Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
vol40vo
PostNapisane: 2016-08-19, 15:55 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.04.2010, 01:49
Posty: 1246
Lokalizacja: Poland
Płeć: Mężczyzna
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Chalski napisał(a):
problemy zazwyczaj są przez mega (za przeproszeniem) zje..ny montaż i czasami nie właściwy dobór reduktora/reduktorów do mocy
to dot. każdej instalacji.

_________________
Bi-fuel V40


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pendolino
PostNapisane: 2016-08-22, 16:12 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.05.2016, 12:51
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: Pawel
VOLVO: S40
Silnik: 1.6D
Rok: 2005
Przebieg: 280
QompaQ napisał(a):
pendolino napisał(a):
... skąd taka opinia? ...

Nie neguje Twojej decyzji jednak, mam odmienne zdanie ...
Też kiedyś myślałem o założeniu BRC jednak, zaprzyjaźniony kolega mający wieloletnia praktykę przy instalacjach LPG
wyperswadował mi Mój wybór obrazując możliwości programu diagnostycznego i zakres regulacji ustawień sterownika.
Nowa instalacja zawsze będzie GIT kłopoty zaczynają się dużo później ...
\

a to akurat nie mój samochód, ja pytam z ciekawości bo słyszałem też ostatnio że BRC nie jest najlepsze


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2016-08-22, 17:50 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1978
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
Ja bym na twoim miejscu zainstalował to co jest w kraju najpopularniejsze i łatwo o serwisanta. U ojca jest LPGTech w aucie i żaden z polecanych gazowników w Lublinie nie chce się tego podjąć do diagnozy i regulacji.

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2016-08-22, 18:11 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 796
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
@snow, nawet Rogowski? Jak chce Ci się do Zamościa podjechać, to pw, mam Techa i mogę Ci podać namiary.

Wysmyrane kciukami.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2016-08-22, 18:14 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1978
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
Nawet. Podał mi namiary na kogoś kto niby da rade pod Lublinem. Tak czy owak wybrałbym coś co jest najbardziej popularne.

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2016-08-22, 19:14 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 796
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
W przypadku techa jeszcze możesz Staga wsadzić, te same wyprowadzenia, z tego, co się orientuję. Ja tam nie narzekam. (;

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2016-08-22, 23:41 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7599
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
vol40vo napisał(a):
to dot. każdej instalacji.

Z tym że w BRC zalecenia montażu "mocniejszych" samochodów są już zje...ne na poziomie centrali, a mało który montażysta BRC wyłamuje się ponad te zalecenia.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2016-12-02, 14:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
to ja powiem odnośnie BRC krótko mam już ponad rok czasu BRC Sequent 24 i sprawuje się naprawde zacnie, żadnych problemów jak do tej pory :).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
marciuszek_1986
PostNapisane: 2016-12-06, 12:04 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.12.2016, 11:59
Posty: 2
Płeć: Nie określono
Imię: Marcin
VOLVO: 740
Silnik: 2.3
KW/KM/NM: 115KM
Rok: 1992
Przebieg: 380000
Mosun napisał(a):
to ja powiem odnośnie BRC krótko mam już ponad rok czasu BRC Sequent 24 i sprawuje się naprawde zacnie, żadnych problemów jak do tej pory :).

Kolego a czy możesz mi powedzieć czy do mojego volvo 740 nadała by się taka instalacja?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kwaku85
PostNapisane: 2016-12-06, 21:32 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 29.04.2007, 14:45
Posty: 795
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: V70 Black / 480 Krokodyl
Silnik: B5234T3 / B18FT
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1997
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 15 / 10
Przebieg: 310
Nr z parady volvo: 262
Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.

_________________
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
marciuszek_1986
PostNapisane: 2016-12-15, 12:28 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.12.2016, 11:59
Posty: 2
Płeć: Nie określono
Imię: Marcin
VOLVO: 740
Silnik: 2.3
KW/KM/NM: 115KM
Rok: 1992
Przebieg: 380000
kwaku85 napisał(a):
Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.

hmm gdzieś już była rozkminka czy faktycznie te "polskie produkty" są tka naprawde polskie - bo pewnie w praktyce to są "azjatyckie produkty", a po drugie moim zdaniem nie ma się co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2016-12-20, 08:47 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7599
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
Większość (nie wiem czy wszystkie - pewnie nie) elementów instalacji LPG polskich producentów jest produkowana w Polsce - sterowniki, wtryskiwacze, reduktory, zbiorniki LPG - to na pewno.
Jesli chodzi o V generację - główny problem jaki ja obserwuję to pożenienie pompy gazu w zbiorniku z mocno zanieczyszczonym polskim gazem.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-01-09, 11:57 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 796
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
Cytuj:
co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)

Wszystko zależy od czasu i pieniędzy - konserwacja IV generacji jest o niebo łatwiejsza, bo osób posiadających wiedzę, narzędzia i doświadczenie jest zdecydowanie więcej, niż od V. Nie wyobrażam sobie dojeżdżać na przeglądy gwarancyjne kilkaset km tylko dlatego, że chciałem mieć V. :P

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
conrado86
PostNapisane: 2017-01-09, 16:13 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.04.2014, 22:02
Posty: 43
Płeć: Mężczyzna
Imię: Konrad
VOLVO: v70
Silnik: 2.5
KW/KM/NM: 170KM
Rok: 1997
JemRekami napisał(a):
Cytuj:
co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)

Wszystko zależy od czasu i pieniędzy - konserwacja IV generacji jest o niebo łatwiejsza, bo osób posiadających wiedzę, narzędzia i doświadczenie jest zdecydowanie więcej, niż od V. Nie wyobrażam sobie dojeżdżać na przeglądy gwarancyjne kilkaset km tylko dlatego, że chciałem mieć V. :P


+1, chociaż znam osobiście osobę z W-wy, która chciała mieć cng i na przeglądy jeździła najpierw do Lublina, a później do Białegostoku, a zbiornik starczał na 200km...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ryzojka
PostNapisane: 2017-01-10, 15:22 
Offline
V
V

Dołączył(a): 5.02.2016, 20:34
Posty: 19
Płeć: Mężczyzna
Imię: trolantek
VOLVO: xc90 z USA
Silnik: 3,2 AWD
KW/KM/NM: 238 kM
Rok: 2009
Przebieg: 102000
+1, chociaż znam osobiście osobę z W-wy, która chciała mieć cng i na przeglądy jeździła najpierw do Lublina, a później do Białegostoku, a zbiornik starczał na 200km...[/quote]

Kto bogatemu zabroni ? ;) taka sobie wycieczka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Pyro11
PostNapisane: 2017-06-16, 07:57 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.12.2014, 13:50
Posty: 44
Lokalizacja: Puławy
Płeć: Nie określono
Imię: M
VOLVO: XC90
Silnik: 3.2
Rok: 2011
igrek napisał(a):
Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr


kogo polecasz z lubelskiego?

-- 2017-06-16, 07:57 --

igrek napisał(a):
Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr


kogo polecasz z lubelskiego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-06-16, 08:15 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 367
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 1,9DI jest S60 2,5T
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 267000
QompaQ napisał(a):
Mosun napisał(a):
... padło na BRC ...

W sumie ... BRC to poprostu "Brak Regulacji Czegokolwiek" ... myślę że montaż STAG`a byłby korzystniejszym rozwiązaniem ale "życie" zweryfikuje ...


Jestem skłonny się z tym zgodzić :D Oby jednak koledze się sprawowało bez problemów. BRC jest przereklamowane. Są lepsze instalacje na rynku. Najbardziej mnie rozwala bzdurna lubryfikacja, tak często polecana przez warsztaty montujące BRC. Przecież to jedna wielka ściema.

-- 2017-06-16, 08:30 --

snow napisał(a):
Ja bym na twoim miejscu zainstalował to co jest w kraju najpopularniejsze i łatwo o serwisanta. U ojca jest LPGTech w aucie i żaden z polecanych gazowników w Lublinie nie chce się tego podjąć do diagnozy i regulacji.


Słabe warsztaty i tyle :lol: Najzwyczajniej nie rozumieją na czym polega strojenie instalacji tylko trzymają się instrukcji ze szkoleń a szkolenie polega na omawianiu krok po kroku co należy zrobić żeby jakoś to chodziło. Coraz więcej warsztatów już na szczęście montuje i serwisuje Techa. Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci a w razie problemów jest do dyspozycji doradca regionalny który bezpłatnie pomoże w temacie mimo iż ktoś niema autoryzacji.

-- 2017-06-16, 08:44 --

kwaku85 napisał(a):
Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.


Polskie instalacje w większości produkowane u nas w kraju i myślę że należy wspierać nasz rodzimy przemysł bo naprawdę mamy dobrych producentów a wybór pomiędzy Stag, Tech czy np KME to kwestia przekonań, wiedzy, doświadczeń i upodobań bo każdy ma własne zdanie. Jeśli chodzi o V generację to nie aż taka lipa, polskie firmy już też rozwijają ten temat i wprowadzają na rynek. Lipą jest to, że co niektórzy nasłuchają się o ciekłym wtrysku i na siłe chcą sobie to zamontować do auta co zazwyczaj w przypadku pośredniego wtrysku paliwa jest poprostu bezsensowne i niepotrzebne. V generację zakłada się najzwyczajniej tam, gdzie jest to konieczne. Nic się w ten sposób nie zyskuje (no może oprócz własnej satysfakcji że poprostu mam ciekły wtrysk).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2017-06-16, 11:49 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1978
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
Czarny82 napisał(a):
Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci


Pytałem w warsztatach z listy na stronie i nie chcieli się podejmować. Jeden był chętny. Problem zapewne leży też w sprzęcie. Interfejs ma inne parametry transmisji niż Stag i mało kto to ogarnie kto nie ma dostępu do interfejsu do Tech'a. Mimo że byłem ze swoim komputerem i interfejsem też nie chcieli grzebać.

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-06-16, 13:36 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 367
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 1,9DI jest S60 2,5T
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 267000
snow napisał(a):
Pytałem w warsztatach z listy na stronie i nie chcieli się podejmować. Jeden był chętny. Problem zapewne leży też w sprzęcie. Interfejs ma inne parametry transmisji niż Stag i mało kto to ogarnie kto nie ma dostępu do interfejsu do Tech'a. Mimo że byłem ze swoim komputerem i interfejsem też nie chcieli grzebać.


Z tego co wiem, to interfejs do Staga łączy się bez problemu z Techem. Skoro miałeś nawet swój komputer i nie chcieli się tego podjąć to ewidentnie jest niechęć z ich strony. Ja bym na Twoim miejscu zadzwonił do Techa i poprosił o wskazanie warsztatu a jeśli podadzą ten który tego odmówił, to też bym ich o tym poinformował. Wiem z pewnego źródła, że polityka firmy jest naprawdę pro i dbają o swoich klientów, zarówno o instalatorów jak i użytkowników.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2017-06-16, 15:46 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1978
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
Czarny82 napisał(a):
Z tego co wiem, to interfejs do Staga łączy się bez problemu z Techem


Interfejs STAG ma transmisję 9600bps a Techa 19200bps z tego co pamiętam więc nie do końca to samo.

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-06-16, 16:48 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 367
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 1,9DI jest S60 2,5T
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 267000
snow napisał(a):
Interfejs STAG ma transmisję 9600bps a Techa 19200bps z tego co pamiętam więc nie do końca to samo.


Kto teraz używa interfejsu tylko do jednego producenta, przecież to strata pieniędzy i przy okazji klienta.
Taki warsztat obrazu lepiej sobie odpuścić bo raczej małe szanse żeby mieli wiedzę. Jeśli ktoś się zna to zrobi większość.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2017-06-18, 10:46 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7599
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
Jednym i tym samym kabelkiem (chyba od KME) łączymy się ze STAG, TECH, KME, LANDI RENZO i chyba z jeszcze kilkoma instalacjami.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-06-18, 10:56 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 796
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
Bo to zwykle RS232, tylko inne wtyczki, jeżeli już się różnią.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2017-06-18, 10:57 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7599
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
Jakie inne wtyczki - USB z jednej strony i z drugiej wtyczka super seal na 4 piny, do LR trzeba mieć tylko crossa.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-06-18, 11:13 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 796
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
Jeżeli już się różnią. Jeśli masz w komputerze wyprowadzony port COM, to nie potrzebujesz kabla USB, tylko odpowiednio piny podłączyć.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL