Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Bi-fuel zawsze chyba były N/A jeśli chodzi o fabryczny setup, a w tamtych czasach jedynym sensownym silnikiem był 2.4
Lewa w górę
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
forumowicz, tak, mam na myśli drugą generację v70.
-- 12 maja 2015, o 12:59 --
-- 12 maja 2015, o 12:59 --
Zgadza się, ale jeszcze z wolnossących był 2.7 170KM. Zastanawia mnie, czemu tego nie wypuszczali z CNG.nonline pisze:Bi-fuel zawsze chyba były N/A jeśli chodzi o fabryczny setup, a w tamtych czasach jedynym sensownym silnikiem był 2.4
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Podejrzewam, że ekonomicznie nieuzasadnione. To V70 z CNG ma zasięg około 500km na obu paliwach, zbiornik Pb ma 25 litrów, do tego gazu wchodzi chyba 18 litrów, kilogramów - nie wiem jak oni to liczą. Przy 170KM mógłby mieć już tak wysokie średnie spalanie, że nie nadawałby się do w dłuższe trasy.
Lewa w górę
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
nonline, Ale w Polandii to cng w samochodach trochę mało ekonomiczne, chyba że dookoła komina we Wrocławiu. W Łodzi w ogóle nie ma stacji z cng do samochodów, a przecież niemałe miasto.
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Wiem ale lepsze na zakorkowane miasto niż diesel. Przez myśl mi przeszedł pomysł przeróbki na LPG, ciekawe ile komponentów z CNG dałoby się wykorzystać.
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
w Krakowei dwie stacje,mam blisko i dla mnie opłacalne,5 lat na cng .woocash2 pisze:nonline, Ale w Polandii to cng w samochodach trochę mało ekonomiczne, chyba że dookoła komina we Wrocławiu. W Łodzi w ogóle nie ma stacji z cng do samochodów, a przecież niemałe miasto.
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
klasyczny, W Krakowie może i opłacalne, podobnie jak we Wrocławiu. Ale jak napisałem, w Łodzi nie ma takiej stacji. Z mapki wynika, że w woj. śląskim, dolnośląskim i opolskim, to trochę tych stacji jest. Także biedy nie macie.
Sorry w ogóle za OT.
Sorry w ogóle za OT.
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
-
- Moderatorzy
- Posty: 6033
- Rejestracja: 2006-08-29, 23:43
- Imię: Michal
- VOLVO: 2x480,740,v70,245,850,440,C70
- Silnik: B20F,B230F,D5252T,B230FT,D24T
- Rok: 0
- Był na spocie: 24
- Przebieg: 222635
- Lokalizacja: Płock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Jak się kształtuje spalanie gazu ziemnego ? ile to wychodzi zł/100km
480S, 480Coll, 744 USA Turbo, 245 USA, 850 T-5R, 440, 850 eR, C70
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Ja dopiero to poznaję, tankowany "pod korek" i wyszło około 18 kg? * 3.20, spalanie ma póki co takie samo jak na Pb, w granicach 8 (automat) po mieście. Osiągi ciut gorsze od benzynowych ale może to już instalacja niedomaga, w końcu to 2002 i generalnie poza briefami/dekrą nie ma żadnych papierów co i jak było robione.
Liczę, że 100 km to będzie około 25-30 zł przy spokojnej jeździe. W chrupku miasto+klima to 10-9 litrów ropy na 100km jakbym nie cudował, dopiero trasy pozwalają zejść do 6.
Wydaje mi się, że ekonomicznie ten bi-fuel wypada lepiej niż 2.5TDI, martwi mnie tylko znikomy zasięg, 500km na obu zbiornikach (CNG+Pb) to żadna frajda.
Liczę, że 100 km to będzie około 25-30 zł przy spokojnej jeździe. W chrupku miasto+klima to 10-9 litrów ropy na 100km jakbym nie cudował, dopiero trasy pozwalają zejść do 6.
Wydaje mi się, że ekonomicznie ten bi-fuel wypada lepiej niż 2.5TDI, martwi mnie tylko znikomy zasięg, 500km na obu zbiornikach (CNG+Pb) to żadna frajda.
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
fakt ze to frustrujące jest,takie regularne odwiedziny na stacj.nonline pisze: martwi mnie tylko znikomy zasięg, 500km na obu zbiornikach (CNG+Pb) to żadna frajda.
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Ku pamięci, na jednym pełnym tankowaniu CNG zrobiłem po mieście 145km. Nie wiem czy to dużo czy mało, przy dystrybutorze zapłaciłem 49 zł.
Lewa w górę
-
- VO
- Posty: 291
- Rejestracja: 2014-07-11, 11:57
- Imię: Marcin
- VOLVO: v70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 133/181
- Rok: 2015
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 8000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
du z fabryczną instalacją CNG
nonline pisze:Wiem ale lepsze na zakorkowane miasto niż diesel. Przez myśl mi przeszedł pomysł przeróbki na LPG, ciekawe ile komponentów z CNG dałoby się wykorzystać.
Wiele można wykorzystać ,rozmawiałem na ten temat ,z gościem co robi CNG Prins
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Jeśli to ta sama instalacja, w 2002 jest necam .
Lewa w górę
-
- VIP
- Posty: 4750
- Rejestracja: 2006-01-12, 16:23
- Imię: Piotrek
- VOLVO: brak
- Silnik: v
- Rok: 2023
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wwa
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Kiedys widziałem tourana co miał lpg i CNG równocześnie
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2014-12-19, 16:57
- Imię: Tomek
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5
- Rok: 2003
- Przebieg: 373000
- Lokalizacja: Warszawa\Radom
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
szczerze powiedziawszy to z deka mało 145km na jednym tankowaniu,u mnie przy walniętym reduktorze na pełnym tankowaniu robię 170km swoją s60, po niedzieli jadę na regeneracje reduktora.
wracając do wypowiedzi wyżej,wątpie że ktoś miał w vw dwie instalacje,z deka mało prawdopodobne
największy wynalazek jaki widziałem na cng to fiat panda:)
-- 2015-05-16, 10:04 --
Wartość energetyczna cng 1 m3 w warunkach normalnych (Nm3) jest w przybliżeniu równa 1 litrowi benzyny. Masa 1 Nm3 gazu ziemnego wynosi w przybliżeniu 0,7 kg i jest uzależniona od składu gazu.
wracając do wypowiedzi wyżej,wątpie że ktoś miał w vw dwie instalacje,z deka mało prawdopodobne
największy wynalazek jaki widziałem na cng to fiat panda:)
-- 2015-05-16, 10:04 --
Wartość energetyczna cng 1 m3 w warunkach normalnych (Nm3) jest w przybliżeniu równa 1 litrowi benzyny. Masa 1 Nm3 gazu ziemnego wynosi w przybliżeniu 0,7 kg i jest uzależniona od składu gazu.
-
- VO
- Posty: 291
- Rejestracja: 2014-07-11, 11:57
- Imię: Marcin
- VOLVO: v70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 133/181
- Rok: 2015
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 8000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
z fabryczną instalacją CNG
ja swoim robię od 250 -300 i się denerwuje ze musze tak często tankować,szczegolnie w trasie ,dlatego sprzedaje i wracam do diesla
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-07-04, 23:26
- Imię: Janusz
- VOLVO: 850R,V70T5
- Silnik: 2.5, 2,3T
- KW/KM/NM: 170,170
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
mój rekord na trasie to 295km zrobione na zbiorniku cngforumowicz pisze:ja swoim robię od 250 -300 i się denerwuje ze musze tak często tankować,szczegolnie w trasie ,dlatego sprzedaje i wracam do diesla
- Kuanti
- V
- Posty: 80
- Rejestracja: 2013-12-05, 22:56
- Imię: Mariusz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4d+
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2006
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 270000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Cześć,
przepraszam że sie wcinam w romowe ale ciągle szukam s60 i widziałem bi-fuel.
Jak macie chwilkę to napiszcie coś na temat S60 z tym rozwiązaniem
Możecie mi podesłać jakieś informacje jakie są koszty naprawy tej instalacji i czy wogóle to jest opłacalne.
Sami wiecie jak mało jest stacji.... Serwisów też jak kot napłakał. No i sam już nie wiem czy na taką wersję patrzeć.
Piszecie że Bi-fuel łacznie przejedzie 500 km, to strasznie mało.... całkowicie mnie to odstrasza.
Hmmm sam już nie wiem kurde ...
Pozdrawiam
Mariusz
przepraszam że sie wcinam w romowe ale ciągle szukam s60 i widziałem bi-fuel.
Jak macie chwilkę to napiszcie coś na temat S60 z tym rozwiązaniem
Możecie mi podesłać jakieś informacje jakie są koszty naprawy tej instalacji i czy wogóle to jest opłacalne.
Sami wiecie jak mało jest stacji.... Serwisów też jak kot napłakał. No i sam już nie wiem czy na taką wersję patrzeć.
Piszecie że Bi-fuel łacznie przejedzie 500 km, to strasznie mało.... całkowicie mnie to odstrasza.
Hmmm sam już nie wiem kurde ...
Pozdrawiam
Mariusz
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2010-09-14, 18:36
- Imię: Piotr
- VOLVO: V70
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 173/243/320
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10,1
- Przebieg: 146000
- Lokalizacja: Kraków/Monachium
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
To ja odgrzeje kotleta
Może się przyda innym którzy się zastanawiają nad CNG
Koszty naprawy w przypadku CNG jest ciężko oszacować, tak naprawdę wszystko zależy od tego co się zepsuje.
Jeżeli padnie reduktor to zestaw naprawczy około 200zł.
Ja jak ostatnio musiałem wymienić silniczek krokowy wydałem koło 230 Euro.
Ogólnie w tej instalacji nie ma się co zepsuć oprócz:reduktora, rozdzielacza, silniczka krokowego, zaworów magnetycznych przy butlach.
Ja swoim zrobiłem już ponad 150 tys. kilometrów i koszty napraw instalacji wyszły mnie na poziomie ok 500Euro co jak na ten przebieg jest niczym przy sumie pieniędzy jaką zaoszczędziłem na paliwie
Może się przyda innym którzy się zastanawiają nad CNG
Koszty naprawy w przypadku CNG jest ciężko oszacować, tak naprawdę wszystko zależy od tego co się zepsuje.
Jeżeli padnie reduktor to zestaw naprawczy około 200zł.
Ja jak ostatnio musiałem wymienić silniczek krokowy wydałem koło 230 Euro.
Ogólnie w tej instalacji nie ma się co zepsuć oprócz:reduktora, rozdzielacza, silniczka krokowego, zaworów magnetycznych przy butlach.
Ja swoim zrobiłem już ponad 150 tys. kilometrów i koszty napraw instalacji wyszły mnie na poziomie ok 500Euro co jak na ten przebieg jest niczym przy sumie pieniędzy jaką zaoszczędziłem na paliwie
Było:
S60 BiFuel 140KM 305 000km
S60 BiFuel 140KM 305 000km
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-05-24, 12:02
- Imię: Michal
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5 Bi-Fuel CNG
- KW/KM/NM: 231
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 13
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Witam
To mam pytanie w sprawie CNG
Mam 4 butle 4x 25l
To ile powinienem przejechać tak plus minus przy spalaniu 13L
To mam pytanie w sprawie CNG
Mam 4 butle 4x 25l
To ile powinienem przejechać tak plus minus przy spalaniu 13L
Misiek
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2019-09-19, 08:42
- Imię: melfindotOS
- VOLVO: SushiGam
- Silnik: TouristGam
- Lokalizacja: Paraguay
- Status: Offline
- Kontakt:
Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Jestem świeżo po zakupie V70 2,4 Bi-fuel z 00r. z fabryczną instalacją CNG. Po zatankowaniu i przełączeniu na gaz zauważyłem nierówną pracę na wolnych obrotach i wyrażny spadek mocy. po przejechaniu kilku kilometrów i krótkim postoju nie udało mi się już przełączyć na gaz. Silnik po chwili gaśnie. Kolejne próby kończą się tak samo.Na benzynie jest ok.Servis nie chce się podjąć naprawy. Może ktoś z was zna magika który mógłby na to rzucić okiem?
Edit by Diverek
zmiana tytułu
Edit by Diverek
zmiana tytułu
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2010-09-14, 18:36
- Imię: Piotr
- VOLVO: V70
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 173/243/320
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10,1
- Przebieg: 146000
- Lokalizacja: Kraków/Monachium
- Status: Offline
- Kontakt:
Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Cześć,
podejrzewam że na 90% to silniczek krokowy- miałem podobne objawy w swoim.
podejrzewam że na 90% to silniczek krokowy- miałem podobne objawy w swoim.
Było:
S60 BiFuel 140KM 305 000km
S60 BiFuel 140KM 305 000km
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2019-08-20, 11:16
- Imię: dan
- VOLVO: v70
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 120
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 350000
- Status: Offline
Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG
Witam kupile niedawno szweda v70 2015r 2.0 bi-fuel 180kw sciagniety wczesniej byl taxa u szweda ktos ma moze. Chce sie dowiedziec ile to ma zasiegu faktycznego i jak on to spala (pol na pol z bena? ) . Butle 4x24.5l zatankowalem na full przejechalem na tym 250km i sie zastanawiam czy on pali czysty cng czy dopala benzyne
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2020-11-17, 07:03
- Imię: Pawel
- VOLVO: S 60 v 70
- Silnik: 2435
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2006
- Przebieg: 269000
- Status: Offline