[v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

yell
V
V
Posty: 140
Rejestracja: 2013-04-24, 10:29
Imię: A
VOLVO: V50/ exV70
Silnik: V50 - D4204T
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 363000
Lokalizacja: Słupsk
Status: Offline

[v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: yell » 2013-08-06, 07:54

Jestem posiadaczem V70 mk1 Bi-fuel napędzango Pb i LPG. Świece w moim samochodzie mówią już dość. Orientuje się ktoś czy świece w tym modelu powinny być standardowe do benzyny 3-elektrodowe:
http://www.volvofan.pl/Swiece-zaplonowe ... p3805.html
czy może jakieś "specjalne do gazu":
http://www.volvofan.pl/Swiece-zaplonowe ... p6417.html
lub może wystarczą te:
http://www.volvofan.pl/Swiece-zaplonowe ... p3807.html

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Mikaell » 2013-08-06, 11:54

Na Bosza mam uczulenie, więc nie wiem :).
Założyłbym Denso K20TT (budżetowo) lub na bogato Denso irydowe IK20

Pozdrawiam

yell
V
V
Posty: 140
Rejestracja: 2013-04-24, 10:29
Imię: A
VOLVO: V50/ exV70
Silnik: V50 - D4204T
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 363000
Lokalizacja: Słupsk
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: yell » 2013-08-06, 12:34

Dzięki za podpowiedź, ale dlaczego akurat ten model Denso? Wg katalagu mają odstęp 0,8mm. Nie powinno być 0,7mm dla tego silnika?

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Mikaell » 2013-08-06, 22:45

Nie wiem ... mój katalog tak podpowiedział.
Zawsze możesz zmniejszyć odstęp z 0,8 na 0,7.
Albo szukać dalej.
Całkiem serio. Warto sprawdzać crossy na cross, a potem jeszcze raz.
W katalogach jest masa błędów.

Pozdrawiam

tofu
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Lokalizacja: kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: tofu » 2013-08-10, 23:29

i warto pamiętać o prostej zasadzie gaz woli jedną elektrodę mocna iskra wystarczy
Forum Volvo V40 S40 <http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-08-10, 23:34

Kup irydowe NGK. Mają 0.7 czy nawet 0.6 mm.

Driv3rrrr
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4243
Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Driv3rrrr » 2013-08-10, 23:51

Bosch też może być. U mnie mam założone i nie mam im nic do zarzucenia. Co prawda mają jakieś 13 tys nalotu ale ich nie wyciągałem jeszcze więc nie wiem jak tam sobie żyją ale auto odpala wzorcowo, zapłonu puki co nie wyrzuca więc myślę, że jeszcze drugie tyle zrobią ;)
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice

mikos_rafal
VOLV
VOLV
Posty: 720
Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
Imię: Rafal
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5244T15
KW/KM/NM: 215KM
Rok: 2015
Lokalizacja: UK
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: mikos_rafal » 2013-08-30, 10:51

A ja od razu mówię, że ori volvo. Na allegro jest sporo oryginałów za małe pieniądze, a jak nie to zawsze można z eBay uk ściągnąć. Denso 20tt są do turbobenzyny. Zresztą te świece są uniwersalne i to aż za bardzo. Cos mi się nie widzi, żeby takie wspaniałe były. Przez pomyłkę je kupiłem dla siebie, bo tak twierdzą wszystkie katalogi, a okazuje się, że T5 2.4 ma dłuższe świece.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 <--- V70 D5 '08 <--- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 <--- S40 2.0T '04 <--- S40 2.0T '00 <--- S40 2.0T '99

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: vol40vo » 2013-08-31, 16:43

mikos_rafal pisze:A ja od razu mówię, że ori volvo.
wg. Vadisa zaleca sie stosowanie ori. Ja takie własnie mam założone u siebie i nie mam z nimi problemów.
Bi-fuel V40

mikos_rafal
VOLV
VOLV
Posty: 720
Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
Imię: Rafal
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5244T15
KW/KM/NM: 215KM
Rok: 2015
Lokalizacja: UK
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: mikos_rafal » 2013-08-31, 17:07

Akurat Vadis/Vida to katalog czesci oryginalnych, wiec nic innego nie zaleci.

Odosnie przejsc ze swiecami, kazdy kto ma volvo dobrych kilka lat, przkeonal sie, ze nic innego jak ori sie nie zaleca.

Co ciekawe, zamienniki potrafia byc o wiele drozsze niz ori.
V70 D5 '15 <--- V70 D5 '08 <--- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 <--- S40 2.0T '04 <--- S40 2.0T '00 <--- S40 2.0T '99

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-01, 12:23

Oryginalne świece nic specjalnego. To nie jest na tyle skoplikowane urzadzenie elektroniczne, żeby oryginalne były w jakiś sposób lepsze od irydowych denso czy ngk. De facto są gorsze ze względu na mniejszy przebieg jaki na nich zrobisz.

Driv3rrrr
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4243
Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Driv3rrrr » 2013-09-01, 14:33

No dobra...ale oryginały też produkuje firma poboczna na zamówienie Volvo. Tak jak ze wszystkim zresztą - idziemy do motoryzacyjnego i kupujemy de facto oryginał tylko bez znaczka za 50% ceny.
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice

mikos_rafal
VOLV
VOLV
Posty: 720
Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
Imię: Rafal
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5244T15
KW/KM/NM: 215KM
Rok: 2015
Lokalizacja: UK
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: mikos_rafal » 2013-09-01, 19:48

Zgadza sie.

Tak samo jak i wszystkie inne czesci, ktos je produkuje.

Tylko czy normy prodykcyjne sa takie same ?
Otoz nie.

Mialem w rodzinie osobe ktora pracowala jako kotroler jakosci w pewnej fabryce produkujacej dla chyba wszystkich koncernow w europie.

Normy produkcyjne jak i kontrola jakosci jest calkowicie inna dla danego producenta, a przewaznie to co odpada po kontroli ciagle spelnia norme zamiennikow.


Kazdy kupuje to co lubi, ale oszczedzanie na swiecach jest dla mnie bez sensu, bo wymienia sie je raz na kilka lat, wiec ciezko tu cos wiecej oszczedzic.
V70 D5 '15 <--- V70 D5 '08 <--- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 <--- S40 2.0T '04 <--- S40 2.0T '00 <--- S40 2.0T '99

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-01, 23:02

Zatem bez sensu jest kupować oryginalne skoro irydówki dobrego producenta są lepsze, szczególnie do LPG.

Awatar użytkownika
Mateusz LKR
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 13018
Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
Imię: Mateusz
VOLVO: S60 I / S80 II
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 240+
Rok: 2009
Był na spocie: 17
Lokalizacja: Kraśnik
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Mateusz LKR » 2013-09-02, 00:07

Temat był już kiedyś poruszany i wyszło na to ,że jednak oryginalne świece są najlepsze.

Podobnie jest z innymi częściami jak np. tuleje wahacza , można kupić lemfordera który robi na pierwszy montaż ,ale te oryginalne ponoć są jeszcze lepsze i trwalsze. Wiele aut które przyjeżdżają z zagranicy dalej jeździ oryginalnych częściach, które były montowane jeszcze w fabryce, zatem jakaś różnica na plus tych oryginałów musi być.

Nie mówię o wszystkich częściach ,ale czasami oryginał ,to oryginał. Podobnie jest z poduchami podciśnieniowymi dla silników D5, gdzie zamienniki się nie sprawdzają.

Najważniejszą jednak kwestią jest cena i dlatego większość poszukuje zamienników i nie ma nic przeciwko ,bo sam najczęściej po taki wybór sięgam ,ale niektóre części lepiej kupić oryginalne ,ba niekiedy wychodzą nawet taniej ;)
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-02, 21:43

Nie są najlepsze w żadnym wypadku. Zwykła świeca nie dorówna wytrzymałości irydówek zakładając, że obie są dobrze zrobione. To na tyle proste urządzenie elektroniczne, że nie ma nad czym dywagować. To jest zwyczajna przerwa w obwodzie generująca iskry. Liczy się zatem wykonanie i użyte materiały. Świeca może być nawet z Adidasa a to nie zmieni faktu, że jest gorsza od wykonanych z lepszych materiałów (platyna iryd lub jakiegokolwiek innego materiału odpornego na erozję i wysokie temperatury).

To nie jest też część mechaniczna bo nie musi wytrzymywać naprężeń. Musi wytrzymać ciśnienie i temperaturę.

mikos_rafal
VOLV
VOLV
Posty: 720
Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
Imię: Rafal
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5244T15
KW/KM/NM: 215KM
Rok: 2015
Lokalizacja: UK
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: mikos_rafal » 2013-09-03, 09:47

I'm mieć odpowiednie właściwości,, żeby się nie wypalala za szybko, lub też nie osadzal się nagar.

Załóż świece nie przeznaczone do danego silnika, to zobaczysz coś się będzie działo po paru tysiacach km.

Bawiłem się kiedyś w zamienniki świec i po wyrzuceniu kasy w błoto wiem już jedno - nigdy więcej.
Ngk platinum tak mi zerdzewialy z zewnątrz, że mało nie dostałem zawału jak je odkrecalem.
Czesto się pojawiały posty na v40.pl o używaniu się świecy w połowie.

Pa 15 tys km pojawiły się missfire i świece w kosz.

Do obecnego mojego silnika ani jeden katalog nie podaje dobrych zamienników. Wszystkie twierdzą, że świece mają być jak do T5, a tu du**, bo są identyczne jak do S60R.
Po zamontowaniu Denso twin tip zaczęły się pojawiać missfire.
Zmieniłem na ori i problem nie pojawił się ponownie.

Jak chcesz wiedzieć, to ori świece to nie żaden szajs.
Do turbo w v40 są platynowe.
Do s60r to iryd.

A najlepsze jest to, że zamienniki są droższe od ori.

Komplety świec bez problemu można kupić za:
Turbo 4 cylindry poniżej 100zl
Do R 175zl
Do 5 cylindrów turbo 150zl
Do wolnossacych 5 cylindrów 80zl

Sorry, e ni chu*a nie widzę jak można na tym oszczędzić.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 <--- V70 D5 '08 <--- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 <--- S40 2.0T '04 <--- S40 2.0T '00 <--- S40 2.0T '99

aloszaf
V
V
Posty: 145
Rejestracja: 2013-08-27, 20:00
Imię: Lukasz
VOLVO: v70 II
Silnik: 2,4 benzyna
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: aloszaf » 2013-09-03, 17:03

Podłączę się, bo mam podobny silnik.
Te świece Denso (te tańsze), proponowane na początku, są złe? Czym to się objawia? Miałem Denso w swojej megance i jeździłem na nich bardzo długo (na lpg II generacji), nic się nie działo.

W zasadzie wiele pozytywnych rzeczy przeczytałem o technologii TT, zobaczę, ile na nich przejadę (zakładam wkrótce LPG).

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-03, 23:15

żeby się nie wypalala za szybko, lub też nie osadzal się nagar.
Wypalanie się świecy właśnie zależy od materiału z jakiego została wykonana a nagar nie ma nic z tym wspólnego. To tylko świadczy o złej mieszance albo paleniu oleju.

A teraz trochę teorii:
1. Świeca musi być dobrana nie do silnika bo to kompletna bzdura tylko do cewki z jaką współpracuje.
2. Ładunek elektryczny jaki się wytwarza zależy od cewki i świecy. Im większa przerwa tym ładunek większy ale i też większe termiczne obciążenie cewki. Jeżeli przegniesz pałę (zbyt duża odległość) to masz missfire.
3. Jeżeli świeca ci zardzewiała to znaczy, że dostała się tam wilgoć. Pracujące świece nie rdzewieją. Nawet najtańszy metal nie zardzewieje jak będzie odpowiednio chroniony.
A najlepsze jest to, że zamienniki są droższe od ori.
Bo są zwyczajnie lepsze.

Owszem te nowsze świece volvo znajdziesz irydowe ale większość tanich jest to normalne świece do wywalenie po 10-15 tyś na gazie. Irydówki NGK pykną 50 tyś.
Sorry, e ni chu*a nie widzę jak można na tym oszczędzić.
Nie widzę tu żadnego oszczędzania po prostu kupujesz sprawdzoną markę czy to NGK czy to Denso. "Oryginał" i tak jest produkowany przez firmę zewnętrzną więc nie odbiega jakościowo od ich lepszych produktów. Jak kupisz szajs albo podróbę to może będziesz miał takie problemy jakie opisałeś ale ja już pykam 30 tyś na NGK (jak i miliony innych użytkowników) (wcześniej też takie były) i śmiga idealnie a przerwa zwiększyła się dopiero o 0.1 mm.

Także mówienie że volvo w kwestii świec jest jakieś specjalne (de facto z cewkami boscha) jest nie na miejscu.

Driv3rrrr
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4243
Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Driv3rrrr » 2013-09-03, 23:43

Rzadko kiedy ale muszę się zgodzić z Pyroli w tej kwestii.

Podam wam najprostszy przykład. Swego czasu miałem Mercedesa - trzeba było wymienić wachacz. Zamówił mechanik Lemfordera po otwarciu paczki jego oczy wyglądały tak :galy: . Dlaczego? A no dlatego, że znaczek i oryginalne numery Mercedesa były wytarte (kawałeczek zostało numerów stąd wiem). Czyli miałem oryginalny produkt za mniej więcej 40% taniej.

Tutaj jest to samo. Volvo zamawia świece u podwykonawcy, oni wytwarzają wysyłają do fabryki Volvo i tyle w temacie. Podejrzewam, że przy mało mocowych silnikach są zwykłe świece warte 20-25zł sztuka.
Panowie to nie jest Pagani, że tam rzeczywiście jest wszystko na specjalne zamówienie i jedyne w swoim rodzaju.

To samo jest z olejami do skrzyni czy wspomagania i resztą podzespołów. Dlaczego zamiennik dobrej firmy jest drogi? Bo jest z dobrej jakości materiałów i prawdopodobnie szedł na 1 montaż.

Nie chce mi sie wierzyć, że producent świec ma stanowisko do sprawdzania jakości na zamienniki i poszczególnych producentów bo by koszta były przeogromne. Bo każdy producent miałby inne wymagania, a co się za tym wiąże trzeba by pewnie używać innych materiałow itp.

A czemu ludzie mówią, że z ASO lepsze? Bo zapewne kupili nieodpowiedni zamiennik do danego silnika i wsio ;)
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice

mikos_rafal
VOLV
VOLV
Posty: 720
Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
Imię: Rafal
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5244T15
KW/KM/NM: 215KM
Rok: 2015
Lokalizacja: UK
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: mikos_rafal » 2013-09-04, 00:02

Nie mam zamiaru nikogo przekonywać, bo i po co.
Pracowałem dla ASO (a jak!!!!), ale akurat nie dla volvo.
Wiem jakie kosmiczne prowizje robi ASO, ale w czasach allegro i eBay można nabyć ori części w cenie niższej niż zamienniki.

Odnosnie świec wiem tylko tyle, ze ori volvo świece do 4 cylindrów turbo w v40 robi bosch.
Produkt Boscha jest droższy ni ori..

Co do innych elementów to fakt zamienniki i ori robi się często w tej samej fabryce na tej samej linii i nawetzmianie.

Kontrola jakości jest stety juz całkiem inna.

Wierzcie w cuda skoro tak chcecie, ale ja nie będę nikogo na ziemię sprowadza, bo nie mam żadnego interesu w tym.

Ave

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 <--- V70 D5 '08 <--- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 <--- S40 2.0T '04 <--- S40 2.0T '00 <--- S40 2.0T '99

aloszaf
V
V
Posty: 145
Rejestracja: 2013-08-27, 20:00
Imię: Lukasz
VOLVO: v70 II
Silnik: 2,4 benzyna
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: aloszaf » 2013-09-08, 22:31

Pisalem o swiecach Denso TT. Nie zakladajcie ich, szkoda kasy. Lepiej kupcie cos lepszego.

Swoja droga, moje swiece w Volvo za 3-elektrodowe. Wszystkie zamienniki, jakie podaje katalog sa jedno-elektrodowe. Co wiecej, sa to tanie, slabej jakosci swiece (10 zl za sztuke).

Auto-data podala mi jakies swiece NGK BKR6 EKUB. One z kolei sa dwu-elektrodowe. W zadnym sklepie nikt nie umial mi powiedziec czy one pasuja. Testowal ktos takie do gazu w tym modelu?

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-09, 19:18

Na gazie nie pakuj się w nic innego jak jednoelektrodowe.

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: adamusss » 2013-09-09, 21:01

a właśnie... dlaczego?
kiedyś myślałem, że im więcej tym lepiej...
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-09, 23:06

Bo potrzeba jednej konkretnej najlepiej pionowej najdalej niewysuniętej w głąb cylindra iskry a nie bocznych-niewidocznych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”