2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Z tym że Hany zeszły ostatnio na psy... z wtryskow to Barracudy lub Dragony, bo są bezproblemowe
- virusrk
- VO
- Posty: 187
- Rejestracja: 2013-04-19, 19:02
- Imię: Marcin
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0 T + lpg
- KW/KM/NM: 273KM/413Nm
- Rok: 99
- Był na spocie: 11
- Średnie spalanie: 17
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wieliczka
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Czyli mowicie ze wtryski dragona a parownik acr01 czerwony najlepiej wsadzic?
-- 3 lis 2014, o 08:32 --
Czyli mowicie ze wtryski dragona a parownik acr01 czerwony najlepiej wsadzic?
-- 3 lis 2014, o 08:32 --
Czyli mowicie ze wtryski dragona a parownik acr01 czerwony najlepiej wsadzic?
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Acr01 może być za mało jeśli myślisz o podniesieniu mocy, ja mam 2 shark1500 po ok 200KM każdy, sporo osób ma 2 acr01 czarne.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Wystarczy też jeden KME TWIN - będzie jeszcze z zapasem nawet po podniesieniu mocy.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- virusrk
- VO
- Posty: 187
- Rejestracja: 2013-04-19, 19:02
- Imię: Marcin
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0 T + lpg
- KW/KM/NM: 273KM/413Nm
- Rok: 99
- Był na spocie: 11
- Średnie spalanie: 17
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wieliczka
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Bede podnosil moc, nie wiem do ilu docelowo ale tak zeby bylo to w miare bezpieczne dla silnika. Napewno na pierwszy ogien pojdzie turbo. Wiecej bede wiedzial jutro czyli 5/11/2014 po wizycie u p. Coonrado. Mam pewne watpliwosci ale strzelam ze nie prawdziwe. C70 moja jest z 1999r a silnik ma 2.0T 163KM, po przeszukaniu wujka google wszedzie sa informacje ze ten silnik byl wsadzany do C70 dopiero od marca 2000r... Wiec stad moje watpliwosci skad on sie wzial u mnie zwlaszcza ze tak mam w dowodzie rejestracyjnym...
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-01-06, 10:54
- Imię: Tomek
- VOLVO: V70 manual
- Silnik: B5244T na ME7
- KW/KM/NM: 147/200/280?
- Rok: 1999
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 14,5
- Przebieg: 238000
- Lokalizacja: Zabrze
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
wsadzany był od marca ale 99roku
volvo
fiacik
było:126p"zomo"125pkombi"klomb"polonez"driftolonez"polonez"borek"mercedes S124"berta"V40"katastrofa"v70"leniuch"
fiacik
było:126p"zomo"125pkombi"klomb"polonez"driftolonez"polonez"borek"mercedes S124"berta"V40"katastrofa"v70"leniuch"
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-08-10, 09:18
- Imię: piotr
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5 T
- KW/KM/NM: 193
- Rok: 1998
- Przebieg: 360000
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
2 koła to nie jest jakaś zabójcza kwota i może w dłuższej perspektywie warto ponieść taki koszt i tu zasadne jest pytanie czy warto.Chalski pisze:Raczej średni sens montażu instalacji o ponad 2k pln droższej niż bardzo dobra instalacja 4 gen (nie mówię o cenie podanej za BRC)pyra pisze:Czyli chyba nie ma sensu montować 5 generacji, trzeba to obliczyć.
Bo 3,5 -4 tys więcej to z góry można założyć ze nie ma sensu ale przy 2 trzeba by się mocniej zastanowić.
W sumie nawet wziąłem pod uwagę, że można by furę do warszawy podstawić.
Pozdrawiam
Pyra
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Przyznaję, że nie mam doświadczenia z Vilalle Liquid Si. Nie mam bo nie mam czasu na zajmowanie się produktem, który moim zdaniem jest jednak dość niszowy a i trochę schyłkowy.
Na pewno teoretycznie zalety przeważają. Ale czy na pewno tak jest w praktyce?
Fajnie byłoby gdyby jakiś zadowolony użytkownik się pochwalił.
Moja awersja do ryzyka powoduje, że zdecydowanie wolę system, który jest sprawdzony w praktyce.
Także ciekły wtrysk do wtrysku bezpośredniego (przez wtryskiwacze benzyny), a do wtrysku pośredniego dobrze dobrana, dobrze zamontowana i dobrze wystrojona IV generacja powinna być w sam raz
Na pewno teoretycznie zalety przeważają. Ale czy na pewno tak jest w praktyce?
Fajnie byłoby gdyby jakiś zadowolony użytkownik się pochwalił.
Moja awersja do ryzyka powoduje, że zdecydowanie wolę system, który jest sprawdzony w praktyce.
Także ciekły wtrysk do wtrysku bezpośredniego (przez wtryskiwacze benzyny), a do wtrysku pośredniego dobrze dobrana, dobrze zamontowana i dobrze wystrojona IV generacja powinna być w sam raz
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-08-06, 14:24
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,0 T
- KW/KM/NM: 100kW/180KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,4/9,0
- Przebieg: 242840
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Witam szanownych forumowiczówMikaell pisze:Przyznaję, że nie mam doświadczenia z Vilalle Liquid Si. Nie mam bo nie mam czasu na zajmowanie się produktem, który moim zdaniem jest jednak dość niszowy a i trochę schyłkowy.
Na pewno teoretycznie zalety przeważają. Ale czy na pewno tak jest w praktyce?
Fajnie byłoby gdyby jakiś zadowolony użytkownik się pochwalił.
Moja awersja do ryzyka powoduje, że zdecydowanie wolę system, który jest sprawdzony w praktyce.
Także ciekły wtrysk do wtrysku bezpośredniego (przez wtryskiwacze benzyny), a do wtrysku pośredniego dobrze dobrana, dobrze zamontowana i dobrze wystrojona IV generacja powinna być w sam raz
Posiadam Volvo S60 2,0 T z silnikiem B5204T5 180 KM.
Samochód został zagazowanypod koniec sierpnia 2014 r. na instalacji VIALLE LiquidSI przy przebiegu 231 392 km u polecanego gazownika z Chełma przy ul. Zawadówka 22 pomimo, że mam do niego ok. 280 km.
Obecny przebieg to 242840 km.
Wszystko ładnie złożone i zamontowane. Widać tylko wtryski i przewody doprowadzające gaz.
Komputer i pozostałe przewody dobrze zamaskowane.
Montaż zają całe 2 dni robocze
Zbiornik obecnie 650/240/65l 80% - 52 l - GWZM
Instalacja kalibrowana ok. 3 godzin podczas jazdy z komputerem
Spalanie w trasie:
benzyna ok. 7,4 l
gaz ok. 8,8 l
Obecne spalanie tryb mieszany (50%/50% trasa/miasto)
benzyna 8,8 l
gaz ok. 10,20 l
Miałem na początku kilka problemów technicznych z falowaniem obrotów, gaśnieciem silnika. Które w miare szybko rozwiązałem w nieautoryzowanym i zaufanym servisie Volvo: czyszczenie przepustnicy (zabrudzona - mycie), wymiana odmy (peknięta w dwóch miejscach), przepływomierz (mycie). Pomogło bardzo
Miałem też mały problem z opróżnianiem zbiornika wchodziło max ok. 32 l. gazu (podobno to wina wielozaworu).
Problem zniknął po wymianie wielozaworu i zbiornika na większy. Pierwotnie założony zbiornik 630/225/53l 80% - 42,4 l - STAKO zmieniłem na zbiornik 650/240/65l 80% - 52 l - GWZM.
Dziennie robie ok 120 - 160 km więc poprzedni zbiornik jest stanowczo za mały.
Reasumując:
Z instalacji jestem bardzo zadowolony i obecnie sprawuje sie bardzo dobrze.Mimo początkowych drobnych trudności (wymagały drobnych poprawek i regulacji) to, już sama przyjemność.
Bez żadnej ingerencji, tylko tankowanie i jazda itp...
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Brzmi bardzo zachęcająco
jakie koszty takiej instalacji?
jakie koszty takiej instalacji?
- Waqu
- V
- Posty: 34
- Rejestracja: 2015-08-18, 17:00
- Imię: Wojtek
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 192KM
- Rok: 1998
- Średnie spalanie: 14l LPG
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Mam pytanie, czy zmieniając wtryski gazu Vialle trzeba coś stroić lub zrobić jakieś operacje? Czy wystarczy tylko plug&play ?
- lopi83
- V
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-10-06, 21:43
- Imię: Grzesiek
- VOLVO: V70XC
- Silnik: B5244T3
- Rok: 2002
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 14lpg
- Przebieg: 400000
- Lokalizacja: KMI.../TK...
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
wypadało by, a dlaczego mają być zmieniane?Waqu pisze:czy zmieniając wtryski gazu Vialle trzeba coś stroić
- Waqu
- V
- Posty: 34
- Rejestracja: 2015-08-18, 17:00
- Imię: Wojtek
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 192KM
- Rok: 1998
- Średnie spalanie: 14l LPG
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Są oznaki że wtryski są na wykończeniu, byłem na diagnostyce i taka informacje dostałem. Może spróbuje jeszcze zrobić próbę szczelności na prezerwatywy jeden z wtrysków dość luźno jest osadzony, wie ktoś jak to poprawić? chyba nowsze wtryski są na gwinty ale mój jest troszke inaczej obsadzony
foto:
https://www.dropbox.com/s/2jd2w2abekzmt ... 222427.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
foto:
https://www.dropbox.com/s/2jd2w2abekzmt ... 222427.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-07-10, 15:38
- Imię: przemo
- VOLVO: stare
- Silnik: 1.8 T
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 2003
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 113000
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
witam , kolego jak najbardziej polecam instalacje gazową w fazie ciekłej V generacji , posiadam u siebie w vw 1.8 T i sprawdza sie super. pali 12 gazu na 100km.