Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
nonline
PostNapisane: 2015-05-11, 14:04 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
Kupiliśmy Volvo V70 2.4 z fabryczną instalacją CNG, jedyne dokumenty to kwity od dekry za 2015 i niemiecki brief + umowy, co trzeba zrobić (oprócz klasycznej papierkologii i wałęsania się pomiędzy urzędami) aby zarejestrować łosia z CNG? Hm, nie ma żadnych dokumentów dotyczących instalacji (nie było od "niemca").

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zbij
PostNapisane: 2015-05-11, 14:12 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.12.2009, 23:45
Posty: 2164
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 940 GL LPG
Silnik: 2316 FB + M 47
KW/KM/NM: 131 KM
Rok: 91
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11/16 LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Pewnie atesty na butle ( zazwyczaj są dwie - trzy ).
Zapytaj w najbliższej stacji kontroli pojazdów.

_________________
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
klasyczny
PostNapisane: 2015-05-11, 14:31 
Offline
V
V

Dołączył(a): 4.07.2014, 23:26
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70 II, S80
Silnik: 2.4 cng, 2,4
KW/KM/NM: 140,170
Rok: 2003
Przebieg: 0
trzeba zrobić legalizację,nie musisz mieć zadnych dodatkowych papierów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-11, 14:53 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
Muszę zrobić tłumaczenia dokumentów, mam nadzieję że "niemiec" zrobił w 2013 legalizację butli =] (mam dekrę z tego i obecnego roku). Bo inspektor z TDT powiedział, że jedynie gdzieś na Górnym Śląsku wykonywane są próby ciśnieniowe (wymagane 10 lat od produkcji butli).

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
klasyczny
PostNapisane: 2015-05-11, 14:58 
Offline
V
V

Dołączył(a): 4.07.2014, 23:26
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70 II, S80
Silnik: 2.4 cng, 2,4
KW/KM/NM: 140,170
Rok: 2003
Przebieg: 0
nonline napisał(a):
Muszę zrobić tłumaczenia dokumentów, mam nadzieję że "niemiec" zrobił w 2013 legalizację butli =] Bo inspektor z TDT powiedział, że jedynie gdzieś na Górnym Śląsku wykonywane są próby ciśnieniowe (wymagane 10 lat od produkcji butli).

Ale jak z tą legalizacją bo ją się robi u TDT (spisują numery) i dają kwit na SKP?

6 lat temu rejestrowałem v70 z cng w tym punkcie http://www.agrotrak.pl/pg000.html,
trwało to ze dwie godziny,demontaż osłon,sczytanie nr seryjnych i wypisanie papierka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-11, 15:15 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
Ale na pewno wtedy nie minęło 10 lat od produkcji butli, mi inspektor powiedział że jak minie 10 lat od daty produkcji to nie zalegalizują jeśli nie będzie przeprowadzona próba ciśnieniowa butli.

Wstępnie koszt legalizacji ze sprawdzeniem ciśnieniowym butli to ok. 1200 zł (niestety demontaż i montaż butli). Gdyby butle nie przekroczyły 10 lat to 360 zł za kwit na 3 lata.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
klasyczny
PostNapisane: 2015-05-11, 15:40 
Offline
V
V

Dołączył(a): 4.07.2014, 23:26
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70 II, S80
Silnik: 2.4 cng, 2,4
KW/KM/NM: 140,170
Rok: 2003
Przebieg: 0
aktualizacja co 3 lata niestety na cng co trzy lata,w zeszłym roku zapłaciłem 750 zł za przegląd i legalizację butli bo oczywiście się przepisy zmieniły i 6 lat wczesniej wystarczył sam przegląd i sprawdzenie butli


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
maskek
PostNapisane: 2015-05-11, 15:51 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 12.01.2006, 17:23
Posty: 4751
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: brak
Silnik: v8
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
W wwa można w mitgaz zalegalizować.

_________________
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.

Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-11, 15:57 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
Tam właśnie dzwoniłem.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
woocash2
PostNapisane: 2015-05-11, 23:47 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.11.2008, 12:35
Posty: 2028
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V70
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2001
Był na spocie: 28
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 418
nonline, a tak z ciekawości, to ten czerwony egzemplarz z cng, co na oto wisiał?

_________________
Było: 460 1.8 90KM, 855 2.4 170KM, V70 2.0 180KM Turbo

Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-12, 00:46 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
nie, niebieski :D

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
woocash2
PostNapisane: 2015-05-12, 09:37 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.11.2008, 12:35
Posty: 2028
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V70
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2001
Był na spocie: 28
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 418
nonline, to pochwal się nim ;) Macie łatwy dostęp do cng, czy będziecie przerabiać na lpg? Chętnie bym obejrzał tę instalację. Jaki przebieg?

_________________
Było: 460 1.8 90KM, 855 2.4 170KM, V70 2.0 180KM Turbo

Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-12, 09:59 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
250 kkm, sądzę że nie kręcony ze względu na stan wnętrza (syf), historię ale skóry nieprzetarte, plastiki adekwatne do wieku/przebiegu. Całe wyposażenie dodatkowe sprawne. Silnik 2.4 103kW N/A. instalacja chyba necama ale nie sprawdzałem, silnik chodzi rowniotko na Pb jak cng - stacja we Wrocławiu jest. Zawieszenie 100x lepsze niż w chrupku, prowadzi się jak bajka po sznurku. Śmieszne pieniądze. Oczywiście buda obdrapana, dostał lekkiego strzała w hak i będziemy go na ekierce prostować w jakimś warsztacie.

Generalnie idealny na części.
Ale tradycyjnie bedziem robić, narzekać i jeździć.
W tych pieniądzach nie było nic wartego uwagi a Peugeota 306 ojciec nie chciał.
Wysłane z mojego GT-I9505

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
woocash2
PostNapisane: 2015-05-12, 10:33 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.11.2008, 12:35
Posty: 2028
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V70
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2001
Był na spocie: 28
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 418
nonline, no tak, cng wychodziły tylko z taką mocą. Powodzenia w doprowadzaniu do ładu.

_________________
Było: 460 1.8 90KM, 855 2.4 170KM, V70 2.0 180KM Turbo

Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
forumowicz
PostNapisane: 2015-05-12, 12:44 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 11.07.2014, 11:57
Posty: 295
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marcin
VOLVO: v70
Silnik: D4
KW/KM/NM: 133/181
Rok: 2015
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 7
Przebieg: 8000
woocash2 napisał(a):
cng wychodziły tylko z taką mocą



chyba ze chodzi ci o ten model ,bo ja mam nowszy i inna moc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-12, 12:55 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
Bi-fuel zawsze chyba były N/A jeśli chodzi o fabryczny setup, a w tamtych czasach jedynym sensownym silnikiem był 2.4

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
woocash2
PostNapisane: 2015-05-12, 12:58 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.11.2008, 12:35
Posty: 2028
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V70
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2001
Był na spocie: 28
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 418
forumowicz, tak, mam na myśli drugą generację v70.

-- 12 maja 2015, o 12:59 --

nonline napisał(a):
Bi-fuel zawsze chyba były N/A jeśli chodzi o fabryczny setup, a w tamtych czasach jedynym sensownym silnikiem był 2.4
Zgadza się, ale jeszcze z wolnossących był 2.7 170KM. Zastanawia mnie, czemu tego nie wypuszczali z CNG.

_________________
Było: 460 1.8 90KM, 855 2.4 170KM, V70 2.0 180KM Turbo

Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-12, 13:05 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
Podejrzewam, że ekonomicznie nieuzasadnione. To V70 z CNG ma zasięg około 500km na obu paliwach, zbiornik Pb ma 25 litrów, do tego gazu wchodzi chyba 18 litrów, kilogramów - nie wiem jak oni to liczą. Przy 170KM mógłby mieć już tak wysokie średnie spalanie, że nie nadawałby się do w dłuższe trasy.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
woocash2
PostNapisane: 2015-05-12, 13:11 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.11.2008, 12:35
Posty: 2028
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V70
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2001
Był na spocie: 28
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 418
nonline, Ale w Polandii to cng w samochodach trochę mało ekonomiczne, chyba że dookoła komina we Wrocławiu. W Łodzi w ogóle nie ma stacji z cng do samochodów, a przecież niemałe miasto.

_________________
Było: 460 1.8 90KM, 855 2.4 170KM, V70 2.0 180KM Turbo

Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-12, 17:18 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
Wiem ale lepsze na zakorkowane miasto niż diesel. Przez myśl mi przeszedł pomysł przeróbki na LPG, ciekawe ile komponentów z CNG dałoby się wykorzystać.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
klasyczny
PostNapisane: 2015-05-12, 18:03 
Offline
V
V

Dołączył(a): 4.07.2014, 23:26
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70 II, S80
Silnik: 2.4 cng, 2,4
KW/KM/NM: 140,170
Rok: 2003
Przebieg: 0
woocash2 napisał(a):
nonline, Ale w Polandii to cng w samochodach trochę mało ekonomiczne, chyba że dookoła komina we Wrocławiu. W Łodzi w ogóle nie ma stacji z cng do samochodów, a przecież niemałe miasto.

w Krakowei dwie stacje,mam blisko i dla mnie opłacalne,5 lat na cng .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
woocash2
PostNapisane: 2015-05-12, 22:49 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.11.2008, 12:35
Posty: 2028
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V70
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2001
Był na spocie: 28
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 418
klasyczny, W Krakowie może i opłacalne, podobnie jak we Wrocławiu. Ale jak napisałem, w Łodzi nie ma takiej stacji. Z mapki wynika, że w woj. śląskim, dolnośląskim i opolskim, to trochę tych stacji jest. Także biedy nie macie.
Sorry w ogóle za OT.

_________________
Było: 460 1.8 90KM, 855 2.4 170KM, V70 2.0 180KM Turbo

Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
swital
PostNapisane: 2015-05-13, 00:56 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy

Dołączył(a): 29.08.2006, 23:43
Posty: 6043
Lokalizacja: Płock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: 2x480,2x740,v70,245,850,945440
Silnik: B20F,B230F,D5252T,B230FT,D24T
Rok: 0
Był na spocie: 24
Przebieg: 222635
Nr z parady volvo: 169
Jak się kształtuje spalanie gazu ziemnego ? ile to wychodzi zł/100km :?:

_________________
480S, 480Coll, 744 USA Turbo, 744 USA, 245 USA, 850 T-5R, 945, 440, 460
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2015-05-13, 01:44 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2795
Lokalizacja: SKC/WR
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 Classic / Citroen XM MK2
Silnik: D5252T 2.5TDI / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 8 / 14
Nr z parady volvo: 0
Ja dopiero to poznaję, tankowany "pod korek" i wyszło około 18 kg? * 3.20, spalanie ma póki co takie samo jak na Pb, w granicach 8 (automat) po mieście. Osiągi ciut gorsze od benzynowych ale może to już instalacja niedomaga, w końcu to 2002 i generalnie poza briefami/dekrą nie ma żadnych papierów co i jak było robione.
Liczę, że 100 km to będzie około 25-30 zł przy spokojnej jeździe. W chrupku miasto+klima to 10-9 litrów ropy na 100km jakbym nie cudował, dopiero trasy pozwalają zejść do 6.
Wydaje mi się, że ekonomicznie ten bi-fuel wypada lepiej niż 2.5TDI, martwi mnie tylko znikomy zasięg, 500km na obu zbiornikach (CNG+Pb) to żadna frajda.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/
Obrazek


Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.

Kupię
Intercooler do 2.5TDI 97, dolot do filtra powietrza, osłona rozrządu od strony pompyoraz rurę dolotu z króćcem do sterowania WG
Kostkę stacyjki 97 - 9 bolców, metalowa (starsza).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
klasyczny
PostNapisane: 2015-05-13, 07:14 
Offline
V
V

Dołączył(a): 4.07.2014, 23:26
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70 II, S80
Silnik: 2.4 cng, 2,4
KW/KM/NM: 140,170
Rok: 2003
Przebieg: 0
nonline napisał(a):
martwi mnie tylko znikomy zasięg, 500km na obu zbiornikach (CNG+Pb) to żadna frajda.
fakt ze to frustrujące jest,takie regularne odwiedziny na stacj.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL