[940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
- Wikingkr
- V
- Posty: 91
- Rejestracja: 2015-01-23, 15:50
- Imię: Adrian
- VOLVO: 944 GLE
- Silnik: 2.3 LPG B230FB
- KW/KM/NM: 131
- Rok: 1993
- Przebieg: 302000
- Lokalizacja: KR / WU
- Status: Offline
[940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
Cześć,
Poszukuję specjalisty, takiego że specjalisty, który nadal zajmuje się instalacjami dolotowymi LPG na terenie Warszawy.
Nie interesują mnie specjaliści we wtryskach i sekwencjach, bo z takimi miałem do czynienia [bierze kasę, okazuje się że gorzej, po czym słyszę ukryte spier... w słowach "no panie, lepiej się nie da"]
Poszukuję specjalisty, takiego że specjalisty, który nadal zajmuje się instalacjami dolotowymi LPG na terenie Warszawy.
Nie interesują mnie specjaliści we wtryskach i sekwencjach, bo z takimi miałem do czynienia [bierze kasę, okazuje się że gorzej, po czym słyszę ukryte spier... w słowach "no panie, lepiej się nie da"]
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2247
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
Lpg w dolocie ( I lub II generacja ) to nie jest żadna kosmiczna technologia.
Wystarczy szczelność.
Wystarczy szczelność.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-07-25, 14:59
- Imię: Kacper
- VOLVO: s40
- Silnik: 2.0 + lpg BRC sq 24
- Rok: 2005
- Przebieg: 180
- Status: Offline
Re: [940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
Wikingkr pisze:Cześć,
Poszukuję specjalisty, takiego że specjalisty, który nadal zajmuje się instalacjami dolotowymi LPG na terenie Warszawy.
Nie interesują mnie specjaliści we wtryskach i sekwencjach, bo z takimi miałem do czynienia [bierze kasę, okazuje się że gorzej, po czym słyszę ukryte spier... w słowach "no panie, lepiej się nie da"]
Witaj kolego, możesz tutaj coś poszukać:lpg-brc.pl/index3_wojewodztwo.php?name=mazowieckie1, pozdrawiam.
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: [940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
kolejny marketingowiec? sądząc po postach tym razem od BRC... jeden już na forum był od Zenita Pro i wtrysków herkules
Kacperro,
tak chwalisz BRC, bo założyłeś i działa... i dlatego wszystkim polecasz
pytam, bo wydaje mi się, że Twój "program zawiera lokowanie produktu"
Kacperro,
tak chwalisz BRC, bo założyłeś i działa... i dlatego wszystkim polecasz
pytam, bo wydaje mi się, że Twój "program zawiera lokowanie produktu"
-
- VO
- Posty: 159
- Rejestracja: 2011-05-18, 22:11
- Imię: Nikos
- VOLVO: nie ma było S60R
- Silnik: był B 5254 T4
- Rok: 0
- Był na spocie: 7
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
z Chalskim możemy zajrzeć ale nic nie obiecuje
- Wikingkr
- V
- Posty: 91
- Rejestracja: 2015-01-23, 15:50
- Imię: Adrian
- VOLVO: 944 GLE
- Silnik: 2.3 LPG B230FB
- KW/KM/NM: 131
- Rok: 1993
- Przebieg: 302000
- Lokalizacja: KR / WU
- Status: Offline
Re: [940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
II generacji, szczelność była sprawdzana. Nikt nie potrafi przy pomocy aparatury tego gazu wyregulować. Albo jest zbyt mulisty albo za dużo jara. Ostatnio i jedno i drugie.
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2247
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
Zakręcasz śrubę na wężu, zaznaczasz ,, zero '', odkręcasz dwa i pół obrotu i powinno być ok.
Albo załóż blosa.
Albo załóż blosa.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: [940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
noo właśnie BLOS !zbij pisze:Albo załóż blosa.
miałem okazję tydzień temu oglądnąć nowy nabytek kolegi - scirocco 2,9 litra V6 z BLOSem zaraz za filtrem powietrza
jeździ dobrze
-
- VO
- Posty: 169
- Rejestracja: 2009-09-17, 18:10
- VOLVO: 940 Kombi
- Silnik: B230FK
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: BP
- Status: Offline
Re: [940 '93 B230FB LPG-dolot] Poszukuję specjalisty od dolotu
Panowie poszukuję człowieka który ogarnie mi instalacje LPG w B230F i wyreguluje mi BLOSA. Czy W Warszawie jeszcze tacy magicy są?
Był 340DL http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=129&t=46681" onclick="window.open(this.href);return false;
Był 740GLT http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=130&t=49133" onclick="window.open(this.href);return false;
Był 940 z FK http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest 850 T5 Niebawem...
Był 740GLT http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=130&t=49133" onclick="window.open(this.href);return false;
Był 940 z FK http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest 850 T5 Niebawem...