2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: adamusss » 2014-11-02, 10:55

Z tym że Hany zeszły ostatnio na psy... z wtryskow to Barracudy lub Dragony, bo są bezproblemowe
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

Awatar użytkownika
virusrk
VO
VO
Posty: 187
Rejestracja: 2013-04-19, 19:02
Imię: Marcin
VOLVO: C70
Silnik: 2.0 T + lpg
KW/KM/NM: 273KM/413Nm
Rok: 99
Był na spocie: 11
Średnie spalanie: 17
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wieliczka
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: virusrk » 2014-11-03, 07:32

Czyli mowicie ze wtryski dragona a parownik acr01 czerwony najlepiej wsadzic?

-- 3 lis 2014, o 08:32 --

Czyli mowicie ze wtryski dragona a parownik acr01 czerwony najlepiej wsadzic?

Awatar użytkownika
amdr
VOLVO
VOLVO
Posty: 1268
Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
Imię: Pawel
VOLVO: C70
Silnik: T5 - B5234T3
KW/KM/NM: 176/240/330
Rok: 1999
Średnie spalanie: 14
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: amdr » 2014-11-03, 07:58

Acr01 może być za mało jeśli myślisz o podniesieniu mocy, ja mam 2 shark1500 po ok 200KM każdy, sporo osób ma 2 acr01 czarne.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: Chalski » 2014-11-03, 18:14

Wystarczy też jeden KME TWIN - będzie jeszcze z zapasem nawet po podniesieniu mocy.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
virusrk
VO
VO
Posty: 187
Rejestracja: 2013-04-19, 19:02
Imię: Marcin
VOLVO: C70
Silnik: 2.0 T + lpg
KW/KM/NM: 273KM/413Nm
Rok: 99
Był na spocie: 11
Średnie spalanie: 17
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wieliczka
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: virusrk » 2014-11-04, 07:29

Bede podnosil moc, nie wiem do ilu docelowo ale tak zeby bylo to w miare bezpieczne dla silnika. Napewno na pierwszy ogien pojdzie turbo. Wiecej bede wiedzial jutro czyli 5/11/2014 po wizycie u p. Coonrado. Mam pewne watpliwosci ale strzelam ze nie prawdziwe. C70 moja jest z 1999r a silnik ma 2.0T 163KM, po przeszukaniu wujka google wszedzie sa informacje ze ten silnik byl wsadzany do C70 dopiero od marca 2000r... Wiec stad moje watpliwosci skad on sie wzial u mnie zwlaszcza ze tak mam w dowodzie rejestracyjnym...

Kołtun
V
V
Posty: 98
Rejestracja: 2014-01-06, 10:54
Imię: Tomek
VOLVO: V70 manual
Silnik: B5244T na ME7
KW/KM/NM: 147/200/280?
Rok: 1999
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 14,5
Przebieg: 238000
Lokalizacja: Zabrze
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: Kołtun » 2014-11-04, 22:12

wsadzany był od marca ale 99roku ;)
Obrazekvolvo
Obrazekfiacik
było:126p"zomo"125pkombi"klomb"polonez"driftolonez"polonez"borek"mercedes S124"berta"V40"katastrofa"v70"leniuch"

pyra
V
V
Posty: 8
Rejestracja: 2014-08-10, 09:18
Imię: piotr
VOLVO: V70
Silnik: 2.5 T
KW/KM/NM: 193
Rok: 1998
Przebieg: 360000
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: pyra » 2014-11-05, 10:46

Chalski pisze:
pyra pisze:Czyli chyba nie ma sensu montować 5 generacji, trzeba to obliczyć.
Raczej średni sens montażu instalacji o ponad 2k pln droższej niż bardzo dobra instalacja 4 gen (nie mówię o cenie podanej za BRC)
2 koła to nie jest jakaś zabójcza kwota i może w dłuższej perspektywie warto ponieść taki koszt i tu zasadne jest pytanie czy warto.
Bo 3,5 -4 tys więcej to z góry można założyć ze nie ma sensu ale przy 2 trzeba by się mocniej zastanowić.
W sumie nawet wziąłem pod uwagę, że można by furę do warszawy podstawić.

Pozdrawiam
Pyra

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: Mikaell » 2014-11-05, 14:06

Przyznaję, że nie mam doświadczenia z Vilalle Liquid Si. Nie mam bo nie mam czasu na zajmowanie się produktem, który moim zdaniem jest jednak dość niszowy a i trochę schyłkowy.
Na pewno teoretycznie zalety przeważają. Ale czy na pewno tak jest w praktyce?
Fajnie byłoby gdyby jakiś zadowolony użytkownik się pochwalił.
Moja awersja do ryzyka powoduje, że zdecydowanie wolę system, który jest sprawdzony w praktyce.

Także ciekły wtrysk do wtrysku bezpośredniego (przez wtryskiwacze benzyny), a do wtrysku pośredniego dobrze dobrana, dobrze zamontowana i dobrze wystrojona IV generacja powinna być w sam raz :)

gregory80
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2009-08-06, 14:24
VOLVO: S60
Silnik: 2,0 T
KW/KM/NM: 100kW/180KM
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 7,4/9,0
Przebieg: 242840
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: gregory80 » 2014-11-21, 14:44

Mikaell pisze:Przyznaję, że nie mam doświadczenia z Vilalle Liquid Si. Nie mam bo nie mam czasu na zajmowanie się produktem, który moim zdaniem jest jednak dość niszowy a i trochę schyłkowy.
Na pewno teoretycznie zalety przeważają. Ale czy na pewno tak jest w praktyce?
Fajnie byłoby gdyby jakiś zadowolony użytkownik się pochwalił.
Moja awersja do ryzyka powoduje, że zdecydowanie wolę system, który jest sprawdzony w praktyce.

Także ciekły wtrysk do wtrysku bezpośredniego (przez wtryskiwacze benzyny), a do wtrysku pośredniego dobrze dobrana, dobrze zamontowana i dobrze wystrojona IV generacja powinna być w sam raz :)
Witam szanownych forumowiczów

Posiadam Volvo S60 2,0 T z silnikiem B5204T5 180 KM.
Samochód został zagazowanypod koniec sierpnia 2014 r. na instalacji VIALLE LiquidSI przy przebiegu 231 392 km u polecanego gazownika z Chełma przy ul. Zawadówka 22 pomimo, że mam do niego ok. 280 km.

Obecny przebieg to 242840 km.

Wszystko ładnie złożone i zamontowane. Widać tylko wtryski i przewody doprowadzające gaz.
Komputer i pozostałe przewody dobrze zamaskowane.
Montaż zają całe 2 dni robocze
Zbiornik obecnie 650/240/65l 80% - 52 l - GWZM
Instalacja kalibrowana ok. 3 godzin podczas jazdy z komputerem
Spalanie w trasie:
benzyna ok. 7,4 l
gaz ok. 8,8 l

Obecne spalanie tryb mieszany (50%/50% trasa/miasto)
benzyna 8,8 l
gaz ok. 10,20 l

Miałem na początku kilka problemów technicznych z falowaniem obrotów, gaśnieciem silnika. Które w miare szybko rozwiązałem w nieautoryzowanym i zaufanym servisie Volvo: czyszczenie przepustnicy (zabrudzona - mycie), wymiana odmy (peknięta w dwóch miejscach), przepływomierz (mycie). Pomogło bardzo

Miałem też mały problem z opróżnianiem zbiornika wchodziło max ok. 32 l. gazu (podobno to wina wielozaworu).

Problem zniknął po wymianie wielozaworu i zbiornika na większy. Pierwotnie założony zbiornik 630/225/53l 80% - 42,4 l - STAKO zmieniłem na zbiornik 650/240/65l 80% - 52 l - GWZM.

Dziennie robie ok 120 - 160 km więc poprzedni zbiornik jest stanowczo za mały.

Reasumując:
Z instalacji jestem bardzo zadowolony i obecnie sprawuje sie bardzo dobrze.Mimo początkowych drobnych trudności (wymagały drobnych poprawek i regulacji) to, już sama przyjemność.

Bez żadnej ingerencji, tylko tankowanie i jazda itp...

Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: adamusss » 2014-11-21, 17:54

Brzmi bardzo zachęcająco :)
jakie koszty takiej instalacji?
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

Awatar użytkownika
Waqu
V
V
Posty: 34
Rejestracja: 2015-08-18, 17:00
Imię: Wojtek
VOLVO: C70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 192KM
Rok: 1998
Średnie spalanie: 14l LPG
Przebieg: 212000
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: Waqu » 2015-11-05, 19:12

Mam pytanie, czy zmieniając wtryski gazu Vialle trzeba coś stroić lub zrobić jakieś operacje? Czy wystarczy tylko plug&play ?

Awatar użytkownika
lopi83
V
V
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-06, 21:43
Imię: Grzesiek
VOLVO: V70XC
Silnik: B5244T3
Rok: 2002
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 14lpg
Przebieg: 400000
Lokalizacja: KMI.../TK...
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: lopi83 » 2015-11-05, 22:30

Waqu pisze:czy zmieniając wtryski gazu Vialle trzeba coś stroić
wypadało by, a dlaczego mają być zmieniane?

Awatar użytkownika
Waqu
V
V
Posty: 34
Rejestracja: 2015-08-18, 17:00
Imię: Wojtek
VOLVO: C70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 192KM
Rok: 1998
Średnie spalanie: 14l LPG
Przebieg: 212000
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: Waqu » 2015-11-06, 01:26

Są oznaki że wtryski są na wykończeniu, byłem na diagnostyce i taka informacje dostałem. Może spróbuje jeszcze zrobić próbę szczelności na prezerwatywy :D jeden z wtrysków dość luźno jest osadzony, wie ktoś jak to poprawić? chyba nowsze wtryski są na gwinty ale mój jest troszke inaczej obsadzony

foto:
https://www.dropbox.com/s/2jd2w2abekzmt ... 222427.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

przem2003
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2016-07-10, 15:38
Imię: przemo
VOLVO: stare
Silnik: 1.8 T
KW/KM/NM: 150
Rok: 2003
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 113000
Status: Offline

Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej

Post autor: przem2003 » 2016-07-10, 15:50

witam , kolego jak najbardziej polecam instalacje gazową w fazie ciekłej V generacji , posiadam u siebie w vw 1.8 T i sprawdza sie super. pali 12 gazu na 100km.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”