V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Tylko, że ja napisałem o s60, do którego butla 680x220mm do ori podłogi, ale po usunięciu zawiasów z tego uchwytu, bez tego max pewnie ze 200mm
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-07-31, 13:33
- VOLVO: S60 T5 260 km
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2005
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Chodzi mi właśnie o Volvo S60 po lifcie. Jaką max butlę zmieszczę bez kombinowania? Chciałbym oczywiście jak największą.
Takie są dostępne butle: 680x220, 680x230, 680x240, 680x250, 680x270
Jaka największa wchodzi bez przeróbek? I jaka największa wejdzie przy jakiś tam minimalnych zmianach typu zmiana podłogi na przedliftową. Podłoga w bagażniku musi być prosta Ja chyba nie mam tej podłogi "zakupowej".
Takie są dostępne butle: 680x220, 680x230, 680x240, 680x250, 680x270
Jaka największa wchodzi bez przeróbek? I jaka największa wejdzie przy jakiś tam minimalnych zmianach typu zmiana podłogi na przedliftową. Podłoga w bagażniku musi być prosta Ja chyba nie mam tej podłogi "zakupowej".
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Pokaż zdjęcie, to Ci powiem co tam masz.
Na płasko myślę, że wejdzie max 250mm - 260mm.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Na płasko myślę, że wejdzie max 250mm - 260mm.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
-
- Przyjaciele
- Posty: 6128
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
A jakie opinie ma ten warsztat? Zna ktoś? http://www.autokargaz.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kiedyś pojechałem tam z Volvo 940 B230FB znajomych.
Zagazowali, zrobili chyba w miarę ok, auto hula już bodajże 3 lata na instalacji, nie ma problemów.
Nie pamiętam jaki ale wlazł tam STAG ??, wtryskiwacze HANA (na moją prośbę, miały być inne - tańsze), butla we wnękę koła zapasowego.
Ale pewno lepiej jakby się ktoś wypowiedział kto robił u nich jakieś turbo.
Ja kiedyś pojechałem tam z Volvo 940 B230FB znajomych.
Zagazowali, zrobili chyba w miarę ok, auto hula już bodajże 3 lata na instalacji, nie ma problemów.
Nie pamiętam jaki ale wlazł tam STAG ??, wtryskiwacze HANA (na moją prośbę, miały być inne - tańsze), butla we wnękę koła zapasowego.
Ale pewno lepiej jakby się ktoś wypowiedział kto robił u nich jakieś turbo.
Ostatnio zmieniony 2013-10-09, 08:07 przez Iwan, łącznie zmieniany 1 raz.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-07-31, 13:33
- VOLVO: S60 T5 260 km
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2005
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Czyli wychodzi na to, że można włożyc 680 x 250 mm. Jutro zrobię zdjęcie i zmierzę wnękę. Na dniach będę gazował Volvo S60.
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-07-31, 13:33
- VOLVO: S60 T5 260 km
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2005
- Status: Offline
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
250mm wjedzie spokojnie.
Ja mam teraz właśnie taką podłogę i przy butli 230mm mam miejsce.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Ja mam teraz właśnie taką podłogę i przy butli 230mm mam miejsce.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-07-31, 13:33
- VOLVO: S60 T5 260 km
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2005
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Czyli 680 x 250 mm? Będzie trzeba coś kombinować z podłogą? Masz zdjęcie jak to u Ciebie wygląda?
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Zdjecia nie mam, ale przy butli 680x220mm (albo 230mm, juz sam nie wiem)
Mam okolo 2cm luzu.
Kupuj 250mm
Mam okolo 2cm luzu.
Kupuj 250mm
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-07-31, 13:33
- VOLVO: S60 T5 260 km
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2005
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
250mm okazała się za wysoka. Podłoga odstawała. Możesz sprawdzić czy u siebie masz 220 czy 230 mm?
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Znalazłem.
Jednak 680x220mm
Ty masz ori podłogę płaska i wydaje mi się, że ona leży trochę niżej niż moja kombinowana .
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Jednak 680x220mm
Ty masz ori podłogę płaska i wydaje mi się, że ona leży trochę niżej niż moja kombinowana .
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
A usunąłes te podkładki piankowe co są pod kołem zapasowym?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-07-31, 13:33
- VOLVO: S60 T5 260 km
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2005
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Tak. Brakowało około 20 mm, czyli pewnie idealnie wchodzi 230 mm. Ty raczej masz 220 i stąd te kilkanaście mm luzu.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-08-27, 19:08
- Imię: maciek
- VOLVO: V50 T5
- Silnik: 2,5T
- KW/KM/NM: 220/320Nm
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 11,5l/100km - LPG
- Przebieg: 190000
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Auto zagazowane, Stag z adaptacją Plug&Drive, nie widzę spadku mocy, działa fajnie, wszystko ok. Zrobiłem już ok 1500km i spalanie miło zaskakuje - średnio 11l/100km.
Tylko żona coś nie może się do automatu przekonać...
Tylko żona coś nie może się do automatu przekonać...
- Pyroli
- VOLV
- Posty: 661
- Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.8 T6 + LPG
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 251000
- Lokalizacja: Myslowice
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Stag na autoadaptacji? Będzie bieda. Pokaż zdjęcia spod maskiStag z adaptacją Plug&Drive
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Spalanie coś malutkie jak na T5 - no chyba że powolne trasy tylkokoko666 pisze:spalanie miło zaskakuje - średnio 11l/100km.
Tylko żona coś nie może się do automatu przekonać...
Co do problemu z ASB ... zawsze można zmienić żonę
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2014-04-17, 11:11
- Imię: Maciek
- VOLVO: s40
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 123 000
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5.0
- Przebieg: 123
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Ja swoje Volvo zagazowałem w serwisie Karat na al. Jana Pawła II 37/1A. Tel. 501 798 630. Polecam zadzwonić wcześniej bo na swój termin czekałem ponad tydzień, nie było wolnych miejsc. Mimo to jestem zadowolony mój portfel nie ucierpiał a samochód jeździ bez zarzutu. http://www.karatskp.pl/uslugi/instalacje-gazowe/" onclick="window.open(this.href);return false; .
- Pyroli
- VOLV
- Posty: 661
- Rejestracja: 2011-09-02, 18:10
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.8 T6 + LPG
- KW/KM/NM: 200/272/380
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 251000
- Lokalizacja: Myslowice
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Pokaż zdjęcia spod maski, zobaczymy czy było warto.
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
W mojego szybkiego rekonesansu w temacie LPG w Krakowie wynika, że bardzo polecanym zakładem jest Autogaz Joanna. Ale coś za coś - cenią się dość srogo i doliczają dopłaty za każdą bzdurę. Ja zdecydowałem się oddać Łosia do Interauto w Katowicach. Cena instalacji kilkanaście procent niższa (doliczając koszt dojazdu) i auto zastępcze na czas całej operacji. Przekopałem lpg-forum za opiniami o tej firmie i z jednym wyjątkiem wszystkie są pozytywne.
Z naszego "podwórka" odradzam zdecydowanie Fugazi, ale to chyba oczywistość. W Mexolu jest jeden Pan, który się zna na rzeczy - inż. Jacek Menżyński, właściciel zakładu. Zraziłem się do nich kilka lat temu, kiedy w aucie ojca źle poprowadzili przewód wody (zagiął się) i silnik przechodził na gaz po 20km. Długo nie mogli dojść o co chodzi, dopiero pan Jacek odnalazł przyczynę. Innym razem okrutnie się na nich wkurzyłem, kiedy chcieli zrobić ze mnie debila wmawiając, że to wcale nie gaz (niespalony) śmierdzi przy odpalaniu silnika, tylko to zapach z klimatyzacji. Kilka wizyt nie przyniosło skutku - "wszystko jest ok, to klimatyzacja". Sprawdzali szczelność tym swoim specyfikiem i nic nie wykryli. Dopiero jak zostawiłem samochód do następnego dnia to się okazało, że puszcza pęknięty wtryskiwacz (marki nie pomnę, instalka jako-taka to BRC). Widoczne to było wyłącznie na zimnym silniku, gdyż po "złapaniu" temperatury wtrysk się uszczelniał.
Nissana zagazowałem u pana Janusza z Eko-Cars na Myśliwskiej. Graty znów BRC, cena wysoka, a nie chodziło idealnie, także uczucia mam mieszane.
Wrażenia z Interauto opiszę po 6. maja - na wtedy jestem umówiony na montaż
Z naszego "podwórka" odradzam zdecydowanie Fugazi, ale to chyba oczywistość. W Mexolu jest jeden Pan, który się zna na rzeczy - inż. Jacek Menżyński, właściciel zakładu. Zraziłem się do nich kilka lat temu, kiedy w aucie ojca źle poprowadzili przewód wody (zagiął się) i silnik przechodził na gaz po 20km. Długo nie mogli dojść o co chodzi, dopiero pan Jacek odnalazł przyczynę. Innym razem okrutnie się na nich wkurzyłem, kiedy chcieli zrobić ze mnie debila wmawiając, że to wcale nie gaz (niespalony) śmierdzi przy odpalaniu silnika, tylko to zapach z klimatyzacji. Kilka wizyt nie przyniosło skutku - "wszystko jest ok, to klimatyzacja". Sprawdzali szczelność tym swoim specyfikiem i nic nie wykryli. Dopiero jak zostawiłem samochód do następnego dnia to się okazało, że puszcza pęknięty wtryskiwacz (marki nie pomnę, instalka jako-taka to BRC). Widoczne to było wyłącznie na zimnym silniku, gdyż po "złapaniu" temperatury wtrysk się uszczelniał.
Nissana zagazowałem u pana Janusza z Eko-Cars na Myśliwskiej. Graty znów BRC, cena wysoka, a nie chodziło idealnie, także uczucia mam mieszane.
Wrażenia z Interauto opiszę po 6. maja - na wtedy jestem umówiony na montaż
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
np ?Senator pisze: doliczają dopłaty za każdą bzdurę.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Jak rozmawiałem z panem przez telefon to z marszu wymienił dopłatę za wlew pod klapką (dość wysoką w mojej ocenie, przy czym w V70 jest to podobno prosta robota) i, jeśli mnie pamięć nie myli, za większy zbiornik. Przy stosunkowo wysokiej cenie bazowej instalacji robi się z tego duża, okrągła kwota.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
no tak - wymaga to dodatkowego nakładu czasu i pracySenator pisze:z marszu wymienił dopłatę za wlew pod klapką
no to zawsze można samemu się pofatygować i zrobićSenator pisze:w V70 jest to podobno prosta robota
no wiesz - koszt zakupu zbiornika nie jest równy dla każdej pojemności, trudno więc się dziwić, że większy zbiornik podnosi kosztSenator pisze:jeśli mnie pamięć nie myli, za większy zbiornik.
Kwotę końcową zawsze można próbować negocjowaćSenator pisze: Przy stosunkowo wysokiej cenie bazowej instalacji robi się z tego duża, okrągła kwota.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 24
- Rejestracja: 2009-10-04, 21:55
- VOLVO: FSO Polonez Caro
- Silnik: 1,4
- KW/KM/NM: 77/103/118
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Jarosław
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
A co sądzisz o TECH-CAR Mirosław Domkam.k pisze:Ja również polecam GZW - Sebastiana. Zagazowałem s80 T6(przejechane po montażu 40 tyś km) oraz s70 t5(przejechane po montażu 80 tyś km) i nie mam żadnych zastrzeżeń. Samochody jeżdżą na Stag'u, wtryskach Hana i red. Magic'a. Jedyny 'problem' to bardzo napięty kalendarz.
37-500 Jarosław woj. podkarpackie
Widna Góra ul. Jarosławska 43
Tel: 667557975?
teraz jest na Pruchnickiej
Pytam, bo się powoli zbieram po wóz z Holandii.
Pozdrawiam
DPD
Jazda Kulturalna to sztuka.
DPD
Jazda Kulturalna to sztuka.
-
- V
- Posty: 71
- Rejestracja: 2013-06-13, 08:31
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70
- Silnik: 3.0T
- KW/KM/NM: 306KM
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 240
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Ja polecam najlepszy warsztat od instalacji LPG w Sosnowcu, a może i w całym regionie :
C & M S.C. Serwis Samochodowy A. Cios G. Możdżeń
Chemiczna, Sosnowiec tel. 32 299 53 72
Zakładałem tam instalacje do 4 aut, w tym do dwóch volvo V70 II T5 i S60 II 2.0T
jedno volvo przejechało ponad 70.000km i hula
Za każdym razem zero problemów z instalacją.
Polecam p. Grzegorza - dokładny, solidny, drobiazgowy i słowny.
Dobry stosunek ceny do jakości
jedyna wada to terminy około 2 tygodnie (czasami) ale panowie według mnie jak jest dobry warsztat to trzeba poczekać bo jak dzwonisz to i mówią proszę przyjechać jutro to coś jest nie halo...
C & M S.C. Serwis Samochodowy A. Cios G. Możdżeń
Chemiczna, Sosnowiec tel. 32 299 53 72
Zakładałem tam instalacje do 4 aut, w tym do dwóch volvo V70 II T5 i S60 II 2.0T
jedno volvo przejechało ponad 70.000km i hula
Za każdym razem zero problemów z instalacją.
Polecam p. Grzegorza - dokładny, solidny, drobiazgowy i słowny.
Dobry stosunek ceny do jakości
jedyna wada to terminy około 2 tygodnie (czasami) ale panowie według mnie jak jest dobry warsztat to trzeba poczekać bo jak dzwonisz to i mówią proszę przyjechać jutro to coś jest nie halo...
-
- V
- Posty: 55
- Rejestracja: 2011-01-01, 18:15
- Imię: Wiesiek
- VOLVO: V50 AWD
- Silnik: T5
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Śląsk
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Ma ktoś może w T5 instalację Landi Renzo?