XC 90 gaz płynny

Awatar użytkownika
QompaQ
VOLVO
VOLVO
Posty: 2710
Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
Imię: Victor
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
Przebieg: 183000
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: QompaQ » 2016-08-17, 12:49

pendolino pisze: ... skąd taka opinia? ...
Nie neguje Twojej decyzji jednak, mam odmienne zdanie ...
Też kiedyś myślałem o założeniu BRC jednak, zaprzyjaźniony kolega mający wieloletnia praktykę przy instalacjach LPG
wyperswadował mi Mój wybór obrazując możliwości programu diagnostycznego i zakres regulacji ustawień sterownika.
Nowa instalacja zawsze będzie GIT kłopoty zaczynają się dużo później ...

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: vol40vo » 2016-08-17, 13:02

BRC ... :?

http://lpg-brc.pl/pdf/folder_sequent_24_11.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Bi-fuel V40

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: Chalski » 2016-08-18, 06:45

vol40vo, znasz takie powiedzenie że "papier wszystko przyjmie"?

BRC wbrew pozorów nie jest wcale złą instalacją, problemy zazwyczaj są przez mega (za przeproszeniem) zje..ny montaż i czasami nie właściwy dobór reduktora/reduktorów do mocy silnika ewentulanie w silniku z turbo zaoszczędzenie na MAP sensorze.
Poza tym elektronika jest stabilna, ustawień jest sporo - tylko przydała by się znajomość italjańskiej mowy bo nawet spolszczony program jest częściowo dalej po włosku. Ciekawe jest to że w wielu autach po wykonaniu autokalibracji na prawdę nie ma sensu jechać na strojenie na miasto bo działa jak należy.

Tak czy siak nie ma kolorowo i BRC po gwarancji może okazać się drogie - choćby cena nowych wtryskiwaczy.
Polskie instalacje (a szczególnie składaki z tego co najlepsze na rynku) nie ustępują takiemu BRC jakością a są zazwyczaj tańsze - warto więc wspierać polskie firmy a nie makaroniarzy.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

wojtekT6
VO
VO
Posty: 303
Rejestracja: 2014-08-29, 21:34
Imię: Wojtek
VOLVO: S80
Silnik: T6
Rok: 2000
Średnie spalanie: 14 LPG
Przebieg: 200000
Lokalizacja: Chełm
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: wojtekT6 » 2016-08-18, 09:04

Trzeba dodać jeszcze, że sterowniki BRC może ustawiać tylko montujący BRC, bo BRC nie udostępnia swoich programów wszystkim, tylko serwisom montującym ich instalacje

Wysłane z mojego Xperia SP przy użyciu Tapatalka

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: Chalski » 2016-08-18, 13:07

wojtekT6, no widzisz, tak nie do końca, nie montuje BRC ale mam oryginalne programy, interfejs i czujniki kalibracyjne.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: vol40vo » 2016-08-19, 15:55

Chalski pisze:problemy zazwyczaj są przez mega (za przeproszeniem) zje..ny montaż i czasami nie właściwy dobór reduktora/reduktorów do mocy
to dot. każdej instalacji.
Bi-fuel V40

pendolino
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2016-05-06, 12:51
Imię: Pawel
VOLVO: S40
Silnik: 1.6D
Rok: 2005
Przebieg: 280
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: pendolino » 2016-08-22, 16:12

QompaQ pisze:
pendolino pisze: ... skąd taka opinia? ...
Nie neguje Twojej decyzji jednak, mam odmienne zdanie ...
Też kiedyś myślałem o założeniu BRC jednak, zaprzyjaźniony kolega mający wieloletnia praktykę przy instalacjach LPG
wyperswadował mi Mój wybór obrazując możliwości programu diagnostycznego i zakres regulacji ustawień sterownika.
Nowa instalacja zawsze będzie GIT kłopoty zaczynają się dużo później ...
\

a to akurat nie mój samochód, ja pytam z ciekawości bo słyszałem też ostatnio że BRC nie jest najlepsze

snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2643
Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 355000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: snow » 2016-08-22, 17:50

Ja bym na twoim miejscu zainstalował to co jest w kraju najpopularniejsze i łatwo o serwisanta. U ojca jest LPGTech w aucie i żaden z polecanych gazowników w Lublinie nie chce się tego podjąć do diagnozy i regulacji.

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: JemRekami » 2016-08-22, 18:11

@snow, nawet Rogowski? Jak chce Ci się do Zamościa podjechać, to pw, mam Techa i mogę Ci podać namiary.

Wysmyrane kciukami.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2643
Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 355000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: snow » 2016-08-22, 18:14

Nawet. Podał mi namiary na kogoś kto niby da rade pod Lublinem. Tak czy owak wybrałbym coś co jest najbardziej popularne.

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: JemRekami » 2016-08-22, 19:14

W przypadku techa jeszcze możesz Staga wsadzić, te same wyprowadzenia, z tego, co się orientuję. Ja tam nie narzekam. (;
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: Chalski » 2016-08-22, 23:41

vol40vo pisze:to dot. każdej instalacji.
Z tym że w BRC zalecenia montażu "mocniejszych" samochodów są już zje...ne na poziomie centrali, a mało który montażysta BRC wyłamuje się ponad te zalecenia.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Mosun
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2015-09-10, 22:33
Imię: Adam
VOLVO: XC 90
Silnik: 4.4 V8
Rok: 2005
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 297000
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: Mosun » 2016-12-02, 13:07

to ja powiem odnośnie BRC krótko mam już ponad rok czasu BRC Sequent 24 i sprawuje się naprawde zacnie, żadnych problemów jak do tej pory :).

marciuszek_1986
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2016-12-06, 10:59
Imię: Marcin
VOLVO: 740
Silnik: 2.3
KW/KM/NM: 115KM
Rok: 1992
Przebieg: 380000
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: marciuszek_1986 » 2016-12-06, 11:04

Mosun pisze:to ja powiem odnośnie BRC krótko mam już ponad rok czasu BRC Sequent 24 i sprawuje się naprawde zacnie, żadnych problemów jak do tej pory :).
Kolego a czy możesz mi powedzieć czy do mojego volvo 740 nadała by się taka instalacja?

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: kwaku85 » 2016-12-06, 20:32

Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

marciuszek_1986
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2016-12-06, 10:59
Imię: Marcin
VOLVO: 740
Silnik: 2.3
KW/KM/NM: 115KM
Rok: 1992
Przebieg: 380000
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: marciuszek_1986 » 2016-12-15, 11:28

kwaku85 pisze:Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
hmm gdzieś już była rozkminka czy faktycznie te "polskie produkty" są tka naprawde polskie - bo pewnie w praktyce to są "azjatyckie produkty", a po drugie moim zdaniem nie ma się co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: Chalski » 2016-12-20, 07:47

Większość (nie wiem czy wszystkie - pewnie nie) elementów instalacji LPG polskich producentów jest produkowana w Polsce - sterowniki, wtryskiwacze, reduktory, zbiorniki LPG - to na pewno.
Jesli chodzi o V generację - główny problem jaki ja obserwuję to pożenienie pompy gazu w zbiorniku z mocno zanieczyszczonym polskim gazem.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: JemRekami » 2017-01-09, 10:57

co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)
Wszystko zależy od czasu i pieniędzy - konserwacja IV generacji jest o niebo łatwiejsza, bo osób posiadających wiedzę, narzędzia i doświadczenie jest zdecydowanie więcej, niż od V. Nie wyobrażam sobie dojeżdżać na przeglądy gwarancyjne kilkaset km tylko dlatego, że chciałem mieć V. :P
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

conrado86
V
V
Posty: 44
Rejestracja: 2014-04-19, 22:02
Imię: Konrad
VOLVO: v70
Silnik: 2.5
KW/KM/NM: 170KM
Rok: 1997
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: conrado86 » 2017-01-09, 15:13

JemRekami pisze:
co bać v genracji - w końcu to krok w przód , to torchę podobna sytuacja z jaka jest z energią - zwolennicy węgla i energi atomowej ":)
Wszystko zależy od czasu i pieniędzy - konserwacja IV generacji jest o niebo łatwiejsza, bo osób posiadających wiedzę, narzędzia i doświadczenie jest zdecydowanie więcej, niż od V. Nie wyobrażam sobie dojeżdżać na przeglądy gwarancyjne kilkaset km tylko dlatego, że chciałem mieć V. :P
+1, chociaż znam osobiście osobę z W-wy, która chciała mieć cng i na przeglądy jeździła najpierw do Lublina, a później do Białegostoku, a zbiornik starczał na 200km...

ryzojka
V
V
Posty: 24
Rejestracja: 2016-02-05, 19:34
Imię: trolantek
VOLVO: xc90 z USA
Silnik: 3,2 AWD
KW/KM/NM: 238 kM
Rok: 2009
Przebieg: 102000
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: ryzojka » 2017-01-10, 14:22

+1, chociaż znam osobiście osobę z W-wy, która chciała mieć cng i na przeglądy jeździła najpierw do Lublina, a później do Białegostoku, a zbiornik starczał na 200km...[/quote]

Kto bogatemu zabroni ? ;) taka sobie wycieczka

Awatar użytkownika
Pyro11
V
V
Posty: 50
Rejestracja: 2014-12-22, 12:50
Imię: M
VOLVO: XC90
Silnik: 3.2
Rok: 2011
Lokalizacja: Puławy
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: Pyro11 » 2017-06-16, 07:57

igrek pisze:Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1" onclick="window.open(this.href);return false;, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr
kogo polecasz z lubelskiego?

-- 2017-06-16, 07:57 --
igrek pisze:Jeśli chodzi o fazę ciekłą to najlepiej na rynku wypada obecnie BRC Sequent LDI, tylko jeszcze nie każdy zakład ją jeszcze montuje. Tutaj masz mapkę z zakładami mającymi autoryzację Czakramu, tylko lepiej wcześniej zadzwoń do centrali który z tych zakładów Ci polecą. http://www.lpg-brc.pl/index3_wojewodztw ... zowieckie1" onclick="window.open(this.href);return false;, Osobiście mogę Ci polecić kogoś z lubelskiego lub małopolskiego jeśli by Cię interesowało. Pozdr
kogo polecasz z lubelskiego?

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: Czarny82 » 2017-06-16, 08:15

QompaQ pisze:
Mosun pisze: ... padło na BRC ...
W sumie ... BRC to poprostu "Brak Regulacji Czegokolwiek" ... myślę że montaż STAG`a byłby korzystniejszym rozwiązaniem ale "życie" zweryfikuje ...
Jestem skłonny się z tym zgodzić :D Oby jednak koledze się sprawowało bez problemów. BRC jest przereklamowane. Są lepsze instalacje na rynku. Najbardziej mnie rozwala bzdurna lubryfikacja, tak często polecana przez warsztaty montujące BRC. Przecież to jedna wielka ściema.

-- 2017-06-16, 08:30 --
snow pisze:Ja bym na twoim miejscu zainstalował to co jest w kraju najpopularniejsze i łatwo o serwisanta. U ojca jest LPGTech w aucie i żaden z polecanych gazowników w Lublinie nie chce się tego podjąć do diagnozy i regulacji.
Słabe warsztaty i tyle :lol: Najzwyczajniej nie rozumieją na czym polega strojenie instalacji tylko trzymają się instrukcji ze szkoleń a szkolenie polega na omawianiu krok po kroku co należy zrobić żeby jakoś to chodziło. Coraz więcej warsztatów już na szczęście montuje i serwisuje Techa. Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci a w razie problemów jest do dyspozycji doradca regionalny który bezpłatnie pomoże w temacie mimo iż ktoś niema autoryzacji.

-- 2017-06-16, 08:44 --
kwaku85 pisze:Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
Polskie instalacje w większości produkowane u nas w kraju i myślę że należy wspierać nasz rodzimy przemysł bo naprawdę mamy dobrych producentów a wybór pomiędzy Stag, Tech czy np KME to kwestia przekonań, wiedzy, doświadczeń i upodobań bo każdy ma własne zdanie. Jeśli chodzi o V generację to nie aż taka lipa, polskie firmy już też rozwijają ten temat i wprowadzają na rynek. Lipą jest to, że co niektórzy nasłuchają się o ciekłym wtrysku i na siłe chcą sobie to zamontować do auta co zazwyczaj w przypadku pośredniego wtrysku paliwa jest poprostu bezsensowne i niepotrzebne. V generację zakłada się najzwyczajniej tam, gdzie jest to konieczne. Nic się w ten sposób nie zyskuje (no może oprócz własnej satysfakcji że poprostu mam ciekły wtrysk).

snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2643
Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 355000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: snow » 2017-06-16, 11:49

Czarny82 pisze:Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci
Pytałem w warsztatach z listy na stronie i nie chcieli się podejmować. Jeden był chętny. Problem zapewne leży też w sprzęcie. Interfejs ma inne parametry transmisji niż Stag i mało kto to ogarnie kto nie ma dostępu do interfejsu do Tech'a. Mimo że byłem ze swoim komputerem i interfejsem też nie chcieli grzebać.

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: Czarny82 » 2017-06-16, 13:36

snow pisze: Pytałem w warsztatach z listy na stronie i nie chcieli się podejmować. Jeden był chętny. Problem zapewne leży też w sprzęcie. Interfejs ma inne parametry transmisji niż Stag i mało kto to ogarnie kto nie ma dostępu do interfejsu do Tech'a. Mimo że byłem ze swoim komputerem i interfejsem też nie chcieli grzebać.
Z tego co wiem, to interfejs do Staga łączy się bez problemu z Techem. Skoro miałeś nawet swój komputer i nie chcieli się tego podjąć to ewidentnie jest niechęć z ich strony. Ja bym na Twoim miejscu zadzwonił do Techa i poprosił o wskazanie warsztatu a jeśli podadzą ten który tego odmówił, to też bym ich o tym poinformował. Wiem z pewnego źródła, że polityka firmy jest naprawdę pro i dbają o swoich klientów, zarówno o instalatorów jak i użytkowników.

snow
VOLVO
VOLVO
Posty: 2643
Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 355000
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Status: Offline

Re: XC 90 gaz płynny

Post autor: snow » 2017-06-16, 15:46

Czarny82 pisze:Z tego co wiem, to interfejs do Staga łączy się bez problemu z Techem
Interfejs STAG ma transmisję 9600bps a Techa 19200bps z tego co pamiętam więc nie do końca to samo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”