volvo s60 bi-fuel - duże spalanie - POMOCY

ODPOWIEDZ
inztomi
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2014-12-19, 16:57
Imię: Tomek
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5
Rok: 2003
Przebieg: 373000
Lokalizacja: Warszawa\Radom
Status: Offline

volvo s60 bi-fuel - duże spalanie - POMOCY

Post autor: inztomi » 2015-04-11, 14:13

witam, zostałem posiadaczem volvo s60 2.4 bi-fuel 2003'. Instalacja fabryczna necam.
Coś mi się wydaje że spalenia z deka jest za duże do tego chyba na reduktorze puściło uszczelnienie, ponieważ reduktor jest wilgotny. Po zatankowaniu do pełna zrobiłem 50km po warszawie, wskaźnik na desce rozdzielczej pokazuje delikatnie powyżej połowy ;(
Dodam że volviak po nocy ciężko odpala ale jak się zagrzeje odpala na strzał.
Panowie jakieś sugestie dotyczące diagnozy i serwisu w Wawie lub Radomiu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
yarecki
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 10807
Rejestracja: 2007-05-03, 23:11
Imię: Jarek
VOLVO: S80 D3/S90 T6
Silnik: D5204T/B420TT27
KW/KM/NM: 181 320
Rok: 2017
Był na spocie: 300
Średnie spalanie: ---
Przebieg: 122
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: volvo s60 bi-fuel - duże spalanie - POMOCY

Post autor: yarecki » 2015-04-13, 07:30

inztomi, to nie jest oczywista, ale za to dosyć droga instalacja LPG. NA pewno mogą pomóc Ci koledzy z klinikalpg.pl - powołaj się na forum i mnie. Oni już poprawiali te instalacje. Odczytuje się błędy i wartości Dice/Vida. Spójrz też na PW.

inztomi
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2014-12-19, 16:57
Imię: Tomek
VOLVO: V70 D5
Silnik: D5
Rok: 2003
Przebieg: 373000
Lokalizacja: Warszawa\Radom
Status: Offline

Re: volvo s60 bi-fuel - duże spalanie - POMOCY

Post autor: inztomi » 2015-04-25, 13:46

niestety panowie z ''kliniki'' próbowali pomóc, ale nie dali rady, po około 10dniach nie odpalania volviaka i ponownym uruchomieniu go okazało sie że gazu nie ma, zniknął :(
zacząłem grzebać i chyba brakuje dwóch przekaźników ale niestety nie wiem jakie powinny być

-- 2015-05-03, 13:25 --

niestety muszę się bujać po rożnych gazownikach i każdy rozkłada ręce, przekaźnik prawy którego nie ma na fotce założony i widać poprawę (nie ulatnia się jak wcześniej ale rano nadal ciężko odpala).
Wypowiedz pewnego pana z Wawy (nie podam adresu warsztatu i jego nazwiska,nawet nie zajrzał pod maske) który uważa się za speca od CNG rozwaliło mi mózg - cytuje : może to świece lub rozrząd albo filtr powietrza. Przytoczę fakt że poza rannym ciężkim odpalaniem, volviak śmiga bez różnicy na Pb i cng. Masakra co ma rozrząd do CNG jak bolid na trasie 100km z włączonym tempomatem i V= 110km/h spalił 8,6 litra Pb.

pozdrawiam panów gazowników :560:

-- 2015-05-18, 15:29 --

temat rozwiązany z dużym spalaniem, zestaw naprawczy rozdzielacza zaaplikowany przez pana J.Kubiec, nawet "spece" z AutoGazMazowsze nie dali rady. Podziękowania dla pana Jóżefa za miła i fachową pomoc :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CNG [Gaz ziemny]”