Re: XC 90 gaz płynny
: 2016-08-19, 15:55
to dot. każdej instalacji.Chalski pisze:problemy zazwyczaj są przez mega (za przeproszeniem) zje..ny montaż i czasami nie właściwy dobór reduktora/reduktorów do mocy
to dot. każdej instalacji.Chalski pisze:problemy zazwyczaj są przez mega (za przeproszeniem) zje..ny montaż i czasami nie właściwy dobór reduktora/reduktorów do mocy
\QompaQ pisze:Nie neguje Twojej decyzji jednak, mam odmienne zdanie ...pendolino pisze: ... skąd taka opinia? ...
Też kiedyś myślałem o założeniu BRC jednak, zaprzyjaźniony kolega mający wieloletnia praktykę przy instalacjach LPG
wyperswadował mi Mój wybór obrazując możliwości programu diagnostycznego i zakres regulacji ustawień sterownika.
Nowa instalacja zawsze będzie GIT kłopoty zaczynają się dużo później ...
Z tym że w BRC zalecenia montażu "mocniejszych" samochodów są już zje...ne na poziomie centrali, a mało który montażysta BRC wyłamuje się ponad te zalecenia.vol40vo pisze:to dot. każdej instalacji.
Kolego a czy możesz mi powedzieć czy do mojego volvo 740 nadała by się taka instalacja?Mosun pisze:to ja powiem odnośnie BRC krótko mam już ponad rok czasu BRC Sequent 24 i sprawuje się naprawde zacnie, żadnych problemów jak do tej pory .
hmm gdzieś już była rozkminka czy faktycznie te "polskie produkty" są tka naprawde polskie - bo pewnie w praktyce to są "azjatyckie produkty", a po drugie moim zdaniem nie ma się co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)kwaku85 pisze:Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
Wszystko zależy od czasu i pieniędzy - konserwacja IV generacji jest o niebo łatwiejsza, bo osób posiadających wiedzę, narzędzia i doświadczenie jest zdecydowanie więcej, niż od V. Nie wyobrażam sobie dojeżdżać na przeglądy gwarancyjne kilkaset km tylko dlatego, że chciałem mieć V.co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)
+1, chociaż znam osobiście osobę z W-wy, która chciała mieć cng i na przeglądy jeździła najpierw do Lublina, a później do Białegostoku, a zbiornik starczał na 200km...JemRekami pisze:Wszystko zależy od czasu i pieniędzy - konserwacja IV generacji jest o niebo łatwiejsza, bo osób posiadających wiedzę, narzędzia i doświadczenie jest zdecydowanie więcej, niż od V. Nie wyobrażam sobie dojeżdżać na przeglądy gwarancyjne kilkaset km tylko dlatego, że chciałem mieć V.co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)
kogo polecasz z lubelskiego?igrek pisze:Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1" onclick="window.open(this.href);return false;, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr
kogo polecasz z lubelskiego?igrek pisze:Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1" onclick="window.open(this.href);return false;, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr
Jestem skłonny się z tym zgodzić Oby jednak koledze się sprawowało bez problemów. BRC jest przereklamowane. Są lepsze instalacje na rynku. Najbardziej mnie rozwala bzdurna lubryfikacja, tak często polecana przez warsztaty montujące BRC. Przecież to jedna wielka ściema.QompaQ pisze:W sumie ... BRC to poprostu "Brak Regulacji Czegokolwiek" ... myślę że montaż STAG`a byłby korzystniejszym rozwiązaniem ale "życie" zweryfikuje ...Mosun pisze: ... padło na BRC ...
Słabe warsztaty i tyle Najzwyczajniej nie rozumieją na czym polega strojenie instalacji tylko trzymają się instrukcji ze szkoleń a szkolenie polega na omawianiu krok po kroku co należy zrobić żeby jakoś to chodziło. Coraz więcej warsztatów już na szczęście montuje i serwisuje Techa. Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci a w razie problemów jest do dyspozycji doradca regionalny który bezpłatnie pomoże w temacie mimo iż ktoś niema autoryzacji.snow pisze:Ja bym na twoim miejscu zainstalował to co jest w kraju najpopularniejsze i łatwo o serwisanta. U ojca jest LPGTech w aucie i żaden z polecanych gazowników w Lublinie nie chce się tego podjąć do diagnozy i regulacji.
Polskie instalacje w większości produkowane u nas w kraju i myślę że należy wspierać nasz rodzimy przemysł bo naprawdę mamy dobrych producentów a wybór pomiędzy Stag, Tech czy np KME to kwestia przekonań, wiedzy, doświadczeń i upodobań bo każdy ma własne zdanie. Jeśli chodzi o V generację to nie aż taka lipa, polskie firmy już też rozwijają ten temat i wprowadzają na rynek. Lipą jest to, że co niektórzy nasłuchają się o ciekłym wtrysku i na siłe chcą sobie to zamontować do auta co zazwyczaj w przypadku pośredniego wtrysku paliwa jest poprostu bezsensowne i niepotrzebne. V generację zakłada się najzwyczajniej tam, gdzie jest to konieczne. Nic się w ten sposób nie zyskuje (no może oprócz własnej satysfakcji że poprostu mam ciekły wtrysk).kwaku85 pisze:Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
Pytałem w warsztatach z listy na stronie i nie chcieli się podejmować. Jeden był chętny. Problem zapewne leży też w sprzęcie. Interfejs ma inne parametry transmisji niż Stag i mało kto to ogarnie kto nie ma dostępu do interfejsu do Tech'a. Mimo że byłem ze swoim komputerem i interfejsem też nie chcieli grzebać.Czarny82 pisze:Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci
Z tego co wiem, to interfejs do Staga łączy się bez problemu z Techem. Skoro miałeś nawet swój komputer i nie chcieli się tego podjąć to ewidentnie jest niechęć z ich strony. Ja bym na Twoim miejscu zadzwonił do Techa i poprosił o wskazanie warsztatu a jeśli podadzą ten który tego odmówił, to też bym ich o tym poinformował. Wiem z pewnego źródła, że polityka firmy jest naprawdę pro i dbają o swoich klientów, zarówno o instalatorów jak i użytkowników.snow pisze: Pytałem w warsztatach z listy na stronie i nie chcieli się podejmować. Jeden był chętny. Problem zapewne leży też w sprzęcie. Interfejs ma inne parametry transmisji niż Stag i mało kto to ogarnie kto nie ma dostępu do interfejsu do Tech'a. Mimo że byłem ze swoim komputerem i interfejsem też nie chcieli grzebać.
Interfejs STAG ma transmisję 9600bps a Techa 19200bps z tego co pamiętam więc nie do końca to samo.Czarny82 pisze:Z tego co wiem, to interfejs do Staga łączy się bez problemu z Techem
Kto teraz używa interfejsu tylko do jednego producenta, przecież to strata pieniędzy i przy okazji klienta.snow pisze: Interfejs STAG ma transmisję 9600bps a Techa 19200bps z tego co pamiętam więc nie do końca to samo.