Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Mateo
PostNapisane: 2011-01-31, 21:56 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2007, 10:19
Posty: 544
Lokalizacja: ok.Hrubieszowa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: 945 i V70
Silnik: D24TiC ZF 4HP22, D5252T
KW/KM/NM: 122KM, 140KM
Rok: 1995
Był na spocie: 1
Przebieg: 475
Iwan napisał(a):
Ciekawe jak w D24TIC
będzie chodził nawet na zwykłym oleju rzepakowym ( z "Biedronki" ;) ) z tym, że tak jak piszesz przy niskich temperaturach będzie problem z odpaleniem. Co do BIO to jakoś w okresie zimowym na czystym BIO nie jeździłem więc nie wiem...mój ojciec do D24TiC przy mrozach ok.-20st. Celsjusza dolewa do paliwa benzyny (1l benzyny na 10l ropy (OO ;) ))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Remo Z.
PostNapisane: 2011-01-31, 22:38 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.12.2007, 16:51
Posty: 1326
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Imię: Remo
VOLVO: S 70
Silnik: 2.5 TDI
KW/KM/NM: Do sprawdzenia :)
Rok: 1998
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 5 trasa / 9 miasto
Przebieg: 400
Iwan napisał(a):
Ciekawe jak w D24TIC - ja mam egzemplarz właśnie sprzed 15 lat powiedzmy

Iwan, muszisz sprawdzić w instrukcji.

Mateo napisał(a):
będzie chodził nawet na zwykłym oleju rzepakowym ( z "Biedronki" )

Takie numery to 5 lat temu się opłacały teraz raczej nie :(

_________________
Pozdrawiam Remo
MÓJ TRAKTOR :-)
SPRZEDAM ZACISKI HAMULCOWE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Iwan
PostNapisane: 2011-02-01, 01:06 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 2.09.2009, 16:04
Posty: 6086
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: D24TIC z M90
KW/KM/NM: 90/122
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: około 7
Przebieg: 414004
Mateo napisał(a):
mój ojciec do D24TiC przy mrozach ok.-20st. Celsjusza dolewa do paliwa benzyny (1l benzyny na 10l ropy

Ja nie dolewam, przeca to diesel i normalnie chodzi na czystym ON.

No nic, nie tankuję BIO do wiosny, zobaczymy jaka będzie relacja cenowa.

Remo Z. napisał(a):
Mateo napisał/a:
będzie chodził nawet na zwykłym oleju rzepakowym ( z "Biedronki" )

Takie numery to 5 lat temu się opłacały teraz raczej nie

Jeśli chodzi o samo "paliwo" dziś w Tesco widziałem olej roślinny w bańkach 3 litrowych za 10,99, więc niecałe 4 zł/l.

_________________
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl

WYPRZEDAJĘ CZĘŚCI DO WOŁGI 24 - POZOSTAŁOŚCI PO AUCIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grzesiek80
PostNapisane: 2011-02-03, 16:51 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.05.2007, 11:20
Posty: 231
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60R
Silnik: 2,5 T
KW/KM/NM: 322 KM, 455 NM
Rok: 2004
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 160000
Nie będzię już problemu czy jeździć na BIOESTRACH

Z bardzo dużym prawdopodobieństwem powiem wam że od 1 maja wzrośnie akcyza na B100 (czyli nasze BIO) z 10 zł na metrze do 1048 na metrze, czyli do takiej jaką ma zwykły olej napędowy.

Bio będzie droższe średnio o 1 zł na litrze. Będzie tak jak w niemczech gdzie BIO jest droższe od zwykłego diesla

Zatem zatankujcie się przed majem :)

W zwykłym napędzie mamy teraz 5% BIO, a będzie w przyszłym roku 7%, a kiedyś nawet 10 % i 12 %. I będzie to nazywane jako olej napędowy :) Aby wyrobić NCW (Narodowy Cel Wskaźnikowy) producenci będą dolewać estry do zwykłego napędu.

PS. te promocyjne ceny na BIO są właśnie przez wymóg wyrobienia NCW przez producentów paliw. Oni po prostu dokładają grube miliony. Po 1 maja dokładka byłaby już za duża. Ceny BIO na rynkach swiatowych to 1100 euro za tonę, czyli ok 3,77 za litr netto, a sprzedają po:

http://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/Hurto ... fault.aspx

3,38 za litr netto, z tego dają jeszcze rabat 10 groszy. Teraz dokładają 50 groszy do litra.

W benynach jest łatwiej, biokomponentem dla benzyn jest alkohol (spirytus), a ten spiryt da się zrobic prawie ze wszystkiego. Wogóle cena estrów to oddzielna historia - certyfikacja narzucona przez UE. Nie da się dodawać tanich estrów np z Brazylii.

Jak ktoś ma pytania to proszę śmiało.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Boger
PostNapisane: 2011-02-24, 16:21 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.11.2009, 12:25
Posty: 9
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70
Silnik: TDI
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 7
Przebieg: 262000
Miałem ostatnio nalane biopaliwo ze stacji Bliska i kiedy temperatura spadła poniżej -10 stopni ,auta nie dało się uruchomić. Dopiero jak samochód postał na słońcu i temp. wzrosła do około -6 ,to odpalił od razu. Szybko pojechałem na stację i zatankowałem normalnego ON ,wymieszało się i jest ok. Z biopaliwem najlepiej poczekać jak się zrobi cieplej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Radekwieru
PostNapisane: 2011-03-17, 12:46 
Offline
V
V

Dołączył(a): 31.10.2009, 23:46
Posty: 73
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 140
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
witam, to by sie zgadzało. Instrukcja do V70 TDI 97-2000 mówi iz dopuszczalne jest stosowanie paliw rzepakowych z zaleceniem stosowania powyżej temp. 0st.
pozdr

_________________
Radek Wieruszewski


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Iwan
PostNapisane: 2011-03-23, 15:02 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 2.09.2009, 16:04
Posty: 6086
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: D24TIC z M90
KW/KM/NM: 90/122
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: około 7
Przebieg: 414004
No ja dziś patrzę, że BIO na Bliskiej po 4,29, a ON tak oscyluje koło 5 zł (na Auchan coś ponad 4,8), czyli BIO około 50-70 groszy taniej.

Chyba na próbę zaleję jeden bak i zbadam ile pali BIO. Przy spalaniu rzędu 7-8 litrów, jeśli nie wzrośnie spalanie, to na 100 km oszczędność wyniesie 5-6 zł., co przy 10 tys. km daje 500-600 zł, czyli starczy na OC.

Tylko żeby spalanie nie wzrosło, bo jak skoczy o litr, to prawie całą oszczędność diabli biorą. A jak skoczy o 0,5 litra, to pewnie też się nie będę w to bawił.

_________________
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl

WYPRZEDAJĘ CZĘŚCI DO WOŁGI 24 - POZOSTAŁOŚCI PO AUCIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Nicram
PostNapisane: 2011-03-23, 21:22 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.02.2007, 01:19
Posty: 2148
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V50
Silnik: 2.0 D
KW/KM/NM: 100/136/320
Rok: 2008
Był na spocie: 40
Przebieg: 106000
Iwan, W moim spalanie wzrastało

_________________
Marcin V50


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jachim2570
PostNapisane: 2011-03-23, 21:28 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.09.2009, 00:24
Posty: 1546
Lokalizacja: Chorzów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: 855
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 1996
Był na spocie: 30
Średnie spalanie: przeróżne
Przebieg: 0
W moim niestety też... :(

_________________
viewtopic.php?f=28&t=32341&hilit


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Iwan
PostNapisane: 2011-03-24, 00:27 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 2.09.2009, 16:04
Posty: 6086
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: D24TIC z M90
KW/KM/NM: 90/122
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: około 7
Przebieg: 414004
Nicram, jachim2570, czyli z finansowego punktu widzenia gra nie warta świeczki praktycznie.

_________________
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl

WYPRZEDAJĘ CZĘŚCI DO WOŁGI 24 - POZOSTAŁOŚCI PO AUCIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
magic44
PostNapisane: 2011-03-24, 08:40 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.07.2007, 23:09
Posty: 705
Lokalizacja: Szczecin, Piła
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S80
Silnik: 2.5D
KW/KM/NM: 140/103/290
Rok: 1999
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: 5.0 do 6.3
Przebieg: 550000
Gra nie jest warta świeczki, ponieważ niższa wartość energetyczna biodiesla nie jest proporcionalna do ceny w porównianiu ze zwykłym ON.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jachim2570
PostNapisane: 2011-03-24, 09:53 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.09.2009, 00:24
Posty: 1546
Lokalizacja: Chorzów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: 855
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 1996
Był na spocie: 30
Średnie spalanie: przeróżne
Przebieg: 0
Iwan, u mnie wyszło w przeliczeniu drożej o 50gr na 100km Więc gdzie sens i logika?

_________________
viewtopic.php?f=28&t=32341&hilit


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
agaj666
PostNapisane: 2011-03-24, 10:00 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.03.2008, 16:23
Posty: 5551
Lokalizacja: Brwinów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: V 70
Silnik: 2500 TDi
KW/KM/NM: 140
Rok: 2000
Był na spocie: 66
Średnie spalanie: dostaje ile chce.
Przebieg: 666666666
Zaletą jest pozorna oszczędność ;) oraz to, że nie dymi jak na ON, no i silnik ładniej pracuje.

_________________
gsmwarszawa.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Nicram
PostNapisane: 2011-04-01, 23:47 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.02.2007, 01:19
Posty: 2148
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V50
Silnik: 2.0 D
KW/KM/NM: 100/136/320
Rok: 2008
Był na spocie: 40
Przebieg: 106000
Dzisiaj wróciłem do Bio.

Przy cenie 4,29 za litr Bio przy cenie 5,09 za litr zwykłego ON zaczyna się opłacać jeżdżenie na Bio.

I nie jest to żart primaaprilisowy.

_________________
Marcin V50


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ksiadz
PostNapisane: 2011-04-02, 20:23 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.02.2011, 00:00
Posty: 183
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.0T
Był na spocie: 0
z doświadczenia w 1.9 TDI wiem, że auto pali więcej, kopa ma mniejszego, ciszej chodzi i śmierdzi frytkami.. BIO dobre do ciagnika - nie do samochodu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Paka
PostNapisane: 2011-04-05, 10:01 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 26.11.2010, 16:07
Posty: 193
Lokalizacja: Grudziądz / Sopot
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850 Estate
Silnik: 2.5 TDI
KW/KM/NM: 140/290
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6,90 l/100
Przebieg: 390000
Mam podobne doświadczenia co ksiadz, jednak testowałem na 1.9 TD (Seat Toledo '92). Dodałbym jeszcze, że silnik bardziej się grzeje, a spalanie było od 5 do 20 procent wyższe - zależy jak szybko jeździłem i jak bardzo obładowane auto miałem.

Wykopałem ciekawe materiały z Vadisa dotyczące adaptacji osprzętu silnika 2.5 TDI do B100.

spis części
instrukcja wymiany

Ogólnie rzecz biorąc chodzi o odłączenie świec żarowych układu chłodzenia oraz wymianę kilku elementów zbiornika paliwa, uszczelek i przewodów układu paliwowego.



Podsumowując:
Osobiście bym tego nie lał do naszych samochodów. Oszczędność jest minimalna bądź wcale nie występuje, a standardowy układ paliwowy dostaje w kość (B100 ma silne właściwość rozpuszczające). Pomijam już, że silnik jest mniej dynamiczny - ale jeśli chcemy oszczędzać to nie bierzemy tego pod uwagę:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Nicram
PostNapisane: 2011-04-05, 21:30 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.02.2007, 01:19
Posty: 2148
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V50
Silnik: 2.0 D
KW/KM/NM: 100/136/320
Rok: 2008
Był na spocie: 40
Przebieg: 106000
Paka, a w instrukcji stoi

Obrazek

Paka mam też wrażenie, że nowsze diesle 2,5 Tdi są z "natury" przygotowane na RME

_________________
Marcin V50


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
tehet
PostNapisane: 2011-04-05, 22:22 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.12.2008, 18:40
Posty: 835
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: by³o 940, teraz mykañce
Silnik: by³ klekot z tikiem, by³ jeep jest dodge
KW/KM/NM: 122/220/158
Rok: 1994
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 8,3/15l LPG
Przebieg: 303000
Dziś pierwszy raz mojego D24TIC zalałem bio...
Pierwsze wrażenie to cichsza praca silnika, nie zauważyłem spadku mocy.
Zobaczymy jak wyjdzie spalanie, póki co 50 zł mniej zapłaciłem za pełne tankowanie.
PS
Frytkami nie śmierdzi bo staram się jechać do przodu :mrgreen:

_________________
Była szafa 940 a teraz szafa z drzwiami suwanymi:
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 97`
DOMKI W DĘBKACH, zapraszam www.bosanoga.pl
https://www.facebook.com/BosanogaDebki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Iwan
PostNapisane: 2011-04-05, 22:36 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 2.09.2009, 16:04
Posty: 6086
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: D24TIC z M90
KW/KM/NM: 90/122
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: około 7
Przebieg: 414004
tehet, mnie też kusi.

W Krakowie BIO (Bliska) widziałem po 4,29, ON najtaniej na stacji Auchan chyba 4,86 zł, więc 57 groszy różnica. Jak spalanie podskoczy o pół litra, to oszczędność praktycznie diabli biorą (wzrost o 2,40 zł na 100 km, to oszczędność na 6 litrach BIO, czyli jak spala 7-8, to nie chce być inaczej).

Niemniej kiedyś spróbuję chyba.

_________________
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl

WYPRZEDAJĘ CZĘŚCI DO WOŁGI 24 - POZOSTAŁOŚCI PO AUCIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grzesiek80
PostNapisane: 2011-04-22, 11:41 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.05.2007, 11:20
Posty: 231
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60R
Silnik: 2,5 T
KW/KM/NM: 322 KM, 455 NM
Rok: 2004
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 160000
http://nafta.wnp.pl/od-1-maja-od-b100-t ... 1_0_0.html

czyli juz po BIODIESLU, tak jak pisałem wcześniej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
agaj666
PostNapisane: 2011-04-22, 12:54 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.03.2008, 16:23
Posty: 5551
Lokalizacja: Brwinów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: V 70
Silnik: 2500 TDi
KW/KM/NM: 140
Rok: 2000
Był na spocie: 66
Średnie spalanie: dostaje ile chce.
Przebieg: 666666666
Grzesiek80, ja o tym już na początku roku pisałem :)

_________________
gsmwarszawa.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
tehet
PostNapisane: 2011-04-25, 23:03 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.12.2008, 18:40
Posty: 835
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: by³o 940, teraz mykañce
Silnik: by³ klekot z tikiem, by³ jeep jest dodge
KW/KM/NM: 122/220/158
Rok: 1994
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 8,3/15l LPG
Przebieg: 303000
Grzesiek80, pytanie tylko o ile zdrożeje...

Póki co pierwszy bak bio wyjeżdżony i spalanie nie wzrosło więcej niż 0,2 l/100km od normy spalania na ON czyli według mnie w granicach błędu. Teraz leci drugi bak testowy.

_________________
Była szafa 940 a teraz szafa z drzwiami suwanymi:
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 97`
DOMKI W DĘBKACH, zapraszam www.bosanoga.pl
https://www.facebook.com/BosanogaDebki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jakub_a
PostNapisane: 2011-06-22, 10:57 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.04.2009, 13:51
Posty: 160
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Imię: KUBA
VOLVO: V70
Silnik: 2.5 TDI (D5252T)
Rok: 1998
Był na spocie: 11
Przebieg: 334000
http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Jak-j ... omosc.html

[...]Ryzyko związane z tankowaniem biopaliwa jest duże i wynika nie tylko z kwestii technicznych. Badania jakości paliw przeprowadzone niedawno przez UOKiK przyniosły alarmujące rezultaty: aż 12,5 proc. zbadanych próbek nie odpowiadało normom (w przypadku oleju napędowego wskaźnik ten wyniósł ok. 3,5 proc.)[...]

Ja tankuje na Bliskiej - jezdze juz 2 sezon 'cieply' na bioestrze - zero problemow. Spalania nie potrafie porownac w sposob kontrolowany, wiec sie tym nie przejmuje.

/KUBA:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Iwan
PostNapisane: 2011-08-01, 14:51 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 2.09.2009, 16:04
Posty: 6086
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: D24TIC z M90
KW/KM/NM: 90/122
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: około 7
Przebieg: 414004
tehet, ja zalałem pierwszy bak, a konkretnie w baku powinno być ok. 80% BIO, bo weszło 60 litrów na 75 pojemności, czyli pi razy oko było tam jeszcze 15 litrów ON.

Z rury wali jak ze smażalni, odpala tak samo, tylko na zimnym większy dym mam wrażenie i dłużej lekki dymek się utrzymuje.
Na ON odpalam, buchnie z rury bąk dymu, wyjeżdżam za bramę i jak wychodzę z auta żeby zamknąć bramę, to nie widać było nic z rury, a na BIO jest jeszcze taka ciemniejsza mgiełka.
Zachowanie silnika, dynamika auta bez zmian, albo są one przeze mnie niewyczuwalne. Jakby ciut wzrosły wolne obroty, ale to tak o szerokość wskazówki.

Spalanie będę mniej więcej wiedział jak wyjeżdżę bak.

_________________
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl

WYPRZEDAJĘ CZĘŚCI DO WOŁGI 24 - POZOSTAŁOŚCI PO AUCIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
andyeudezet
PostNapisane: 2011-09-28, 20:44 
Offline
V
V

Dołączył(a): 16.01.2011, 22:23
Posty: 36
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 460
Silnik: 1.9 TDI
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Ja w lato ciągle jeździłem na BIO, jesli chodzi o dynamikę, nie zauważyłem jakoś pogorszenia. Co do spalania, o dziwo albo wzrasta o mniej więcej pół litra...albo w ogóle się nie zmienia (zależny od trybu jazdy). Jedyny minus to niemiłosierny zapach (nie polecam wlewania pełnego baku BIO, zawsze dolejmy z 5-10 litrów ON, przy pełnym baku samego BIO wali naprawdę niemiłosiernie naleśnikami, przy dolanym ON jakoś to się zmiesza i tak mocno nie czuć) ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: georgios i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL