V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie

Post autor: Chalski » 2017-02-03, 23:19

No na postoju powinien łapać temperaturę zbliżoną do silnika.
Jeszcze taki przebłysk z zeszłego tygodnia - w Omegasie o ile nic nie zmienili czujnik temperatury "reduktora" powinien być zamontowany na wężu wodnym - sprawdzić czy nie uwalony. Ale zerknąc na wpięcie w wodę też warto - może jakiś baran wpiął się szeregowo w powrót z nagrzewnicy?
Ale tak czy inaczej powinno działać jako tako.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

misialek
V
V
Posty: 28
Rejestracja: 2011-06-02, 15:55
Imię: Michal
VOLVO: 93, Forester, Outback, XC70 08
Silnik: 3,2 B + LPG
KW/KM/NM: 175/238/320
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: spore
Przebieg: 0
Lokalizacja: Krzeszowice
Status: Offline

Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie

Post autor: misialek » 2017-02-03, 23:29

To jeszcze mi powiedzcie czy jazda przy takich parametrach temp reduktora ma jakiś niekorzystny wpływ na silnik? Pod warunkiem, że silnik pracuje równo.

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie

Post autor: Struna » 2017-02-04, 00:32

Ważniejsza jest temperatura gazu, jak nie marznie, to spokojnie można użytkować.
A jeśli chodzi o check - skoro obecnie jest już komunikacja, to zapewne mogę pomóc :)
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”