Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Mosun
PostNapisane: 2015-09-10, 22:44 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
Cześć,

postanowiłem się zarejestrować, bo liczę na waszą pomoc. Otóż od dłuższego czasu chodzi za mną montaż LPG do mojego Volvo, spalanie małe nie jest, auto gwarancji już dawno nie ma więc nie za bardzo mi się widzi tyle płacić za podróże.

Myślałem żeby założyć zwykłą sekwencję (chociaż w tym temacie też będę wdzięczny za wasze rady, bo nie ukrywam że lekko się gubię co będzie dobre do mojego V8;) ale ostatnio natknąłem się na temat gazu ciekłego czy jakoś tak. Niestety temat nie jest zbyt znany, dlatego liczę na waszą pomoc;) Mam też pytanie czy istnieje coś jeszcze nowszego od tego ciekłego gazu? Bo nie ukrywam, nie chcę zmieniać tego auta (mam je w zasadzie od nowości i do tej pory służy mi bardzo dobrze), więc będzie to raczej inwestycja na parę lat, dlatego chciałbym coś na prawdę godnego polecenia:D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2015-09-11, 11:22 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 535
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
Wtrysk ciekłego gazu to technologia bardzo atrakcyjna w teorii, w praktyce już nieco mniej.
Twoje auto jest dość wymagające jeżeli chodzi o montaż gazu, także przede wszystkim poszukaj dobrego instalatora.

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PrzemoTomczak
PostNapisane: 2015-09-11, 13:53 
Offline
V
V

Dołączył(a): 27.04.2014, 18:10
Posty: 41
Płeć: Nie określono
Imię: Przemo
Dobra sekwencja to jest to.
wrzuciłem do v8 coś takiego http://www.ac.com.pl/pl/produkt/396/stag-qmax-plus
2 reduktory, Pitec w Poznaniu to robił.

bardzo dobrze, a sterownik radzi sobie ze wszystkim do czego kiedyś trzeba było emlulatorów itp.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
AndyN
PostNapisane: 2015-09-11, 14:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 16.01.2015, 22:34
Posty: 80
Płeć: Nie określono
Imię: Andrzej
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4l V8
KW/KM/NM: 232/315/440
Rok: 2007
lpg-forum.pl

http://lpg-forum.pl/topic43272.html?for ... h-na-forum
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... IC2L-6Xbks

_________________
XC90 V8 2007 <- click


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Kacperro
PostNapisane: 2015-09-14, 22:20 
Offline
V
V

Dołączył(a): 25.07.2015, 14:59
Posty: 16
Płeć: Nie określono
Imię: Kacper
VOLVO: s40
Silnik: 2.0 + lpg BRC sq 24
Rok: 2005
Przebieg: 180
Jeśli chodzi o gaz ciekły to możesz rozważyć BRC SQ LDI, ludzie to chwalą. Jeśli będziesz zakładał to na prawdę poszukaj dobrego mechanika, który zna się na rzeczy. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2015-09-15, 08:58 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
No właśnie to BRC mnie trochę przekonuje. A ten Stag to też do ciekłego? Poznań to niestety drugi koniec świata dla mnie, muszę znaleźć w Warszawie kogoś kto mi to zarobi jak trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
AndyN
PostNapisane: 2015-09-15, 10:22 
Offline
V
V

Dołączył(a): 16.01.2015, 22:34
Posty: 80
Płeć: Nie określono
Imię: Andrzej
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4l V8
KW/KM/NM: 232/315/440
Rok: 2007
Dostałeś linki do forum dedykowanego LPG

Oczekujesz, że na tym forum dostaniesz więcej informacji niż tam?

_________________
XC90 V8 2007 <- click


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2015-09-16, 16:31 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
Byłem na tym forum, dla mnie informacje które tam są, są nazbyt skomplikowane, dlatego też liczę że tu ktoś mi pomoże jako kompletnie zielonemu w tym temacie i poradzi mi w prosty i przystępny sposób co gdzie i za ile, tak żebym zrozumiał;) Także będę wdzięczny za wyrozumiałość;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
igrek
PostNapisane: 2015-09-16, 19:43 
Offline
V
V

Dołączył(a): 12.04.2015, 14:48
Posty: 21
Płeć: Nie określono
Imię: arek
VOLVO: v60
Silnik: 2.5
Rok: 2005
Przebieg: 200000
Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2015-09-16, 22:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
Ok, popatrzę na te warsztaty, w zasadzie to napiszę do każdego z tego linku z okolic Warszawy i zobaczymy kto co zaproponuje. Jak coś się dowiem to dam wam znać, może wtedy uda się już coś wybrać, także dzięki:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
AndyN
PostNapisane: 2015-09-17, 12:13 
Offline
V
V

Dołączył(a): 16.01.2015, 22:34
Posty: 80
Płeć: Nie określono
Imię: Andrzej
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4l V8
KW/KM/NM: 232/315/440
Rok: 2007
igrek napisał(a):
Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr


Biorąc pod uwagę wtrysk ciekły weź pod uwagę ceny części po zakończeniu gwarancji i porównaj z LPG 4 generacji.

Jakie argumenty mają przemawiać za montażem LPG 5 gen w tym aucie?

_________________
XC90 V8 2007 <- click


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2015-09-17, 14:00 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
W zasadzie to chyba to że jest nowsze. Gdzieś trafiłem na opinię że lepsze dla silnika. Ale w zasadzie to nie jestem jakoś bardzo nastawiony na tą czy inną instalację. Chciałbym taką która dobrze się sprawdzi w tym aucie w rozsądnej cenie, nie koniecznie musi być ciekły wtrysk;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
igrek
PostNapisane: 2015-09-17, 18:53 
Offline
V
V

Dołączył(a): 12.04.2015, 14:48
Posty: 21
Płeć: Nie określono
Imię: arek
VOLVO: v60
Silnik: 2.5
Rok: 2005
Przebieg: 200000
http://gazeo.pl/forum_lpg_cng/forum/lpg ... -injection, tutaj masz link do gazeo opisujący tą instalację i jej zalety
"Jakie argumenty mają przemawiać za montażem LPG 5 gen w tym aucie?" - kolega pytał o fazę lotną to udzieliłem mu odpowiedzi. Faktem niezaprzeczalnym jest że 4 generacja jest tańsza zarówno w montażu i późniejszej ekspolatacji, ale jeżeli ktoś chce zamontować fazę ciekłą bo przekonują go kwestie techniczne itp i stać go na to, to czemu nie. Jeśli decyduje się ponieść koszt montażu, to z pewnością udźwignie późniejsze koszty. Instalacje te natomiast są bardzo dobrej jakości i bardzo trwałe, więc przy odpowiednim montażu nie uprawiałbym czarnowidztwa:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2015-09-17, 19:08 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7593
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
IMHO wtrysk ciekłego gazu w naszym kraju nie prędko będzie tani, powszechny, bezproblemowy w dłuższej eksploataci - a to za sprawą "brudnego" gazu który szkodzi pompom gazu koniecznym w instalacjach powyżej IV generacji.
Według mnie lepsza dobra i sprawdzona instalacja sekwencyjnego wtrysku IV generacji niż super nowoczesna wydumka.
Dla silnika prawidłowo zamontowana instalacja IV czy V generacji nie stanowi żadnej różnicy.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2015-09-18, 12:22 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
Ok, czyli rozumiem że V generacja to niekoniecznie jakaś kosmiczna i dużo lepsza technologia;) Napisałem już do tych warsztatów z linka, jak ktoś coś odpowie to dam znać;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2015-09-19, 07:51 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7593
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
Mosun, moim zdaniem 5 generacja oczywiście w pełni sprawna i działająca jest lepsza od 4-tej.
Ale mamy problem w postaci ceny, jakości montażu, dostępności serwisu, kosztu serwisu po gwarancji itd.
Moim zdaniem nie warto iść w 5 generację.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2015-10-07, 14:36 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
Dobra, dzięki wielkie, jestem już po montażu. Po ostrym zmóżdżaniu padło na BRC Sequent 24. Na moje oko dobra robota, w każdym razie jestem zadowolony. Dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2015-10-07, 21:30 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7593
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Nr z parady volvo: 0
Nie ma za co.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
igrek
PostNapisane: 2015-10-18, 17:39 
Offline
V
V

Dołączył(a): 12.04.2015, 14:48
Posty: 21
Płeć: Nie określono
Imię: arek
VOLVO: v60
Silnik: 2.5
Rok: 2005
Przebieg: 200000
Polecamy się na przyszłość:) Napisz gdzie montowałeś i ew. wrzuć jakieś zdjęcia z montażu. Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2016-07-26, 11:37 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
Zdjęć niestety nie posiadam, próbowałem zrobić telefonem ale to była tak żenująca jakość że sobie odpuściłem.
W każdym razie po ponad pół roku stwierdzam że to była dobra decyzja, wszystko działa super, żadnych awarii, a i w kieszeni więcej pieniędzy zostaje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pendolino
PostNapisane: 2016-07-29, 13:09 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.05.2016, 12:51
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: Pawel
VOLVO: S40
Silnik: 1.6D
Rok: 2005
Przebieg: 280
z tymi pieniędzmi w kieszeni to jeszcze chyba trochę za wcześnie, no chyba że zdążyłeś już tyle przejechać że koszty montażu się zwróciły :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2016-07-29, 23:14 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 535
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Nr z parady volvo: 0
pendolino napisał(a):
z tymi pieniędzmi w kieszeni to jeszcze chyba trochę za wcześnie, no chyba że zdążyłeś już tyle przejechać że koszty montażu się zwróciły :)

OPEX vs. CAPEX :P

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mosun
PostNapisane: 2016-08-08, 12:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2015, 22:33
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
no jeszcze nie, ale jednak jest różnica jeżeli przy kasie zostawiam ponad połowę mniej pieniędzy, taki tam skrót myślowy :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
QompaQ
PostNapisane: 2016-08-08, 14:16 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.12.2013, 20:44
Posty: 1838
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mario_Boos
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: 103/140/...
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG jeszcze nie wiem
Przebieg: 173000
Mosun napisał(a):
... padło na BRC ...

W sumie ... BRC to poprostu "Brak Regulacji Czegokolwiek" ... myślę że montaż STAG`a byłby korzystniejszym rozwiązaniem ale "życie" zweryfikuje ...

_________________
Naprawiam Liczniki - DIM - CEM - ECM - ...
-= VOLVO =- ~ s60 ~ s80 ~ v70 ~ xc70 ~ xc90 ~

CYBERTRONIX _ Ltd. ... Obrazek
T-Mobile: (+48) 602-874-824


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pendolino
PostNapisane: 2016-08-17, 11:51 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.05.2016, 12:51
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: Pawel
VOLVO: S40
Silnik: 1.6D
Rok: 2005
Przebieg: 280
skąd taka opinia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL