No na postoju powinien łapać temperaturę zbliżoną do silnika.
Jeszcze taki przebłysk z zeszłego tygodnia - w Omegasie o ile nic nie zmienili czujnik temperatury "reduktora" powinien być zamontowany na wężu wodnym - sprawdzić czy nie uwalony. Ale zerknąc na wpięcie w wodę też warto - może jakiś baran wpiął się szeregowo w powrót z nagrzewnicy?
Ale tak czy inaczej powinno działać jako tako.
V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-06-02, 15:55
- Imię: Michal
- VOLVO: 93, Forester, Outback, XC70 08
- Silnik: 3,2 B + LPG
- KW/KM/NM: 175/238/320
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: spore
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
To jeszcze mi powiedzcie czy jazda przy takich parametrach temp reduktora ma jakiś niekorzystny wpływ na silnik? Pod warunkiem, że silnik pracuje równo.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3567
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Ważniejsza jest temperatura gazu, jak nie marznie, to spokojnie można użytkować.
A jeśli chodzi o check - skoro obecnie jest już komunikacja, to zapewne mogę pomóc
A jeśli chodzi o check - skoro obecnie jest już komunikacja, to zapewne mogę pomóc
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;