Strona 2 z 2

z fabryczną instalacją CNG

: 2015-05-16, 10:07
autor: forumowicz
ja swoim robię od 250 -300 i się denerwuje ze musze tak często tankować,szczegolnie w trasie ,dlatego sprzedaje i wracam do diesla

Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG

: 2015-05-16, 22:43
autor: klasyczny
forumowicz pisze:ja swoim robię od 250 -300 i się denerwuje ze musze tak często tankować,szczegolnie w trasie ,dlatego sprzedaje i wracam do diesla
mój rekord na trasie to 295km zrobione na zbiorniku cng

Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG

: 2015-06-22, 17:47
autor: Kuanti
Cześć,
przepraszam że sie wcinam w romowe ale ciągle szukam s60 i widziałem bi-fuel.
Jak macie chwilkę to napiszcie coś na temat S60 z tym rozwiązaniem
Możecie mi podesłać jakieś informacje jakie są koszty naprawy tej instalacji i czy wogóle to jest opłacalne.
Sami wiecie jak mało jest stacji.... Serwisów też jak kot napłakał. No i sam już nie wiem czy na taką wersję patrzeć.

Piszecie że Bi-fuel łacznie przejedzie 500 km, to strasznie mało.... całkowicie mnie to odstrasza.
Hmmm sam już nie wiem kurde ...

Pozdrawiam
Mariusz

Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG

: 2016-09-16, 17:19
autor: pbaranow
To ja odgrzeje kotleta :roll:
Może się przyda innym którzy się zastanawiają nad CNG
Koszty naprawy w przypadku CNG jest ciężko oszacować, tak naprawdę wszystko zależy od tego co się zepsuje.
Jeżeli padnie reduktor to zestaw naprawczy około 200zł.
Ja jak ostatnio musiałem wymienić silniczek krokowy wydałem koło 230 Euro.
Ogólnie w tej instalacji nie ma się co zepsuć oprócz:reduktora, rozdzielacza, silniczka krokowego, zaworów magnetycznych przy butlach.
Ja swoim zrobiłem już ponad 150 tys. kilometrów i koszty napraw instalacji wyszły mnie na poziomie ok 500Euro co jak na ten przebieg jest niczym przy sumie pieniędzy jaką zaoszczędziłem na paliwie

Re: Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG

: 2019-04-04, 00:30
autor: Misiek2017
Witam
To mam pytanie w sprawie CNG
Mam 4 butle 4x 25l
To ile powinienem przejechać tak plus minus przy spalaniu 13L

Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG

: 2019-10-08, 03:38
autor: MiRGam
Jestem świeżo po zakupie V70 2,4 Bi-fuel z 00r. z fabryczną instalacją CNG. Po zatankowaniu i przełączeniu na gaz zauważyłem nierówną pracę na wolnych obrotach i wyrażny spadek mocy. po przejechaniu kilku kilometrów i krótkim postoju nie udało mi się już przełączyć na gaz. Silnik po chwili gaśnie. Kolejne próby kończą się tak samo.Na benzynie jest ok.Servis nie chce się podjąć naprawy. Może ktoś z was zna magika który mógłby na to rzucić okiem?

Edit by Diverek
zmiana tytułu

Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG

: 2019-11-03, 19:46
autor: pbaranow
Cześć,
podejrzewam że na 90% to silniczek krokowy- miałem podobne objawy w swoim.

Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG

: 2020-11-09, 22:58
autor: Enteros88
Witam kupile niedawno szweda v70 2015r 2.0 bi-fuel 180kw sciagniety wczesniej byl taxa u szweda ktos ma moze. Chce sie dowiedziec ile to ma zasiegu faktycznego i jak on to spala (pol na pol z bena? ) . Butle 4x24.5l zatankowalem na full przejechalem na tym 250km i sie zastanawiam czy on pali czysty cng czy dopala benzyne :? :?

Rejestracja kupionego za granicą pojazdu z fabryczną instalacją CNG

: 2020-11-21, 08:18
autor: centrala240
Pali czysty CNG