Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
-
- VIP
- Posty: 4750
- Rejestracja: 2006-01-12, 16:23
- Imię: Piotrek
- VOLVO: brak
- Silnik: v
- Rok: 2023
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wwa
- Status: Offline
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
No ale chyba jak bedzie brudny to nic zlego sie mu nie stanie
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Przyjaciele
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-11-03, 21:08
- VOLVO: V 70 II AWD, 70 TDI, V70 AWD, 740,
- Silnik: B5254T / B230F / B 5244T3
- KW/KM/NM: 140 KM 193KM 200KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN/POLICE
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
Ciekawe czemu nie dali ci reduktora na przedniej sciance tak jak ja to mam i wielu innych ladniej to wyglada i nie przyszkadza w niczym
144-244-245-740-850-V70-XC70-S60->Też VOLVO
-
- V
- Posty: 126
- Rejestracja: 2006-11-13, 15:48
- Imię: pawel
- VOLVO: XC90
- Silnik: D5244T18
- Rok: 2012
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 130
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
ma znaczenie. zalanie reduktora w trakcie brodzenia powoduje zgasniecie autka na lpg. dlatego w terenowkach robimy krocce odpowietrzajace z malym syfonem by nawet zalany reduktor nie mial kontaktu z woda (a konkretnie membrana ktora ma stycznosc z atmosfera)commor pisze:Mój gazownik wiedział o tym ale... wspomniał od razu, że czym niżej to tym większa szansa na jakieś zabrudzenia, błoto, wodę etc. pomimo, że jest tam (chyba) podłoga.Blyskacz pisze:Reduktor w tym modelu mieści sie ładnie nisko przy podlużnicy - przy nim i tak nie ma co kręcic, wiec może być nisko
no ale plaskaczem malo kto az tak brodzi :)
Dotacje UE: www.biuroaltima.pl
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2007-06-05, 18:57
- VOLVO: V70 T5
- Silnik: 2,3 Turbo
- KW/KM/NM: .../250/...
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
...no tak ale drogi mamy takie jakie mamy... autostrady dopiero w 2012 jak dobrze pójdzie...willard pisze:no ale plaskaczem malo kto az tak brodzi
a woda to takie badziewko, że wszędzie wlezie i moim (skromnym) zdaniem lepiej może ciut brzydziej a pewniej zamontować taki reduktor.
Podłoga w silniku też przed niczym nie chroni (może po za bryzgami wody), bo jak już się dostanie to z kolei nie wyleci...
Pozdr.
commor
-
- VIP
- Posty: 4750
- Rejestracja: 2006-01-12, 16:23
- Imię: Piotrek
- VOLVO: brak
- Silnik: v
- Rok: 2023
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wwa
- Status: Offline
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
Dzieki, teraz bede wiedzial jak gadac z gaziarzem podczas montowania do jeepa lpg
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2007-06-05, 18:57
- VOLVO: V70 T5
- Silnik: 2,3 Turbo
- KW/KM/NM: .../250/...
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
...albo XC90 skoro już jesteśmy przy terenowawych...
-
- V
- Posty: 126
- Rejestracja: 2006-11-13, 15:48
- Imię: pawel
- VOLVO: XC90
- Silnik: D5244T18
- Rok: 2012
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 130
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
pamietam w bornym sulinowie byla niemozebna ulewa, normalnei potoki ulicami. siedzimy na ganku suchutcy, grill skwierczy a tu wlatuje dres i nawija : "ku*** koledzy pomozcie odpalic bo do laski jade". Ubieramy poncha i wychodzimy w te ulewe a tu stoi audi b4 i nie pali za nic. Dres mowi, ze wpadl w kaluze i wtedy zgasl. Pali go na tym lpg i dusi. Otwieramy paszcze a tam jak po powodzi. Malo brakowalo a mialby wode w filtrze powietrza na benie zagadal za ktoryms razem bo kolo stwierdzil ze zawsze na lpg pomyka.
Inna prygoda to przejazd po burzy pod tunelem (starym) w kat. To samo - stoi jakis golfik w polowie. Dizel cyz benzyna przejada wode po kola, a z lpg roznie bywa. Dlatego przy mokrych warunkach reduktor moze byc nisko ale musi miec odpowietrzenie.
Koszerne jest wyprowadzenie odpowietrzen z mostow, skrzyni, miski, reduktora wiazka nad poziom dachu - jak zaleje to juz calosc
Inna prygoda to przejazd po burzy pod tunelem (starym) w kat. To samo - stoi jakis golfik w polowie. Dizel cyz benzyna przejada wode po kola, a z lpg roznie bywa. Dlatego przy mokrych warunkach reduktor moze byc nisko ale musi miec odpowietrzenie.
Koszerne jest wyprowadzenie odpowietrzen z mostow, skrzyni, miski, reduktora wiazka nad poziom dachu - jak zaleje to juz calosc
Dotacje UE: www.biuroaltima.pl
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
Od... CO???
Jakie odpowietrzenie?
Bardzo proszę o nieco bardziej naukowe rozwinięcie tematu, bo jako technokrata tu jestem niemiec.
Według mojej wiedzy nawet butan w temperaturze przyjętej jako znośna dla wielbiciela ekstremalnych warunków, jest w stanie znacznie powyżej wrzenia, czyli gazowym.
Nie wspomnę o znacznie bardziej narwanym propanie, który potrafi zagazować w lutym na Syberii... ale wyjątkowo, gdy temperatura wzrośnie powyżej minus dziesięciu stopni (celsjusza, nie Richtera)
Że się autko zadławiło przy butowaniu, to uwierzę, ale, żeby nie odpaliło, to znaczy tylko tyle, ze serwis do ukarania.
Jakie odpowietrzenie?
Bardzo proszę o nieco bardziej naukowe rozwinięcie tematu, bo jako technokrata tu jestem niemiec.
Według mojej wiedzy nawet butan w temperaturze przyjętej jako znośna dla wielbiciela ekstremalnych warunków, jest w stanie znacznie powyżej wrzenia, czyli gazowym.
Nie wspomnę o znacznie bardziej narwanym propanie, który potrafi zagazować w lutym na Syberii... ale wyjątkowo, gdy temperatura wzrośnie powyżej minus dziesięciu stopni (celsjusza, nie Richtera)
Że się autko zadławiło przy butowaniu, to uwierzę, ale, żeby nie odpaliło, to znaczy tylko tyle, ze serwis do ukarania.
-
- V
- Posty: 126
- Rejestracja: 2006-11-13, 15:48
- Imię: pawel
- VOLVO: XC90
- Silnik: D5244T18
- Rok: 2012
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 130
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
Kwestia odpowietrzenia:
Odpowietrzenie w terenowkach sluzy temu by niechciane elementy pojazdu nie zasysaly wody podczas gwaltownego ochlodzenia w czasie forsowania przeszkody wodnej. Odpowietrzenei dotyczy bazowo:
- mostow (ktore sa gorace a po wjechaniu do wody ulega ochlodzeniu, tak jak i powietrze w nich. zimne powietrze mam mniejsza objetosc i z ochota zasysa wode wszelkimi mozliwymi uszczelnieniami. I potem mamy w moscie emulsje zamiast hipolu, co skutkuje wiadomo czym.
- aparat zaplonowy - rekawiczka lekarska i wyprowdzenia wezyka do gory.
- reduktor lpg. ma on polaczenie z atmosfera - z jednej strony membrana "dotyka" powietrza atmosferycznego - w koncu to urzadenie dziala na zasadzie roznicy cisnien. Jezeli nagle dostanie tam sie woda to membrana jest primo schlodzona w sosob gwaltowny, secundo nagle pojawia sie parcie wody ergo zmiana (wzrost) cisnienia. to zaburza dzialanie reduktora (sprawdzone!)
- skrzynia i reduktor - koszerni userzy rowniez robia do nich odpowietrzenie choc sa to elementy mniej hermetyczne niz mosty. Powod ten sam.
Najprostrzy odpowietrznik to wyprowadzona w dol rurka (sprawdza sie w zasadzie jedynie do aparatu zaplonowego). Odcinek dlugosci ok 15cm - nawet kompletne zalanie silnika nie spowoduje takiego cisnienia wody by wtloczyla powietrze do aparatu i dama tam wparowala. Odpowietrzniki msotow i skrzyn to wezyki nakrecane na krocce i wyprowadzone lacznie ponad poziom przewidywanego zatopienia - np. na szczyt snorkela jak zaleje silnik to co tam zalowac skrzyni ha ha.
Ot i kwestia.
Generalnei sprawdza sie zasada ze kitowanie i silikonowanie elementow by nie nabieraly wody konczy sie tym, ze ja nabieraja i nie wypuszczaja. Stand rola odpowietrznika.
Odpowietrzenie w terenowkach sluzy temu by niechciane elementy pojazdu nie zasysaly wody podczas gwaltownego ochlodzenia w czasie forsowania przeszkody wodnej. Odpowietrzenei dotyczy bazowo:
- mostow (ktore sa gorace a po wjechaniu do wody ulega ochlodzeniu, tak jak i powietrze w nich. zimne powietrze mam mniejsza objetosc i z ochota zasysa wode wszelkimi mozliwymi uszczelnieniami. I potem mamy w moscie emulsje zamiast hipolu, co skutkuje wiadomo czym.
- aparat zaplonowy - rekawiczka lekarska i wyprowdzenia wezyka do gory.
- reduktor lpg. ma on polaczenie z atmosfera - z jednej strony membrana "dotyka" powietrza atmosferycznego - w koncu to urzadenie dziala na zasadzie roznicy cisnien. Jezeli nagle dostanie tam sie woda to membrana jest primo schlodzona w sosob gwaltowny, secundo nagle pojawia sie parcie wody ergo zmiana (wzrost) cisnienia. to zaburza dzialanie reduktora (sprawdzone!)
- skrzynia i reduktor - koszerni userzy rowniez robia do nich odpowietrzenie choc sa to elementy mniej hermetyczne niz mosty. Powod ten sam.
Najprostrzy odpowietrznik to wyprowadzona w dol rurka (sprawdza sie w zasadzie jedynie do aparatu zaplonowego). Odcinek dlugosci ok 15cm - nawet kompletne zalanie silnika nie spowoduje takiego cisnienia wody by wtloczyla powietrze do aparatu i dama tam wparowala. Odpowietrzniki msotow i skrzyn to wezyki nakrecane na krocce i wyprowadzone lacznie ponad poziom przewidywanego zatopienia - np. na szczyt snorkela jak zaleje silnik to co tam zalowac skrzyni ha ha.
Ot i kwestia.
Generalnei sprawdza sie zasada ze kitowanie i silikonowanie elementow by nie nabieraly wody konczy sie tym, ze ja nabieraja i nie wypuszczaja. Stand rola odpowietrznika.
Dotacje UE: www.biuroaltima.pl
-
- V
- Posty: 102
- Rejestracja: 2007-01-28, 21:46
- VOLVO: 850 2.5 20V 96'
- Silnik: B5254FS
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Szprotawa / Sandbach
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
to wszystko prawda z jednym malym ale... mianowicie nijak sie ma do reduktora ktory jest przedmiotem rozwazan - reduktory do instalacji cisnieniowych nie maja kontaktu z atmosera - nie ma takiej potrzeby, to zamknieta puszka, ktora mozesz utopic cala i nie ma to wplywu na jej prace - punktem odniesienia dla niego jest (pod)cisnienie za przepustnica...willard pisze:- reduktor lpg. ma on polaczenie z atmosfera - z jednej strony membrana "dotyka" powietrza atmosferycznego - w koncu to urzadenie dziala na zasadzie roznicy cisnien. Jezeli nagle dostanie tam sie woda to membrana jest primo schlodzona w sosob gwaltowny, secundo nagle pojawia sie parcie wody ergo zmiana (wzrost) cisnienia. to zaburza dzialanie reduktora (sprawdzone!)
To czym Ty piszesz dotyczy instalacji i reduktorow podcisnieniowych....
pozdrawiam Blyskacz
-
- V
- Posty: 126
- Rejestracja: 2006-11-13, 15:48
- Imię: pawel
- VOLVO: XC90
- Silnik: D5244T18
- Rok: 2012
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 130
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
mam jedynie doswiadczenie z 1 gen w moim uazie, suzukach. niestety wszystko powyzej to juz nei wiem
Zatem hipoteza o "topieniu v70" odpada
Zatem hipoteza o "topieniu v70" odpada
Dotacje UE: www.biuroaltima.pl
- Silveraxe
- V
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-02-02, 09:59
- VOLVO: za mna S40, V70 a tera XC90
- Silnik: 1.8,a ten drugi 2.5 SE a obecny 2.4
- KW/KM/NM: 166/165/220
- Rok: 1944
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom- Aberdeen
- Status: Offline
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
panowie odswezam troche temat
Gaz do tego v70 dobry i ile z robocizna?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll" onclick="window.open(this.href);return false;? ... TQ:GB:1123
Gaz do tego v70 dobry i ile z robocizna?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll" onclick="window.open(this.href);return false;? ... TQ:GB:1123
Gorąco polecam: My best Volvo songs
-
- Przyjaciele
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-11-03, 21:08
- VOLVO: V 70 II AWD, 70 TDI, V70 AWD, 740,
- Silnik: B5254T / B230F / B 5244T3
- KW/KM/NM: 140 KM 193KM 200KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN/POLICE
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70] Nowa Instalacja gazowa
Z doswiadczenia polecam Staga 300 koszt instali 1300-1400 zl koszt roboty do 1000 zl
144-244-245-740-850-V70-XC70-S60->Też VOLVO