V60 MY16
- why_duck
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2014-11-28, 10:45
- Imię: Kuba
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 3000
- Status: Offline
V60 MY16
Ciekawego newsa dowiedziałem się w rozmowach z ASO. Mianowicie D4 DriveE w wersji MY16 będzie miał 190KM+, oczywiście plus jakieś estetyczne zmiany liftingujące.
Co ciekawsze natknąłem się w specyfikacjach na silnik D87PHEV - Hybryowy D5 (163KM + 68KM) z 620Nm
Co ciekawsze natknąłem się w specyfikacjach na silnik D87PHEV - Hybryowy D5 (163KM + 68KM) z 620Nm
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
- cezarpl
- VOLVO
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
- Imię: Cezary
- VOLVO: XC60
- Silnik: D5 D4204T23 Polestar
- KW/KM/NM: 177/240/500
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 6300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Wszystkie modele z D4 Drive-E od MY16 będą miały 190KM (ale to tylko soft), co do zmian estetycznych raczej wiele bym się nie spodziewał (na pewno nie zmienią znaczka na nowy). Bardziej bym oczekiwał D4 AWD z 8AT...why_duck pisze:Ciekawego newsa dowiedziałem się w rozmowach z ASO. Mianowicie D4 DriveE w wersji MY16 będzie miał 190KM+, oczywiście plus jakieś estetyczne zmiany liftingujące.
- volvoelch
- VOLV
- Posty: 592
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:55
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 2,4 D
- KW/KM/NM: 129/175/420
- Rok: 2010
- Status: Offline
Re: V60 MY16
D5 PIH zostal oficjalnie przedstawiony w Genf.Najlepsze jest to ze juz od dluzszego czasu stoi w konfiguratorze w np.Norwegii Visitwhy_duck pisze:Ciekawego newsa dowiedziałem się w rozmowach z ASO. Mianowicie D4 DriveE w wersji MY16 będzie miał 190KM+, oczywiście plus jakieś estetyczne zmiany liftingujące.
Co ciekawsze natknąłem się w specyfikacjach na silnik D87PHEV - Hybryowy D5 (163KM + 68KM) z 620Nm
Oprocz normalnej konfiguracji,bedzie nawet seria limitowana na 500 sztuk .
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Z tym AWD w D4 jest lipa. Podobno nie ma możliwości. Jeśli tak - mocny strzał w kolano dla Volvo.
- why_duck
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2014-11-28, 10:45
- Imię: Kuba
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 3000
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Nie ma szans na AWD w D4 DriveE... problem leży w budowie silnika/skrzyni i przeniesieniu napędu.
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
- cezarpl
- VOLVO
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
- Imię: Cezary
- VOLVO: XC60
- Silnik: D5 D4204T23 Polestar
- KW/KM/NM: 177/240/500
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 6300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V60 MY16
D4 jako Drive-E na pewno nie będzie z AWD. Chodzi o nowy 2-litrowy diesel R4, który będzie montowany do nowego XC90 (na razie z twin-turbo jako D5 AWD 225KM z 8AT), a bodajże od jesieni ma być też dostępny jako D4 AWD 190KM.why_duck pisze:Nie ma szans na AWD w D4 DriveE... problem leży w budowie silnika/skrzyni i przeniesieniu napędu.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Dla mnie jest to skandal albo ewidentne niedopatrzenie. Biorąc pod uwagę, że następca S60 będzie za (dopiero) 3 lata, mocno sobie osłabiają sprzedaż.
- cezarpl
- VOLVO
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
- Imię: Cezary
- VOLVO: XC60
- Silnik: D5 D4204T23 Polestar
- KW/KM/NM: 177/240/500
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 6300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Pamiętaj, że S60 z AWD to tylko ok. 5% sprzedaży na polskim rynkuPiotrunho pisze:Dla mnie jest to skandal albo ewidentne niedopatrzenie. Biorąc pod uwagę, że następca S60 będzie za (dopiero) 3 lata, mocno sobie osłabiają sprzedaż.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Ok, ale podejrzewam, że np. w Szwajcarii lub Niemczech jest nieco inaczej. Poza tym mocny diesel z napędem FWD to nie jest najlepszy pomysł. A tak z czystej ciekawości - wydaje Wam się, że nowe S90 będzie miało hybrydową wersję na bazie D5 biturbo?
- cezarpl
- VOLVO
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
- Imię: Cezary
- VOLVO: XC60
- Silnik: D5 D4204T23 Polestar
- KW/KM/NM: 177/240/500
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 6300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Pewnie tak. Skoro Volvo tyle zainwestowało w ten projekt, to raczej będzie to też opcja w S90 (tym bardziej, że to ta sama modułowa platforma).Piotrunho pisze:wydaje Wam się, że nowe S90 będzie miało hybrydową wersję na bazie D5 biturbo?
- why_duck
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2014-11-28, 10:45
- Imię: Kuba
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 3000
- Status: Offline
Re: V60 MY16
D4 Drive-E to jest 2.0l R4 z nowej architektury, obecnie 181KM, od MY16 190KM. D4 AWD to 2,4l R5. Z tego co mi wiadomo to do XC90 idą silniki z nowej architektury R4 w zależności od mocy i wersji w różnych konfiguracjach komponentów.
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
-
- VO
- Posty: 326
- Rejestracja: 2014-01-11, 11:40
- Status: Offline
Re: V60 MY16
D4 2,4 z awd i automatem w V60 to ostatni 5-cylindrowy silnik w tym modelu
nieoficjalnie mówią w volvo, że to wyprzedaż resztek
teraz D5 to czterocylindrowiec 2,0
nieoficjalnie mówią w volvo, że to wyprzedaż resztek
teraz D5 to czterocylindrowiec 2,0
- mamb0
- VOL
- Posty: 432
- Rejestracja: 2008-04-21, 20:24
- Imię: Seeb
- VOLVO: V60\S60\V40\C30\V70R
- Silnik: 2,4D5\2,4D5\1,8\1.6D\2,5R
- KW/KM/NM: 340
- Rok: 2003
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 13
- Przebieg: 135000
- Lokalizacja: Tychy
- Status: Offline
Re: V60 MY16
to byłby żal... pięciocylindrowe mają to coś... indywidualność dźwięk i charakterystykęmpmp pisze:D4 2,4 z awd i automatem w V60 to ostatni 5-cylindrowy silnik w tym modelu
nieoficjalnie mówią w volvo, że to wyprzedaż resztek
teraz D5 to czterocylindrowiec 2,0
”(..)to ludzie prowadzą samochody, dlatego podstawową zasadą, na której mają opierać się nasze projekty musi być zawsze bezpieczeństwo”
(A.Gabrielsson Chairman of the board of AB Volvo)
S60 D5 2003
V40 1.8 1997
V60 D5 2011
C30 D2 2008
V70R 2003
(A.Gabrielsson Chairman of the board of AB Volvo)
S60 D5 2003
V40 1.8 1997
V60 D5 2011
C30 D2 2008
V70R 2003
- volvoelch
- VOLV
- Posty: 592
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:55
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 2,4 D
- KW/KM/NM: 129/175/420
- Rok: 2010
- Status: Offline
Re: V60 MY16
no tak nie ostatni.Jak juz wyzej zostalo napisane jest jeszcze Volvo V60 D6 TWIN ENGINE oraz D5 TWIN ENGINE.Co prawda sa to wersje bardzo malo kupowane ale sa.mpmp pisze:D4 2,4 z awd i automatem w V60 to ostatni 5-cylindrowy silnik w tym modelu
nieoficjalnie mówią w volvo, że to wyprzedaż resztek
teraz D5 to czterocylindrowiec 2,0
-
- VO
- Posty: 326
- Rejestracja: 2014-01-11, 11:40
- Status: Offline
Re: V60 MY16
volvoelch,
rozumiem, że piszesz o hybrydach?
Faktycznie, te jeszcze pozostały...
rozumiem, że piszesz o hybrydach?
Faktycznie, te jeszcze pozostały...
- why_duck
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2014-11-28, 10:45
- Imię: Kuba
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 3000
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Ciekaw jestem czy osprzęt D4 Drive-E i D5 Drive-E się różni, czy te 30KM+ to tylko mapa silnika Obawiam się, że MY16 z 5-cio cylindrowym D5 będzie ciężko zamówić... o ile w ogóle.mpmp pisze:D4 2,4 z awd i automatem w V60 to ostatni 5-cylindrowy silnik w tym modelu
nieoficjalnie mówią w volvo, że to wyprzedaż resztek
teraz D5 to czterocylindrowiec 2,0
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
-
- VO
- Posty: 326
- Rejestracja: 2014-01-11, 11:40
- Status: Offline
Re: V60 MY16
why_duck,
w trakcie poszukiwań auta odwiedzam oczywiście autoryzowanych dilerów
namawiają na nowe autka, dostałem więc cennik na, jak napisałeś, wersję dostępną w drugiej połowie 205 roku, zwaną MY16
otóż V60 z silnikiem 2,4 - jest tylko jedna wersja (oprócz hybryd) - to D4 (!), z awd i automatem
jest chyba nawet minimalnie tańsza niż w poprzednim cenniku, ale i tak b. drogi
ale sprzedawca nie poleca (!), lepszy jest 2-litrowy nowy silnik (!), teraz z oznaczeniem D5
pewnie ma większą prowizję od tego ww. silnika
zdaniem gościa to tylko inne programowanie silnika (pytałem, czy to znowu jakiś nowy silnik, ten nowy D5)
w trakcie poszukiwań auta odwiedzam oczywiście autoryzowanych dilerów
namawiają na nowe autka, dostałem więc cennik na, jak napisałeś, wersję dostępną w drugiej połowie 205 roku, zwaną MY16
otóż V60 z silnikiem 2,4 - jest tylko jedna wersja (oprócz hybryd) - to D4 (!), z awd i automatem
jest chyba nawet minimalnie tańsza niż w poprzednim cenniku, ale i tak b. drogi
ale sprzedawca nie poleca (!), lepszy jest 2-litrowy nowy silnik (!), teraz z oznaczeniem D5
pewnie ma większą prowizję od tego ww. silnika
zdaniem gościa to tylko inne programowanie silnika (pytałem, czy to znowu jakiś nowy silnik, ten nowy D5)
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V60 MY16
Czy ten nowy D5 2.0 ma 225 KM?
- why_duck
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2014-11-28, 10:45
- Imię: Kuba
- VOLVO: V60
- Silnik: D4 Drive-E
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 3000
- Status: Offline
Re: V60 MY16
@mpmp - Niekoniecznie prowizja, a może zwyczajnie dostępność i kwestie produkcyjno-logistyczne. Podejrzewam, że D5 R5 jest jeszcze dostępny i można zamówić, ale to już raczej ostatni moment. Plusem dla nowego D5 R4 jest zdecydowanie 8-biegowy automat i spełnienie wyższych norm Euro6.
@nurek - dokładnie ma 225KM, budową nie może się różnić od D4, czyli 2 turbosprężarki (mała i duża), ciekaw jestem, czy te same, czy różnią się np. wyjściem stron, jeśli te same no to jest szansa na programowe podniesienie mocy D4 do tego co daje D5
@nurek - dokładnie ma 225KM, budową nie może się różnić od D4, czyli 2 turbosprężarki (mała i duża), ciekaw jestem, czy te same, czy różnią się np. wyjściem stron, jeśli te same no to jest szansa na programowe podniesienie mocy D4 do tego co daje D5
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar
Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance