V70 bi-fuel 2.4

ODPOWIEDZ
look5
V
V
Posty: 8
Rejestracja: 2017-08-24, 15:04
Imię: szymon
VOLVO: 940
Silnik: 2.4 td
Rok: 1991
Status: Offline

V70 bi-fuel 2.4

Post autor: look5 » 2020-11-26, 21:02

Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem autka jak w temacie, auto ze Szwajcarii, w zbiorniku było jeszcze troszeczke cng ale wyjeżdżałem do zera po zatankowaniu na maxa, auto po przełączeniu, zaczęło się dusić i wyskoczyl komunikat przełączony na benzynę, i tak w kółko auto wgle niepracuje na CNG, z tego co udało mi się ustalić do rozdzielacza nie dochodzi gaz, gdzie szukać problemu, moze ktoś z was ma jakiś schemat, bede wdzięczny, a moze jest ktoś z lubelskiego kto choć trochę ogarnia CNG lub zna kogoś

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

V70 bi-fuel 2.4

Post autor: nonline » 2020-11-27, 18:05

Przechodziłem przez to. Nie wiem z którego roku masz instalacje CNG ale nikt sensownie tego nie naprawia, nie ma części, wiedzy itp. Wywal i wstaw LPG, spokojnie mieści się w miejsce butli po CNG pod kanapą ponad 60 litrowy zbiornik bez rzeźby. Szkoda zdrowia, czasu i pieniędzy.

Serio. Najczęściej psująca się część w tych instalacjach to koszt ponad 1000 zł :D I nie ma jej bo producent dawno przepadł. Rok się bujałem po magikach, forach, eksperymentach i nawet domorosłych naprawach. A pierwszy lepszy gazownik wyciął, wstawił LPG i auto 3 rok jeździ jak jak bajka. Można się nawet pokusić o przeprogramowanie zegarów aby stan PB pokazywał się w miejscu stanu CNG, a guzik w desce zostawić jako ozdobę albo wyciągnąć i wstawić zaślepkę.

look5
V
V
Posty: 8
Rejestracja: 2017-08-24, 15:04
Imię: szymon
VOLVO: 940
Silnik: 2.4 td
Rok: 1991
Status: Offline

V70 bi-fuel 2.4

Post autor: look5 » 2020-12-02, 10:58

Właśnie, tu jest problem, dopiero co zrobiłem legalizację zbiorników, i szkoda to wywalać, muszę przejrzeć bo wydaję mi się że problem jest dość błachy gdyż niema wgle cisnienia między reduktorem a rozdzielaczem, więc obstawiam jakiś elektrozawór po drodze, chyba ze przez uszkodzenie tego krokowca sterownik nie pozwoli otworzyć elektrozaworu, tęgo chciał bym się dowiedzieć, znalazłem gdzieś w necie schemat z autodaty i niby sa trzy elektrozawory i niby jeden z nich jest główny, może poprostu sie wysrala cewka, tylko zanim rozdlubie to wolałem się upewnić, bo autkiem dojeżdżam codziennie do pracy i niechcial bym sobie go unieruchomiać

centrala240
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2020-11-17, 07:03
Imię: Pawel
VOLVO: S 60 v 70
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 140
Rok: 2006
Przebieg: 269000
Status: Offline

V70 bi-fuel 2.4

Post autor: centrala240 » 2020-12-21, 07:37

I jak tam ogarnąłem temat? Wiersz co było przyczyną?
Pozdr.

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

V70 bi-fuel 2.4

Post autor: nonline » 2021-01-03, 12:37

look5 pisze:
2020-12-02, 10:58
Właśnie, tu jest problem, dopiero co zrobiłem legalizację zbiorników, i szkoda to wywalać
Szkoda, to jeździć na paliwie po prawie 4 zł, mieć zasięg 200km i planować trasy po stacjach przy zajezdniach autobusowych. Też zrobiłem legalizację ale bardzo cieszę się, że poszło LPG, 3 rok mija, zero stresów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CNG [Gaz ziemny]”