to dot. każdej instalacji.Chalski pisze:problemy zazwyczaj są przez mega (za przeproszeniem) zje..ny montaż i czasami nie właściwy dobór reduktora/reduktorów do mocy
XC 90 gaz płynny
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Bi-fuel V40
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-05-06, 12:51
- Imię: Pawel
- VOLVO: S40
- Silnik: 1.6D
- Rok: 2005
- Przebieg: 280
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
\QompaQ pisze:Nie neguje Twojej decyzji jednak, mam odmienne zdanie ...pendolino pisze: ... skąd taka opinia? ...
Też kiedyś myślałem o założeniu BRC jednak, zaprzyjaźniony kolega mający wieloletnia praktykę przy instalacjach LPG
wyperswadował mi Mój wybór obrazując możliwości programu diagnostycznego i zakres regulacji ustawień sterownika.
Nowa instalacja zawsze będzie GIT kłopoty zaczynają się dużo później ...
a to akurat nie mój samochód, ja pytam z ciekawości bo słyszałem też ostatnio że BRC nie jest najlepsze
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Ja bym na twoim miejscu zainstalował to co jest w kraju najpopularniejsze i łatwo o serwisanta. U ojca jest LPGTech w aucie i żaden z polecanych gazowników w Lublinie nie chce się tego podjąć do diagnozy i regulacji.
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
@snow, nawet Rogowski? Jak chce Ci się do Zamościa podjechać, to pw, mam Techa i mogę Ci podać namiary.
Wysmyrane kciukami.
Wysmyrane kciukami.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Nawet. Podał mi namiary na kogoś kto niby da rade pod Lublinem. Tak czy owak wybrałbym coś co jest najbardziej popularne.
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
W przypadku techa jeszcze możesz Staga wsadzić, te same wyprowadzenia, z tego, co się orientuję. Ja tam nie narzekam. (;
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC 90 gaz płynny
Z tym że w BRC zalecenia montażu "mocniejszych" samochodów są już zje...ne na poziomie centrali, a mało który montażysta BRC wyłamuje się ponad te zalecenia.vol40vo pisze:to dot. każdej instalacji.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2015-09-10, 22:33
- Imię: Adam
- VOLVO: XC 90
- Silnik: 4.4 V8
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 16
- Przebieg: 297000
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
to ja powiem odnośnie BRC krótko mam już ponad rok czasu BRC Sequent 24 i sprawuje się naprawde zacnie, żadnych problemów jak do tej pory .
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-12-06, 10:59
- Imię: Marcin
- VOLVO: 740
- Silnik: 2.3
- KW/KM/NM: 115KM
- Rok: 1992
- Przebieg: 380000
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Kolego a czy możesz mi powedzieć czy do mojego volvo 740 nadała by się taka instalacja?Mosun pisze:to ja powiem odnośnie BRC krótko mam już ponad rok czasu BRC Sequent 24 i sprawuje się naprawde zacnie, żadnych problemów jak do tej pory .
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC 90 gaz płynny
Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-12-06, 10:59
- Imię: Marcin
- VOLVO: 740
- Silnik: 2.3
- KW/KM/NM: 115KM
- Rok: 1992
- Przebieg: 380000
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
hmm gdzieś już była rozkminka czy faktycznie te "polskie produkty" są tka naprawde polskie - bo pewnie w praktyce to są "azjatyckie produkty", a po drugie moim zdaniem nie ma się co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)kwaku85 pisze:Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC 90 gaz płynny
Większość (nie wiem czy wszystkie - pewnie nie) elementów instalacji LPG polskich producentów jest produkowana w Polsce - sterowniki, wtryskiwacze, reduktory, zbiorniki LPG - to na pewno.
Jesli chodzi o V generację - główny problem jaki ja obserwuję to pożenienie pompy gazu w zbiorniku z mocno zanieczyszczonym polskim gazem.
Jesli chodzi o V generację - główny problem jaki ja obserwuję to pożenienie pompy gazu w zbiorniku z mocno zanieczyszczonym polskim gazem.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Wszystko zależy od czasu i pieniędzy - konserwacja IV generacji jest o niebo łatwiejsza, bo osób posiadających wiedzę, narzędzia i doświadczenie jest zdecydowanie więcej, niż od V. Nie wyobrażam sobie dojeżdżać na przeglądy gwarancyjne kilkaset km tylko dlatego, że chciałem mieć V.co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- V
- Posty: 44
- Rejestracja: 2014-04-19, 22:02
- Imię: Konrad
- VOLVO: v70
- Silnik: 2.5
- KW/KM/NM: 170KM
- Rok: 1997
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
+1, chociaż znam osobiście osobę z W-wy, która chciała mieć cng i na przeglądy jeździła najpierw do Lublina, a później do Białegostoku, a zbiornik starczał na 200km...JemRekami pisze:Wszystko zależy od czasu i pieniędzy - konserwacja IV generacji jest o niebo łatwiejsza, bo osób posiadających wiedzę, narzędzia i doświadczenie jest zdecydowanie więcej, niż od V. Nie wyobrażam sobie dojeżdżać na przeglądy gwarancyjne kilkaset km tylko dlatego, że chciałem mieć V.co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)
-
- V
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-02-05, 19:34
- Imię: trolantek
- VOLVO: xc90 z USA
- Silnik: 3,2 AWD
- KW/KM/NM: 238 kM
- Rok: 2009
- Przebieg: 102000
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
+1, chociaż znam osobiście osobę z W-wy, która chciała mieć cng i na przeglądy jeździła najpierw do Lublina, a później do Białegostoku, a zbiornik starczał na 200km...[/quote]
Kto bogatemu zabroni ? taka sobie wycieczka
Kto bogatemu zabroni ? taka sobie wycieczka
- Pyro11
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2014-12-22, 12:50
- Imię: M
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3.2
- Rok: 2011
- Lokalizacja: Puławy
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
kogo polecasz z lubelskiego?igrek pisze:Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1" onclick="window.open(this.href);return false;, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr
-- 2017-06-16, 07:57 --
kogo polecasz z lubelskiego?igrek pisze:Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1" onclick="window.open(this.href);return false;, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC 90 gaz płynny
Jestem skłonny się z tym zgodzić Oby jednak koledze się sprawowało bez problemów. BRC jest przereklamowane. Są lepsze instalacje na rynku. Najbardziej mnie rozwala bzdurna lubryfikacja, tak często polecana przez warsztaty montujące BRC. Przecież to jedna wielka ściema.QompaQ pisze:W sumie ... BRC to poprostu "Brak Regulacji Czegokolwiek" ... myślę że montaż STAG`a byłby korzystniejszym rozwiązaniem ale "życie" zweryfikuje ...Mosun pisze: ... padło na BRC ...
-- 2017-06-16, 08:30 --
Słabe warsztaty i tyle Najzwyczajniej nie rozumieją na czym polega strojenie instalacji tylko trzymają się instrukcji ze szkoleń a szkolenie polega na omawianiu krok po kroku co należy zrobić żeby jakoś to chodziło. Coraz więcej warsztatów już na szczęście montuje i serwisuje Techa. Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci a w razie problemów jest do dyspozycji doradca regionalny który bezpłatnie pomoże w temacie mimo iż ktoś niema autoryzacji.snow pisze:Ja bym na twoim miejscu zainstalował to co jest w kraju najpopularniejsze i łatwo o serwisanta. U ojca jest LPGTech w aucie i żaden z polecanych gazowników w Lublinie nie chce się tego podjąć do diagnozy i regulacji.
-- 2017-06-16, 08:44 --
Polskie instalacje w większości produkowane u nas w kraju i myślę że należy wspierać nasz rodzimy przemysł bo naprawdę mamy dobrych producentów a wybór pomiędzy Stag, Tech czy np KME to kwestia przekonań, wiedzy, doświadczeń i upodobań bo każdy ma własne zdanie. Jeśli chodzi o V generację to nie aż taka lipa, polskie firmy już też rozwijają ten temat i wprowadzają na rynek. Lipą jest to, że co niektórzy nasłuchają się o ciekłym wtrysku i na siłe chcą sobie to zamontować do auta co zazwyczaj w przypadku pośredniego wtrysku paliwa jest poprostu bezsensowne i niepotrzebne. V generację zakłada się najzwyczajniej tam, gdzie jest to konieczne. Nic się w ten sposób nie zyskuje (no może oprócz własnej satysfakcji że poprostu mam ciekły wtrysk).kwaku85 pisze:Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Pytałem w warsztatach z listy na stronie i nie chcieli się podejmować. Jeden był chętny. Problem zapewne leży też w sprzęcie. Interfejs ma inne parametry transmisji niż Stag i mało kto to ogarnie kto nie ma dostępu do interfejsu do Tech'a. Mimo że byłem ze swoim komputerem i interfejsem też nie chcieli grzebać.Czarny82 pisze:Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC 90 gaz płynny
Z tego co wiem, to interfejs do Staga łączy się bez problemu z Techem. Skoro miałeś nawet swój komputer i nie chcieli się tego podjąć to ewidentnie jest niechęć z ich strony. Ja bym na Twoim miejscu zadzwonił do Techa i poprosił o wskazanie warsztatu a jeśli podadzą ten który tego odmówił, to też bym ich o tym poinformował. Wiem z pewnego źródła, że polityka firmy jest naprawdę pro i dbają o swoich klientów, zarówno o instalatorów jak i użytkowników.snow pisze: Pytałem w warsztatach z listy na stronie i nie chcieli się podejmować. Jeden był chętny. Problem zapewne leży też w sprzęcie. Interfejs ma inne parametry transmisji niż Stag i mało kto to ogarnie kto nie ma dostępu do interfejsu do Tech'a. Mimo że byłem ze swoim komputerem i interfejsem też nie chcieli grzebać.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Interfejs STAG ma transmisję 9600bps a Techa 19200bps z tego co pamiętam więc nie do końca to samo.Czarny82 pisze:Z tego co wiem, to interfejs do Staga łączy się bez problemu z Techem
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC 90 gaz płynny
Kto teraz używa interfejsu tylko do jednego producenta, przecież to strata pieniędzy i przy okazji klienta.snow pisze: Interfejs STAG ma transmisję 9600bps a Techa 19200bps z tego co pamiętam więc nie do końca to samo.
Taki warsztat obrazu lepiej sobie odpuścić bo raczej małe szanse żeby mieli wiedzę. Jeśli ktoś się zna to zrobi większość.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC 90 gaz płynny
Jednym i tym samym kabelkiem (chyba od KME) łączymy się ze STAG, TECH, KME, LANDI RENZO i chyba z jeszcze kilkoma instalacjami.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Bo to zwykle RS232, tylko inne wtyczki, jeżeli już się różnią.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC 90 gaz płynny
Jakie inne wtyczki - USB z jednej strony i z drugiej wtyczka super seal na 4 piny, do LR trzeba mieć tylko crossa.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: XC 90 gaz płynny
Jeżeli już się różnią. Jeśli masz w komputerze wyprowadzony port COM, to nie potrzebujesz kabla USB, tylko odpowiednio piny podłączyć.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.