Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
inztomi
PostNapisane: 2015-04-11, 14:13 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.12.2014, 17:57
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa\Radom
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomek
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5
Rok: 2003
Przebieg: 373000
witam, zostałem posiadaczem volvo s60 2.4 bi-fuel 2003'. Instalacja fabryczna necam.
Coś mi się wydaje że spalenia z deka jest za duże do tego chyba na reduktorze puściło uszczelnienie, ponieważ reduktor jest wilgotny. Po zatankowaniu do pełna zrobiłem 50km po warszawie, wskaźnik na desce rozdzielczej pokazuje delikatnie powyżej połowy ;(
Dodam że volviak po nocy ciężko odpala ale jak się zagrzeje odpala na strzał.
Panowie jakieś sugestie dotyczące diagnozy i serwisu w Wawie lub Radomiu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
yarecki
PostNapisane: 2015-04-13, 07:30 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.05.2007, 23:11
Posty: 9443
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jarek
VOLVO: V70 II D5/S80 D5
Silnik: D5244T/B5244T4
KW/KM/NM: 163 185
Rok: 2005
Był na spocie: 167
Średnie spalanie: ---
Przebieg: 190
Nr z parady volvo: 45
inztomi, to nie jest oczywista, ale za to dosyć droga instalacja LPG. NA pewno mogą pomóc Ci koledzy z klinikalpg.pl - powołaj się na forum i mnie. Oni już poprawiali te instalacje. Odczytuje się błędy i wartości Dice/Vida. Spójrz też na PW.

_________________
Yarecki

Jest: S80 D5 '07, V70 II '04
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,V70 IIx2

Wymiana opon i koł - zniżka*. Język polski w Volvo, zmiana konfiguracji i modułów, Vida z licencją,mechanika,elektryka,kosmetyka,wulkanizacja,środki LCK.com.pl. 22 201 3456


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
inztomi
PostNapisane: 2015-04-25, 13:46 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.12.2014, 17:57
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa\Radom
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomek
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5
Rok: 2003
Przebieg: 373000
niestety panowie z ''kliniki'' próbowali pomóc, ale nie dali rady, po około 10dniach nie odpalania volviaka i ponownym uruchomieniu go okazało sie że gazu nie ma, zniknął :(
zacząłem grzebać i chyba brakuje dwóch przekaźników ale niestety nie wiem jakie powinny być

-- 2015-05-03, 13:25 --

niestety muszę się bujać po rożnych gazownikach i każdy rozkłada ręce, przekaźnik prawy którego nie ma na fotce założony i widać poprawę (nie ulatnia się jak wcześniej ale rano nadal ciężko odpala).
Wypowiedz pewnego pana z Wawy (nie podam adresu warsztatu i jego nazwiska,nawet nie zajrzał pod maske) który uważa się za speca od CNG rozwaliło mi mózg - cytuje : może to świece lub rozrząd albo filtr powietrza. Przytoczę fakt że poza rannym ciężkim odpalaniem, volviak śmiga bez różnicy na Pb i cng. Masakra co ma rozrząd do CNG jak bolid na trasie 100km z włączonym tempomatem i V= 110km/h spalił 8,6 litra Pb.

pozdrawiam panów gazowników :560:

-- 2015-05-18, 15:29 --

temat rozwiązany z dużym spalaniem, zestaw naprawczy rozdzielacza zaaplikowany przez pana J.Kubiec, nawet "spece" z AutoGazMazowsze nie dali rady. Podziękowania dla pana Jóżefa za miła i fachową pomoc :roll:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL