, 09:19
Imię: Marek
VOLVO: XC70
Silnik: 4
KW/KM/NM: 200/440
Rok: 2016
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: min. 9l
Przebieg: 120000
Lokalizacja: Słupsk
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: marco182 » 2013-03-30, 12:04

Prins poleca mi montera w Swarzędzu.

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Mikaell » 2013-03-30, 12:55

Mając do wyboru Prins vs. BRC skłaniałbym się ku Prins.
Chociaż tak naprawde główne zalety holenderskiego Prinsa to japońskie wtryskiwacze, które jak kolega Chalski słusznie napisał można zastosować z polskim sterownikiem.
Reduktory też bardzo dobre i znów jak wyżej:).
Elektronika nie wydaję się mieć jakiś niezwykłych ficzerów więc po co przepłacać?

Czyli wychodzi na to że optymalnie to Tech ew Stag i redek Prinsa i Keihiny.
I nie zapomnieć o kumatym gazowniku.

Pozdrawiam

arsenal
V
V
Posty: 38
Rejestracja: 2013-02-08, 19:57
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4 v8
KW/KM/NM: 315
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 17
Przebieg: 145000
Lokalizacja: szczecin
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: arsenal » 2013-03-30, 14:47

W tym momencie nie wyslę wam fotek mojej instalacji bo jestem na statku ale poproszę żone żeby zrobiła fotkę i wysłała jak tylko dostanę odrazu wam wrzucę.Facet który zakładał instalację i jak ktoś jest ze Szczecina lub okolic to powinien znac firmę DRETAN w Tanowie.Dla przykładu podam ze zakładałem instalację tą samą do mercedesa cl 500 i też chciałem cos dobrego i zadzwoniłem do głownej siedziby mercedesa w Warszawie i pytałem o jakąs oryginalną instalację do tego auta i czy jest wogóle szansa na coś takiego w odpowiedzi skierowali mnie do tej firmy w Tanowie,można zobaczyć u nich na stronie WWW.DRETAN.PL.Mercedes jeżdzi od roku na tej instalacji i jest super i zostalo żałorzone tak ze wogole nie widać ze jest instalacja ponieważ jest oryginalna plastikowa pokrywa i nic nie jest pocięte,dlatego zrobiłem to samo z moim XC90 i auto chodzi idealnie i napewno jest 100 razy lepiej zrobione jak na zdjęciu wyrzej,u mnie nie wisza tak przewody i jest elegancko przymocowane na listwie,z reszta każdy robi według własnych potrzeb.Ja jestem bardzo zadowolony z tej instalacji w obydwóch autach,ale nie mogę powiedzieć że prins jest lepszy czy gorszy,kolega ma XC90 4,4 V8 z instalacją prinsa i też jest bardzo zadowolony i często latamy razem i nie widzę żadnej różnicy w obydwu autach.Jak dla mnie kwestia gustu i finansowa,ja zapłaciłem 6 tyś a kolega 7 tyś a jak sie przejechał moim autem to powiedział ze jezdzi tak samo jak jego i w moich odniesieniach było to samo tylko ze ja zaoszczedziłem 1 tys to taka chyba różnica.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Chalski » 2013-03-30, 15:23

marco182 pisze:Prins poleca mi montera w Swarzędzu.
No ładnie, prawie 300 km, super opcja.
Bliżej byś miał do 3city (jest na forum lpg użytkownik Vanos Gdynia) lub do Bytowa (PiotrK - z lpg-forum).
Poszukaj, zadzwoń do jednego i drugiego co by proponowali, przekalkuluj sobie co się lepiej opłaca i wybierz.
Ja bym nie chciał jechać taki kawał drogi żeby zagazować auto.
Tym bardziej że wg mnie zrobić tak ciasno upakowany silnik w 1 dzień (powiedzmy 8 - 20) jest nie możliwe (jeśli instalacja ma być założona poprawnie i gdy pracuje przy niej max 2 ludzi)
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Pyroli » 2013-03-30, 17:20

od roku na tej instalacji i jest super
Dupohamownia nie jest wyznacznikiem dobrze zainstalowanej instalacji. To silnik spala LPG a nie ty.
tak ze wogole nie widać
To też nie jest zaleta. Najpierw ma być poprawnie a potem można ukrywać.
każdy robi według własnych potrzeb
Nie prawda. Układ paliwowy to nie plac zabaw gdzie można swoje wizje realizować. Trzeba się trzymać zasad fizyki bo inaczej można narazić czyjeś zdrowie i życie.
było to samo tylko ze ja zaoszczedziłem 1 tys to taka chyba różnica
Keihiny wytrzymają dłużej. Listwy MTM rozszczelniają się po przebiegach ok 100 tyś km. Keihina zepsutego jeszcze nie widziałem. Lecą do czyszczenia i śmigasz dalej.

Reduktor tak samo. Mam nadzieje, że masz dwa reduktory? Bo jeśli nie to reduktor Genius Max nie wyrobi nawet 250 koni.

Chociaż muszę przyznać że galeria tej firmy nie wygląda źle. Ale to typowe BRC, zero kompensacji :|

arsenal
V
V
Posty: 38
Rejestracja: 2013-02-08, 19:57
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4 v8
KW/KM/NM: 315
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 17
Przebieg: 145000
Lokalizacja: szczecin
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: arsenal » 2013-03-30, 18:04

Mam dwa reduktory i instalacje tak dla przykładu zakładali nie w 8 godzin jak inne firmy tylko auto stało dwa dni.zero jakichkolwiek błedow na kompie,i naprawde nie ma różnicy miedzy bęzyną a gazem,myslę że maksymalnie jakieś kilka procent.Dla mnie facet jest bardzo konkretny i ma bardzo dobrą renomę,wielu moich kolegów zakładało u niego instalację i od żadnego nie słyszałem żeby nażekal a nie mowię tutaj tylko o volvo tylko kilka róznych marek,jak, JEEP SRT8,MERCEDES 55 AMG,AUDI S8.A nie jakies zabawkowe silniki 2.0 czy 3.0.Z resztą o czym my tu rozmawiamy,opinia ludzi którzy zakładali u niego instalację w róznych markach i każdy jest zadowolony więc o czymś to świadczy.I nie obraż się kolego ale piszesz w ten sposób jak byś robił to od kilkunastu lat i miał jakiekolwiek pojęcie o tym.

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Pyroli » 2013-03-30, 18:29

naprawde nie ma różnicy miedzy bęzyną a gazem,myslę że maksymalnie jakieś kilka procent.Dla mnie facet jest bardzo konkretny i ma bardzo dobrą renomę,wielu moich kolegów zakładało u niego instalację i od żadnego nie słyszałem żeby nażekal a nie mowię tutaj tylko o volvo tylko kilka róznych marek,jak, JEEP SRT8,MERCEDES 55 AMG,AUDI S8.A nie jakies zabawkowe silniki 2.0 czy 3.0.
Wiem, że chcesz żeby się okazało, że gość jest dobry. Ale żaden z powyższych nie jest argumentem. Widziałem wiele spartaczonych instalacji a właściciele twierdzili że wszystko jest idealnie. Potem urywał się grzybek i trzeba było robić remont silnika.

Skoro tak się chwalisz to powiedz mi jakie masz AFR na gazie i na benzynie przy obciążeniu 100% ? Jeśli nie wiesz to nie mów, że nie ma różnicy bo nie wiesz ;)

Nie obraź się ale projektuje system sterowania wtryskiem/zapłonem i dla mnie tacy gaziarze nie są żadnym autorytetem. Nie wiedzą jak to działa od podszewki.

Awatar użytkownika
marco182
V
V
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-21, 09:19
Imię: Marek
VOLVO: XC70
Silnik: 4
KW/KM/NM: 200/440
Rok: 2016
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: min. 9l
Przebieg: 120000
Lokalizacja: Słupsk
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: marco182 » 2013-03-30, 19:24

a wiecie cos może panowie o tym polecanym mi w Swarzędzu monteże "Autogaz". Jezeli Prins to pewniak to może nie ma co kombinować tylko zakładać. W końcu różnica 1 000 zł to nie koniec świata żeby kombinować ponad miarę. Przecież zatankowanie do pełna Pb95 to prawie 400 zł, które starcza w mieście na 400 km. A jeżeli mam dla takiej oszczędności mieć problemy z silnikiem albo błędami nioewiadomego pochodzenia to włos mi się na głowie jeży.

Uapa
VIP
VIP
Posty: 4072
Rejestracja: 2010-06-15, 23:13
VOLVO: 440/760/V70/C70/S80
Silnik: 2.0/2.4TIC/2.5/2.0T/D5
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Szczecin/Odense, DK
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Uapa » 2013-03-30, 22:57

arsenal pisze:jak ktoś jest ze Szczecina lub okolic to powinien znac firmę DRETAN w Tanowie.
Robię trasę Szczecin-Policę co drugi dzień i nigdy tej firmy nie widziałem. Ale przyznaje się, że gaz mam jedynie w kuchence...

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Pyroli » 2013-03-30, 23:37

Prins to nie pewniak bo to zależy od montera.

Zasada numer jeden przy zakładaniu gazu:
Monter jest najważniejszy, potem dopiero przychodzą graty.

Innymi słowy jak partacz założy ci prinsa to dobrze chodzić nie będzie. Dobry gazmen z kolei założy średnie graty a będzie śmigać do odcinki.

Swoją drogą oglądałem galerię tutaj:
http://www.autogaz-swarzedz.pl
I poza tym, że S80 pomylili z V70 to robią przeciętnie i zdarzają się błędy takie jak cewka do góry nogami czy za słaby reduktor (Reduktor prinsa 400 koni nie uciągnie i nie ma się co łudzić).

Chalski ci podał do kogo się udać w twojej miejscowości.

Taniej nie znaczy gorzej bo za prinsa wołają grubą kasę dlatego, że reduktor i wtryski są drogie. Jak chcesz to można założyć te same rzeczy co do prinsa do staga czy techa i tak bym wolał zrobić.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: Chalski » 2013-03-31, 00:25

arsenal pisze:można zobaczyć u nich na stronie WWW.DRETAN.PL
W kilku montażach za wlew pełny pod zderzakiem równolegle do ziemi to gdyby na stacjach respektowali przepisy tankowanie mogło by się odbyć po przwróceniu auta na bok (m. in. Jeep GC SRT8 i Merc CLS 500). Czasy montażu po 7-8 godzin w 6 cylindrowych silnikach świadczą o tym że kolektor jest nie zdejmowany do wiercenia i wg mnie instalacja jest wrzucana pod maskę bo tego tak szybko i dobrze nie da się wykonać.
Na przykładzie tego volvo widać jakie węzyki wychodzą - tylko po to żeby schować wtryski:
Obrazek

Tu widać dbałość o równe węzyki od wtrysków do kolektora:
Obrazek
Kolejne mistrzostwo z wężykami:
Obrazek
I mozna by tak wyliczać
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

arsenal
V
V
Posty: 38
Rejestracja: 2013-02-08, 19:57
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4 v8
KW/KM/NM: 315
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 17
Przebieg: 145000
Lokalizacja: szczecin
Status: Offline

Re: [Volvo S80 V8 4,4 2007r] Jaka instalacja do V8

Post autor: arsenal » 2013-03-31, 06:03

SAMI FACHOWCY :lol:, a tobie już mówiłem kolego że nie znam się na tym ale servisuje swoje auta w ASO i mam zadbane samochody i i nie jestem jakimś specem ale potrafię wyczuc jak auto chodzi na bęzynie a jak na gazie i nawet jak pójdzie podłoga to nie rozłacza mi gazu przy 6500RPM!A jak tak sie znasz dobrze na tym to zaoferuj swoją pomoc chłopakowi i załóż mu instalacje i wtedy bedzie miał najlepsze auto na gazie w polsce.Napisałem chłopakowi bo pytał jaką instalację więc poleciłem mu BRC bo chodzi mi dobrze ale tak samo napisałem o instalacji PRINSA bo kolega ma i też jest zadowolony.No ale w polsce jest wiele osob które uwarzają ze robią wszystko najlepiej i wiedzą wszystko najlepiej.A tak wogóle to zapraszam cie do Szczecina na jazde próbną pożądnymi samochodami i wtedy stwierdzisz czy mam instalacje dobrze zalorzoną czy nie. :>

[ Dodano: 2013-03-31, 13:29 ]
DO CHALSKI- Merc CLS 500). Czasy montażu po 7-8 godzin w 6 cylindrowych silnikach,hahaha,od kiedy w cls 500 lub srt8 sa 6 cylindrowe silniki!!!Skoro tak się znasz na silnikach to lepiej nie wypowiadaj się na temat instalacji,a po drugie jak dla mnie to nie zalożyłbym instalacji do 2,4T.Bo raz ze to nie jezdzi wogole na benzynie a co dopiero na gazie. :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”