Spalanie coś malutkie jak na T5 - no chyba że powolne trasy tylkokoko666 pisze:spalanie miło zaskakuje - średnio 11l/100km.
Tylko żona coś nie może się do automatu przekonać...
Co do problemu z ASB ... zawsze można zmienić żonę
Spalanie coś malutkie jak na T5 - no chyba że powolne trasy tylkokoko666 pisze:spalanie miło zaskakuje - średnio 11l/100km.
Tylko żona coś nie może się do automatu przekonać...
np ?Senator pisze: doliczają dopłaty za każdą bzdurę.
no tak - wymaga to dodatkowego nakładu czasu i pracySenator pisze:z marszu wymienił dopłatę za wlew pod klapką
no to zawsze można samemu się pofatygować i zrobićSenator pisze:w V70 jest to podobno prosta robota
no wiesz - koszt zakupu zbiornika nie jest równy dla każdej pojemności, trudno więc się dziwić, że większy zbiornik podnosi kosztSenator pisze:jeśli mnie pamięć nie myli, za większy zbiornik.
Kwotę końcową zawsze można próbować negocjowaćSenator pisze: Przy stosunkowo wysokiej cenie bazowej instalacji robi się z tego duża, okrągła kwota.
A co sądzisz o TECH-CAR Mirosław Domkam.k pisze:Ja również polecam GZW - Sebastiana. Zagazowałem s80 T6(przejechane po montażu 40 tyś km) oraz s70 t5(przejechane po montażu 80 tyś km) i nie mam żadnych zastrzeżeń. Samochody jeżdżą na Stag'u, wtryskach Hana i red. Magic'a. Jedyny 'problem' to bardzo napięty kalendarz.
zupełnie kiepskie założenie.misialek pisze:skoro oni nie mieli do niego "wejscia", to stawiam raczej na jakiegoś ezotyka.