[v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

aloszaf
V
V
Posty: 145
Rejestracja: 2013-08-27, 20:00
Imię: Lukasz
VOLVO: v70 II
Silnik: 2,4 benzyna
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: aloszaf » 2013-09-10, 14:13

Pyroli pisze:Na gazie nie pakuj się w nic innego jak jednoelektrodowe.
Te Denso są jednoelektrodowe, a działają fatalnie. Poza tym są dłuższe o 1-2 mm od oryginalnych. Wie ktoś może, czy one się nadają do tego samochodu?

Ponawiam pytanie, jakie świece do lpg zakładać do tego samochodu? Z tego co się orientuję, w katalogach są błędy.

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: vol40vo » 2013-09-15, 09:11

aloszaf pisze:Ponawiam pytanie, jakie świece do lpg zakładać do tego samochodu?
moim zdaniem oryginały. Możesz wziąć pod uwagę Iskry, które są dedykowane pod LPG. Nie stosowałem ich, więc nie potrafią powiedzieć o nich coś konkretnego. Może uda ci się uzyskać od innych osób lub sprzedawców więcej na ich temat.
Bi-fuel V40

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-15, 13:58

NGK platynowe/irydowe dobrane po katalogu. Mają ok 0.6-0.7mm przerwy.

aloszaf
V
V
Posty: 145
Rejestracja: 2013-08-27, 20:00
Imię: Lukasz
VOLVO: v70 II
Silnik: 2,4 benzyna
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: aloszaf » 2013-09-15, 21:46

Pyroli pisze:NGK platynowe/irydowe dobrane po katalogu. Mają ok 0.6-0.7mm przerwy.
Polskie katalogi podają jakies tanie NGK. W kazdym razem pogrzebałem w katalogach angielskich i znalazłem BKR6EKUB wymienne z BKR6ETUC. Kupiłem je (25 zł za sztukę), założyłem i jest o niebo lepiej niż na Denso K20TT (przynajmniej mają taką długość jak oryginały).

Tak poza tym pracownicy w sklepie Volvo w Krakowie odradzali mi kupno oryginalnych świec Volvo mówiąc, że są średniej jakości i płaci się głównie za napis (a kosztowały tam 150 zł za komplet 5 świec - miałem trochę pecha, bo tydzień temu były jeszcze po 110 zł i to spowodowało, że kupiłem te NGK w innym, oczywiście tańszym, sklepie).

A co do tych Denso - dam je jutro cioci, bo pasują według katalogu do jej Seicento...

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-16, 02:18

Jak niby katalog ma kiepskie świece?
http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-pr ... R6B/20802/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ta dolna patrzysz: BKR6EIX
http://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9330" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokładnie te mam u siebie i chodzą super.

A te co kupiłeś to niestety tania wieloelektrodowa jest. Długo nie pożyje to pewne ale może chociaż będzie działać. Tak z 15 tyś i wymiana zaś.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Chalski » 2013-09-16, 11:07

mikos_rafal pisze:żeby się nie wypalala za szybko, lub też nie osadzal się nagar.
Na to ma wpływ tzw ciepłota świecy a więc właśnie liczba 20 wg Denso, u innych producentów jest to 6 lub 7 najczęściej
Pyroli pisze:1. Świeca musi być dobrana nie do silnika bo to kompletna bzdura tylko do cewki z jaką współpracuje
Niestety to nie cewka decyduje jakie warunki panują w komorze spalania - bardziej jest za to odpowiedzialny stopień sprężania czy doładowanie lub jego brak.


Ja osobiście używam świec Denso tyle że nie modelu budżetowego TT, ale serii IK, numerek w zależności od auta 20 lub 22.
Jeśli chodzi o świece Denso wg mnie są porównywalne z dobrymi japońskimi NGK (teraz ciężko o takie), należy jednak uważać z momentem dokręcania świecy bo łatwo można uszkodzić.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

mikos_rafal
VOLV
VOLV
Posty: 720
Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
Imię: Rafal
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5244T15
KW/KM/NM: 215KM
Rok: 2015
Lokalizacja: UK
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: mikos_rafal » 2013-09-16, 15:44

No i tu dochodzimy do sedna którym jest cena tych super świec, czy to denso, czy ngk, czy champion są droższe niż świece volvo.

Nie dawno szukałem świec i nie udało mi się znaleźć nic tańszego do T5 niż Ori które mnie kosztowały 32zl/sztuka.

Ciągle się zastanawiam, skąd teorie, że zamienniki które ktoś tam zrobił, będą lepsze niż oryginał który stado inżynierów zaprojektowało.

Ciekawe kiedy Polacy się nauczą, że Volvo to nie grupa VAG, gdzie większość zamienników jest lepsza od ori.

Co do polskich okresów wymiany czegokolwiek to nawet się nie będę rozpisywał, bo mnie śmiech bierze jak ktoś chce wymieniać świece/olej/rozrząd 3x częściej niż zaleca producent - ale podczas zakupu samochodu każdy marzy, żeby był serwisowany w ASO własnie tak jak zaleca producent .


A zresztą. Wali mi to co kto sobie założy.
Identycznie było na V40 i prawie każdy się przewiózł na kiepskiej jakości zamiennikach.
V70 D5 '15 <--- V70 D5 '08 <--- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 <--- S40 2.0T '04 <--- S40 2.0T '00 <--- S40 2.0T '99

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Chalski » 2013-09-16, 17:24

Ja na jakość zamienników (markowych) nie narzekam, jeśli kupuje się coś pokroju Knechta, Lemfordera czy Denso to jakość jest porównywalna z oryginałami, a jeśli ma się dojście do "zniżek" w hurtowniach motoryzacyjnych to może się okazać że takie świece są w cenach porównywalnych do oryginałów, a większość innych części wychodzi znacznie taniej niż w ASO.

Zeby było weselej, często kupując zamienniki dobrej firmy kupuje się części oryginalne z usuniętym już po wyprodukowaniu logiem Volvo.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

mikos_rafal
VOLV
VOLV
Posty: 720
Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
Imię: Rafal
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5244T15
KW/KM/NM: 215KM
Rok: 2015
Lokalizacja: UK
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: mikos_rafal » 2013-09-16, 20:11

Oj nie kupuje się tego samego.

Znam parę osób pracujących w fabrykach części i wygląda to inaczej.

Ori części mają bardzo sztywne normy produkcyjne. To co ich nie przechodzi to idzie jako zamienniki

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 <--- V70 D5 '08 <--- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 <--- S40 2.0T '04 <--- S40 2.0T '00 <--- S40 2.0T '99

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-09-16, 20:32

Bo to raz widziałem zamiennik ze zeszlifowanym wytłoczeniem Volvo? To jest to samo.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Chalski » 2013-09-16, 21:10

mikos_rafal pisze:Oj nie kupuje się tego samego.
Więc ok, kupuje trochę gorsze za maksimum połowę zbójeckiej ceny w ASO.

Niedawny przykład - poduszka silnika od strony rozrządu do mojej v40 - taka:
Obrazek

W ASO cena po zniżkach 25% (akcja 4+) ponad 400 pln i konieczność montażu w ASO za ok 200 pln - jak nic 600 pln czyli cena poduszki bez "promocji" (montaż poduszki zajmuje ... tak z fajkiem w zębach z 5 minut).
Poduszka kupiona w IC za ok 360pln (zniżki cena z ulicy też ok 600pln - pewnie przez tą słabszą jakość), opakowanie CORTECO, po wyjęciu z pudełka i porównaniu z oryginałem który siedział w aucie okazało się że wszystkie widoczne na powyższym zdjęciu numery części wg katalogu volvo oraz logo VOLVO zeszlifowane kantówką a zeszlifowane miejsca pomalowane trochę inną czarną farbą niż widoczna na reszcie odlewu. Jakoś nie podejrzewam że akurat ta sztuka poduszki nie przeszła testów jakościowych i została odrzucona na bok, numery zostały zeszlifowane itd.
Po mojemu produkuje te poduszki jedna firma (prawdopodobnie Corteco albo FEBI - w takich pudełkach widziałem to samo), a nie mogąc sprzedawać części z logiem producenta auta usuwa numery i pakuje we własne pudełka.
Ale co ja tam wiem, moi znajomi nie pracują w fabrykach części do samochodów.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Driv3rrrr
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4243
Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Driv3rrrr » 2013-09-16, 21:31

Szlifowanie ori numerów przez Febi czy Lemfordera (oraz innych producentów) to standard już chyba :D
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice

aloszaf
V
V
Posty: 145
Rejestracja: 2013-08-27, 20:00
Imię: Lukasz
VOLVO: v70 II
Silnik: 2,4 benzyna
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: aloszaf » 2013-10-03, 16:11

Pyroli pisze:Na gazie nie pakuj się w nic innego jak jednoelektrodowe.
A dlaczego? Jakie mogą być objawy włożenia trzyelektordowej świecy?

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3578
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Struna » 2013-10-03, 17:41

np. wypadanie zapłonu
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

PeBe
VOLV
VOLV
Posty: 745
Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
Imię: Pawel
VOLVO: S80 II
Silnik: D4204T5 automat
KW/KM/NM: 133/181/400
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 155000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: PeBe » 2013-10-03, 18:40

mikos_rafal pisze:skąd teorie, że zamienniki które ktoś tam zrobił, będą lepsze niż oryginał który stado inżynierów zaprojektowało.
A w takim ngk to nie ma "stada inżynierów"? Jest, a na dodatek oni specjalizują się w świecach (itp.). Dlatego w Volvo z pewnością nie dłubią u siebie tych świec (żarówek, olejów, szyb, opon, silniczków elektrycznych), tylko zamawiają je u kooperantów, którzy są dobrzy w konkretnej dziedzinie. A jakie logo ów producent naniesie na świecę i jej opakowanie, to już kwestia dogadania / zapłacenia.
pozdrawiam
Paweł

Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny

Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.

Porady fotograficzne gratis!

aloszaf
V
V
Posty: 145
Rejestracja: 2013-08-27, 20:00
Imię: Lukasz
VOLVO: v70 II
Silnik: 2,4 benzyna
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: aloszaf » 2013-10-03, 18:52

Struna pisze:np. wypadanie zapłonu
Po włożeniu dwuelektrodowych NGK mam czasem problem z szarpaniem, zwykle gdy auto jest obciążone i ma coś około 2,3 tys. obrotów. To może być wina świec?
Włożyłem NGK BKR6ETUC i podejrzewałem cewki (mialem missfire na pierwszym cylindrze), ale kupiłem używaną cewkę (z zewnątrrz wyglądała na mało zużytą) i niewiele się poprawiło... Póki co zamieniłem cewki (pierwszą z drugą), żeby zobaczyć, czy missfire wyskoczy na drugim cylindrze...

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3578
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Struna » 2013-10-03, 19:46

Ano może być to wina świec.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

aloszaf
V
V
Posty: 145
Rejestracja: 2013-08-27, 20:00
Imię: Lukasz
VOLVO: v70 II
Silnik: 2,4 benzyna
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: aloszaf » 2013-10-03, 19:50

Struna pisze:Ano może być to wina świec.
Da się w jakiś prosty sposób sprawdzić, czy to wina cewki? Rozmawiałem z kilkoma mechanikami i żaden nic sensownego mi nie powiedział (raczej głupoty w stylu - odpinać i podpinać na chodzącym silniku).

mikos_rafal
VOLV
VOLV
Posty: 720
Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
Imię: Rafal
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5244T15
KW/KM/NM: 215KM
Rok: 2015
Lokalizacja: UK
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: mikos_rafal » 2013-10-03, 23:08

PeBe pisze:
mikos_rafal pisze:skąd teorie, że zamienniki które ktoś tam zrobił, będą lepsze niż oryginał który stado inżynierów zaprojektowało.
A w takim ngk to nie ma "stada inżynierów"? Jest, a na dodatek oni specjalizują się w świecach (itp.)
Pewnie, że jest. W niejednej firmie jest takie stado.

Chodzi o to, że to inżynierowie volvo produkują silniki i to oni zlecają danemu producentowi zrobienie dla nich odpowiedniego produktu o ściśle określonych parametrach.

Myślisz, że rozdają te parametry na prawo i lewo, żeby każdy mógł sobie zamienniki klepac?

Nikt mi nie wcisnie kitu, że zamienniki są lepiej jakości (nie chodzi mi tylko o świece ) niż oryginały.
Ori części można znaleźć na różnych portalach aukcyjnych po cenach mniejszych niż zamienniki, więc nie rozumie problemu.

Niech mi ktoś poda linka do pięciu świec irydowych do S60R /T5 2.4 za cenę mniejszą niż 165zl, to pogadamy dalej. Jak nie, to nie widzę najmniejszego sensu tego ciągnąć.


W przypadku samochodów typowo tuningowych (GTR/impreza itp) jest całkiem inaczej.
Tam zamienniki są często kilkukrotnie lepsze od oryginałów, ale ceny też adekwatne

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 <--- V70 D5 '08 <--- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 <--- S40 2.0T '04 <--- S40 2.0T '00 <--- S40 2.0T '99

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-10-04, 01:54

Chodzi o to, że to inżynierowie volvo produkują silniki i to oni zlecają danemu producentowi zrobienie dla nich odpowiedniego produktu o ściśle określonych parametrach.

Myślisz, że rozdają te parametry na prawo i lewo, żeby każdy mógł sobie zamienniki klepac?

Nikt mi nie wcisnie kitu, że zamienniki są lepiej jakości (nie chodzi mi tylko o świece ) niż oryginały.
Wybacz ale pierdoły opowiadasz jakich mało.

Świece muszą być dopasowane PRZEDE WSZYSTKIM do cewki której producentem jest Bosch zazwyczaj.
No i powiedz mi co tam w tej świecy jest takiego magicznego?
Pozostała część jest mechaniczna i tam dobrana do stopnia sprężania i temperatury.
Trochę więcej teorii: http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awieca_zap%C5%82onowa" onclick="window.open(this.href);return false;

Lepsze świece do 165zł za 5 sztuk?
Proszę bardzo brałem z inter-carsu BKR6EIX po zniżkach za ~30zł sztuka co odpowiada cenie 150zł za 5.

Na alledrogo świece te kozstują 37zł co daje 185zł jeśli nie masz możliwości zakupu po niższej cenie.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Chalski » 2013-10-04, 06:55

Pyroli, nie kop się z koniem, wg mikos_rafal, i tak ori jest najlepsiejsze i koniec. Tylko co z tego że jest znaczek VOLVO, skoro firma volvo nie posiada przecież fabryki świec zapłonowych = zleca ich wytworzenie inne firmie specjalizującej się w produkcji świec - pewnie BOSCH lub BERU lub NGK.

Co do cen - po zniżkach w podobnych cenach co "oryginały" można kupić irydowe NGK, BOSCHE, BERU, DENSO - na innych producentów nie patrzyłem.

A w świecy i tak najważniejsza jest ciepłota oraz to czy ma "opornik" i zdaje się że to żadna filozofia bo nikt nie produkuje specjalnych świec do starych już silników volvo - teraz do nowych konstrukcji coś tam wymyślają i mogę powiedzieć że będzie drogo (integracja świec z jakimiś czujnikami - jakiś czas temu czytałem i nie pamiętam)
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
Pyroli
VOLV
VOLV
Posty: 661
Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
VOLVO: S80
Silnik: 2.8 T6 + LPG
KW/KM/NM: 200/272/380
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 251000
Lokalizacja: Myslowice
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Pyroli » 2013-10-04, 14:06

Bo bawi mnie rozumowanie takie. Zupełnie jak kompletny dresik z Adidaska daje +10 respectu na dzielni.

To jest nawet nie logiczne. Volvo zleciło wyprodukowanie świec do swoich aut jednej z większych firm i że niby nie mają wystarczających danych, żeby na podstawie zlecenia volvo na szybko klepnąć zamiennik? :D

aloszaf
V
V
Posty: 145
Rejestracja: 2013-08-27, 20:00
Imię: Lukasz
VOLVO: v70 II
Silnik: 2,4 benzyna
KW/KM/NM: 140
Rok: 2001
Przebieg: 300000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: aloszaf » 2013-10-05, 14:37

A co myślicie o takich świecach:
http://allegro.pl/swiece-ngk-lpg-1-lpg1 ... 38310.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Wybrałem pierwszy z brzegu link, pewnie da się taniej kupić.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Chalski » 2013-10-06, 09:17

Bez sensu - taniej i równie dobrze będzie kupić irydowe/platynowe.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Driv3rrrr
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4243
Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Status: Offline

Re: [v70 2.4 1999r.] Świece do bi-fuel

Post autor: Driv3rrrr » 2013-10-06, 13:21

Świece niby do LPG to typowy marketing.
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”